crazy_mouse_87 Postat August 18, 2012 Share Postat August 18, 2012 (editat) salutare, intrebare intrebatoare: de ce imi ramane frana spate blocata ?! am o yamaha xt 125 enduro, si ieri mi s-a infranat roata spate, (am rezolvat simplu, prin cioc cioc cu un ciocanel in etrier si si-a revenit pe moment ) ce-i drept aveam placutele cam tocicte dar mai aveau carne pe ele. astazi am schimbat placutele si din pacate iar se blocheaza frana ( am pus un set mai vechi care il schimbasem inainte, sunt tocite pe jumatate..) apas frana, franeaza ok, dar nu mai trage pistonasul la loc. am aerisit etrierul si tot degeaba. mentionez ca nu se vede ca ar pierde lichid pe undeva. sa fie pompa , sa fie garniturile de la pistonas ?! Multumesc anticipat ! Editat August 18, 2012 de crazy_mouse_87 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Black_wolf Postat August 18, 2012 Share Postat August 18, 2012 salutare, sa fie pompa , sa fie garniturile de la pistonas ?! Multumesc anticipat ! da.garnituri imbatrinite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crazy_mouse_87 Postat August 18, 2012 Autor Share Postat August 18, 2012 da.garnituri imbatrinite. acum un an am schimbat garniturile de la pompa de frana , am luat un kit de reparatie care si-a facut treaba bine...acum ramane sa merg iar la yamaha sa comand garnituri pentru etrier si sa vedem cat o sa astept si dupa aceastea... are 3 ani motocicleta...nu e foarte batrana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_bro Postat August 18, 2012 Share Postat August 18, 2012 are 3 ani motocicleta...nu e foarte batrana daca are doar 3 ani, cred ca e suficienta o curatare a etrierului, nici lichidul de frana nu imbatraneste asa repede. fiind enduro, ma gandesc ca s-a adunat ceva praf pe pistonasele etrierului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat August 18, 2012 Share Postat August 18, 2012 Vezi ca asa am patit si eu la a mea... puneam frana spate si imi ramanea pedala blocata! Dupa ce am desfacut si curatat, nu mai agata. Oricum, da jos etirerul si curata calumea pe acolo cu brake cleaner. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UnderTaker Postat August 18, 2012 Share Postat August 18, 2012 Corect, mizerie la pistonasul etrierului....Scos pistonul, il cureti bine (poti sa folosesti cu incredere WD-40 daca ai, face minuni), dat cu putina vaselina apoi si e ca nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat August 18, 2012 Share Postat August 18, 2012 Eu am curatat pistonasele cu periuta de dinti si lichid de frana. Fara se le scot de tot din etrier. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat August 18, 2012 Share Postat August 18, 2012 tre scoase ca in canalele garniturilor si in interiorul garniturilor e o mizerie de nedescris...scoti un kil de branza de acolo.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat August 18, 2012 Share Postat August 18, 2012 O sa le scot cand voi schimba garniturile, altfel nu am curaj sa ma bag la o cheltuiala neprevazuta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
big_bro Postat August 18, 2012 Share Postat August 18, 2012 tocmai asta e ideea: sa nu faci cheltuieli inutile... nu e decat mizerie, nu e cazul de schimbat garnituri, doar de o intretinere periodica. cheltuieli inutile apar daca continui sa mergi asa: uzezi prematur placutele si discul, consumi ceva mai multa benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat August 18, 2012 Share Postat August 18, 2012 eu am etrieri cu 6 pistonashe si le-am scos fain frumos am curatzat tot...inclusiv garniturile...si le-am pus tot alea la loc...si nu curgea..merge tot...desii indicat e sa le schimbi...dar le poti pune tot alea la loc cu conditria sa le scoti frumos si usor de acolo...sa nu se rupa sau sa se ciupeasca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.