Sari la conținut

Kirghistan 2012


Postări Recomandate

Ziua 8:

 

Song Kul - Ak Tal - Baetov - Tash Rabat - Naryn

 

322km ( ~130km asfalt, surpriza mare parte bun )

 

post-40741-0-07319600-1346161702_thumb.png post-40741-0-28751100-1346161703_thumb.png

 

Dimineata, soare

 

post-40741-0-34871900-1346161818_thumb.jpg post-40741-0-54636500-1346161831_thumb.jpg post-40741-0-74377000-1346161832_thumb.jpg post-40741-0-36413900-1346161833_thumb.jpg

 

Dayana da o mana de ajutor la treburile cotidiene matinale care implicau vacile

 

post-40741-0-31742300-1346161926_thumb.jpg post-40741-0-05209400-1346161927_thumb.jpg

 

Restul, ocupati cu alte griji matinale

 

post-40741-0-98422100-1346162005_thumb.jpg post-40741-0-64460600-1346162006_thumb.jpg

 

Dupa un mic dejun cu peste ( foarte bun de altfel ) suntem gata

 

post-40741-0-80246900-1346162036_thumb.jpg

 

Kyrgyzii ne-o luasera inainte

 

post-40741-0-15917000-1346162055_thumb.jpg

 

In plan, un fel de semitur al lacului... drumul e variat

 

post-40741-0-63936200-1346162177_thumb.jpg post-40741-0-25158400-1346162178_thumb.jpg post-40741-0-85266400-1346162178_thumb.jpg post-40741-0-46304800-1346162179_thumb.jpg post-40741-0-99729900-1346162179_thumb.jpg post-40741-0-69048200-1346162180_thumb.jpg post-40741-0-29054900-1346162181_thumb.jpg post-40741-0-92300900-1346162181_thumb.jpg post-40741-0-53719100-1346162182_thumb.jpg post-40741-0-18916000-1346162183_thumb.jpg post-40741-0-87984800-1346162608_thumb.jpg

 

Peisajele la fel de variate

 

post-40741-0-17892300-1346162256_thumb.jpg post-40741-0-68596700-1346162256_thumb.jpg post-40741-0-28511800-1346162257_thumb.jpg post-40741-0-72830700-1346162257_thumb.jpg post-40741-0-48761500-1346162258_thumb.jpg post-40741-0-26913900-1346162259_thumb.jpg post-40741-0-03035500-1346162260_thumb.jpgpost-40741-0-66573900-1346162260_thumb.jpg post-40741-0-12673400-1346162261_thumb.jpg post-40741-0-92278700-1346162261_thumb.jpg post-40741-0-90480900-1346162272_thumb.jpg

 

Drumul e usor dar reusesc sa gasesc o mlastina...

 

post-40741-0-58385900-1346162428_thumb.jpg

 

Ce-i super tare la toate lacurile astea e cat de curata e apa

 

post-40741-0-89647200-1346162498_thumb.jpg post-40741-0-57092400-1346162499_thumb.jpg post-40741-0-17136200-1346162500_thumb.jpg

 

In sudul lacului, pe fondul unei ploi care ne fugareste iar, parasim malul iar drumul pe iarba

 

post-40741-0-45758200-1346162695_thumb.jpg

 

se transforma intr-o "autostrada" de macadam

 

post-40741-0-48996500-1346162755_thumb.jpg

 

Drumul urca pana in pasul Uzun-Bulak ( 3125m ) de unde privelistea spre valea Narynului ne impresioneaza

 

post-40741-0-96661600-1346162997_thumb.jpg post-40741-0-64029700-1346162998_thumb.jpg post-40741-0-19663200-1346162999_thumb.jpg post-40741-0-80928800-1346162999_thumb.jpg post-40741-0-43946500-1346163000_thumb.jpg

 

Plecam din pas, dupa nici 100m vedem drumul de coborare - TF pe macadam

 

post-40741-0-70400900-1346163124_thumb.jpg

 

Coborare pe ploaie ( incepe iar )

 

post-40741-0-33311700-1346163241_thumb.jpg post-40741-0-76083700-1346163241_thumb.jpg post-40741-0-37797800-1346163242_thumb.jpg

 

si iesim in valea unui afluent al Naryn-ului lasand ploaia in spate

 

post-40741-0-22044100-1346163373_thumb.jpg post-40741-0-01046900-1346163374_thumb.jpg post-40741-0-58043200-1346163374_thumb.jpg post-40741-0-17526700-1346163375_thumb.jpg post-40741-0-86913200-1346163375_thumb.jpg post-40741-0-42205600-1346163376_thumb.jpg post-40741-0-01855500-1346163377_thumb.jpg

 

In fatza valea Naryn-ului si muntii de dincolo de ea

 

post-40741-0-96371900-1346163628_thumb.jpg post-40741-0-42716700-1346163629_thumb.jpg post-40741-0-19378800-1346163630_thumb.jpg

 

Desi arata a ruine, astea nu-s ruine

 

post-40741-0-57055700-1346163681_thumb.jpg post-40741-0-09189600-1346163682_thumb.jpg post-40741-0-58179600-1346163682_thumb.jpg

 

Ceea ce nu se poate zice despre statia de benzina din Ak Tal la care alimentam... pompa se porneste / opreste din interior si intarzierea de la comunicare la actionare nu lasa nici o motoreta nespalata cu benzina

 

post-40741-0-73251400-1346163877_thumb.jpg

 

Mobrele rezolvate, oprim 40km mai spre sud in Baetov la un cafe

 

post-40741-0-92820400-1346163982_thumb.jpg

 

Mancarea e buna dar soarele inca sus asa ca plecam spre Tash Rabat.

 

Drumul - lejer si relativ plat la inceput

 

post-40741-0-36872600-1346164380_thumb.jpg post-40741-0-86668300-1346164380_thumb.jpg post-40741-0-73966900-1346164381_thumb.jpg post-40741-0-05736700-1346164383_thumb.jpg post-40741-0-42791800-1346164383_thumb.jpg

 

Vederi frumoase

 

post-40741-0-10613100-1346164480_thumb.jpg post-40741-0-90127300-1346164480_thumb.jpg post-40741-0-41105000-1346164481_thumb.jpg post-40741-0-10380100-1346164482_thumb.jpg post-40741-0-72576100-1346164482_thumb.jpg post-40741-0-31584100-1346164483_thumb.jpg post-40741-0-92130300-1346164483_thumb.jpg post-40741-0-55811500-1346164484_thumb.jpg

 

Treptat incepe sa urce

 

post-40741-0-86122900-1346164656_thumb.jpg post-40741-0-59643500-1346164657_thumb.jpg post-40741-0-95112900-1346164677_thumb.jpg

 

Nu suntem singuri pe drum. Intrebarea zilei: Cati oameni incap intr-o Lada? Si da, cand nu-i fierbea motorul, chiar urca cu toti in ea

 

post-40741-0-24530800-1346164831_thumb.jpg

 

Duba asta facea ceva gen hill climb la urcarea pantelor mai abrupte, daca nu reusea din prima - inapoi la baza, elan si gaz la maxim cu speranta ca ajunge pana in urmatoarea bucata mai plata

 

post-40741-0-31905600-1346165041_thumb.jpg

 

Vederi din diverse locuri inapoi spre vale:

 

post-40741-0-55635800-1346165242_thumb.jpg post-40741-0-31064500-1346165243_thumb.jpg post-40741-0-76990600-1346165243_thumb.jpg post-40741-0-20573200-1346165244_thumb.jpg post-40741-0-81337100-1346165244_thumb.jpg post-40741-0-42254600-1346165245_thumb.jpg post-40741-0-05957900-1346165246_thumb.jpg post-40741-0-51464000-1346165246_thumb.jpg

 

Serpentinele duc mai sus

 

post-40741-0-96055900-1346165398_thumb.jpg post-40741-0-70517000-1346165409_thumb.jpg post-40741-0-66303400-1346165410_thumb.jpg post-40741-0-89660000-1346165411_thumb.jpg post-40741-0-52600300-1346165412_thumb.jpg post-40741-0-21221800-1346165413_thumb.jpg post-40741-0-74517900-1346165413_thumb.jpg post-40741-0-75797700-1346165463_thumb.jpg

 

Uneori mai bun, uneori mai prost

 

post-40741-0-00574200-1346166997_thumb.jpg post-40741-0-42916300-1346166996_thumb.jpg

 

drumul urca pana intr-un pas in zona 3300-3400m

 

post-40741-0-68788700-1346167041_thumb.jpg post-40741-0-23278300-1346167042_thumb.jpg

 

Urmand apoi coborarea pe partea cu Tash Rabat

 

post-40741-0-12647900-1346167251_thumb.jpg post-40741-0-67173000-1346167251_thumb.jpg post-40741-0-29383300-1346167252_thumb.jpg post-40741-0-88043100-1346167252_thumb.jpg post-40741-0-56097000-1346167253_thumb.jpg

 

Iurte ascunse pe fundul vailor

 

post-40741-0-17036800-1346167307_thumb.jpg post-40741-0-64298100-1346167307_thumb.jpg

 

Deja traditional, incepe ploaia

 

post-40741-0-57297500-1346167424_thumb.jpg post-40741-0-10871900-1346167425_thumb.jpg

 

grupul se segmenteaza, raman un pic in spate cu Dayana si urmeaza un episod ciudat, din spate ne alearga o Lada cu remorca claxonand de mama focului, oprim, se dau doi jos din ea, urmeaza o conversatie din care nimeni nu intelege nimic dar indivizii sunt undeva intre joviali si violenti...

 

post-40741-0-01151700-1346167679_thumb.jpg post-40741-0-59160900-1346167679_thumb.jpg post-40741-0-21776700-1346167680_thumb.jpg

 

N-am inteles ce voiau sau care era atitudinea, destul de greu si de decis daca ce am primit in coastea a fost un ghiont amical sau un pumn... in fine, probleme de comunicare... mergem mai departe pe ploaie

 

post-40741-0-76219900-1346167795_thumb.jpg post-40741-0-33189200-1346167796_thumb.jpg post-40741-0-63798000-1346167815_thumb.jpg post-40741-0-33365500-1346167816_thumb.jpg post-40741-0-90653400-1346167816_thumb.jpg

 

Ajungem la intersectia cu drumul spre caravanseraiul de la Tash Rabat pe ploaie si vant puternic, nu mai are nimeni chef de 12-15km dus si intors, o luam spre nord pe asfalt in cautarea unei cazari si posibilitatea revenirii la caravanserai

 

post-40741-0-88778900-1346167960_thumb.jpg

 

Iesim din ploaie, vantul in continuare puternic, dar suntem pe asfalt

 

post-40741-0-31734500-1346167989_thumb.jpg

 

Pana la urma ploaia trece

 

post-40741-0-15548100-1346168096_thumb.jpg

 

In dreapta se vad muntii dinspre China

 

post-40741-0-83103500-1346168156_thumb.jpg post-40741-0-41917400-1346168157_thumb.jpg

 

Intr-o localitate, suntem escortati de 2 pusti pe bicicleta spre o posibila cazare...

 

post-40741-0-95930800-1346168350_thumb.jpg

 

foarte interesanta, cu aer de internat de fete - lucru care nu ne-ar fi displacut la o parte din noi dar probleme de comunicare ne fac sa luam decizia sa "lungim" ziua pana in Naryn.

 

Despre Naryn, ca de altfel toate orasele din Kyrgyzstan nu-s multe de zis, am ajuns la lasarea serii si am tras la un guesthouse cu are de boutique hotel si preturi pe masura populat in mare de turisti americani de varsta a treia ce calatoreau cu autocare...

 

PS: Tot in ziua asta am invatat ca BMW e mai tare ca Audi ;) si ca amiabila la kyrgyzi e mai amiabila decat la noi...

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 201
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

credeti ca un v-strom, incaltat adecvat si cu un rider inalt, ar fi facut fata traseului vostru?

 

parerea mea este ca da, cu anumite note de subsol - stock, mobra din subiect nu e cea mai rezistenta la tavaleala ( ar trebui ori pregatita, ori asumate anumite daune ), calaretul ar fi trebuit sa fie experimentat sau ar fi avut mai mult de lucru si poate nu ar mai fi fost atat de amuzanta calatoria... in fond e vacanta nu e vorba de demonstratie ca se poate sau necesitate de a trece.

 

ca sa zic asa... in afara de polonezii care au dus mobrele si au avut un fel de traseu paralel mai hardcore cu un DR de 350, un XT de 350 si un Africa Twin, in afara asfaltului sau a drumurilor lejere am vazut doar motorete de genul Jawa / IJ ale localnicilor, deci hi-tech si super motor, amortizoare etc nu e un strict necesar...

 

deci cred ca da, dar repet, cu un posibil disconfort / risc mai mare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am o intrebare,

credeti ca un v-strom, incaltat adecvat si cu un rider inalt, ar fi facut fata traseului vostru?

 

 

da, calaretul conteaza, au fost bucatele unde ceva garda la sol e utila dar se pot trece mai incet, in rest destui km unde sa ai timp sa-ti doresti sa te ajute suspensia pt ca altfel te zgaltaie bine o ora,doua macadamul valurit sau iti testeaza talentul de balerin pietrele mai maricele care-ti arunca fata spre cer. vointa sa fie, prieteni sa mai puna un umar cand ai cules floricele si Biskek, cognac Biskek ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PS: roata de 19" am avut in grup, culmea suspensiile F650-ului erau asa ciudate incat nici macar nu a folosit spre maximul cursei pe fatza... jenti turnate n-am avut, poate ar fi fost o problema dar asta se poate remedia prin mers mai conservativ... traseele au fost facute anterior si cu R1150GS de exemplu, dar nu cunosc capacitatile calaretului...

 

si Biskek, cognac Biskek ;)

 

haraso! davai!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multam' de raspuns,

face sens ce zici.

 

atunci, hai sa te intreb altceva aici si poate continuam la o bere al'data caci,

tie, prietene, iti datorez o bere ptr motocicleta pe care o calaresc acum,

dar asta e alta poveste :makeout:

- cu scuzele de rigoare ca poluez topicul:

cum se comporta tenere-ul pe care il calaresti la drum drept, intins? (protectie la vant, viteza maxima de "croaziera" confortabila, protectie la ploaie, etc)

multam' :cheers: :cheers:

Editat de zidaru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

.... in afara asfaltului sau a drumurilor lejere am vazut doar motorete de genul Jawa / IJ ale localnicilor, deci hi-tech si super motor, amortizoare etc nu e un strict necesar...

 

 

 

motoretele rusesti au fost vreo 2 in 20 de zile asa ca le-am salutat si ne-am bucurat de parca vedeam vreo minune. Si sa nu uitam de HAYABUSA, care astepta 20 de zile minim piese pt reparat carene&co si sa se sudeze coastele samuraiului...sau invers

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

HAYABUSA, care astepta 20 de zile minim piese pt reparat carene&co si sa se sudeze coastele samuraiului...sau invers

 

XX avea samuraiu'... e Honda, nu Suzuki... pornesti aici razboaie de marci :) Hayabusa cica e killer-ul lu' Super Blackbird aka XX...

 

Si sa nu uitam de HAYABUSA

 

Si nici de Peperoni Rosso Caliente Picante ( explicatia mai tarziu ) sau de R1150GS al nemtilor pe care voiam sa-l bagam in casa :) Btw... are Dayana poze compromitatoare cu noi si motoreta aia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

XX avea samuraiu'... e Honda, nu Suzuki... pornesti aici razboaie de marci :) Hayabusa cica e killer-ul lu' Super Blackbird aka XX...

 

 

iertare mare Shogun, in garaj, lovite, mici asa si urate parca seamana toate intre ele :P. simpatic samuraiu', totusi...;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

simpatic samuraiu', totusi...;)

 

Ma, tu n-ai dormit la comun... sforaia ala de ziceai ca-i mono cu Leo Vince...

 

- cu scuzele de rigoare ca poluez topicul:

 

Am vaga senzatie ca intrebarea e pt Cristache... ma insel?

 

cum se comporta tenere-ul pe care il calaresti la drum drept, intins? (protectie la vant, viteza maxima de "croaziera" confortabila, protectie la ploaie, etc)

 

Indura bine tortura :) mai pe lung vezi pe topic de XT660Z - cu mentiunea ca tot nu am ce sa-i reprosez pana la urma... mie imi trebuie ori inca 10 ani ca varsta ori motoreta mai de asfalt pt unele ture :P

 

PS @zidaru: nedumerirea s-a clarificat. As zice ca daca ai luat o mobra in mintile ei ai facut o alegere foarte buna pt adventure

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

XX avea samuraiu'... e Honda, nu Suzuki... pornesti aici razboaie de marci :) Hayabusa cica e killer-ul lu' Super Blackbird aka XX...

 

 

 

Si nici de Peperoni Rosso Caliente Picante ( explicatia mai tarziu ) sau de R1150GS al nemtilor pe care voiam sa-l bagam in casa :) Btw... are Dayana poze compromitatoare cu noi si motoreta aia...

 

 

iertare, mare Shogun, dar asa in semi-intuneric in garaj, lovite, mici si urate seamana toate intre ele ...

 

Peperoni Rossi Piccanti Bollenti...grande band....

 

BTW ;) Dayana are poze compromitatoare si fara motoreta aia ...:)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mascalzone! Regizate! Click style...

 

 

arta ...in felul ei, ochiul vede ce cauta mintea ...;)

 

Ma, tu n-ai dormit la comun... sforaia ala de ziceai ca-i mono cu Leo Vince...

 

 

 

ahhh, ce european incuiat esti,e o chestiune culturala, la ei asta e simpatic, sa nu sforai e o jignire, e neparticipare la viata sociala de noapte, dar totusi te-ai integra perfect..;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iertare, mare Shogun

 

Mai ai de lucru la kata btw ... d-aia ai doar chinga galbena dupa cum se vede in aceasta poza compromitatoare de la Cristache :)))))

 

post-40741-0-90539500-1346184880_thumb.jpg

 

ahhh, ce european incuiat esti,e o chestiune culturala, la ei asta e simpatic, sa nu sforai e o jignire, e neparticipare la viata sociala de noapte, dar totusi te-ai integra perfect..;)

 

mi-a zis neamtu' ala de ii explica japonezei la Sary Tash cum sta cu orice tine de Japonia ca nu e chiar asa... d-aia te-am trezit dar am uitat sa-ti spun atunci :P

 

ochiul vede ce cauta mintea ...;)

 

Ochiul cui si mintea cui? Daca-s ale tale - nu ma bag... si biciclistu' ala kyrgyz n-o lasat si numaru' de telefon :)

 

[...] rugamintea catre ceilalti participanti sa contribuie cu [...] caterinci...

 

Vezi cum se indeplinesc dorintele?

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai ai de lucru la kata btw ... d-aia ai doar chinga galbena dupa cum se vede in aceasta poza compromitatoare de la Cristache :)))))

 

mi-a zis neamtu' ala de ii explica japonezei la Sary Tash cum sta cu orice tine de Japonia ca nu e chiar asa... d-aia te-am trezit dar am uitat sa-ti spun atunci :P

 

 

Ochiul cui si mintea cui? Daca-s ale tale - nu ma bag... si biciclistu' ala kyrgyz n-o lasat si numaru' de telefon :)

 

deci dupa ce am inghetat ca un surub 2 ore si din toate executiile magnifice la 3500m de pluteam ca-n matrix tu alegi un unghi nepotrivit si mai scoti in photoshop si magarusul pe care-l calaream, tradarea artei nobile stimabile.

 

bine ca m-ai trezit, neamtu' a scapat ieftin in noaptea aia, cred ca-l integrai in pozele lacteice ....;)

Editat de greenspan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bine ca m-ai trezit, neamtu' a scapat ieftin in noaptea aia, cred ca-l integrai in pozele lacteice ....;)

 

Cred ca-l DEZintegram... plm... stam, beam, ma minunam si speram sa nu priceapa ca inteleg engleza ca dupa aia poate imi povestea si cum e de la daci si romani pana la Basescu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca-l DEZintegram... plm... stam, beam, ma minunam si speram sa nu priceapa ca inteleg engleza ca dupa aia poate imi povestea si cum e de la daci si romani pana la Basescu :)

 

 

aha, deci nu vroiai sa iei cina cu el si cu familia lui ? :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu raspund, vad ca incerci sa ma psihanalizezi... oi fi avand experienta cu asta, da' nu pare din "scoala" :)

 

 

it takes a nut to find a nut ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai baieti, cred ca orice poza compromitatoare pe care asi avea-o eu, e de prisos! Dialogul vostru vorbeste dincolo de cuvinte........

 

Si nu ma provocati, ca am si filme :blbl:

 

PS Pozele mele, mai pe seara- deh, revenirea acasa e mereu "dureroasa", cu multe obligatii care iti rapesc serile si noptile de stat in fata calculatorului :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu vad ca nu ati avut somn azi noapte...Misto caterinca, dar nu toata lumea o intelege, poate doar cei care au fost acolo...oricum, continuati, cei ce nu inteleg sa intrebe...

 

Referitor la intrebarea daca se poate face traseul asta cu mobra de strada si raspunsul meu e acelasi...se poate cu aproape orice motor, pe asfalt, nici o problema, pe drumurile fara, viteza mai mica si protectii, scut, toate suruburile stranse bine, iar la trecerile grele, crash-bar-uri de jur-imprejur si cel putin alti doi motociclisti sa se tina de motocicleta ta...traseul nu a fost foarte greu, a avut portiuni de trecere mai dificile, dar ne-am descurcat...sfatul meu pt toata lumea este sa plece in lumea larga, caci problemele oricum le veti rezolva atunci cand veti da de ele...nimeni nu a ramas in drum, mai putin D.P. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Unii mai mult ca altii - Pavel, unul din polonezi ne-a povestit de o tura la Murmansk la inceputul anului... am gasit acum un video pe youtube

 

http://www.youtube.com/watch?v=dvp7hhnodIY

Pentru cine nu stie, Pavel e cel care merge pe motocicleta cu schiuri :huh: !

 

Oricum, clipul asta imi explica de ce era asa insetat. Banuiesc ca dupa asa un regim de congelare, raman obligatoriu cicatrici la sistemul de ingestie......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziua 9:

 

Naryn - Ak Tal - Kazarman

 

220km ( 90km asfalt ok, 130km macadam bun )

 

post-40741-0-00130800-1346312895_thumb.png post-40741-0-67138100-1346312897_thumb.png

 

Dupa micul dejun ne intretinem cu o gasca de pensionari din Chicago ce calatoresc cu autocarul. Aflam ca visul fiului de vreo 40 de ani al unei calatoare ar fi sa faca Asia Centrala cu motoreta dar nu gaseste timp din cauza ca e prea ocupat cu femeile :unsure: ... de toti batraneii astia se pare ca are grija o pustoaica la care i-ar surade mai mult sa vina cu noi decat cu ei... n-avem unde sa o luam pe motoare asa ca fiecare isi continua drumul...

 

Naryn - Ak Tal sunt vreo 85km, asfalt si peisaje de vale, frumos dar nu spectaculos

 

post-40741-0-26130000-1346313353_thumb.jpg post-40741-0-31493200-1346313354_thumb.jpg

 

In Ak Tal parasim asfaltul

 

post-40741-0-39953700-1346313489_thumb.jpg

 

trecem Naryn-ul si peisajele se schimba, relief de eroziune cu niste mici vai verzi prin care trec paraiase

 

post-40741-0-44711200-1346313488_thumb.jpg post-40741-0-34982000-1346313490_thumb.jpg post-40741-0-58385800-1346313492_thumb.jpg post-40741-0-15081900-1346313494_thumb.jpg

 

Drumul incepe sa urce

 

post-40741-0-51084700-1346313578_thumb.jpg

 

Si peisajele sa devina mai interesante

 

post-40741-0-99739500-1346313605_thumb.jpg post-40741-0-70748000-1346313606_thumb.jpg post-40741-0-43918500-1346313607_thumb.jpg post-40741-0-37982000-1346313608_thumb.jpg post-40741-0-25025600-1346313609_thumb.jpg post-40741-0-15200100-1346313610_thumb.jpg post-40741-0-24628000-1346313612_thumb.jpg post-40741-0-97114700-1346313613_thumb.jpg post-40741-0-80651700-1346313614_thumb.jpg post-40741-0-70680100-1346313615_thumb.jpg

 

Ajungem intr-un pas la 2800m

 

post-40741-0-82764800-1346313688_thumb.jpg post-40741-0-34115800-1346313689_thumb.jpg

 

Dupa care incepem sa coboram

 

post-40741-0-74838800-1346313722_thumb.jpg post-40741-0-56216500-1346313723_thumb.jpg post-40741-0-49971000-1346313724_thumb.jpg post-40741-0-37742500-1346313725_thumb.jpg

 

Desi suntem la inaltime, e foarte cald, ne oprim la o iurta pentru un ceai cu biscuiti

 

post-40741-0-32948600-1346313785_thumb.jpg

 

Locatarii iurtei

 

post-40741-0-23284900-1346313786_thumb.jpg post-40741-0-39355200-1346313788_thumb.jpg post-40741-0-73954900-1346313789_thumb.jpg post-40741-0-42457700-1346313790_thumb.jpg

 

Burdufuri in care se pastreaza / prepara(?) laptele

 

post-40741-0-37755000-1346313787_thumb.jpg

 

Jam session cu o "chitara" locala

 

post-40741-0-24412900-1346313792_thumb.jpg post-40741-0-80751500-1346313793_thumb.jpg

 

Samovarul pentru ceai

 

post-40741-0-76748200-1346313794_thumb.jpg

 

Parasim iurta si continuam spre Kazarman

 

post-40741-0-72405400-1346314061_thumb.jpg post-40741-0-59217200-1346314063_thumb.jpg post-40741-0-41988900-1346314064_thumb.jpg post-40741-0-48043200-1346314065_thumb.jpg post-40741-0-44108500-1346314066_thumb.jpg post-40741-0-29399700-1346314067_thumb.jpg post-40741-0-32700800-1346314068_thumb.jpg

 

Unde ajungem destul de devreme, gasim un B&B si plecam in centru orasului unde gasim o carciuma cu aer de camin cultural care serveste mancare. Doar mancare. Bautura se cumpara separat de la magazin. La magazin, un tanar care intreaba de unde suntem. Ii spunem ca din Romania. Reactia ne socheaza si ne face sa radem: "Romania! Morandi... Inna!" :lol:

 

Incheiem ziua scurta cu program administrativ de spalat si cina alaturi de un grup mare de pensionari italieni care circula cu microbuze si 4x4-uri care ne trag de urechi seara ca suntem galagiosi :) pe nedrept, parerea noastra, nu eram nici la 30% din verva maxima...

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...