Sari la conținut

Probleme KTM 250 exc


Gabymx
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor.... deci as dori sa iau poate un ktm 250 exc... si prietenii imi zic nu lua ca nu e reusit la fiabilitate.. parca ziceau ca se duce volanta sau ce.... si ca 200 e mai reusit ca 250... as dori un sfat de la cei care detin un ktm 250 exc ... mai preferabil modelele mai vechi 2000-2006, si tot odata cum e intretinerea la el... cat de fiabil e motoru.. daca e adevarat ca nu e reusit...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E reusit. Al meu e 2002. Il am de 10 luni, m-am dat ceva-ceva cu el, si au cedat doar radiatoarele, din cauza multiplelor trante si pentru ca nu aveam protectie de radiator. Si semicadrul, ca am dat-o peste cap de cateva ori. Dar, la motor, nu ai ce sa-i reprosezi.

Intretinerea....ca la 2 timpi: ulei in benzina, schimbat uleiul din cutie la 10-12 iesiri, si cam atat. Pistonul cica se schimba la 150 ore, inca nu e cazul.

Editat de asds
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E reusit. Al meu e 2002. Il am de 10 luni, m-am dat ceva-ceva cu el, si au cedat doar radiatoarele, din cauza multiplelor trante si pentru ca nu aveam protectie de radiator. Si semicadrul, ca am dat-o peste cap de cateva ori. Dar, la motor, nu ai ce sa-i reprosezi.

Intretinerea....ca la 2 timpi: ulei in benzina, schimbat uleiul din cutie la 10-12 iesiri, si cam atat. Pistonul cica se schimba la 150 ore, inca nu e cazul.

 

Aha, multzam de sfat poate mai revii in viitor cu un sfat daca ti se duce ceva.. .. ca poate acuma nu te-ai dat mult pe el si poate mai in viitor ar putea sa apara probleme si as vrea sa stiu cam ce probleme... ca mie mi-au zis ca volanta se strica.. si mai nush.. au zis ca 200 e mult mai reusit ca 250...... Astept si alte sfaturi . VA Rog

 

P.S .. aici vorbim de fiabilitate, nu de performante,, ca e clar ca 250 are mai multa putere si mai mult cuplu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Volanta, la masina, e roata dintata care e actionata de electomotor, nu? La moto e acelasi lucru, cred.

La KTM-urile in 2 timpi, cele care au e-starter, acesta cedeaza extrem de repede, 200-300 porniri si gata. Chiar si posesorii de EXC 250 2012-2013 folosesc mai mult pedala ca sa-si protejeze e-starterul.

La KTM-urile mai vechi, gen 2000-2004, daca nu ma insel, nu ai asa ceva. E pornirea doar la pedala, asa ca ai scapat de aceasta problema. :grinbandit:

Si, daca nu ma insel, exc 200 au si mai rar e-starter decat EXC 250. Dar nu e o problema, orice EXC reglat bine porneste din prima pedala, fie el de 200 sau 250.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fiind motoare cu un singur cilindru, "volanta" poate fi considerata partea arborelui cotit dintre axul central si manetou. Asta n-are cum sa se uzeze. Deasemenea, "volanta" mai se poate denumi rotorul generatorului de tensiune (flywheel). Iarasi, nu vad ce se poate uza aici. Poate este vorba de freewheel care este un pinion unisens pe post de bendix. Actioneaza intr-un mod similar cu pinioanele de la bicicleta sau ca la cheile cu cricket.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

exc 200 are buton doar de la 2013 in sus ;)

 

starterul la exc 2t are probleme cunoscute, dar nu inseamna ca e o tragedie. Se poate pastra in stare functionala cu un minim de intretinere.

 

Deci nu neaparat la e-starter e problema... mi-au zis foarte multi printre care si 2 mecanici foarte priceputi unul e Sebi din Sm ce are anume service moto... si a zis ca KTM 250 EXC e cel mai nereusit dintre toate exc-urile... si ca cel mai reusit e 200-le la partea fiabilitatii .. si dupa 300-le... dar 300-le cam fierbe daca il tii in ture joase mai non-stop

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde despre ce rapandule de motoare vb mecanicul tau sau te dai trintesti fierbi motorul schimbi uleiul sau pistonul prea tirziu,are motorul 10 ani,ce pretentii ai la el.2t este un super motor dar depinde cine il are??!!?etc 125 si 200 nu sint motoare usor de mers(tehnic) .parerea mea un 250 dupa 2009 e super ok dar daca are 500h iar nu se mai stie o sa te lase normal e dussss.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

depinde despre ce rapandule de motoare vb mecanicul tau sau te dai trintesti fierbi motorul schimbi uleiul sau pistonul prea tirziu,are motorul 10 ani,ce pretentii ai la el.2t este un super motor dar depinde cine il are??!!?etc 125 si 200 nu sint motoare usor de mers(tehnic) .parerea mea un 250 dupa 2009 e super ok dar daca are 500h iar nu se mai stie o sa te lase normal e dussss.

 

Nu dispun de un buget pentru un Ktm 250 exc 2009... eu vorbeam de modelele 2000-2006.. cam asa.. clar ca modelele noi o sa fie mai inbunatatite ... etc....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu, toate EXC-urile sunt facute la aceeasi fabrica, din aceleasi materiale. Deci, care e mai fiabil? 200, pe care-l tii doar in ture inalte ca sa mergi, sau 250, care are mai multa putere si mai mult cuplu, si pe care-l poti si balbai un pic?

 

Raspunsul sincer este....cel mai fiabil e ala de-l dai peste cap cel mai putin. Ca un radiator, un semicadru, ghidon, manete, scarite, toate astea costa. Si nu putin. Cu un 200 ai putere mai mica, trebuie sa-l tii in ture mai inalte ca sa te duca pe urcari, deci ambreiajul trebuie sa fie manevrat cu mai multa precizie. Daca il lasi un pic mai brusc, instant te dai peste cap la turele alea. In schimb, cu un 250 urci aceeasi panta cu turatii mai mici, si din cauza asta, chiar daca gresesti un pic pe la ambreiaj, ai mai putine sanse de a o poseta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu eu, toate EXC-urile sunt facute la aceeasi fabrica, din aceleasi materiale. Deci, care e mai fiabil? 200, pe care-l tii doar in ture inalte ca sa mergi, sau 250, care are mai multa putere si mai mult cuplu, si pe care-l poti si balbai un pic?

 

Raspunsul sincer este....cel mai fiabil e ala de-l dai peste cap cel mai putin. Ca un radiator, un semicadru, ghidon, manete, scarite, toate astea costa. Si nu putin. Cu un 200 ai putere mai mica, trebuie sa-l tii in ture mai inalte ca sa te duca pe urcari, deci ambreiajul trebuie sa fie manevrat cu mai multa precizie. Daca il lasi un pic mai brusc, instant te dai peste cap la turele alea. In schimb, cu un 250 urci aceeasi panta cu turatii mai mici, si din cauza asta, chiar daca gresesti un pic pe la ambreiaj, ai mai putine sanse de a o poseta.

 

Da... logic gandind asa e... dar ceilalti asta mi-au zis... dar cred ca... pana la urma o sa-mi iau un CR 250 peste anul 2000... ii pun pinioane 12/52 si o sa ma descurc cu el... doar e si dif de pret.. si cr-u e foarte fiabil

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut aceeasi greseala, mi-am luat ceva nepotrivit cu ceea ce faceam: o husqvarna de 600cmc, cu "doar: vreo 130 kg la gol. Si, vreme de 2 ani, am tras de un fier si am facut muschi, gandindu-ma ca motorul e potent, doar ca eu sunt cel care nu-l poate stapani.

 

Asa si tu, vrei cross ca sa-l folosesti la enduro. Ia-ti ce vrei, dar apoi sa nu te plangi ca, la poteca-viteza, faci instant bataturi in palme, de la suspensia prea tare. Sau ca, la orice mica denivelare, te arunca motorul intr-o parte sau alta, din cauza acelorasi suspensii tari. Sau ca nu poti sa pleci nici din cea mai mica panta, din cauza ambreiajului tip on-off.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut aceeasi greseala, mi-am luat ceva nepotrivit cu ceea ce faceam: o husqvarna de 600cmc, cu "doar: vreo 130 kg la gol. Si, vreme de 2 ani, am tras de un fier si am facut muschi, gandindu-ma ca motorul e potent, doar ca eu sunt cel care nu-l poate stapani.

 

Asa si tu, vrei cross ca sa-l folosesti la enduro. Ia-ti ce vrei, dar apoi sa nu te plangi ca, la poteca-viteza, faci instant bataturi in palme, de la suspensia prea tare. Sau ca, la orice mica denivelare, te arunca motorul intr-o parte sau alta, din cauza acelorasi suspensii tari. Sau ca nu poti sa pleci nici din cea mai mica panta, din cauza ambreiajului tip on-off.

 

 

Asculta-l pe asds ca stie ce vorbeste, asa patesc eu :D.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut aceeasi greseala, mi-am luat ceva nepotrivit cu ceea ce faceam: o husqvarna de 600cmc, cu "doar: vreo 130 kg la gol. Si, vreme de 2 ani, am tras de un fier si am facut muschi, gandindu-ma ca motorul e potent, doar ca eu sunt cel care nu-l poate stapani.

 

Asa si tu, vrei cross ca sa-l folosesti la enduro. Ia-ti ce vrei, dar apoi sa nu te plangi ca, la poteca-viteza, faci instant bataturi in palme, de la suspensia prea tare. Sau ca, la orice mica denivelare, te arunca motorul intr-o parte sau alta, din cauza acelorasi suspensii tari. Sau ca nu poti sa pleci nici din cea mai mica panta, din cauza ambreiajului tip on-off.

 

La enduro suspensia este mai moale decit la cross?

Ce este ambreiajul on-off?

Am un SRZ400E de curind, e drept ca dupa Transalp mi se pare fulg, dar totusi cred ca are 130 kg. Nu prea merge si de cross, nu?

Editat de costinell
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, suspensiile sunt mult mai tari la cross, te ajuta la aterizarea din sarituri. La enduro, daca mergi cu suspensii de cross, faci bataturi in palma, plus ca, la poteca viteza, daca dai un pic peste o denivelare, un bolovan, suspensia de cross nu va absorbi socul, ci te va urca in primul copac.

Ambreiaj tip on-off e tot pe cross, unde nu-ti trebuie finete la plecarile bruste de pe loc. Practic, nu poti sa patinezi ambreiajul. Il lasi oricat de incet vrei tu, dar roata va avea doar 2 viteze: stat pe loc sau foarte repede.

Ce ai tu e un rally-raid, sau soft enduro. Greutatea mai mare pe fata te ajuta la viteza, nu se ridica fata si directia nu devine instabila, ca la mine. Insa, daca te dai hard enduro, in primul rand o sa faci febra musculara la picioare, pentru ca pe urcari si coborari directia e data mai mult de inclinarea motocicletei decat de bracarea ghidonului. Si, daca ratezi vreo urcare, din doua ridicari de motocicleta si trei intoarceri, ai obosit pentru restul zilei. Si, la sfarsitul zilei, cand ceilalti vor sta la bere, tu vei adormi cu nasul in ciorba.

Asa ca poti face hard enduro si cu un DRZ, dar nu vei avansa niciodata cu el, vei ramane la stadiul de vesnic incepator. Si vei face muschi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, suspensiile sunt mult mai tari la cross, te ajuta la aterizarea din sarituri. La enduro, daca mergi cu suspensii de cross, faci bataturi in palma, plus ca, la poteca viteza, daca dai un pic peste o denivelare, un bolovan, suspensia de cross nu va absorbi socul, ci te va urca in primul copac.

Ambreiaj tip on-off e tot pe cross, unde nu-ti trebuie finete la plecarile bruste de pe loc. Practic, nu poti sa patinezi ambreiajul. Il lasi oricat de incet vrei tu, dar roata va avea doar 2 viteze: stat pe loc sau foarte repede.

Ce ai tu e un rally-raid, sau soft enduro. Greutatea mai mare pe fata te ajuta la viteza, nu se ridica fata si directia nu devine instabila, ca la mine. Insa, daca te dai hard enduro, in primul rand o sa faci febra musculara la picioare, pentru ca pe urcari si coborari directia e data mai mult de inclinarea motocicletei decat de bracarea ghidonului. Si, daca ratezi vreo urcare, din doua ridicari de motocicleta si trei intoarceri, ai obosit pentru restul zilei. Si, la sfarsitul zilei, cand ceilalti vor sta la bere, tu vei adormi cu nasul in ciorba.

Asa ca poti face hard enduro si cu un DRZ, dar nu vei avansa niciodata cu el, vei ramane la stadiul de vesnic incepator. Si vei face muschi.

 

priveste partea buna :bounce:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:))

 

Da, suspensiile sunt mult mai tari la cross, te ajuta la aterizarea din sarituri. La enduro, daca mergi cu suspensii de cross, faci bataturi in palma, plus ca, la poteca viteza, daca dai un pic peste o denivelare, un bolovan, suspensia de cross nu va absorbi socul, ci te va urca in primul copac.

Ambreiaj tip on-off e tot pe cross, unde nu-ti trebuie finete la plecarile bruste de pe loc. Practic, nu poti sa patinezi ambreiajul. Il lasi oricat de incet vrei tu, dar roata va avea doar 2 viteze: stat pe loc sau foarte repede.

Ce ai tu e un rally-raid, sau soft enduro. Greutatea mai mare pe fata te ajuta la viteza, nu se ridica fata si directia nu devine instabila, ca la mine. Insa, daca te dai hard enduro, in primul rand o sa faci febra musculara la picioare, pentru ca pe urcari si coborari directia e data mai mult de inclinarea motocicletei decat de bracarea ghidonului. Si, daca ratezi vreo urcare, din doua ridicari de motocicleta si trei intoarceri, ai obosit pentru restul zilei. Si, la sfarsitul zilei, cand ceilalti vor sta la bere, tu vei adormi cu nasul in ciorba.

Asa ca poti face hard enduro si cu un DRZ, dar nu vei avansa niciodata cu el, vei ramane la stadiul de vesnic incepator. Si vei face muschi.

 

Apropo... dar tu ai avut vreodata un cross? prima mea motocicleta e de cross kawasaki kx 125.. deci la faza cu suspensia iei si pui un ulei care sa nu fie atat de vascos.. si ai suspensie de enduro.. aia e vreo 50 de euro cu semeringi cu tot plus manopera... e adevarat ca un incepator nu se poate sui pe un cr 250... si cu kx-u e foarte greu la inceput.. cuplu zero.. etc... dar dupa ce inveti.. e usor... si un cr 250 setat bine la power valve si la carburator are destul cuplu.. cel putin pentru mine (65 kg) putere destula.. fiabilitate mare... nu de alta da mai au niste preteni de ai mei cr 250 si sunt foarte multumiti, evident un om mai invarsta nu se va impaca niciodata cu un cros.. dar eu avand 14 ani.... nu mi se pare un chin... plus ca eu nu ma duc pe la concursuri hard enduro etc... putine paduroase si plaiuri.. ca hobby

P.S un avantaj la cross e ca e foarte usor aprox 98 de kg la plin

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Copile, nimeni nu incearca sa-ti bage pe gat un EXC. Daca voi sunteti o gasca de posesori de cross-uri, e clar ca toti mergeti la fel, va impiedicati de aceleasi urcari, si nu are rost sa ai tu un motor mai capabil, ca sa-i astepti pe ceilalti.

 

Si nu, nu am avut niciodata cross. Doar ca, acum vreun an, ne-am gasit 2 incepatori prin padure: eu cu o husqvarna de 600, si altul cu un KX250. Eu ma plangeam de greutatea motorului, el de toate dezavantajele pe care ti le-am enumerat mai sus. Asa ca am bagat la cap, si peste o luna aveam EXC.

 

P.S Duritatea suspensiei e data, in primul rand, de arcuri, si de-abia apoi de ulei. Ai facut un calcul, cam cat te costa arcurile?

 

P.S. 2. Acum m-am prins, nu te duci la concursuri, ci faci doar un pic de padure, un pic de plai. Pai atunci tu nu faci hard-enduro, ci rally-raid, asa ca un DRZ, cum are colegul de mai sus, e sfant pentru tine. Consuma mult mai putin decat un CR250, nu-i schimbi aproape niciodata piston sau segmenti, daca faci un calcul, intr-un an economisesti cu un DRZ destul de mult :grinbandit: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 11 years later...
La 29.08.2012 la 16:40, mircea.cazachevici a spus:

E reusit. Al meu e 2002. Il am de 10 luni, m-am dat ceva-ceva cu el, si au cedat doar radiatoarele, din cauza multiplelor trante si pentru ca nu aveam protectie de radiator. Si semicadrul, ca am dat-o peste cap de cateva ori. Dar, la motor, nu ai ce sa-i reprosezi.

Intretinerea....ca la 2 timpi: ulei in benzina, schimbat uleiul din cutie la 10-12 iesiri, si cam atat. Pistonul cica se schimba la 150 ore, inca nu e cazul.

Ulei în benzină??...este 4 timpi nu cred ca este necesar ca la 2 timpi

Am achiziționat și eu acum 5 luni un ktm exc250f 2002, dar nu ii bag ulei în benzină, și totuși de la o vreme începe să-mi facă figuri la pornirea după câteva zile, cu șocul tras nu se oprește, iar când ii trag șocul înapoi da semne sa se opreasca si dupa se oprește, sa fie apa in carburator?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e un topic de acum 11 ani in care se vorbea intr-adevar de 2T. EXC 200, 250, 300, toate sunt in 2T. Cele in 4T au un F in coada. EXC250F.

Cat despre problema ta....pot fi multe, dar e de curatat si verificat carburatorul, curatat filtrul de aer, de verificat culoarea la bujie si eventual de schimbat. Eu cel putin asa as face. Dupa ce spui e cam clar ca ori nu are aer destul, ori nu are benzina suficienta.

Bine, la 4T pot fi si alte probleme gen supape, etc, dar acolo eu unul nu ma pricep deloc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...