cata_30 Postat Noiembrie 6, 2006 Share Postat Noiembrie 6, 2006 (editat) salutare .... vreau sa achizitionez un cbr600F3 (`98).., acum intrebarea pentru cei care au asa ceva...ii trebuie sau nu amortizor de ghidon ? (eu as vrea cu asa ceva pe dansa)....i`m waiting acuze ..vad ca l am postat aiurea...rog adminul sa l mute daca nu i la locul potrivit Editat Noiembrie 6, 2006 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Noiembrie 8, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 8, 2006 nimeni nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baiazid Postat Noiembrie 8, 2006 Share Postat Noiembrie 8, 2006 primul pas era sa iti completezi profilul sa stim si noi ce ai mai condus. Acum legat de amortizor: te dai mereu pe o roata? Uneori ajuta, uneori nu ... Am condus si cu, si fara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Noiembrie 8, 2006 Share Postat Noiembrie 8, 2006 daca vrei amortizor doar ptr fitze, mai bine lasa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Noiembrie 9, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2006 (editat) merci pt sfat...sa mi iau motoru...si completam si restul (plasticul e cu A "inclusi") ..si nu vreau pe o roata nu, nu pt fite, impresii, etc-uri ca nu am ce demonstra nimanui nimik, pt propria mea siguranta, pur si simplu si hai fuck me.(nu o zic cu rautate) ...sunt incepator....pe motor..pe conserva am 130 mii de km...ma cam cunosc si in general merg cu cap..si am mai observat ca mi functioneaza instinctul de conservare f bine....deci nu cox mai sus de 130-140km\h...si ala mers unde se poate daca nu, stau in banca tanx.................asfalt uscat...si astept intrunirile de la anul... Editat Noiembrie 9, 2006 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Noiembrie 9, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2006 merci ...dar asta stiu ...ce poate o capra din asta ofticoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Noiembrie 10, 2006 Share Postat Noiembrie 10, 2006 @strumf abea astept sa imi remediez problema cu CDI ul si iti arat eu cum ridici un F4 de n-ai aer. lumanare fara nici o problema. si nu din ambreiaj ci din GAAAAZZ. @cata NU AI NEVOIE trust me. mai incolo dac ao sa t apuci sa faci ghidusii cu ea sau pt circuit. cat despre 130-140, stai tu linistit ca o sa ii dai pana la 70 prima data si o sa t caaaci p tine de frica. 130 o sa ii dai cam dupa o luna MINIM. Ia-o usor. nu-i rusine sa mergi cu a III-a la 50. bafta sa ne vdm sanatosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Noiembrie 11, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2006 salut nu am zis ca gata ma sui si 130-140.....in timp dupa acomodare, ca nu vreau sa fiu parasutist fara parasuta, o sa merg cu 50 si un an (glumesc) , nu prea am de unde sa iau sfaturi pe kestiile astea, ma pricep la mecanica destul de binisor.....fiind entry-level am intrebat..inca nu am calarit un cbr....m am orientat de pe net....ciclistica,fiabilitate, etc., si e un motor care are alura care mi place....eu o sa l vreau pt plimbari la drum lung, in special cu o a doua pers. in spate (my wife ), nu amprobleme cu ansamblul ambreiaj-motor-cutie de viteze, franele nu le blochez...pur si simplu le simt cand stau sa se blocheze (probabil din experienta)...cu ciclistica iarasi stau bine...probabil de la bicla..cand mergeam f f f f f mult... bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Noiembrie 11, 2006 Share Postat Noiembrie 11, 2006 faza cu franatul si blocat de roti ma refer la situatii de urgentza gen 100 la ora si sarit javra de caine in fatza. omeneste t sperii, si.. atunci grija mare..ca nu mai gandesti ci reactioenzi instinctiv, iar instincele vis-a vis de frana se contureaza o data cu experientza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Noiembrie 11, 2006 Share Postat Noiembrie 11, 2006 (editat) Nu cred ca ai nevoie de amortizor de ghidon pe ceberica 600 F3 ca nu e asa satanist motoru. Doar daca te "da" banii afara din casa, unde mai pui si ca arata urat chestia aia, e in plus pur si simplu in aspectul general al mobrei. Editat Noiembrie 11, 2006 de Emppu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Noiembrie 11, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2006 (editat) Sinner-....cu franele vb iin situatii de urjenta.... ce sa zic e in sange....macar atat sa mostenesc si io...daca o bucata de prin pipera nu ...si cainele...ce sa i fac trecem peste el daca nu se poate altfel sal.. ma gandeam si io ...na ca la conserve (nu aruncati cu pietre)....ceva gen bara stabilizatoare...daca nu trebe nu pun amortizor...kestia ca motorul (second) o sa l comnad printr o firma....si daca ii ziceam lu nenena care aduce, daca ii trebe amortizor, el sigur "daaaaa"...ca sa nu ma incalt aiurea APROPO...TOT MA UIT PE LA POZE DAR NU VAD INDICATORUL DE BENZINA LA CBR ica...TRE SA BAGI OCHIU IN REZERVOR???? Editat Noiembrie 11, 2006 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Noiembrie 11, 2006 Share Postat Noiembrie 11, 2006 ma indoiesc ca se da pe o roata cu F3. nici F4 nu vrea pe o roata. F3-ul se ridica chiar si din gaz. Cu f4 nu am fost.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Noiembrie 11, 2006 Share Postat Noiembrie 11, 2006 @road de F3 nu stiam dar banuiam ca poate F4 pe probate. deh daca ne mananca pielea hea hea @cata eu fac rost de curant de un ohlins la un pret f f bun. daca ti-l da nenea ieftin ia-l sa fie acolo petnru cand o sa incepi sa te faci "cascador". daca nu ai ganduri d'astea atunci forget it. dai banu' de pomana cat despre litrometru NU ai sa vezi asa decat pe f. putine mobre. Ai doar becul roshu care se aprinde cam pe la 3 litri depinde f mult si de model. la unii la 2 litri. io stiu ca pe roshu merg linistit 60-70 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Noiembrie 11, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2006 ms...dar nu vreau amortizor...si nu nu ma gandesac la ghidusii....ms pt inform cu indic de "oenzina" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jardi Postat Noiembrie 12, 2006 Share Postat Noiembrie 12, 2006 Amortizorul nu este numai pt ghidusii, el i-ti iarta multe greseli personale si de traseu. Eu consider ca daca i-ti permiti e pacat sa nu-ti pui unul,e mai ieftin un amortizor decat cateva carene sparte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Noiembrie 12, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2006 (editat) pai hotarativa fratilor--CU SAU FARA AMORTIZOR DE GHIDON--....redau mai jos un caz pe scurt...eu il vreau ca sa zic asa pt o situatie naspa....gen denivelari mici si dese in curbe, chiar si pe linie dreapta....care muta masina (amortiz bune)spre exterior sau interior, cand intram si dadeam de treburi din alea...nu pt mers pe o roata, si alte fitze..si ma gandesc sa nu intree capra in voblaj.. .la asta ma gandeam bafta Editat Noiembrie 12, 2006 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sinner- Postat Noiembrie 12, 2006 Share Postat Noiembrie 12, 2006 @jardel cred ca exagerezi, F3 nu e un motor naravas, precum R1 de exemplu sau alte bestii de capacitate cel putin 1000, dau, precum un supersport care chiar si la 600 poate fi f instabil din varii motive dar in principal rigiditatea cadrului. deci sustin faptul k un amortizor se justifica pe un F3 numai in cazuri de stunts sau circuit. clar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Noiembrie 13, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2006 ok .....nu mi iau ca oricum nu vreau...sa merg agresiv....... bafta si Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Ianuarie 5, 2007 Share Postat Ianuarie 5, 2007 Iegzista motorisca cu indicator de benzina... o are Mandea (ok, si inca vreo 200 de romani) Bafta cu motoru'! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cata_30 Postat Ianuarie 5, 2007 Autor Share Postat Ianuarie 5, 2007 (editat) ms mult dar mi am luat motor.....m am scormonit de zmeuroi si e un f4 `99 si nu are indicatorul de oenzina...se aprinde ledul la 3 litri, rezerva Editat Ianuarie 5, 2007 de cata_30 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.