Sari la conținut

Amortizor Ghidon Cbr 600f3 - Da Sau Nu?


cata_30
 Share

Postări Recomandate

salutare .... vreau sa achizitionez un cbr600F3 (`98).., acum intrebarea pentru cei care au asa ceva...ii trebuie sau nu amortizor de ghidon ? (eu as vrea cu asa ceva pe dansa)....i`m waiting :cheers:

acuze ..vad ca l am postat aiurea...rog adminul sa l mute daca nu i la locul potrivit

Editat de cata_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merci pt sfat...sa mi iau motoru...si completam si restul (plasticul e cu A "inclusi") :blink: ..si nu vreau pe o roata :drink:

 

nu, nu pt fite, impresii, etc-uri ca nu am ce demonstra nimanui nimik, pt propria mea siguranta, pur si simplu

 

si hai fuck me.(nu o zic cu rautate) :cheers: ...sunt incepator....pe motor..pe conserva am 130 mii de km...ma cam cunosc si in general merg cu cap..si am mai observat ca mi functioneaza instinctul de conservare f bine....deci nu cox mai sus de 130-140km\h...si ala mers unde se poate daca nu, stau in banca

 

tanx.................asfalt uscat...si astept intrunirile de la anul... :friends:

Editat de cata_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@strumf abea astept sa imi remediez problema cu CDI ul si iti arat eu cum ridici un F4 de n-ai aer. lumanare fara nici o problema.

si nu din ambreiaj ci din GAAAAZZ.

 

@cata NU AI NEVOIE trust me. mai incolo dac ao sa t apuci sa faci ghidusii cu ea sau pt circuit.

cat despre 130-140, stai tu linistit ca o sa ii dai pana la 70 prima data si o sa t caaaci p tine de frica. 130 o sa ii dai cam dupa o luna MINIM.

Ia-o usor. nu-i rusine sa mergi cu a III-a la 50.

 

bafta sa ne vdm sanatosi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut

 

nu am zis ca gata ma sui si 130-140.....in timp dupa acomodare, ca nu vreau sa fiu parasutist fara parasuta,

o sa merg cu 50 si un an (glumesc) :cheers:, nu prea am de unde sa iau sfaturi pe kestiile astea, ma pricep la mecanica destul de binisor.....fiind entry-level am intrebat..inca nu am calarit un cbr....m am orientat de pe net....ciclistica,fiabilitate, etc., si e un motor care are alura care mi place....eu o sa l vreau pt plimbari la drum lung, in special cu o a doua pers. in spate (my wife :drink: ), nu amprobleme cu ansamblul ambreiaj-motor-cutie de viteze, franele nu le blochez...pur si simplu le simt cand stau sa se blocheze (probabil din experienta)...cu ciclistica iarasi stau bine...probabil de la bicla..cand mergeam f f f f f mult...

 

 

bafta :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

faza cu franatul si blocat de roti ma refer la situatii de urgentza gen 100 la ora si sarit javra de caine in fatza. omeneste t sperii, si.. atunci grija mare..ca nu mai gandesti ci reactioenzi instinctiv, iar instincele vis-a vis de frana se contureaza o data cu experientza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca ai nevoie de amortizor de ghidon pe ceberica 600 F3 ca nu e asa satanist motoru. Doar daca te "da" banii afara din casa, unde mai pui si ca arata urat chestia aia, e in plus pur si simplu in aspectul general al mobrei.

Editat de Emppu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sinner-....cu franele vb iin situatii de urjenta.... ce sa zic e in sange....macar atat sa mostenesc si io...daca o bucata de prin pipera nu :drink: ...si cainele...ce sa i fac trecem peste el daca nu se poate altfel :friends:

 

sal..

ma gandeam si io ...na ca la conserve (nu aruncati cu pietre)....ceva gen bara stabilizatoare...daca nu trebe nu pun amortizor...kestia ca motorul (second) o sa l comnad printr o firma....si daca ii ziceam lu nenena care aduce, daca ii trebe amortizor, el sigur "daaaaa"...ca sa nu ma incalt aiurea

 

 

APROPO...TOT MA UIT PE LA POZE DAR NU VAD INDICATORUL DE BENZINA LA CBR ica...TRE SA BAGI OCHIU IN REZERVOR????

Editat de cata_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@road de F3 nu stiam dar banuiam ca poate :friends: F4 pe probate. deh daca ne mananca pielea hea hea

 

@cata eu fac rost de curant de un ohlins la un pret f f bun. daca ti-l da nenea ieftin ia-l sa fie acolo petnru cand o sa incepi sa te faci "cascador". daca nu ai ganduri d'astea atunci forget it. dai banu' de pomana

cat despre litrometru NU ai sa vezi asa decat pe f. putine mobre. Ai doar becul roshu care se aprinde cam pe la 3 litri depinde f mult si de model. la unii la 2 litri. io stiu ca pe roshu merg linistit 60-70 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai hotarativa fratilor--CU SAU FARA AMORTIZOR DE GHIDON--....redau mai jos un caz pe scurt...eu il vreau ca sa zic asa pt o situatie naspa....gen denivelari mici si dese in curbe, chiar si pe linie dreapta....care muta masina (amortiz bune)spre exterior sau interior, cand intram si dadeam de treburi din alea...nu pt mers pe o roata, si alte fitze..si ma gandesc sa nu intree capra in voblaj.. :drink: .la asta ma gandeam :cheers:

 

bafta :friends:

Editat de cata_30
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@jardel cred ca exagerezi, F3 nu e un motor naravas, precum R1 de exemplu sau alte bestii de capacitate cel putin 1000, dau, precum un supersport care chiar si la 600 poate fi f instabil din varii motive dar in principal rigiditatea cadrului.

deci sustin faptul k un amortizor se justifica pe un F3 numai in cazuri de stunts sau circuit. clar.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...