Sari la conținut

Reglaj carburatie Moto Guzzi Nevada 750, 2001


marook
 Share

Postări Recomandate

Buna dimineata!

Stiti expresia "ai grija ce-ti doresti, ca s-ar putea sa ti se-ntample!"?... E, mie mi s-a-ntamplat...

Acu' ceva vreme m-a pus ala zglobiu', cu codita si cornite, sa-mi iau iubita la o plimbare pe doua roti. Rigida in curbe, m-a strans de talie de m-a rupt s.a.m.d. S-a jurat ca nu mai urca pe motor, dar, incet, incet, a prins gustul evadarii si pana la urma am decis sa-i iau si ei o trotineta. Destul de greu de ales (am mai deschis un topic pe tema asta si vreau sa le multumesc si aici celor ce m-au ajutat); pana la urma am fost ieri sa vedem un Moto Guzzi Nevada 750, din 2001. Motoreta parea nefolosita de mult (de fapt e aproape nefolosita, ca noua nu pot spune ca e), plina de praf, uleiul neschimbat de doi, trei ani, fara baterie, abia am pornit-o, motorul merge doar cum vrea el (asta e si motivul pentru care am deschis acest topic, de fapt), vibreaza caracteristic motoarelor cu o astfel de arhitectura, plus vibratiile date de mersul alandala al motorului si multe alea. In fine, am hotarat sa nu i-o iau, ea parand a fi de acord cu decizia mea. Gresit! Mi s-a re-revelat ca femeile "e" o enigma... Cum s-a urcat in conserva, a devenit suspect de tacuta, peste un timp (scurt) si-a pus ochelarii si la un moment dat am vazut cum i se preling lacrimi pe obraz. Na, belea! Era exact ca un copil caruia i-ai promis ceva frumos, nu te-ai tinut de cuvant si i-ai produs o imensa dezamagire si durere. M-am simtit ca un criminal, mi-am inghitit si eu cateva lacrimi, dupa care am facut stanga'mprejur de la capatul pamantului, l-am chemat si pe proprietar de la celalalt capat al pamantului si luaram acasa fiara.

Va cer iertare pentru acest preludiu (... :wink: ) prelungit, dar m-a impresionat foarte mult reactia ei si a trebuit sa vi-o povestesc!

Acu', problema! Motorul are, dupa cum bine stiti, doi cilindri in V la 90 de grade si produce la turatii joase o vibratie laterala cu care, spre surprinderea mea, obisnuit cu Fazer-ul meu, care nu misca-n front, m-am obisnuit imediat. Baiu-i altu'! Are doua carburatoare care, asa mi s-a spus, sunt, sau ar trebui sa fie sincronizate de un ... ceva, o piesa electronica (asa o fi?...). E, uite ca nu sunt sincronizate! Si functioneaza ca naiba, da rateuri (decente si mai ales la schimbarea regimului de turatii) si ma calca pe nervi, pentru ca motoreta e bestiala si STIU ca ar putea merge ceas! Va rog, va pricepeti, sau stiti pe cineva care ar putea sa-mi regleze si mie carburatia la motoreta!? Eu locuiesc in Pitesti, deci ar fi bine daca "doctorul" ar fi mai aproape de mine, ca daca e din Arad, Vaslui sau Constanta, cu tot respectul si admiratia pentru priceperea domniei sale, nu stiu daca am sa pot ajunge pana acolo.

Va multumesc mult si va doresc, ca de fiecare data, drumuri numai pe sufletul vostru!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburatoarele sunt 2 intr-adevar si sunt complet separate si or fi fost sincronizate cu fo chestie electronica doar in cursul procesului sincronizarii (care se poate face si cu manometre si cu furtune, etc) dar in mers nu au nimic electronic sa traga de ele. Daca motorul a stat atunci trebuie desfacute si curatate si sincronizate. Imi pare rau ca nu te pot ajutacu specialistul pt. ca cel pe care-l stiu e in Constanta; dar ai putea pt. inceput doar sa le cureti un pic si sa vezi ce zic.

Succes ca motorul merita!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata!

Stiti expresia "ai grija ce-ti doresti, ca s-ar putea sa ti se-ntample!"?... E, mie mi s-a-ntamplat...

Acu' ceva vreme m-a pus ala zglobiu', cu codita si cornite, sa-mi iau iubita la o plimbare pe doua roti. Rigida in curbe, m-a strans de talie de m-a rupt s.a.m.d. S-a jurat ca nu mai urca pe motor, dar, incet, incet, a prins gustul evadarii si pana la urma am decis sa-i iau si ei o trotineta. Destul de greu de ales (am mai deschis un topic pe tema asta si vreau sa le multumesc si aici celor ce m-au ajutat); pana la urma am fost ieri sa vedem un Moto Guzzi Nevada 750, din 2001. Motoreta parea nefolosita de mult (de fapt e aproape nefolosita, ca noua nu pot spune ca e), plina de praf, uleiul neschimbat de doi, trei ani, fara baterie, abia am pornit-o, motorul merge doar cum vrea el (asta e si motivul pentru care am deschis acest topic, de fapt), vibreaza caracteristic motoarelor cu o astfel de arhitectura, plus vibratiile date de mersul alandala al motorului si multe alea. In fine, am hotarat sa nu i-o iau, ea parand a fi de acord cu decizia mea. Gresit! Mi s-a re-revelat ca femeile "e" o enigma... Cum s-a urcat in conserva, a devenit suspect de tacuta, peste un timp (scurt) si-a pus ochelarii si la un moment dat am vazut cum i se preling lacrimi pe obraz. Na, belea! Era exact ca un copil caruia i-ai promis ceva frumos, nu te-ai tinut de cuvant si i-ai produs o imensa dezamagire si durere. M-am simtit ca un criminal, mi-am inghitit si eu cateva lacrimi, dupa care am facut stanga'mprejur de la capatul pamantului, l-am chemat si pe proprietar de la celalalt capat al pamantului si luaram acasa fiara.

Va cer iertare pentru acest preludiu (... :wink: ) prelungit, dar m-a impresionat foarte mult reactia ei si a trebuit sa vi-o povestesc!

Acu', problema! Motorul are, dupa cum bine stiti, doi cilindri in V la 90 de grade si produce la turatii joase o vibratie laterala cu care, spre surprinderea mea, obisnuit cu Fazer-ul meu, care nu misca-n front, m-am obisnuit imediat. Baiu-i altu'! Are doua carburatoare care, asa mi s-a spus, sunt, sau ar trebui sa fie sincronizate de un ... ceva, o piesa electronica (asa o fi?...). E, uite ca nu sunt sincronizate! Si functioneaza ca naiba, da rateuri (decente si mai ales la schimbarea regimului de turatii) si ma calca pe nervi, pentru ca motoreta e bestiala si STIU ca ar putea merge ceas! Va rog, va pricepeti, sau stiti pe cineva care ar putea sa-mi regleze si mie carburatia la motoreta!? Eu locuiesc in Pitesti, deci ar fi bine daca "doctorul" ar fi mai aproape de mine, ca daca e din Arad, Vaslui sau Constanta, cu tot respectul si admiratia pentru priceperea domniei sale, nu stiu daca am sa pot ajunge pana acolo.

Va multumesc mult si va doresc, ca de fiecare data, drumuri numai pe sufletul vostru!

 

Sa-nteleg deci ca ati ajuns in regula aseara la Pitesti.

Oricum, sa va bucurati de ea, si ... asa de curiozitate... da-mi si mie de stire cu filtrul ala de ulei cand il vei schimba ca am devenit tare curios.

 

Numai bine,

Razvan

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte sa te pui sa cureti carburatoarele ceea ce sustin si eu cu vehementa, recomand sa schimbi ambele bujii, filtru de aer, filtru de ulei, uleiu si sa degresezi motocicleta!

Pentru carburatoare ai de facut urmatorii pasi:

1. date jos de pe motocicleta

2. desfacute camerele plutitoarelor, acolo vei gasi jigloarele, cuiul pontou (acest cui trebe sa urmaresti sa nu aibe uzuri majore, altfel nu v-a mai inchide cum trebuie) - pentru curatare carburatoare exista solutii la spray (le gasesti aceste solutii la magazine de piese auto, la dedeman si in alte supermarketuri)! atentie sa feresti oricefel de garnitura de la aceste solutii! dupa ce ai curatat camera plutitorului treci la partea de sus unde ai diafragma care controleaza acul de dozaj (atentie cu aceasta diafragma este foarte scumpa si fa-i o inspectie vizuala sa nu aibe fisuri)

3. in exteriorul carburatoarelor ai vreo 3 tipuri suruburi - unul pt relanti, inca unul pentru sincronizarea vacuumului dintre cele 2 carburatoare si 2 surubele (unul pe fiecare carburator) pentru a-ti regla aerul (aceste 2 ultime surubele le strangi maxim - cu simt - dupa care le vei destrange inapoi o tura si jumatate!

Acesti 3 pasi ar trebui sa fie cat de cat un progres pana mergi la un mecanic sa-ti puna manometrele pe motor sa iti sincronizeze carburatoarele! Poti sa faci si tu asta - AICI ai un astfel de aparat si costa putin - in 2-3 utilizari (de-a lungul a 2-3 sezoane) si-a scos investitia! In ACEST video ai metoda de a sincroniza carburatoarele - la fel faci si pt 4 in linie (doar ca ai nevoie de 4 manometre; poti cumpara direct 4 manometre si sa il folosesti pe cel cu 4 manometre la motoarele in 2 sau 3 pistoane, dar unu cu 2 manometre e mai dificil de folosit la motoare cu mai mult de 2 pistoane) Din moment ce-ai mentionat ca ai Fazer si la tine e indicat sa faci o sincronizare - cam asa ceva arata la

IMPERATIV la o motocicleta care a stat atat sa ii schimbi bujiile fiindca nu mai sunt deloc bune daca au stat atat in motor si nu a fost folosit! Eu am patit faza cu bujiile pe pielea mea - in loc sa aibe distanta de 0.7-0.8 avea peste 1.5mm ma si mir cum mai mergea!

 

Nu imi place cum lucra acel chinez - uite aici o metoda mai curata

 

Editat de cs_05_hho
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Carburatoarele sunt 2 intr-adevar si sunt complet separate si or fi fost sincronizate cu fo chestie electronica doar in cursul procesului sincronizarii (care se poate face si cu manometre si cu furtune, etc) dar in mers nu au nimic electronic sa traga de ele. Daca motorul a stat atunci trebuie desfacute si curatate si sincronizate. Imi pare rau ca nu te pot ajutacu specialistul pt. ca cel pe care-l stiu e in Constanta; dar ai putea pt. inceput doar sa le cureti un pic si sa vezi ce zic.

Succes ca motorul merita!

Nu stiu ce sa zic... Aveti dreptate, insa n-am mai umblat intr-un carburator de vreo 10 ani, cand imi mai bagam nasu-n Dacia mea draga (pe care n-am vandut-o!!!), iar carburatoarele de pe Guzzi sunt convins ca sunt mai complicate si mai sensibile decat cele de pe Dacia din o mie noua sute toamna...

 

Sa-nteleg deci ca ati ajuns in regula aseara la Pitesti.

Oricum, sa va bucurati de ea, si ... asa de curiozitate... da-mi si mie de stire cu filtrul ala de ulei cand il vei schimba ca am devenit tare curios.

 

Numai bine,

Razvan

Da, am ajuns cu bine, in mare parte datorita lui Razvan Petrescu si tie; MULTUMESC DIN SUFLET!!! A fost prima data cand am parcurs autostrada asta mizerabila cu o satisfactie imensa si un zambet permanet de chip, chiar daca, asa cum ti-am spus, eram dupa garda, drum, caldura, nervi etc. Motoreta e un vis (cu tot mersul ei aiurea)!

Se pare ca n-am incotro si ca trebuie sa scormonesc dupa acele filtre, mai ales cel de ulei.

Toate cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite aici si manual de reparatie! Nu trebuie sa-ti fie teama sa te uiti la ele! Gasesti capitolul cu carburatoare la pagina 49 pana la 53!

E foarte simplu!

Moto_Guzzi_750_Nevada_B_Club_Manual_de_reparatie_www.manualedereparatie.info.pdf

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte sa te pui sa cureti carburatoarele ceea ce sustin si eu cu vehementa, recomand sa schimbi ambele bujii, filtru de aer, filtru de ulei, uleiu si sa degresezi motocicleta!

Pentru carburatoare ai de facut urmatorii pasi:

1. date jos de pe motocicleta

2. desfacute camerele plutitoarelor, acolo vei gasi jigloarele, cuiul pontou (acest cui trebe sa urmaresti sa nu aibe uzuri majore, altfel nu v-a mai inchide cum trebuie) - pentru curatare carburatoare exista solutii la spray (le gasesti aceste solutii la magazine de piese auto, la dedeman si in alte supermarketuri)! atentie sa feresti oricefel de garnitura de la aceste solutii! dupa ce ai curatat camera plutitorului treci la partea de sus unde ai diafragma care controleaza acul de dozaj (atentie cu aceasta diafragma este foarte scumpa si fa-i o inspectie vizuala sa nu aibe fisuri)

3. in exteriorul carburatoarelor ai vreo 3 tipuri suruburi - unul pt relanti, inca unul pentru sincronizarea vacuumului dintre cele 2 carburatoare si 2 surubele (unul pe fiecare carburator) pentru a-ti regla aerul (aceste 2 ultime surubele le strangi maxim - cu simt - dupa care le vei destrange inapoi o tura si jumatate!

Acesti 3 pasi ar trebui sa fie cat de cat un progres pana mergi la un mecanic sa-ti puna manometrele pe motor sa iti sincronizeze carburatoarele! Poti sa faci si tu asta - AICI ai un astfel de aparat si costa putin - in 2-3 utilizari (de-a lungul a 2-3 sezoane) si-a scos investitia! In ACEST video ai metoda de a sincroniza carburatoarele - la fel faci si pt 4 in linie (doar ca ai nevoie de 4 manometre; poti cumpara direct 4 manometre si sa il folosesti pe cel cu 4 manometre la motoarele in 2 sau 3 pistoane, dar unu cu 2 manometre e mai dificil de folosit la motoare cu mai mult de 2 pistoane) Din moment ce-ai mentionat ca ai Fazer si la tine e indicat sa faci o sincronizare - cam asa ceva arata la

IMPERATIV la o motocicleta care a stat atat sa ii schimbi bujiile fiindca nu mai sunt deloc bune daca au stat atat in motor si nu a fost folosit! Eu am patit faza cu bujiile pe pielea mea - in loc sa aibe distanta de 0.7-0.8 avea peste 1.5mm ma si mir cum mai mergea!

 

Nu imi place cum lucra acel chinez - uite aici o metoda mai curata

 

Va multumesc mult!

Nu stiu ce sa zic de desfacerea si reglajul de unul singur a carburatoarelor (deocamdata; tre' sa-mi fac curaj...), dar am sa va urmez sfatul si voi schimba bujiile. Am schimbat ieri uleiul, dar nu si filtrul, ca nu se gaseste.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu trebuia sa bagi ulei nou pana nu gaseai filtru...mare porcarie...cu manualul in fatza..printezi paginile cu carburatoarele le pui langa tine si te apuci de desfacut...nu-i mare lucru..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu trebuia sa bagi ulei nou pana nu gaseai filtru...mare porcarie...cu manualul in fatza..printezi paginile cu carburatoarele le pui langa tine si te apuci de desfacut...nu-i mare lucru..

N-am avut incotro... Motoreta era in Bucuresti, iar eu trebuia s-o aduc in Pitesti, acasa, si nu puteam face drumul asta cu uleiul ei (chiar nefolosit, era negru si numai vascos nu mai era).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Serios nu se gaseste? ASTA ce e?

... :rusinica: Asa mi s-a spus...

Am descarcat manualul si ma straduiesc sa-mi dau seama ce e pe-acolo, dar ar trebui sa am motorul in fata, iar asta se va intampla abia maine (sunt la servici).

Editat de marook
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti trebuie neaparat un filtru...

Am s-o las nepornita pana fac rost de unul. Altceva nu stiu ce-as mai putea face... Ma intreb numai daca il pot schimba fara sa fiu nevoit sa scot uleiul din baie; probabil ca nu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil ca sigur nu..de ce spuneam ca e mare porcarie?mai exista o varianta...ridici motorul intr-o roata astfel incat oloiu sa mearga in spatele motorului..:)schimbi filtru repede si gata...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare. eu sunt unul care a avut un curaj asemanator cu al tau..am cumparat motor stat de 2 ani si jumatate. pot sa iti confirm ce ti-au spus colegii mai devreme:

1. bujii, filtre, ulei si filtru ulei. aici e o mica poveste cu filtrul de are, dar mai jos un pic.

2. dupa ce motorul merge cat de cat, un drum de 100 de km ar fi BUN. daca poti sa te invarti in jurul Pitestiului, daca am inteles bine, e excelent. Revin si cu asta mai incolo.

3. nu dispera, nu dispera si iarasi..nu dispera.

 

revenind la filtre, desfac motorul, verific etriere, curat, schimb lichid de frana, schimb placute, ajung la filtrul de aer...il suflu cu aer comprimat, nimic, inspectie vizuala, OK. Trec peste..schimb bujii, nu gasesc fise de bujii si le pun tot pe alea ..

ajung sa plec cu motorul vreo 500 de km, schimb mai sus in ture, schimb mai jos, curbe, drum intins , cu alte cuvinte de toate. rezultat: daca motorul nu mergea chiar bine inainte, desi la relanti statea binisor, consum 9 si .. (zic, ceva nu e in regula) in timpul drumului si mai ales spre sfarsitul lui deja isi dadea drumul, am constatat ca accelera mai bine, initial mai dadea rateuri, dupa acest drum nu mai aveam rateuri ... si cu asta trecem la pasul 2, oarecum legat de 1. Cum nu ma pricep bine la carburatoare, dar caruburile la curatare profesionala, omul le face bec si le pun din nou pe motorul treaba e mai buna, insa nu spectaculos. Imi iau inima in dinti, studiez vreo cateva zile continuu despre carburi, le desfac partial (capacul de sus si cel de jos) si verific setarile lui ca in manual. jiglerele de gas la relanti 2 duse, 2 reglate bine, verific needdle-jet-ul sa fie ca in manual, totul ok. le pun din nou pe motor, iarasi nu mari schimbari.

fac iar niste calcule si desi stiam ca filtrul de aer e ok, il schimb. aseara ies in probe...alt motor, merge excelent, totul ok.

 

acum, istorioara asta ar trebui sa spuna cateva lucruri:

1. curata carburile, cele statute aduna mizerie! la cineva care stie, ca sa nu faca "minuni" (adica prostii);

2. chiar daca aparent lucrurile stau bine, buiji statute, filtre statute influenteaza mult! schimba-le, nu-s o avere;

3. iesi la drum cu ea chiar daca nu merge stralucit, anumite lucruri se "dezmiarda" mai ales ca a stat!

Editat de Macke
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare. eu sunt unul care a avut un curaj asemanator cu al tau..am cumparat motor stat de 2 ani si jumatate. pot sa iti confirm ce ti-au spus colegii mai devreme:

1. bujii, filtre, ulei si filtru ulei. aici e o mica poveste cu filtrul de are, dar mai jos un pic.

2. dupa ce motorul merge cat de cat, un drum de 100 de km ar fi BUN. daca poti sa te invarti in jurul Pitestiului, daca am inteles bine, e excelent. Revin si cu asta mai incolo.

3. nu dispera, nu dispera si iarasi..nu dispera.

 

revenind la filtre, desfac motorul, verific etriere, curat, schimb lichid de frana, schimb placute, ajung la filtrul de aer...il suflu cu aer comprimat, nimic, inspectie vizuala, OK. Trec peste..schimb bujii, nu gasesc fise de bujii si le pun tot pe alea ..

ajung sa plec cu motorul vreo 500 de km, schimb mai sus in ture, schimb mai jos, curbe, drum intins , cu alte cuvinte de toate. rezultat: daca motorul nu mergea chiar bine inainte, desi la relanti statea binisor, consum 9 si .. (zic, ceva nu e in regula) in timpul drumului si mai ales spre sfarsitul lui deja isi dadea drumul, am constatat ca accelera mai bine, initial mai dadea rateuri, dupa acest drum nu mai aveam rateuri ... si cu asta trecem la pasul 2, oarecum legat de 1. Cum nu ma pricep bine la carburatoare, dar caruburile la curatare profesionala, omul le face bec si le pun din nou pe motorul treaba e mai buna, insa nu spectaculos. Imi iau inima in dinti, studiez vreo cateva zile continuu despre carburi, le desfac partial (capacul de sus si cel de jos) si verific setarile lui ca in manual. jiglerele de gas la relanti 2 duse, 2 reglate bine, verific needdle-jet-ul sa fie ca in manual, totul ok. le pun din nou pe motor, iarasi nu mari schimbari.

fac iar niste calcule si desi stiam ca filtrul de aer e ok, il schimb. aseara ies in probe...alt motor, merge excelent, totul ok.

 

acum, istorioara asta ar trebui sa spuna cateva lucruri:

1. curata carburile, cele statute aduna mizerie! la cineva care stie, ca sa nu faca "minuni" (adica prostii);

2. chiar daca aparent lucrurile stau bine, buiji statute, filtre statute influenteaza mult! schimba-le, nu-s o avere;

3. iesi la drum cu ea chiar daca nu merge stralucit, anumite lucruri se "dezmiarda" mai ales ca a stat!

Saru' mana mult! Numai de-as avea timp si, mai ales, rabdare sa fac toate astea... Oricum, le voi face incet, incet, pe etape mici, ca lucrez de doua saptamani, si inca doua dup-aia, 24 cu 24.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La filtru ajungi pe sub bloc desfacand un surub care tine un capacel rotund cu vreo 3 aripioare care la randul lui tine filtrul cu arcul si garnitura lui. Poti sa desfaci usor si sa lasi uleiul sa curga intr-un recipient curat ca sa-l poti refolosi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La filtru ajungi pe sub bloc desfacand un surub care tine un capacel rotund cu vreo 3 aripioare care la randul lui tine filtrul cu arcul si garnitura lui. Poti sa desfaci usor si sa lasi uleiul sa curga intr-un recipient curat ca sa-l poti refolosi.

Jur ca la asta m-am tot gandit toata noaptea (unde naiba o fi si filtrul ala?...)! Iti multumesc mult! Stii cumva unde se afla si filtrul de aer, te rog?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu vad neschimbare de filtru ca fiind foarte tragic, daca s-a mers putin cu mobra. Cat timp ulei a fost schimbat, trebuie sa fie relativ ok. Dar probabil nu ai reusit sa schimbi totul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna dimineata!

Am fost ieri - mi-a fost teama sa-mi bag nasu' de unu' singur - la un prieten cu un garaj si scule adecvate si am rezolvat mare parte din probleme. In primul rand am aflat ca mergea doar intr-un cilindru (instantaneu, cand Gabi mi-a spus asta, am palit, mi-a transpirat chelia si am simtit racori pe sira spinarii...; nu vreti sa stiti cum a fost...); i-am schimbat bujia (pana vine setul comandat, merge si-asa), apoi au desfacut carburatoarele, le-au curatat in fiecare gaurica, le-au reinstalat, le-au sincronizat, au reglat si relantiul si... gata! Evident, totul a fost mult mai complicat decat v-am descris eu. Oricum, baietii au facut o treaba fantastica si de la orele 18:00, cand au terminat de bibilit, pana la 23:30 nu m-am mai dat jos de pe ea decat sa-i bag benzina si sa-mi iau iubita de-acasa. Inca mai am ceva probleme cu pornirea la rece (uneori si la cald), dar pe ansamblu mobra e maxi-ok!

Ati avut cu totii dreptate, in aproape tot ceea ce m-ati sfatuit sa fac si va multumesc inca o data pentru tot!

Toate cele bune si drumuri numai pe sufletul vostru!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sub rezervor. e ceva mai greu accesibil.

Mi-am bagat si eu un ochi si cam asa mi-am imaginat c-ar fi, dar e mult mai bine sa stiu asta de la cineva avizat. Multam fain!

 

Buna seara!

Am facut cam tot ce-am fost sfatuit sa fac, dar m-am impotmolit la filtrul de ulei... Nu stiu, iar cataloagele si cei cu care am vorbit m-au bagat si mai mult in ceata, ce anume sa iau: Champion X318, sau X329? Mai are cineva un astfel de model (Moto Guzzi Nevada Classic 750, 2001), a schimbat filtrul cu un filtru Champion si stie ce cod sa caut? Eventual un alt filtru de calitate superioara pentru acest model?

Multumesc mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...