Bica Postat Septembrie 7, 2012 Share Postat Septembrie 7, 2012 (editat) furtunul ala nu este asa cum zici tu, 'prea plin'! este pentru a nu se forma 'presiune' in camera de nivel atunci cand motorul functioneaza, adica cand inchid si deschid plutitoarele! altfel, s-ar forma o 'presiune' care ar face ca plutitoarele sa numai deschida. nu ai observat ca ar trebui sa inunde toata admisia inainte sa curga pe acolo?!? da, va curge si pe acolo, doar daca pe cilindrul in cauza supapele de admisie vor fi inchise! la alte modele, adica cele cu sistem RAM-AIR (si pompa de benzina, nu prin cadere, altfel nu ar functiona) acele furtune vin direct din admisie pentru a 'presuriza' camerele de nivel constant in timp ce se deplaseaza motocicleta! va rog nu induceti omul in eroare, ar fi pacat sa 'deschida' un motor ce fuctioneaza bine din cauza unor sfaturi gresite! eu nu i-am dat nici un sfat...nu ma intelege gresit...eram confuz oleaca legat de furtunurile respective..nu de alta..eu am si pompa de benzina si robinet vacuumatic si mie cand nu imi inchidea, refula benzina pe unu din acele furtunuri...si sincer eu nu cred ca asta e duma ca nu-i inchide un plutitor..(ne scuzati pt limbajul "prea plin" si altfel de termeni..insa ii prefer pe astia decat grandilocventa...) furtunul ala nu este asa cum zici tu, 'prea plin'! este pentru a nu se forma 'presiune' in camera de nivel atunci cand motorul functioneaza, adica cand inchid si deschid plutitoarele! altfel, s-ar forma o 'presiune' care ar face ca plutitoarele sa numai deschida. nu ai observat ca ar trebui sa inunde toata admisia inainte sa curga pe acolo?!? da, va curge si pe acolo, doar daca pe cilindrul in cauza supapele de admisie vor fi inchise! la alte modele, adica cele cu sistem RAM-AIR (si pompa de benzina, nu prin cadere, altfel nu ar functiona) acele furtune vin direct din admisie pentru a 'presuriza' camerele de nivel constant in timp ce se deplaseaza motocicleta! va rog nu induceti omul in eroare, ar fi pacat sa 'deschida' un motor ce fuctioneaza bine din cauza unor sfaturi gresite! si nu..nu curge intai in admisie si apoi pe furtun..curge direct pe furtun intai..asta ti-o spun pentru ca am patit de o gramada de ori in timp ce motorul statea pe loc...cand l-am pus deoparte si pompa nu mai functiona a inceput sa se umple admisia.. Editat Septembrie 7, 2012 de Bica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacubovici Postat Septembrie 10, 2012 Autor Share Postat Septembrie 10, 2012 verict final: segmentii Am masurat compresia si acul pe cadran nu a trecut nici macar de valoarea de 4.... in manualul motorului scrie ca atunci cand se face testul de presiune, se face odata pe sec dupa care se toarna o lingurita de ulei in cilindru si se repeta testul. daca diferenta de presiune dintre cele doua citiri e mare, inseamna ca supapele sunt ok dar problema e la segmanti. daca diferenta dintre cele doua citiri nu e semnificativa (ca si in cazul meu) e probabil sa fie supapele de vina.... deci nu stiu ce sa mai zic, decat ca trebuie sa desfac motorul si sa vad exact ce are inauntru stricat...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Septembrie 10, 2012 Share Postat Septembrie 10, 2012 (editat) ai verificat compresia cum zice in manual? adica cu decompresorul 'blocat', fara sa mai actioneze pe supapa? atlfel o sa ai compresia f mica! incalzesti motorul, dai rezervorul jos, dai capacul axelor cu came si blochezi chiar si cu banda adeziva decompresorul ca sa nu actioneze supapa de evacuare din dreapta cum stai pe motor(nu sunt sigur 100% in ce parte are decompresorul, dar intelegi tu esentialul)! bafta! ps:testul se face cu acceleratia deschisa la max. sa dai ambele bujii jos, ca altfel ai surprize! Editat Septembrie 10, 2012 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacubovici Postat Septembrie 11, 2012 Autor Share Postat Septembrie 11, 2012 ai verificat compresia cum zice in manual? adica cu decompresorul 'blocat', fara sa mai actioneze pe supapa? atlfel o sa ai compresia f mica! incalzesti motorul, dai rezervorul jos, dai capacul axelor cu came si blochezi chiar si cu banda adeziva decompresorul ca sa nu actioneze supapa de evacuare din dreapta cum stai pe motor(nu sunt sigur 100% in ce parte are decompresorul, dar intelegi tu esentialul)! bafta! ps:testul se face cu acceleratia deschisa la max. sa dai ambele bujii jos, ca altfel ai surprize! nu am facut asa testul pentru ca nu imi scria nicaieri nimic de nici un decompresor.... voi repeta azi testul de comrpesia asa cum zici tu, pare logica treaba, asa ca am sa incerc.... deci, multumita lui S@arpe am refacut testul de compresie si de data aceasta mi-a dat 10.5 bari constant, am repetat de 3 ori testul.... se pare ca nu e nimic cu segmentii sau supapele, asa ca revenim la carburator.... am sa-l dau din nou jos de pe motor si sa vad sa-l duc la cineva cu un ochi priceput care sa se uite la el sa vada daca inchid cuiele si daca nu are ceva piesa stricata in el.... ca eu m-am uitat in el dar nu mi s-a parut nimic stricat. am atasat o poza ca sa vedeti cum arata acel "decompresor" E o smecherie cu arc care doar dupa ce porneste motorul, inchide complet supapele de evacuare. Acuma ca stau sa ma gandesc poate ca decompresorul asta face figuri.... trebuie sa verific presiunea in cillindru cu motorul pornit, ca daca decompresorul asta nu mai decupleaza, eu nu mai am presiune in cilindru.... sau pot sa verific altfel daca funtioneaza bine decompresorul? nici de faptul ca aveam benzina in ulei nu mai sunt chiar asa de convins... ma duc sa cumpar o bucata de sugativa sa fac testul ala sa vad daca chiar aveam benzina in ulei..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 sa NU pornesti motorul cu o bujie si manometrul montat! va face bummm manometrul! compresia are din moment ce porneste usor la rece. verifica jocul la supape! inca ceva! desfac carburatorul complet fara sa incurci vreo piese de la unul la altul. verifica cele 2 o-ringuri de la plutitoare! apoi cuiele pontou! dute la un magazin cu o-ringuri si cumpara 2 buc 10x1,5. alea sunt la tuburile emulsoare! pune plutitoarele la 14-14,7 mm. acul de dozaj la penultima crestatura! suruburile pilot la 3,5 ture ambele! go for a ride! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacubovici Postat Septembrie 12, 2012 Autor Share Postat Septembrie 12, 2012 (editat) deci, astazi, am verificat daca am avut cumva benzina in ulei cu o sugativa si evident ca nu am avut.... am pus ulei nou, am reglat suruburile de amestec la 3,5 ture cum scrie si in manual si a pornit fara nici o problema... pe masura ce a mers si s-a incalzit a inceput sa mearga tot mai prost, adica sa scada turatia la relanti si sa se opreasca.... e clar ca e ceva din carburatoare care pe masura ce motorul se incalzeste isi pierde din proprietati si nu mai funtcioneaza corespunzator. am sa desfac din nou carburatoarele si am sa verific cele doua o-ringuri, ca am mai vazut la cineva pe net care a avut problema aceasta. sincer la plutitoare si la acul de dozaj nu as umbla dar verific sa fie cum zice s@rpe . repet, toata problema este la relanti, o data accelerata merge fara probleme..... deci ce credeti ca mai poate fi, inafara de acele oringuri de la plutitoare? continuare.... am dat jos carburatoarele si dupa cum se vede in poza alaturata. am suflat toate gaurile sa nu fie infundate.... am verificat cuiele sa inchida si am descoperit ca o-ring-ul de la plutitorul carburatorului principal e cam uzat, la modul la care nu mai tinea deloc stutza aia in gaura.... va rog sa-mi ziceti ce sa mai verific... scuzati calitatea pozelor dar se pare ca am un telefon de minune... si vedeti ca pe poze am scris ceva detalii dar nu mi-am dat seama ca e asa mic fontul Editat Septembrie 12, 2012 de iacubovici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 incearca sa mai imbogatesti putin amestecul de la suruburile pilot...cu cate un sfert de tura...vezi cum merge..chestiile astea numai asa se nimeresc..tot incercat 11 mii de variante...degeaba pui setarile din carte..motorul nu e nou deci nu o sa mearga dupa carte..dar de aici trebuie sa pornesti..de la setarile de carte cu ajustari... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacubovici Postat Septembrie 13, 2012 Autor Share Postat Septembrie 13, 2012 incearca sa mai imbogatesti putin amestecul de la suruburile pilot...cu cate un sfert de tura...vezi cum merge..chestiile astea numai asa se nimeresc..tot incercat 11 mii de variante...degeaba pui setarile din carte..motorul nu e nou deci nu o sa mearga dupa carte..dar de aici trebuie sa pornesti..de la setarile de carte cu ajustari... Am sa incerc si asta pentru ca alta idee nu mai am. Am schimbat acele o-ring-uri din carburatoare, le-am curatat, verificat, etc.... am pus totul la loc si problema e tot acolo. la rece porneste, iar dupa ce se incalzeste merge foarte neregulat+se opreste+da in nas cand vrei sa accelerezi brusc, toate astea 3 simptome pana in 2000 RPM, peste 2000 rpm merge fara probleme. Poate fi CDI-u? nu stiu cum se manifeste ala cand e stricat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 e problema de carburatie...cand da in nas fumega negru ??uita-te la toba in spate cand da in nas daca fumega..la rece il pornesti cu soc sau simplu?..la cald daca tragi socul se tureaza sau moare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 (editat) regleaza inaltimea plutitoarelor la 14-14,7 mm. apoi demonteaza main jetul si pilot jetul! sufla cu spray de curatat toate orificiile. scoate tubul emulsor! vizualizeaza pe unde intra in el acul de dozaj. e perfect rotund, este bine. are o usoara forma de ou. nu e bine. cumpara 2 tuburi factory pro tratate cu nichel, f rezistente fata de cele stock. schimba o-ringul de la tubul emulsor cand montezi totul la loc. GO FOR A RIDE! Editat Septembrie 13, 2012 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 tu de mecanic n-ai auzit vreodata? )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 ce-i ala...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Septembrie 13, 2012 Share Postat Septembrie 13, 2012 Am sa incerc si asta pentru ca alta idee nu mai am. Am schimbat acele o-ring-uri din carburatoare, le-am curatat, verificat, etc.... am pus totul la loc si problema e tot acolo. la rece porneste, iar dupa ce se incalzeste merge foarte neregulat+se opreste+da in nas cand vrei sa accelerezi brusc, toate astea 3 simptome pana in 2000 RPM, peste 2000 rpm merge fara probleme. Poate fi CDI-u? nu stiu cum se manifeste ala cand e stricat... ai verificat nivelul cu furtunul transparent legat la fundul carburatorului si cu surubul de golire deschis??? degeaba reglezi dupa carte..nivelul real conteaza.. 1 mm diferenta de nivel deja necesita altfel de reglaje la aer..ac de dozaj... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacubovici Postat Septembrie 14, 2012 Autor Share Postat Septembrie 14, 2012 e problema de carburatie...cand da in nas fumega negru ??uita-te la toba in spate cand da in nas daca fumega..la rece il pornesti cu soc sau simplu?..la cald daca tragi socul se tureaza sau moare? nu scoate fum de nici o culoare. la rece tot timpul a pornit cu putin soc. la cald daca trag socul creste turatia si nu mai face figuri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 pai daca ,cu motorul cald tragi socul si se tureaza asta inseamna ca ti-e amestecul cam sarac...mai desfa oleaca suruburile pilot...si reincearca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 pai daca ,cu motorul cald tragi socul si se tureaza asta inseamna ca ti-e amestecul cam sarac...mai desfa oleaca suruburile pilot...si reincearca... care are f650 poate sa confirme acest lucru..ca daca motorul e cald si se trage socul nu se tureaza? (si la mine se tureaza.. inseamna ca e o problema?) . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fesu' Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 cu motorul cald ar cam trebui sa dea in nas si putin mai incolo sa se innece... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 am eu aparat de masurare compresie..si sunt din Cluj... care-i faza cu decompresorul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Septembrie 14, 2012 Share Postat Septembrie 14, 2012 motoarele cu capacitate mare in general, au un mecanism care tine o supapa 'putin' deschisa pentru a scadea compresia si a putea invarti mai usor motorul la pornire. mecanismul este de obicei de tip 'centrifugal', dar mai sunt si manuale la cele cu kickstarter! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 15, 2012 Share Postat Septembrie 15, 2012 nu scoate fum de nici o culoare. la rece tot timpul a pornit cu putin soc. la cald daca trag socul creste turatia si nu mai face figuri odata cu refacerea jocului la supape relantiul a crescut de la 1200 la 1500 fara alt fel de interventii ... inainte de reglaj nu incapea nici cea mai subtire lera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacubovici Postat Septembrie 17, 2012 Autor Share Postat Septembrie 17, 2012 pai daca ,cu motorul cald tragi socul si se tureaza asta inseamna ca ti-e amestecul cam sarac...mai desfa oleaca suruburile pilot...si reincearca... asta am de gand sa mai incerc... doars a am putin timp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 17, 2012 Share Postat Septembrie 17, 2012 odata cu refacerea jocului la supape relantiul a crescut de la 1200 la 1500 fara alt fel de interventii ... inainte de reglaj nu incapea nici cea mai subtire lera La asta ma gandeam si eu. Joc la supape a fost verificat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-WERNER- Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 ai gasit pana la urma de ce face asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iacubovici Postat Septembrie 19, 2012 Autor Share Postat Septembrie 19, 2012 nu am mai avut timp zilele astea si nici nervi sa-l mai desfac, dar am iesit acum intr-o scurta tura sa mai vad exact care e problema si raman ca este o problema de amestec pentru ca se manifesta doar la relanti. acuma mi-am ridicat relantiul la 3000 ca sa nu-mi moara la semafor, dar oricum nu statea acolo ca scadea repede sub 2000 daca stateam pe loc. in mers, adica accelerata, nu face figuri. si am mai observat doua chestii ciudate: in primul rand dupa ce am oprit motorul incins, mi-am bagat nasul in esapament si nu mirosea deloc a benzina si a doua chestie e ca inainta sa faca figuri, cand eram in frana de motor imi dadea mici rateuri pe toba de benzina nearsa. Acum nu mai da deloc rateuri.... tind sa cred ca amestecul este foarte sarac in benzina, doar ca nu stiu exact din ce cauza... sper in weekend sa am timp sa umblu putin la reglaje. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Septembrie 19, 2012 Share Postat Septembrie 19, 2012 . acuma mi-am ridicat relantiul la 3000 ca sa nu-mi moara la semafor, dar oricum nu statea acolo ca scadea repede sub 2000 daca stateam pe loc. . cum ai reglat ? sper ca nu din limitatorul clapetei de acceleratie ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.