Sari la conținut

iacubovici

Membru
  • Număr conținut

    101
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    Honda Varadero

Informații profil

  • Motociclete detinute
    Kawasaki Eliminator 250B, BMW F650

iacubovici's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. incearca sa izolezi cu spuma poliuretanica
  2. tind tot mai mult sa cred ca uleiul ce l-am pus eu e cam gros pentru temperaturi sub 20 de grade....
  3. Pck, am facut si eu topic ca nu stiam de al tau /index.php?/topic/711173-problema-ambreiaj-bmw-f650/#entry3723480 se pare ca toata lumea sustine teoria cu OIL DRAG. adevarul e ca anul acesta am pus ulei 20-50, iar anii trecuti pusesem 15-50, ples ca anii trecuti nu am pornit motocicleta asa de devreme in aprilie.... O sa mai verific oricum cablul si maneta de ambreiaj sa fie reglate ca la carte.
  4. ba da, nu stiam ca a postat si Patrick pentru mine.se poate inchde acest topic.
  5. Salut, va rog sa incercati sa ma lamuriti si pe mine de la ce mi se trage problema de mai jos. Dupa ce motorul a stat peste iara in garaj, i-am facut schimbul de ulei dar inca nu am apucat sa merg cu el. Ieri cand l-am pornit am obervat ca stand pe cricul central cand il bagam in viteza, desi cu maneta ambriajului apasata, roata spate se invartea in treptele 1,2 si 3 dar nu in 4 si 5. Cand schimbam din treapta 5 in jos nu se mai invartea roata. Problema e ca am repetat miscarea si cu roata spate pe pamant, si problema e ca cand bag in treapta 1-a, pe langa acel smucit clasic care il au cam toate motoarele, mai este si o miscare destul de puternica a motocicletei, iar uneori chiar se opreste motorul. Din ce vad eu ambreiajul nu mai decupleaza de tot, dar nu inteleg daca e o problema ce se poate repara sau ar trebui sa schimb tot ansanblul. tin sa mai mentionez ca sezonul trecut totul a mers bine dar intr-adevar, cand cuplam din treapta 2-a in a 3-a erau ceva zgomote in plus. ms!
  6. super zona! inca nu am mers la -1 grad... . l-am vazut bine in poze pe Dan Vidrean?
  7. foarte tare. dupa mine, orice motociclist ar trebui macar o data in viata sa-si planifice o excursie de genul acesta, evident fiecare dupa posibilitatiile lui
  8. iacubovici

    Hai La O Plimbare !

    pfoai ce fain. ce rau imi pare ca am ratat. chair vreau sa ajug pana la Rosia
  9. din poze totul are foarte bine, bravo!
  10. super traseu. o parte din el l-am facut si eu cu masina, dar sunt convins ca, cu motorul e altceva.
  11. salut, eu am fost de 2 ori la gura portitei, cu masina pana in Jurilovca, de unde am luat barca pana in Portita. Intr-una din vizite m-am intalnit cu niste nemti cu motoare care au vrut sa mearga pana in gura portitei dar stiu ca la o bucata de drum au fost nevoiti sa se intoarca in Jurilovca si sa ia si ei barca pana pe insula. Pe surt nu au reusit sa treaca. e drept ca aeau GS-uri parca de 1200. e posibil cu mult tupeu si cu ceva motor de cros sa poti trece. cat despre garda de mediu... nu cred ca e stres. pe leacul Razim e plin de barci cu motor si salupe scumpe cu motoare de sute de cai....
  12. 1. da, sunt sanse mari sa regreti daca o vinzi, chiar de mai multe ori in viata 2. ca sa o vinzi la un pret corect, 90% sanse in vest. noi chiar daca apreciem , nu prea ne tin buzunarele 3. remorca este dementiala!
  13. avand in vedere ca s-a intamplat din senin sa mearga prost, nu cred ca e mare scofala, ... masoara pipele bujiilor cu un multimetru, ar trebui sa aiba 1kohm.... chiar daca e arsa rezistenta din pipa, bujia da scanteie, dar in sarcina nu da cu destula putere si nici la relanti nu sta.... de aceea motorul nu merge, desi tu ai vazut ca este scanteie la bujie
  14. verifica cu o lera deschizatura electrodului de la bujii sa fi dupa cat zice in specificatiile motocicletei. din cate vad eu, e prea mica deschizatura iar aprinderea in piston are loc ptin prea repede, de acolo si turatia ridicata, si probabil doar unele bujii sunt dereglate, de aceea e variatia de turatie.
×
×
  • Creează nouă...