LIVIU! Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Salut sunt nou pe acest forum.Peste 5 luni fac 16 ani si dau de permis (A1) si va fi prima mea motocicleta. Inca nu stiu ce motor sa-mi cumpar intre Aprilia rs 125 si Yamaha r125 an 08/09. Va rog argumentati fiecare post. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JMoto Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Salut sunt nou pe acest forum.Peste 5 luni fac 16 ani si dau de permis (A1) si va fi prima mea motocicleta. Inca nu stiu ce motor sa-mi cumpar intre Aprilia rs 125 si Yamaha r125 an 08/09. Va rog argumentati fiecare post. Aprilia Rs 125 34cp mai puternica consum mare. Yamaha r125 mai putin puternica 15cp si consum mic. Pozitie la fel amadoua. fiabilitate la fel. Arata la fel de bine. Diferente doar de motorizare 2t si 4t. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LIVIU! Postat Septembrie 4, 2012 Autor Share Postat Septembrie 4, 2012 Din cate am citit eu pe forum am vazut ca pozitia la R e c-am incomoda... fata de RS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CJ94ZEU Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Yamaha R125 este mai puturoasa si nu e aceasi senzatie cand tragi de acceleratie ce sa mai zic cand iesi in afara orasului si vrei sa depasesti .. In schimb Aprilia RS 125 este puternica si in a I-a prin 6 mii de ture daca tragi maxim de gaz te ridica pe o roata (putin dar se simte ca te ridica) . In depasiri nu ai probleme , viteza este destul de mare (160-170) , doar ca o sa te omoare consumul cam 10-11 % urban si 7-8 % extraurban Sincer recomand Aprilia RS125 modelele din 2000-2005 (din 2006 au probleme cu cutia de viteze si nu au toate power valve) . Din cate am citit eu pe forum am vazut ca pozitia la R e c-am incomoda... fata de RS. RS-ul e foarte comod . Am facut 240 de km cu 2 opriri si nu am avut nici o durere de fund / spate / picioare . Doar degetele mi-au amortit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 (editat) R125 - Consum mic , sunet placut viteza si putere deajuns pentru un incepator nu am avut nici o problema cu ea niciodata, pozitia te obisnuiesti nu e asa grava am facut o oprire in 400 km si nu eram decat obosit nu ma durea nimic, acum depinde de tine R-u consuma 2 maxim 3, pe cand un Rs poate ajunge si la un consum de 10, 11 pentru 30 40km/h mai mult + ca am auzit ca pica setu in draci , daca vrei sa pleci la drum lung trebuie sa iti iei bidonu de ulei dupa tine.. parerea mea e ca yamaha rules.(pleci fara griji, am plecat 600 km nu am avut nici cea mai mica problema , rs-u cred ca face bum dupa 400. Editat Septembrie 4, 2012 de Nate4u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rotarumary Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 Desi sunt posesor de rs 125...consider ca mai bine iti cumperi un r125..consum mic , fiabilitate mare fata de rs......135 de kmph iti ajung ca si incepator.. Yamaha R125 este mai puturoasa si nu e aceasi senzatie cand tragi de acceleratie ce sa mai zic cand iesi in afara orasului si vrei sa depasesti .. In schimb Aprilia RS 125 este puternica si in a I-a prin 6 mii de ture daca tragi maxim de gaz te ridica pe o roata (putin dar se simte ca te ridica) . In depasiri nu ai probleme , viteza este destul de mare (160-170) , doar ca o sa te omoare consumul cam 10-11 % urban si 7-8 % extraurban Sincer recomand Aprilia RS125 modelele din 2000-2005 (din 2006 au probleme cu cutia de viteze si nu au toate power valve) . RS-ul e foarte comod . Am facut 240 de km cu 2 opriri si nu am avut nici o durere de fund / spate / picioare . Doar degetele mi-au amortit Rs-ul fara power valve nu face treaba asta....plus ca depinde si de anul de fabricatie si model..al meu este 2001 fara power valve ...dar este destul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
flubber26 Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 daca te tine buzunarul se merita o aprilia dupa 2004.....daca iei an mai jos o sa stai mereu cu mana in el si o sa schimbi la pistoane de o sa te plictisesti... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sei Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 (editat) Am R125 de peste 1 an si 10 000 km. M-am plimbat si cu RS, stiu destule si despre el. Pt un COPIL de 16 ani e foarte bun R125 ! Nu ai nevoie de 160-170 la 16 ani, nu ai experienta necesara pentru acea viteza, pe care inevitabil o sa o atingi cu RS125. Consumul mare(10-1l L/100km in oras), zgomotul de drujba si intretinerea* la RS125 o sa te cam supere. Acceleratia- pana in 7000-8000 ture parca ar fi scuter... Dupa 8000 incepe sa semene a motor. *Intretinere- cand bagi benzina trebuie sa bagi si ulei in rezervor. - incomod ca trebuie sa stai cu sticla dupa tine si mai scump decat daca schimbi uleiul la 3000-4000 km. - piston la fiecare... 7000-10000 km Cum a zis un fomurist mai sus ” fiabilitate la fel ” - total gresit. Motorul in 2 timpi nu o sa fie niciodata la fel de fiabil ca unul in 4 timpi. La R125 consumul (3L/100km in oras/drum lung), sunetul mai frumos si fiabilitatea o sa te avantajeze ca incepator. Acceleratia este mai liniara fata de RS125. Concluzie: Daca vrei un motor care sa consume mult, sa aiba sunet de drujba, sa coste mai mult intretinerea si sa se strice mai repede, ia-ti RS125. Daca vrei un motor care sa consume putin, sa aiba sunet mai frumos, sa coste intretinerea mai putin si sa te tina mai mult, ia-ti R125. Ca detinator al modelului R125 de la 16 ani, cu permis A1, te sfatuiesc sa iti cumperi R125. Este iertatoare, cuminte si nu l-e goleste buzunarul parintilor. Cei care au RS125 iti vor spune exact invers. Fiecare isi lauda marfa (mai ales daca o are de vanzare...). Mai era o vorba ”... exista 2 tipuri de motociclisti ce merg pe strada, cei care au cazut si cei care o sa cada...”(- Absent-2 Roti) - cazatura pe motocicleta este inevitabila. Intrebarea este la ce viteza cazi... Alegerea iti apartine. ____________________________________________________________________________ Din cate am citit eu pe forum am vazut ca pozitia la R e c-am incomoda... fata de RS. Pozitie incomoda zici? Lasa-ma sa te contrazic. La orice vitezana de orice cilindree pana te obisnuiesti cu pozitia (gen 2 saptamani-1 luna) o sa te doara: incheieturi,spate,ceafa si POATE iti amortesc si degetele. _______________________________________________________________________________ Yamaha R125 este mai puturoasa si nu e aceasi senzatie cand tragi de acceleratie ce sa mai zic cand iesi in afara orasului si vrei sa depasesti .. In schimb Aprilia RS 125 este puternica si in a I-a prin 6 mii de ture daca tragi maxim de gaz te ridica pe o roata (putin dar se simte ca te ridica) . In depasiri nu ai probleme , viteza este destul de mare (160-170) , doar ca o sa te omoare consumul cam 10-11 % urban si 7-8 % extraurban Sincer recomand Aprilia RS125 modelele din 2000-2005 (din 2006 au probleme cu cutia de viteze si nu au toate power valve) . RS-ul e foarte comod . Am facut 240 de km cu 2 opriri si nu am avut nici o durere de fund / spate / picioare . Doar degetele mi-au amortit La 16 ani, ca incepator, si R125 pare a fi o racheta in primele 2-3 luni. Rs o sa te surprinda cam 5-6 luni. 125-ul este pentru invatare, nu pentru viteza. 240 km? Bravo. Eu cu R125 am facut 410 km cu 2 opriri. Una scurta - 10 minute si una de mancare -30 de minute. Dupa excursie eram obosit, dar nu ma durea nimic. Odata ce te-ai obisnuit cu pozitia de pe SS ”in maini” iti este usor sa faci si drumuri lungi. Editat Septembrie 4, 2012 de Sei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rotarumary Postat Septembrie 4, 2012 Share Postat Septembrie 4, 2012 (editat) daca te tine buzunarul se merita o aprilia dupa 2004.....daca iei an mai jos o sa stai mereu cu mana in el si o sa schimbi la pistoane de o sa te plictisesti... Depinde de calitatea pistoanelor Majoritatea Rs-urilor dupa 2004 au rotax 123, mai prost decat 122 cu piese mai scumpe, varul meu are rotax 123 pe a lui si l-a costat setul mai mult decat la a mea,cu rotax 122 Am R125 de peste 1 an si 10 000 km. M-am plimbat si cu RS, stiu destule si despre el. Pt un COPIL de 16 ani e foarte bun R125 ! Nu ai nevoie de 160-170 la 16 ani, nu ai experienta necesara pentru acea viteza, pe care inevitabil o sa o atingi cu RS125. Consumul mare(10-1l L/100km in oras), zgomotul de drujba si intretinerea* la RS125 o sa te cam supere. Acceleratia- pana in 7000-8000 ture parca ar fi scuter... Dupa 8000 incepe sa semene a motor. *Intretinere- cand bagi benzina trebuie sa bagi si ulei in rezervor. - incomod ca trebuie sa stai cu sticla dupa tine si mai scump decat daca schimbi uleiul la 3000-4000 km. - piston la fiecare... 7000-10000 km Cum a zis un fomurist mai sus ” fiabilitate la fel ” - total gresit. Motorul in 2 timpi nu o sa fie niciodata la fel de fiabil ca unul in 4 timpi. La R125 consumul (3L/100km in oras/drum lung), sunetul mai frumos si fiabilitatea o sa te avantajeze ca incepator. Acceleratia este mai liniara fata de RS125. Concluzie: Daca vrei un motor care sa consume mult, sa aiba sunet de drujba, sa coste mai mult intretinerea si sa se strice mai repede, ia-ti RS125. Daca vrei un motor care sa consume putin, sa aiba sunet mai frumos, sa coste intretinerea mai putin si sa te tina mai mult, ia-ti R125. Ca detinator al modelului R125 de la 16 ani, cu permis A1, te sfatuiesc sa iti cumperi R125. Este iertatoare, cuminte si nu l-e goleste buzunarul parintilor. Cei care au RS125 iti vor spune exact invers. Fiecare isi lauda marfa (mai ales daca o are de vanzare...). Mai era o vorba ”... exista 2 tipuri de motociclisti ce merg pe strada, cei care au cazut si cei care o sa cada...”(- Absent-2 Roti) - cazatura pe motocicleta este inevitabila. Intrebarea este la ce viteza cazi... Alegerea iti apartine. ____________________________________________________________________________ Pozitie incomoda zici? Lasa-ma sa te contrazic. La orice vitezana de orice cilindree pana te obisnuiesti cu pozitia (gen 2 saptamani-1 luna) o sa te doara: incheieturi,spate,ceafa si POATE iti amortesc si degetele. _______________________________________________________________________________ La 16 ani, ca incepator, si R125 pare a fi o racheta in primele 2-3 luni. Rs o sa te surprinda cam 5-6 luni. 125-ul este pentru invatare, nu pentru viteza. 240 km? Bravo. Eu cu R125 am facut 410 km cu 2 opriri. Una scurta - 10 minute si una de mancare -30 de minute. Dupa excursie eram obosit, dar nu ma durea nimic. Odata ce te-ai obisnuit cu pozitia de pe SS ”in maini” iti este usor sa faci si drumuri lungi. Rs-ul este mai bun la frane si pe curbe, insa cum am mentionat mai devreme , consum mare si fiabilitate mica.... Rs full power nu cred ca trage pana in 8K de ture precum un scuter.....te lauzi Editat Septembrie 4, 2012 de rotarumary Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LIVIU! Postat Septembrie 5, 2012 Autor Share Postat Septembrie 5, 2012 La R trebuie schimbate franele ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rotarumary Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 La R trebuie schimbate franele ? Nu cred , dar aprilia este superioara din punct de vedere al franelor..oricum si r-ul are frane destul de bune pentru cat fuge el .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sei Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 Rs-ul este mai bun la frane si pe curbe, insa cum am mentionat mai devreme , consum mare si fiabilitate mica.... Rs full power nu cred ca trage pana in 8K de ture precum un scuter.....te lauzi La frane parca am auzit ca e ceva mai bun. Pe curbe e foarte bun si R125. Recent am fost pe Cheia cu el si nu mi-a facut nici o problema pe curbe. Rs full power trage bine, dar orice motor in 2 timpi la ture mici e slab. Nu ma laud cu al meu, iau amandoua modelele ca atare. Fiecare are + urile si - urile lui. Nu cred , dar aprilia este superioara din punct de vedere al franelor..oricum si r-ul are frane destul de bune pentru cat fuge el .... Fuge in jur de 130km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 (editat) Fuge in jur de 130km/h. de ce minti ma? 134 nu fi rau ),eu am prins 137 la vale:))) Editat Septembrie 5, 2012 de Nate4u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sei Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 Am zis in jur de 130... Eu nu i-am dat nici 130, pentru ca nu am vrut sa o fortez. Cel mai mult i-am dat 125 pentru cateva secunde. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Septembrie 5, 2012 Share Postat Septembrie 5, 2012 Am zis in jur de 130... Eu nu i-am dat nici 130, pentru ca nu am vrut sa o fortez. Cel mai mult i-am dat 125 pentru cateva secunde. nu o forjezi, e super rezistenta poti sa ii dai si foc si tot merge:)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LIVIU! Postat Septembrie 10, 2012 Autor Share Postat Septembrie 10, 2012 de ce minti ma? 134 nu fi rau ),eu am prins 137 la vale:))) Tu aveai ceva sport la ea filtre,toba...sau totul stock? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Tu aveai ceva sport la ea filtre,toba...sau totul stock? full full stock, toate fug la fel daca nu sunt chinuite in primi 2000 km gen rodaj si dupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 full full stock, toate fug la fel daca nu sunt chinuite in primi 2000 km gen rodaj si dupa. Mai conteaza si greutatea pilotului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Mai conteaza si greutatea pilotului. ne, aveam 73 + costumul full si toate ma ajunge undeva la 80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 ne, aveam 73 + costumul full si toate ma ajunge undeva la 80 Eu am reusit 132. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Eu am reusit 132. si a taiat gazul? mie la 134 mi la taiat, dar odata am prins vale si mi la taiat la 137 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 si a taiat gazul? mie la 134 mi la taiat, dar odata am prins vale si mi la taiat la 137 Cum adica ? am luat mana din ea ca mai aveam de mers pana acasa si parea ca decoleaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
o_OwNz Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 Cum adica ? am luat mana din ea ca mai aveam de mers pana acasa si parea ca decoleaza. adica a intrat in limitare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Septembrie 11, 2012 Share Postat Septembrie 11, 2012 adica a intrat in limitare? Era pe rosu 11 mii parca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nanotel Postat Septembrie 12, 2012 Share Postat Septembrie 12, 2012 Am mers pe aman2 pe RS din 2002 -cu power valve, pozitia nu mi sa parut forte confortabila, intreadevar trage bine in ture inalte, dar te rupe la consum 7-8mediu, plus ca trebuie sa umbli cu bidonu de ulei dupa tine, si pistoane:))) am un tovaras care repara scutere/moto, are o galeata de pistoane de la aprilia rs 50-125:D la R125 e alta treaba, stai mai bine, (eu am 170 si 68kg) accelereaza liniar si cat de cat puternic parerea mea, consum foarte mic (ciolpani-constanta ~7l, mers pe autostrada ~100km/h media. fiabilitate superiaora RS-ului nu prea am vazut pe forum prebleme mecanice la R125. la aspect r125 este peste RS, la RS sau folosit farurile de la sr model peste 2005, macar alte faruri , si alt ceas de bord iar luat de la SR .Ca o mica paranteza. (au renuntat si la motorizarile proprie >franco morini< ca si-au dat seama ca sunt cele mai varza si au trecut la motorizarea piaggio...aprilia down. momentan sunt in scoala de A, si eu visez la un r125.micuta, frumoasa, forma apropiata de surioarele ei de 600/1000, e deosebita japoneza asta:D:D:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.