Sari la conținut

Aprilia Rs 125 sau Yamaha R125


Postări Recomandate

Am mers pe aman2

pe RS din 2002 -cu power valve, pozitia nu mi sa parut forte confortabila, intreadevar trage bine in ture inalte, dar te rupe la consum 7-8mediu, plus ca trebuie sa umbli cu bidonu de ulei dupa tine, si pistoane:))) am un tovaras care repara scutere/moto, are o galeata de pistoane de la aprilia rs 50-125:D

la R125 e alta treaba, stai mai bine, (eu am 170 si 68kg) accelereaza liniar si cat de cat puternic parerea mea, consum foarte mic (ciolpani-constanta ~7l, mers pe autostrada ~100km/h media. fiabilitate superiaora RS-ului nu prea am vazut pe forum prebleme mecanice la R125.

la aspect r125 este peste RS, la RS sau folosit farurile de la sr model peste 2005, macar alte faruri , si alt ceas de bord iar luat de la SR .Ca o mica paranteza. (au renuntat si la motorizarile proprie >franco morini< ca si-au dat seama ca sunt cele mai varza si au trecut la motorizarea piaggio...aprilia down.

momentan sunt in scoala de A, si eu visez la un r125.micuta, frumoasa, forma apropiata de surioarele ei de 600/1000, e deosebita japoneza asta:D:D:D

Spaniola poate :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 68
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

sus cu R125. In 5.000 km am schimbat la ea doar uleiul + filtru ulei ( de doua ori ) si placutele de frana..:burnout:

de ce pnm ai schimbat de 2 ori in 5mii? astea recomanda in 3mii un schimb doar daca mergi super turat si forjat, daca nu poti schimba si in 4000 fara nici o problema , nu e bine sa il schimbi nici prea des ca iti strica nu mai stiu ce acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am mers pe aman2

pe RS din 2002 -cu power valve, pozitia nu mi sa parut forte confortabila, intreadevar trage bine in ture inalte, dar te rupe la consum 7-8mediu, plus ca trebuie sa umbli cu bidonu de ulei dupa tine, si pistoane:))) am un tovaras care repara scutere/moto, are o galeata de pistoane de la aprilia rs 50-125:D

la R125 e alta treaba, stai mai bine, (eu am 170 si 68kg) accelereaza liniar si cat de cat puternic parerea mea, consum foarte mic (ciolpani-constanta ~7l, mers pe autostrada ~100km/h media. fiabilitate superiaora RS-ului nu prea am vazut pe forum prebleme mecanice la R125.

la aspect r125 este peste RS, la RS sau folosit farurile de la sr model peste 2005, macar alte faruri , si alt ceas de bord iar luat de la SR .Ca o mica paranteza. (au renuntat si la motorizarile proprie >franco morini< ca si-au dat seama ca sunt cele mai varza si au trecut la motorizarea piaggio...aprilia down.

momentan sunt in scoala de A, si eu visez la un r125.micuta, frumoasa, forma apropiata de surioarele ei de 600/1000, e deosebita japoneza asta:D:D:D

Ce prost esti ... pe cuvantu' meu ..

 

R125 e apropiat de 600 SS ????

 

Iar Rs125 e pozitie incomoda ??

 

Atuncinu esti de SS ... nu e o rusine .. nu oricine se simte bine. Mergi pe un SS de 600 .. si vezi care e mai aproape : Rs sau R125.

 

Nici gugle nu stii ...Vezi cain2006 a aparut Rs ul ...apoi au pus faruri si bord pe SR.

 

Acum RS4 ul seamana cu RSV4.

 

Frate ... esti mic ...si prost.

 

Habar nu ai cu ce se mananaca motocicletele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce prost esti ... pe cuvantu' meu ..

 

R125 e apropiat de 600 SS ????

 

Iar Rs125 e pozitie incomoda ??

 

Atuncinu esti de SS ... nu e o rusine .. nu oricine se simte bine. Mergi pe un SS de 600 .. si vezi care e mai aproape : Rs sau R125.

 

Nici gugle nu stii ...Vezi cain2006 a aparut Rs ul ...apoi au pus faruri si bord pe SR.

 

Acum RS4 ul seamana cu RSV4.

 

Frate ... esti mic ...si prost.

 

Habar nu ai cu ce se mananaca motocicletele.

eu zic sa nu te mai dai asa viteaz si sa faci pe toata lumea proasta ca nici tu nu esti un mare destept.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic sa nu te mai dai asa viteaz si sa faci pe toata lumea proasta ca nici tu nu esti un mare destept.

Cand dai o parere .. neavizata ...

 

Cum esti ??

 

Eu nu ma bat cu pumnul in piept ca Rs ul e cel mai tare ...

 

Dar nici sa spui ca R125 e mai aproape de SS ... si restul aberatiilor.

 

Baietasu ala nu a mers in viata lui pe RS si nici pe SS 600 ... si deja le stie pe toate.

 

Daca tie ti se pare normal ... da-mi ignor. :laugh:

 

Ala nou cu 2 faruri si dupaia au facut si scuterul.

Conform lui nanotel intai a aparut oul si apoi gaina ...

 

Pardon ... Sr ul si apoi Rs ul ...

 

Vai de steaua ta nanotel ... esti praf ... pulbere fina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai BQGDAN, eu zic sa-i cam dai drumu' de pe aici, ca esti prea atotstiutor pentru forumu' asta. Am mai citit eu posturi de ale tale, ca RS-u iti consuma 3-4, ca pe viraje e mai bun ca R125, ca nu stiu ce... pana la urma ambele motociclete sunt doar de 125cc, nu sunt facute pentru circuit, viteza mare in linie dreapta, cine stie ce franari sau stunt. Sunt strict motoare care arata sport cu motor mic, pe care sa inveti sa mergi. Si te acomodezi la fel de repede cand treci pe 600/1000. Vorbesti mult si prost!

 

Parerea mea? R 125 frate, decat RS 125 sa tot schimb set dupa set... (cunosc cateva cazuri)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai BQGDAN, eu zic sa-i cam dai drumu' de pe aici, ca esti prea atotstiutor pentru forumu' asta. Am mai citit eu posturi de ale tale, ca RS-u iti consuma 3-4, ca pe viraje e mai bun ca R125, ca nu stiu ce... pana la urma ambele motociclete sunt doar de 125cc, nu sunt facute pentru circuit, viteza mare in linie dreapta, cine stie ce franari sau stunt. Sunt strict motoare care arata sport cu motor mic, pe care sa inveti sa mergi. Si te acomodezi la fel de repede cand treci pe 600/1000. Vorbesti mult si prost!

 

Parerea mea? R 125 frate, decat RS 125 sa tot schimb set dupa set... (cunosc cateva cazuri)

De acord. Desi nu am schimbat set la rsul meu. R mi-a placut mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand dai o parere .. neavizata ...

 

Cum esti ??

 

Eu nu ma bat cu pumnul in piept ca Rs ul e cel mai tare ...

 

Dar nici sa spui ca R125 e mai aproape de SS ... si restul aberatiilor.

 

Baietasu ala nu a mers in viata lui pe RS si nici pe SS 600 ... si deja le stie pe toate.

 

Daca tie ti se pare normal ... da-mi ignor. :laugh:

 

 

Conform lui nanotel intai a aparut oul si apoi gaina ...

 

Pardon ... Sr ul si apoi Rs ul ...

 

Vai de steaua ta nanotel ... esti praf ... pulbere fina.

daca nu are habar sau a gresit nu inseamna ca e prost, nu cred ca tu le stiai pe toate de mic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

de ce pnm ai schimbat de 2 ori in 5mii? astea recomanda in 3mii un schimb doar daca mergi super turat si forjat, daca nu poti schimba si in 4000 fara nici o problema , nu e bine sa il schimbi nici prea des ca iti strica nu mai stiu ce acolo

 

 

cam ce strica asa, dupa tine mecanicule care esti tu mecanic?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a avut dreptate bogdan ca esti prost bai mucea. cand eu repara motoare tu nici macar in plan nu erai...

bine, dute si dati foc acum "mecanicule" btw mucea esti tu ratatule. :)

 

bine, dute si dati foc acum "mecanicule" btw mucea esti tu ratatule. :)

Citeste mecancule , poate o sa stii pentru scuterul tau homemade

QUOTE FROM ABOVE

Save your money and save your engine

A lot of the advice above is typical forum-perpetuated myth. Someone on this forum recently stated that it can't hurt to change your oil too often. Unfortunately that couldn't be more wrong.

 

The Problem

5000 km change intervals are harmful to your engine and our DI engines are even more vulnerable to the type of damage done by over servicing than PFI engines.

 

Why does the problem exist?

It's a cultural thing that arose in the US and was driven by marketing and profit making. The consequent myths and consumer expectations are now entrenched. The cultural gap is now so broad than in the US a car may have an 8000km OCI, while the same model, from the same production line, might have a 20,000 km OCI when sold in Europe where people aren't affected by the myths.

 

Why it's OK to follow the manufacturers service interval

All synthetic oils are capable of exceeding the manufacturers recommended OCI by at least 50% or more. It's incorrect to suggest the oil could break down or succumb to sludge any earlier.

 

People using oil analysis reports to justify over servicing aren't reading them correctly. None of the reports that I've seen on DISI engines have shown oil that has reached condemning limits in terms of insolubles and oxidation. As for the solubles, if they are excessive, you need to drive the car further, not change the oil.

 

The references to carbon contamination are also incorrect. People naturally assume that black oil is unhealthy, when the opposite is true. The colour of the oil is an indication of how well it's doing its job. The darker the better (up to a point not exceeding the manufacturers OCI).

 

If you had a problem with contamination (not that you do, but if you did) the solution is to change the oil filter, not the oil.

 

Why is it harmful to change the oil too frequently?

 

In a word; volatility. Oil volatility is at its greatest in the first 3000km after an oil change. After that the volatility reduces and the oil stabilises.

 

Volatility is particularly bad for a DI engine because all of the lost fractions exit via the PCV system. Much of it goes out through the rocker cover vent, into the intake, through the turbo compressor and intercooler, then puddles in the bottom of the inlet manifold where it combines with the stuff coming through the PCV valve to coat the inlet valves and combustion chambers in gunk.

 

That black soot you see in your exhaust pipes, don’t assume it’s all caused by rich mixture. Excessive oil changing will contribute more soot.

 

The presence of oil in the intake also lowers the octane rating of your fuel leading to detonation.

 

The NOACK volatility test quantifies the extent of oil evaporation. The test standard - ASTM D5800 - 08 Standard Test Method for Evaporation Loss of Lubricating Oils by the Noack Method – also hints at another kind of danger associated with frequent oil changes where it states “Procedure C, using the Selby-Noack apparatus, also permits collection of the volatile oil vapors for determination of their physical and chemical properties. Elemental analysis of the collected volatiles may be helpful in identifying components such as phosphorous, which has been linked to premature degradation of the emission system catalyst.”

 

A lot of phosphorous is lost in the initial boil-off phase of new oil and it’s likely to be harming oxygen sensors and cats.

 

Engine manufacturers understand the problem and it would be easy for them to identify the type of damage done by over servicing and potentially result in a warranty claim denial.

 

Summary

By changing your oil at 5000km, you are subjecting your engine to oil that is almost always in the initial boil-off phase. It's contaminating and filling your engine with gunk. Contrary to popular and uninformed opinion, oil that is 10,000 km old is not likely to be harmful, and would certainly be less harmful than fresh oil.

Editat de Nate4u
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

raman la parerea mea: esti prost cu spume! printre altele am si un motor de 86.000 de km cu schimbul facut la 3000. ghici ce? n-are nici un fel de urma pe supapele de admisie! dar tu ai gasit ceva pe net si o iei de buna... mai citeste ceva carti de specialitate, nu rahaturi scrise pe net de tot felu' de ciudati. in plus mai am un avantaj, un prieten foarte bun de-al meu este profesor de tribologie. stii ce inseamna tribologia?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

raman la parerea mea: esti prost cu spume! printre altele am si un motor de 86.000 de km cu schimbul facut la 3000. ghici ce? n-are nici un fel de urma pe supapele de admisie! dar tu ai gasit ceva pe net si o iei de buna... mai citeste ceva carti de specialitate, nu rahaturi scrise pe net de tot felu' de ciudati. in plus mai am un avantaj, un prieten foarte bun de-al meu este profesor de tribologie. stii ce inseamna tribologia?

hai ca te crezi prea destept, tipic romaneste si nu mai fa pe cineva prost daca nu il cunosti ratatule, dute si reparati scuteru ,PA!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hai ca te crezi prea destept, tipic romaneste si nu mai fa pe cineva prost daca nu il cunosti ratatule, dute si reparati scuteru ,PA!

 

 

mucea, sterge-te la bot inainte sa vorbesti cu mine! nu trebuie sa cunosti pe cineva ca sa-ti dai seama ca e prost!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...