one_crazy_biker Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Salut, Detin un Kawasaki 636 2003 si azi de dimineata am avut o mica surpriza. dau husa jos ,trag socul si nu vrea sa mai pornesca Tin sa precizez ca nu a fost pornita vreo 6 zile. In fine ,am mai incercat cu gandul ca poate este rece si are nevoie de un UMF.. am tras un pic de gaz si a pornit pentru moment..am tinut-o la 1500 ture pana a ajuns pe la 50 grade, am dat drumu acceleratiei si s-a oprit din nou..si asa face de atunci, pot sa merg cu ea,dar cum ajunge sub 1000 RPM se opreste motorul Ce pot face s-o readuc in toate mintile ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dayro_25 Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Salut, Detin un Kawasaki 636 2003 si azi de dimineata am avut o mica surpriza. dau husa jos ,trag socul si nu vrea sa mai pornesca Tin sa precizez ca nu a fost pornita vreo 6 zile. In fine ,am mai incercat cu gandul ca poate este rece si are nevoie de un UMF.. am tras un pic de gaz si a pornit pentru moment..am tinut-o la 1500 ture pana a ajuns pe la 50 grade, am dat drumu acceleratiei si s-a oprit din nou..si asa face de atunci, pot sa merg cu ea,dar cum ajunge sub 1000 RPM se opreste motorul Ce pot face s-o readuc in toate mintile ? Inainte de toate motorul nu trebuie sa ajunga sub 1000rpm, daca nu ma insel relati-ul trebuie sa fie undeva la 1300-1500 de rotatii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Sunt si eu de acord cu dayro, incearca sa ii ridici relantiul, vezi cum face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.fitiila Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Sunt si eu de acord cu dayro, incearca sa ii ridici relantiul, vezi cum face. Inainte sa te apuci sa modifici relanti-ul, asigura-te ca motorul este intr-adevar incalzit corespunzator. Daca si dupa ce e motorul incalzit iti scade turatia sub 1000 rpm, ridica-i relanti-ul pe la 1300. Daca ridici relanti-ul in timp ce motorul nu e incalzit corespunzator, dupa ce se va incalzi, iti va urca relanti-ul prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one_crazy_biker Postat Septembrie 24, 2012 Autor Share Postat Septembrie 24, 2012 L-am ridicat dar degeaba...cum am luat mana din gaz moare .. in mers nu are treaba, nu intrerupe ,nimic! dar daca ma opresc spre exemplu la semafor , trag ambreajul ma opresc si moare motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan.fitiila Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 L-am ridicat dar degeaba...cum am luat mana din gaz moare .. in mers nu are treaba, nu intrerupe ,nimic! dar daca ma opresc spre exemplu la semafor , trag ambreajul ma opresc si moare motorul Esti sigur ca ai ridicat relanti-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one_crazy_biker Postat Septembrie 24, 2012 Autor Share Postat Septembrie 24, 2012 Am incercat in toate pozitiile ..degeaba.. ma gandesc sa nu se fi blocat cumva..este posibil? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 si de pornit cum il pornesti?ca gazu putin tras? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan192 Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 E posibil sa se fi desfiletat de tot. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 am vazut chestia asta la un gsx-f..infiletam surubelu pana ma durea mana si candcolo se desfiletase de tot si mergea in gol...e o posibilitate.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one_crazy_biker Postat Septembrie 24, 2012 Autor Share Postat Septembrie 24, 2012 E posibil sa se fi desfiletat de tot. Salut , da doar asa porneste... si cand stau pe loc trebuie sa o tin din acceleratie un pic turata, altfel se opreste O sa incerc sa desfac pe acolo sa vad ce naibi gasesc.. nici nu prea am eu skill de mecanic, dar na..toate au un inceput Multumesc celor care m-au ajutat! Baieti de nota 10 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 uita-te daca nu cumva s-a desfiletat de tot surubul.. poti verifica si fara sa desfaci nimic...invarte surubelu(strange-l,infileteaza-l..) pana il ia Faraon..si vezi daca se tureaza motorul...daca nu se tureaza e clar e desfacut... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one_crazy_biker Postat Septembrie 24, 2012 Autor Share Postat Septembrie 24, 2012 Mda e clar..am invartit la el da am facut scurt la mana si degeaba...si se intampla nimic, pe unde este situat surubelul acela ? aveti cumva idee? scuze daca sunt un pic stresant... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 ???pai ai zis ca ai invartit la el de numa numa...))si acum intrebi unde e?tu ce ai invartit? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
one_crazy_biker Postat Septembrie 24, 2012 Autor Share Postat Septembrie 24, 2012 ???pai ai zis ca ai invartit la el de numa numa...))si acum intrebi unde e?tu ce ai invartit? ) scuze de neintelegere.. ma refeream daca s-a defiletat de tot, trebuie sa desfac ceva, sa il pun la loc, sau cum procedez asta era ideea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Macke Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 reglajul la relanti, daca nu se modifica comportamentul motorului se face in ambele sensuri, prin incercari: adica rotesti in sensul acelor de ceasornic 1 tura, nu s-a intamplat nimic? revii cu 1 tura la setarea initiala si rotesti o tura in celalalt sens. Daca nici asa nu se intampla nimic, ceva nu e in regula acolo. daca nu e din reglajul la relanti, o alta posibil cauza este jiclorul de aer/benzina - aici trebuie sa te uiti in manual ca sa stii setarea, ai acolo si daca e de aer sau de benzina (asa numitul pilot screw) sau este infundat pilot jet-ul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.