Sari la conținut

Problema pornire


Postări Recomandate

Salut,

 

Detin un Kawasaki 636 2003 si azi de dimineata am avut o mica surpriza. dau husa jos ,trag socul si nu vrea sa mai pornesca :scratch: Tin sa precizez ca nu a fost pornita vreo 6 zile. In fine ,am mai incercat cu gandul ca poate este rece si are nevoie de un UMF.. am tras un pic de gaz si a pornit pentru moment..am tinut-o la 1500 ture pana a ajuns pe la 50 grade, am dat drumu acceleratiei si s-a oprit din nou..si asa face de atunci, pot sa merg cu ea,dar cum ajunge sub 1000 RPM se opreste motorul :disappointed:

 

Ce pot face s-o readuc in toate mintile ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Detin un Kawasaki 636 2003 si azi de dimineata am avut o mica surpriza. dau husa jos ,trag socul si nu vrea sa mai pornesca :scratch: Tin sa precizez ca nu a fost pornita vreo 6 zile. In fine ,am mai incercat cu gandul ca poate este rece si are nevoie de un UMF.. am tras un pic de gaz si a pornit pentru moment..am tinut-o la 1500 ture pana a ajuns pe la 50 grade, am dat drumu acceleratiei si s-a oprit din nou..si asa face de atunci, pot sa merg cu ea,dar cum ajunge sub 1000 RPM se opreste motorul :disappointed:

 

Ce pot face s-o readuc in toate mintile ?

Inainte de toate motorul nu trebuie sa ajunga sub 1000rpm, daca nu ma insel relati-ul trebuie sa fie undeva la 1300-1500 de rotatii..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt si eu de acord cu dayro, incearca sa ii ridici relantiul, vezi cum face.

Inainte sa te apuci sa modifici relanti-ul, asigura-te ca motorul este intr-adevar incalzit corespunzator.

Daca si dupa ce e motorul incalzit iti scade turatia sub 1000 rpm, ridica-i relanti-ul pe la 1300.

Daca ridici relanti-ul in timp ce motorul nu e incalzit corespunzator, dupa ce se va incalzi, iti va urca relanti-ul prea mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E posibil sa se fi desfiletat de tot.

 

 

Salut , da doar asa porneste... si cand stau pe loc trebuie sa o tin din acceleratie un pic turata, altfel se opreste

 

O sa incerc sa desfac pe acolo sa vad ce naibi gasesc.. nici nu prea am eu skill de mecanic, dar na..toate au un inceput :bounce:

 

Multumesc celor care m-au ajutat! Baieti de nota 10 :friends:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uita-te daca nu cumva s-a desfiletat de tot surubul..

 

poti verifica si fara sa desfaci nimic...invarte surubelu(strange-l,infileteaza-l..) pana il ia Faraon..si vezi daca se tureaza motorul...daca nu se tureaza e clar e desfacut...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

reglajul la relanti, daca nu se modifica comportamentul motorului se face in ambele sensuri, prin incercari: adica rotesti in sensul acelor de ceasornic 1 tura, nu s-a intamplat nimic? revii cu 1 tura la setarea initiala si rotesti o tura in celalalt sens. Daca nici asa nu se intampla nimic, ceva nu e in regula acolo.

 

daca nu e din reglajul la relanti, o alta posibil cauza este jiclorul de aer/benzina - aici trebuie sa te uiti in manual ca sa stii setarea, ai acolo si daca e de aer sau de benzina (asa numitul pilot screw) sau este infundat pilot jet-ul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...