gigis Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Am nevoie de niste recomandari pentru ulei (ulei bun) si pentru baterie (sa nu fie nevoie sa o schimb des) pentru un Kawasaki Ninja ZX6R, model 2002. Uleiul trebuie sa fie 10w-40 si bateria 12V 8A. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Motul 300v (dublu ester) si baterie Yuasa (nu Toplite) YTX-9BS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Merge bine si Motul 7100, in principiu pune un ulei care sa te avantajeze si la pret. Cat despre baterii, Yuasa sunt foarte bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gigis Postat Septembrie 24, 2012 Autor Share Postat Septembrie 24, 2012 Motul 300v (dublu ester) si baterie Yuasa (nu Toplite) YTX-9BS multumesc pentru raspuns. zici de asta, nu? http://www.car-parts.ro/piese-auto/ulei-motul-300v-4t-factory-line-sae-10w40-4l Merge bine si Motul 7100, in principiu pune un ulei care sa te avantajeze si la pret. Cat despre baterii, Yuasa sunt foarte bune. vad ca e ok ca pret, pana si ala de 4 litri. prefer sa fie ceva bun si sa dau un pic mai mult. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mexicanu' Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 Eu sunt incantat de Repsol, calitate buna si pret avantajos. Pentru sportivele mai vechi merge mai bine 7100 decat 300v. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 nu baga 300V daca nu te dai pe circuit...300V e exclusiv pentru asa ceva..si se schimba si des din acest motiv...si nu stiu daca iti covine sa dai la cateva luni 250 de lei sau 300 cat e 300V..7100 cred ca e perfect... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rob_debruce Postat Septembrie 24, 2012 Share Postat Septembrie 24, 2012 vad ca e ok ca pret, pana si ala de 4 litri. prefer sa fie ceva bun si sa dau un pic mai mult. mersi asa cum ti s-a spus 7100 iti ofera mai mult decat ai tu nevoie..300'le este pt competitii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 26, 2012 Share Postat Septembrie 26, 2012 5 litere am pt. tine: Yuasa. chiar daca sint mai scumpe, au sapte vieti in ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 27, 2012 Share Postat Septembrie 27, 2012 (editat) (ulei bun) Uleiul trebuie sa fie 10w-40 Mergi in oras? Daca da, motorul tau va sta la vreo 100 celsius iar uleiul cam tot pe-acolo, daca nu chiar putin mai mult. Asta inseamna ca 10W 40 nu e tocmai cea mai buna alegere. In manualul de service al motocicletei tale, sunt trecute mai multe vascozitati de ulei, nu doar 10W 40. Astea mai vascoase sunt cea mai buna alegere la mersul (chiar si ocazional) din semafor in semafor. In plus, cu orele de functionare, vascozitatea uleuiului din agregat scade. In timp ce 10W 40 devine mai usor "apa", 15W 50 ramane la o vascozitate optima mult mai mult timp. Eu recomand 10W 50 sau 15W 50 full sintetic. Bel Ray EXS, parerea mea, face cam cea mai buna treaba la momentul asta. bateria 12V 8A. Yuasa YTX9 BS sau... YTZ10S. Am Yuasa YTZ10S de 7 ani, si e inca in forma foarte buna Am totul pe stoc Editat Septembrie 27, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.