Sari la conținut

revizie moto - GSR 600 k9


17roa
 Share

Postări Recomandate

Salut,

Cosmin din timisoara; la un GSR 600 K9, puteti sa imi recomandati un service in partea de vest, pentru un reglaj lant, relanti, si un schimb de anvelope?

Multumesc si numai bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@caesar.. 100%din manualele de utilizare iti explica cum sa reglezi lantul, e cam aiurea daca nu ai un minim de scule si crick central..

 

Am vazut si am facut si eu asa in tinerete, adica am facut dupa manual. Gresit! :D

Cu motocicleta pe cric, nu se regleaza corect. Intotdeauna reglajul corect se face cu motociclistul pe motocicleta (eventual si pasagerul). Dar asta e o alta discutie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si respecti incontinuare intervalul din manual pentru reglajul pe cric?

 

pai... dupa umila mea parere, "reglantul" pe cric nu e solutia optima :)

Verific lantul de oricate ori este nevoie iar reglajul il fac la fel, de oricate ori este nevoie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intotdeauna reglajul corect se face cu motociclistul pe motocicleta (eventual si pasagerul).

 

 

Aha..si pt asta trebuie dus la specialist ?:P

E normal si de bun simt sa reglezi lantul cu riderul pe motor ,tre sa lasi un mic joc sa lucreze suspensia .

Am patit-o in tinerete ,lantul era prea intins si spatele intra destul de des in slide-uri.si nu stiam de ce.am crezut ca-i de la guma. Defapt se bloca roata spate cand treceam peste denivelari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha..si pt asta trebuie dus la specialist ?:P

E normal si de bun simt sa reglezi lantul cu riderul pe motor ,tre sa lasi un mic joc sa lucreze suspensia .

Am patit-o in tinerete ,lantul era prea intins si spatele intra destul de des in slide-uri.si nu stiam de ce.am crezut ca-i de la guma. Defapt se bloca roata spate cand treceam peste denivelari

 

Nu neaparat. Te poate ajuta sa intelegi anumite aspecte, iti explica secretele meseriei si apoi esti in stare sa faci si singur.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Cesar

Eu nu am zis ca nu e bine sa il reglezi cu pilotul pe motor.Intrebam daca atunci cand il reglezi asa pastrezi intervalul din manual.La zx-6r 2008 e 30-40 mm cand e pe cricul lateral.

Intrebarea e: ce joc(Chain Slack) ii lasi cand folosesti aceasta metoda?Tot 30-40mm?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Relantiul e cel mai greu de reglat. :scratch:

O sa fii surprins,dar chiar este!

GSR ca si GSXR,Hayabusa,de la 2008 in sus relantiul este tinut de calculator prin ISC valve ,dupa un setare din soft.Iar daca ti-ai bagat manuta si nu ai tester sa resetezi ISC o sa ai o mare surpriza!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Cesar

Eu nu am zis ca nu e bine sa il reglezi cu pilotul pe motor.Intrebam daca atunci cand il reglezi asa pastrezi intervalul din manual.La zx-6r 2008 e 30-40 mm cand e pe cricul lateral.

Intrebarea e: ce joc(Chain Slack) ii lasi cand folosesti aceasta metoda?Tot 30-40mm?

 

Hmm... si aici depinde de motocicleta si de geometria basculei. La cbr 600F4i e cea mai tampita pozitie si atingi imediat cu lantul de bascula. La motoretele de stara da: intre 25 si 45 de mm. Ti-am zis, depinde mult de geometria suspensiei spate dar si de cum se "simte" lantul cand il reglezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...