17roa Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Salut, Cosmin din timisoara; la un GSR 600 K9, puteti sa imi recomandati un service in partea de vest, pentru un reglaj lant, relanti, si un schimb de anvelope? Multumesc si numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Da! La tine in curte sau daca nu ai curte ,in spatele blocului.Poti sa le faci chiar tu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GabiButon Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Relantiul e cel mai greu de reglat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 80% dintre motociclisti nu stiu sa-si regleze lantul. E bine ca isi cauta un specialist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Eu sunt curios cum va schimbati voi anvelopele in curte si mai ales cum echilibrati rotile... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 @caesar.. 100%din manualele de utilizare iti explica cum sa reglezi lantul, e cam aiurea daca nu ai un minim de scule si crick central.. Am vazut si am facut si eu asa in tinerete, adica am facut dupa manual. Gresit! Cu motocicleta pe cric, nu se regleaza corect. Intotdeauna reglajul corect se face cu motociclistul pe motocicleta (eventual si pasagerul). Dar asta e o alta discutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Si respecti incontinuare intervalul din manual pentru reglajul pe cric? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Si respecti incontinuare intervalul din manual pentru reglajul pe cric? pai... dupa umila mea parere, "reglantul" pe cric nu e solutia optima Verific lantul de oricate ori este nevoie iar reglajul il fac la fel, de oricate ori este nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Intotdeauna reglajul corect se face cu motociclistul pe motocicleta (eventual si pasagerul). Aha..si pt asta trebuie dus la specialist ? E normal si de bun simt sa reglezi lantul cu riderul pe motor ,tre sa lasi un mic joc sa lucreze suspensia . Am patit-o in tinerete ,lantul era prea intins si spatele intra destul de des in slide-uri.si nu stiam de ce.am crezut ca-i de la guma. Defapt se bloca roata spate cand treceam peste denivelari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Aha..si pt asta trebuie dus la specialist ? E normal si de bun simt sa reglezi lantul cu riderul pe motor ,tre sa lasi un mic joc sa lucreze suspensia . Am patit-o in tinerete ,lantul era prea intins si spatele intra destul de des in slide-uri.si nu stiam de ce.am crezut ca-i de la guma. Defapt se bloca roata spate cand treceam peste denivelari Nu neaparat. Te poate ajuta sa intelegi anumite aspecte, iti explica secretele meseriei si apoi esti in stare sa faci si singur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 @ Cesar Eu nu am zis ca nu e bine sa il reglezi cu pilotul pe motor.Intrebam daca atunci cand il reglezi asa pastrezi intervalul din manual.La zx-6r 2008 e 30-40 mm cand e pe cricul lateral. Intrebarea e: ce joc(Chain Slack) ii lasi cand folosesti aceasta metoda?Tot 30-40mm? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Relantiul e cel mai greu de reglat. O sa fii surprins,dar chiar este! GSR ca si GSXR,Hayabusa,de la 2008 in sus relantiul este tinut de calculator prin ISC valve ,dupa un setare din soft.Iar daca ti-ai bagat manuta si nu ai tester sa resetezi ISC o sa ai o mare surpriza! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 (editat) Daca nu am avut Suzuki. Editat Septembrie 25, 2012 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 @ Cesar Eu nu am zis ca nu e bine sa il reglezi cu pilotul pe motor.Intrebam daca atunci cand il reglezi asa pastrezi intervalul din manual.La zx-6r 2008 e 30-40 mm cand e pe cricul lateral. Intrebarea e: ce joc(Chain Slack) ii lasi cand folosesti aceasta metoda?Tot 30-40mm? Hmm... si aici depinde de motocicleta si de geometria basculei. La cbr 600F4i e cea mai tampita pozitie si atingi imediat cu lantul de bascula. La motoretele de stara da: intre 25 si 45 de mm. Ti-am zis, depinde mult de geometria suspensiei spate dar si de cum se "simte" lantul cand il reglezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 Mersi de raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Septembrie 25, 2012 Share Postat Septembrie 25, 2012 clar..nu-mi iau veci Suzuki...sa nu-i poti regla relantiu'....pfff Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.