sulta_00 Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Salutare...am o problema la CBR F4i din 2001 pe injectie si nu imi dau seama de la ce poate sa fie. Lucrurile stau cam asa: 1. Acum ceva timp m-am tavalit putin cu motorul pe partea stanga, in urma tavaliri a trebuit sa fie scoasa carena din fata cu tot cu far pentru a verifica daca este ceva spart pe dedesupt - nu a fost nimic totul era ok. 2. In urma tavaliri si a remontarii carenei a aparut o problema cu farul. Problema este in felul urmator: cu farul stins dau contact la motor, se incarca injectia si motorul porneste si merge fara probleme. Imediat cum aprind farul (pozitie sau faza scurta) imi taie alimentarea la motor si se opreste insa fara sa se aprinda farurile. Dupa ce se opreste motorul si sting farurile se reincarca injectia si pot sa il pornesc iar fara probleme. Detalii: - am dat toata carena din fata jos si toate mufele erau ok conectate nu am facut decat sa deconectez mufa principala si sa dau cu WD40. Si problema a fost rezolvata. M-am bucurat ca totul era ok, am montat totul inapoi si am mers cu motorul 500m cu farurile aprinse . Insa urmatoarea zi cand am vrut iar sa plec cu motorul a pornit cu farurile aprinse insa dupa 5m iar mi-a taiat alimentarea si problema a revenit. - am dat pentru a doua oara carena jos si am luat la uns toate contactele. Iar totul a mers ok si motorul pornea cu farurile aprinse. Am montat totul inapoi si chiar am facut 2 drumuri timp de 2 zile. Insa aseara dupa ce am mers cu motorul cam 4 km cu farurile aprinse am oprit motorul putin iar cand am vrut sa plec...a revenit problema. De la ce poate sa fie problema? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOS36 Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 WD-40 - din englezul "water-displacing", inseamna ca indeparteaza umezeala, a se folosi ca atare. putin google nu strica nimanui. Nu ataca plasticul; manusile sunt din latex, mufele din plastic; deci nu WD40 este cauza. Am folosit si eu la contactul de lumini, la un shadow. In cazul asta nu se poate sti exact, dar trebuie verificata instalatia, sa nu fie vre-un fir lovit din cazatura(care din cand in cand se mai loveste de ceva, de masa daca e +) iar cand actionezi butonul pentru lumini, intra curent pe el ,face scurt si ramai fara curent in instalatie. Asta ar fi o banuiala din moment ce se intampla fara o logica anume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 e un scurt undeva pe traseul farului...si cand pornesti farul poc. ..dar ma mir ca nu ti se arde nici o siguranta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sulta_00 Postat Octombrie 4, 2012 Autor Share Postat Octombrie 4, 2012 Am verificat si nu este arsa nici o siguranta. Cred ca am sa il desfac pentru a 3-a oara si sa verific mai atent firele sa vad daca prezinta ceva semne de la cazatura...desi ele au fost protejate de toata carena din fata care nu a fost lovita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Am verificat si nu este arsa nici o siguranta. Dar sigurantele nu sunt scurtate cu sarme sau au valori nepotrivite? Pe masina am gasit una cu o sarma intre picioare, nici nu era vizibil cand era montata. S-ar putea sa fie un contact prost undeva pe traseu, s-ar putea sa fie un scurt care nu rezulta in vreo siguranta arsa. Cauta manual pe net, te uiti la schema electrica, vezi ce au in comun lumini cu injectie, si incepi cautarea.. Un multimetru ar fi un ajutor bun. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sulta_00 Postat Octombrie 4, 2012 Autor Share Postat Octombrie 4, 2012 nup...sigurantele sunt OK, au valorile potrivite si nu sunt scurtate cu sarme. Am si multimetru dar nu imi dau seama pe unde sa verific cu el si la ce valori sa ma astept. Legatura dintre lumini si injectie presupun ca este deoarece calculatorul imi detecteaza ceva aiurea (un senzor ceva) si imi taie alimentarea. Este ca si atunci cand ai motorul pornit si deschizi cricul - se taie alimentarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 4, 2012 Share Postat Octombrie 4, 2012 Esti sigur ca nu ramana fara curent, calculatorul, cand pornesti lumini? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sulta_00 Postat Octombrie 4, 2012 Autor Share Postat Octombrie 4, 2012 Esti sigur ca nu ramana fara curent, calculatorul, cand pornesti lumini? Am sa masor diseara bateria in momentul cand aprind farurile....dar nu cred ca asta este deoarece de mers a mers au mers farurile ceva timp. e ciudat ca ma gandesc ca atunci cand umblu la mufa care face legatura cu farurile...ajunge doar sa o scor si sa o pun inapoi si pe moment merg farurile. LE: am verificat si bateria nu moare atunci cand dau sa aprind farurile. Ce am mai descoperit este ca si daca incerc sa pornesc semnalizarea tot asa face...imi taie alimentarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 5, 2012 Share Postat Octombrie 5, 2012 LE: am verificat si bateria nu moare atunci cand dau sa aprind farurile. Nu asta ziceam. Posibil undeva pe traseu ai o pierdere. Daca nu gasesti ochiumetric ceva ne-inregula: manual, multimetru, verificat traseu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
razvan-gabriel Postat Octombrie 6, 2012 Share Postat Octombrie 6, 2012 Salutare...am o problema la CBR F4i din 2001 pe injectie si nu imi dau seama de la ce poate sa fie. Lucrurile stau cam asa: 1. Acum ceva timp m-am tavalit putin cu motorul pe partea stanga, in urma tavaliri a trebuit sa fie scoasa carena din fata cu tot cu far pentru a verifica daca este ceva spart pe dedesupt - nu a fost nimic totul era ok. 2. In urma tavaliri si a remontarii carenei a aparut o problema cu farul. Problema este in felul urmator: cu farul stins dau contact la motor, se incarca injectia si motorul porneste si merge fara probleme. Imediat cum aprind farul (pozitie sau faza scurta) imi taie alimentarea la motor si se opreste insa fara sa se aprinda farurile. Dupa ce se opreste motorul si sting farurile se reincarca injectia si pot sa il pornesc iar fara probleme. Detalii: - am dat toata carena din fata jos si toate mufele erau ok conectate nu am facut decat sa deconectez mufa principala si sa dau cu WD40. Si problema a fost rezolvata. M-am bucurat ca totul era ok, am montat totul inapoi si am mers cu motorul 500m cu farurile aprinse . Insa urmatoarea zi cand am vrut iar sa plec cu motorul a pornit cu farurile aprinse insa dupa 5m iar mi-a taiat alimentarea si problema a revenit. - am dat pentru a doua oara carena jos si am luat la uns toate contactele. Iar totul a mers ok si motorul pornea cu farurile aprinse. Am montat totul inapoi si chiar am facut 2 drumuri timp de 2 zile. Insa aseara dupa ce am mers cu motorul cam 4 km cu farurile aprinse am oprit motorul putin iar cand am vrut sa plec...a revenit problema. De la ce poate sa fie problema? Aceeasi problema o am si eu la gsx rul meu tot din 2001. Am schimbat xenoanele cu becuri normale, problema reapare. Acum cred ca e de la senzorul de la cric, aproape sigur. Care e diferenta la mine, e ca mie nu mi se opresc luminile cand se opreste motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sulta_00 Postat Octombrie 7, 2012 Autor Share Postat Octombrie 7, 2012 La mine am gasit problema si am rezolvat. La mufa principala ce facea legatura intre electrica motorului si electrica farurilor era un pin care nu intra corect in locul lui....astfel mergeam ce mergeam cu farurile ok...si de la vibratii facea scurt si se opreau farurile. Acum m-am asigurat ca pinul face conexiunea bine si totul este ok. Multumesc de sfaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KOS36 Postat Octombrie 8, 2012 Share Postat Octombrie 8, 2012 La mine am gasit problema si am rezolvat. La mufa principala ce facea legatura intre electrica motorului si electrica farurilor era un pin care nu intra corect in locul lui....astfel mergeam ce mergeam cu farurile ok...si de la vibratii facea scurt si se opreau farurile. Acum m-am asigurat ca pinul face conexiunea bine si totul este ok. Multumesc de sfaturi. Bravo! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marian Vladau Postat August 12, 2015 Share Postat August 12, 2015 La mine am gasit problema si am rezolvat. La mufa principala ce facea legatura intre electrica motorului si electrica farurilor era un pin care nu intra corect in locul lui....astfel mergeam ce mergeam cu farurile ok...si de la vibratii facea scurt si se opreau farurile. Acum m-am asigurat ca pinul face conexiunea bine si totul este ok. Multumesc de sfaturi. Salut, am aceeasi problema la honda 954, unde este mufa principala? sa ma uit si eu la ea. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.