rzvnb Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 Salut , sunt din Cluj si am un Suzuki DRZ 400 S din 2003 cu roti de Honda NSR 125 . Motocicleta asa am cumparat-o din Ungaria .Acuma apare problema , sa dus pinionul de pe spate si lantu , bineinteles pinionul cred ca era cel original de NSR si lantul ceva prostie . Eu trebuie sa iau pinionul spate de NSR nu ? ca sa se potriveasca si lant cu pasul 520 cu 106 zale . Unde gasesc lant cu O-ring sau X-ring la un pret bun ? dar un pinion de Honda NSR ? daca pinionul este de Honda NSR 125 tine mai putin ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cavaleru Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 nu te tine mai putin foaia din cauza ca este de NSR, dar trebuie sa iei tot de NSR. Lantul se gaseste la vanzare la za nu mai stiu dar daca cauti aici pe forum la vanzari gasesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CzCustoms Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 Cand alegi lantul sa ai grija sa fie ceva pentru motoare mai puternice clasa in care intra si drz, pentru ca ai putea sa gasesti lant mai ieftin pentru nsr dar sa se duca repede deoarece nu e facut pentru motorul de suzuki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vfrist Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 Salut , sunt din Cluj si am un Suzuki DRZ 400 S din 2003 cu roti de Honda NSR 125 . Motocicleta asa am cumparat-o din Ungaria .Acuma apare problema , sa dus pinionul de pe spate si lantu , bineinteles pinionul cred ca era cel original de NSR si lantul ceva prostie . Eu trebuie sa iau pinionul spate de NSR nu ? ca sa se potriveasca si lant cu pasul 520 cu 106 zale . Unde gasesc lant cu O-ring sau X-ring la un pret bun ? dar un pinion de Honda NSR ? daca pinionul este de Honda NSR 125 tine mai putin ? Pinion NSR JTR 604 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rzvnb Postat Octombrie 13, 2012 Autor Share Postat Octombrie 13, 2012 Multumesc de sfaturi ! , din cate am vazut lantul se poate pune acelasi ca si pe originalul DRZ, cu pasul de 520 , numai numarul de zale difera . Ce ziceti o foaie cu 35 dinti ii bine ? ca asa era cea originala . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vfrist Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 (editat) Pinion NSR JTR 604 Din pacate nu stiu posta poza Pretul pe kit lant complet cu pinion de NSR si lant did 520 vx2 LA 420 LEI raport 15/35 La varianta SM catalogul da raport 15/41 Editat Octombrie 13, 2012 de Vfrist Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rzvnb Postat Octombrie 13, 2012 Autor Share Postat Octombrie 13, 2012 eu as cumpara lantul si foaia spate separat pentru ca pinionul de pe fata este ca nou si nu are rost sa il schimb. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vfrist Postat Octombrie 13, 2012 Share Postat Octombrie 13, 2012 eu as cumpara lantul si foaia spate separat pentru ca pinionul de pe fata este ca nou si nu are rost sa il schimb. Pinion spate 35 dinti /75 lei 40 dinti /80 lei Lant DID VX2 110zale/295 lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rzvnb Postat Octombrie 13, 2012 Autor Share Postat Octombrie 13, 2012 Multumesc . nu te tine mai putin foaia din cauza ca este de NSR, dar trebuie sa iei tot de NSR. Lantul se gaseste la vanzare la za nu mai stiu dar daca cauti aici pe forum la vanzari gasesti. ce zici ii bine sa raman tot la foaia cu 35 de dinti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 E prea mica. Poate ca o sa ai ceva viteza dar vei avea mai putina distractie O foaie de 45 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rzvnb Postat Octombrie 14, 2012 Autor Share Postat Octombrie 14, 2012 (editat) E prea mica. Poate ca o sa ai ceva viteza dar vei avea mai putina distractie O foaie de 45 ? eu zic ca un 38 , 40 ajunge nu ? sa am si viteza si distractie ) Editat Octombrie 14, 2012 de rzvnb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 sau 14 / 48 ? * * * glumesc, e cam exagerat pentru stradă, dar o foaie de 45 cred că ar merge la fix cu pinionul de 15 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rzvnb Postat Octombrie 14, 2012 Autor Share Postat Octombrie 14, 2012 sau 14 / 48 ? * * * glumesc, e cam exagerat pentru stradă, dar o foaie de 45 cred că ar merge la fix cu pinionul de 15 pai de 15 am pinionul , dar sa trec de la 35 la 45 cu foaia mi se pare prea mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Octombrie 14, 2012 Share Postat Octombrie 14, 2012 Incearca, de curiozitate, si o foaie mai mare. Daca urmaresti doar viteza maxima cit mai mare, atunci foloseste tot foaia aia de 35. O alta varianta comoda e sa lasi foaia in pace si sa schimbi doar pinioanele. Eu am trei pinioane pe care le schimb intre ele fara sa fie nevoie sa modific lantul (schimb din intinzatorul de lant): 14, 15, 16 dinti. Cum un dinte la pinion face cam cit trei la foaie, ai o plaja mai mare de schimbari, fara efortul de a schimba sau modifica lantul (pune zale, scoate zale ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alecsxander Postat Octombrie 19, 2012 Share Postat Octombrie 19, 2012 (editat) Daca ai posibilitatea schimba gunoaiele alea de jante cu ceva bun, EXCEL de preferat sau Valenti Racing (jante tuning Italia speciale pt DRZ S pt al trece la SM). Am avut si eu niste jante de Derbi Senda de 125 parca pe ea si e un .... cuvant urat. Se schimba total ciclistica, incepe sa faca treaba de SuperMoto + ca ai si tu disc de 320 pe fatza, e altceva. DRZ 400 S vine stock-fabrica-nou-cum vrei tu sa-i zici, cu pinionul spate de 44. Atat am eu pe spate si e mic pentru ce fac eu cu motocicleta. Ce zici tu acolo de 35 mi se pare un vis urat ... Top speed la raportul asta de 15 cu 44 e de 164 km/h si viteza de croaziera pe undeva la 100-110 ca sa scoti un consum de 3 %. Daca te duci in 120-130 scoti cam 4-5 % consum. Parerea mea, schimba gunoiul ala de 35 si pune pinion stock de SM care e de 41 sau 42 sau ala stock de enduro care e de 44. Ziceau baietii mai sus ca pentru prinderea de NSR ar fi si unul de 40. Pune-l pe ala. Ca lant iti zic din proprie experienta sa nu iei chinezaria aia de DID. Au inceput sa-l copieze chinezii si risti sa iei modelul de china si sa faca POC. Nu stiu cat de "reising" te dai tu cu mobra, nu cred ca o folosesti in regim de circuit, dar iti zic ca la forja lantul ala se RUPE. Cauta lant EK - made in JAPAN. E un lant care se pune pe motoare pana in 90 de cai. DRZ-ul are 40 de ponei ) E 300 lei lantul si 15 lei siguranta de lant. Il am de 3000 km si l-am intins 3 "click-uri" adica de la punctul 2 pe intinzator la 3 fara un "click". Lanturi EK foloseste Adi Raduta. Daca nu stii cine e, dai un google search. In rest, grija mare cu intretinerea, nu te zgarci la 10-20-50 lei ca e vorba de viata ta. DRZ e cea mai fiabila mobra de la clasa ei, incaseaza si indura multe, dar schimba-i toate consumabilele la timp ( ulei si filtre, kit de lant, gume, grija la cablurile de acceleratie ) Bafta. P.S.: De aici am luat eu lantul si pinioanele: http://www.motonetro.ro/home/ Editat Octombrie 19, 2012 de alecsxander Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rzvnb Postat Octombrie 19, 2012 Autor Share Postat Octombrie 19, 2012 Daca ai posibilitatea schimba gunoaiele alea de jante cu ceva bun, EXCEL de preferat sau Valenti Racing (jante tuning Italia speciale pt DRZ S pt al trece la SM). Am avut si eu niste jante de Derbi Senda de 125 parca pe ea si e un .... cuvant urat. Se schimba total ciclistica, incepe sa faca treaba de SuperMoto + ca ai si tu disc de 320 pe fatza, e altceva. DRZ 400 S vine stock-fabrica-nou-cum vrei tu sa-i zici, cu pinionul spate de 44. Atat am eu pe spate si e mic pentru ce fac eu cu motocicleta. Ce zici tu acolo de 35 mi se pare un vis urat ... Top speed la raportul asta de 15 cu 44 e de 164 km/h si viteza de croaziera pe undeva la 100-110 ca sa scoti un consum de 3 %. Daca te duci in 120-130 scoti cam 4-5 % consum. Parerea mea, schimba gunoiul ala de 35 si pune pinion stock de SM care e de 41 sau 42 sau ala stock de enduro care e de 44. Ziceau baietii mai sus ca pentru prinderea de NSR ar fi si unul de 40. Pune-l pe ala. Ca lant iti zic din proprie experienta sa nu iei chinezaria aia de DID. Au inceput sa-l copieze chinezii si risti sa iei modelul de china si sa faca POC. Nu stiu cat de "reising" te dai tu cu mobra, nu cred ca o folosesti in regim de circuit, dar iti zic ca la forja lantul ala se RUPE. Cauta lant EK - made in JAPAN. E un lant care se pune pe motoare pana in 90 de cai. DRZ-ul are 40 de ponei ) E 300 lei lantul si 15 lei siguranta de lant. Il am de 3000 km si l-am intins 3 "click-uri" adica de la punctul 2 pe intinzator la 3 fara un "click". Lanturi EK foloseste Adi Raduta. Daca nu stii cine e, dai un google search. In rest, grija mare cu intretinerea, nu te zgarci la 10-20-50 lei ca e vorba de viata ta. DRZ e cea mai fiabila mobra de la clasa ei, incaseaza si indura multe, dar schimba-i toate consumabilele la timp ( ulei si filtre, kit de lant, gume, grija la cablurile de acceleratie ) Bafta. P.S.: De aici am luat eu lantul si pinioanele: http://www.motonetro.ro/home/ Multumesc chiar am gasit la un service din Cluj lant EK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alex_250EXC Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 daca te intereseaza foaia si pinionul stoc de la drz da-mi un semn ca le am eu noi pe ambele la un pret decent. Foaia e din aluminiu si pinionul de otel... 15/44. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.