Sari la conținut

Lant si pinion spate Suzuki DRZ 400 S


rzvnb
 Share

Postări Recomandate

Salut , sunt din Cluj si am un Suzuki DRZ 400 S din 2003 cu roti de Honda NSR 125 . Motocicleta asa am cumparat-o din Ungaria .Acuma apare problema , sa dus pinionul de pe spate si lantu , bineinteles pinionul cred ca era cel original de NSR si lantul ceva prostie . Eu trebuie sa iau pinionul spate de NSR nu ? ca sa se potriveasca si lant cu pasul 520 cu 106 zale . Unde gasesc lant cu O-ring sau X-ring la un pret bun ? dar un pinion de Honda NSR ? daca pinionul este de Honda NSR 125 tine mai putin ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand alegi lantul sa ai grija sa fie ceva pentru motoare mai puternice clasa in care intra si drz, pentru ca ai putea sa gasesti lant mai ieftin pentru nsr dar sa se duca repede deoarece nu e facut pentru motorul de suzuki.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut , sunt din Cluj si am un Suzuki DRZ 400 S din 2003 cu roti de Honda NSR 125 . Motocicleta asa am cumparat-o din Ungaria .Acuma apare problema , sa dus pinionul de pe spate si lantu , bineinteles pinionul cred ca era cel original de NSR si lantul ceva prostie . Eu trebuie sa iau pinionul spate de NSR nu ? ca sa se potriveasca si lant cu pasul 520 cu 106 zale . Unde gasesc lant cu O-ring sau X-ring la un pret bun ? dar un pinion de Honda NSR ? daca pinionul este de Honda NSR 125 tine mai putin ?

Pinion NSR JTR 604

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pinion NSR JTR 604

Din pacate nu stiu posta poza

Pretul pe kit lant complet cu pinion de NSR si lant did 520 vx2 LA 420 LEI raport 15/35

La varianta SM catalogul da raport 15/41

Editat de Vfrist
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc .

 

nu te tine mai putin foaia din cauza ca este de NSR, dar trebuie sa iei tot de NSR. Lantul se gaseste la vanzare la za nu mai stiu dar daca cauti aici pe forum la vanzari gasesti.

ce zici ii bine sa raman tot la foaia cu 35 de dinti ?
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca, de curiozitate, si o foaie mai mare. Daca urmaresti doar viteza maxima cit mai mare, atunci foloseste tot foaia aia de 35. O alta varianta comoda e sa lasi foaia in pace si sa schimbi doar pinioanele. Eu am trei pinioane pe care le schimb intre ele fara sa fie nevoie sa modific lantul (schimb din intinzatorul de lant): 14, 15, 16 dinti. Cum un dinte la pinion face cam cit trei la foaie, ai o plaja mai mare de schimbari, fara efortul de a schimba sau modifica lantul (pune zale, scoate zale :) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai posibilitatea schimba gunoaiele alea de jante cu ceva bun, EXCEL de preferat sau Valenti Racing (jante tuning Italia speciale pt DRZ S pt al trece la SM). Am avut si eu niste jante de Derbi Senda de 125 parca pe ea si e un .... cuvant urat. Se schimba total ciclistica, incepe sa faca treaba de SuperMoto + ca ai si tu disc de 320 pe fatza, e altceva.

 

DRZ 400 S vine stock-fabrica-nou-cum vrei tu sa-i zici, cu pinionul spate de 44. Atat am eu pe spate si e mic pentru ce fac eu cu motocicleta. Ce zici tu acolo de 35 mi se pare un vis urat ... Top speed la raportul asta de 15 cu 44 e de 164 km/h si viteza de croaziera pe undeva la 100-110 ca sa scoti un consum de 3 %. Daca te duci in 120-130 scoti cam 4-5 % consum. Parerea mea, schimba gunoiul ala de 35 si pune pinion stock de SM care e de 41 sau 42 sau ala stock de enduro care e de 44. Ziceau baietii mai sus ca pentru prinderea de NSR ar fi si unul de 40. Pune-l pe ala.

 

Ca lant iti zic din proprie experienta sa nu iei chinezaria aia de DID. Au inceput sa-l copieze chinezii si risti sa iei modelul de china si sa faca POC. Nu stiu cat de "reising" te dai tu cu mobra, nu cred ca o folosesti in regim de circuit, dar iti zic ca la forja lantul ala se RUPE.

Cauta lant EK - made in JAPAN. E un lant care se pune pe motoare pana in 90 de cai. DRZ-ul are 40 de ponei :)) E 300 lei lantul si 15 lei siguranta de lant. Il am de 3000 km si l-am intins 3 "click-uri" adica de la punctul 2 pe intinzator la 3 fara un "click". Lanturi EK foloseste Adi Raduta. Daca nu stii cine e, dai un google search.

 

In rest, grija mare cu intretinerea, nu te zgarci la 10-20-50 lei ca e vorba de viata ta. DRZ e cea mai fiabila mobra de la clasa ei, incaseaza si indura multe, dar schimba-i toate consumabilele la timp ( ulei si filtre, kit de lant, gume, grija la cablurile de acceleratie ;) )

 

Bafta.

 

P.S.: De aici am luat eu lantul si pinioanele: http://www.motonetro.ro/home/

Editat de alecsxander
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai posibilitatea schimba gunoaiele alea de jante cu ceva bun, EXCEL de preferat sau Valenti Racing (jante tuning Italia speciale pt DRZ S pt al trece la SM). Am avut si eu niste jante de Derbi Senda de 125 parca pe ea si e un .... cuvant urat. Se schimba total ciclistica, incepe sa faca treaba de SuperMoto + ca ai si tu disc de 320 pe fatza, e altceva.

 

DRZ 400 S vine stock-fabrica-nou-cum vrei tu sa-i zici, cu pinionul spate de 44. Atat am eu pe spate si e mic pentru ce fac eu cu motocicleta. Ce zici tu acolo de 35 mi se pare un vis urat ... Top speed la raportul asta de 15 cu 44 e de 164 km/h si viteza de croaziera pe undeva la 100-110 ca sa scoti un consum de 3 %. Daca te duci in 120-130 scoti cam 4-5 % consum. Parerea mea, schimba gunoiul ala de 35 si pune pinion stock de SM care e de 41 sau 42 sau ala stock de enduro care e de 44. Ziceau baietii mai sus ca pentru prinderea de NSR ar fi si unul de 40. Pune-l pe ala.

 

Ca lant iti zic din proprie experienta sa nu iei chinezaria aia de DID. Au inceput sa-l copieze chinezii si risti sa iei modelul de china si sa faca POC. Nu stiu cat de "reising" te dai tu cu mobra, nu cred ca o folosesti in regim de circuit, dar iti zic ca la forja lantul ala se RUPE.

Cauta lant EK - made in JAPAN. E un lant care se pune pe motoare pana in 90 de cai. DRZ-ul are 40 de ponei :)) E 300 lei lantul si 15 lei siguranta de lant. Il am de 3000 km si l-am intins 3 "click-uri" adica de la punctul 2 pe intinzator la 3 fara un "click". Lanturi EK foloseste Adi Raduta. Daca nu stii cine e, dai un google search.

 

In rest, grija mare cu intretinerea, nu te zgarci la 10-20-50 lei ca e vorba de viata ta. DRZ e cea mai fiabila mobra de la clasa ei, incaseaza si indura multe, dar schimba-i toate consumabilele la timp ( ulei si filtre, kit de lant, gume, grija la cablurile de acceleratie ;) )

 

Bafta.

 

P.S.: De aici am luat eu lantul si pinioanele: http://www.motonetro.ro/home/

Multumesc chiar am gasit la un service din Cluj lant EK :D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...