Gixu. Postat Noiembrie 2, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 2, 2012 Alex, cand vii cu ea prin tara, da-mi un semn ca vreau sa dau o tura cu asa ceva. Daca nu pica VTR-ul asta, VFR750 era prima pe lista .Nu de alta, dar macar sa stiu ce am pierdut... Sa te plimbi sanatos cu ea! Ms! Sansele sa vin pe ea pana in tara sunt relativ mici, dar nu se stie niciodata Cu VTR m-am dat 5 metri, asa ca nu pot sa-ti spun ce ai pierdut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Noiembrie 6, 2012 Share Postat Noiembrie 6, 2012 Chiar e o motoreta frumoasa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 25, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 25, 2012 Nu am buton de "Like", trebuie sa facem ceva in privinta asta! Daca tot a dat norocul peste noi si zilele astea a fost "cald", am profitat de ocazie si am mai adaugat cateva sute de km... Cauciucurile Pilot Road sunt...decente. Desi sunt tentat sa-i pun o janta mai lata pe spate, si un set de gume lipicioase, am descoperit ca am voie sa pun doar gumele trecute in carte, adica cel mult Pilot Power...Altfel intru in conflict cu toate autoritatile Toba se aude din ce in ce mai placut, parca nu-ti mai vine sa bagi mobra in garaj...In garajul de unde trebuie sa iesi repede din cauza ecoului care risca sa trezeasca vecinii de deasupra. Pana una-alta, o poza facuta la repezeala in fata unui dealer care...si-a luat subit dup'amiaza libera. O merita sa montez un kit de lant -1 +2? Va urma! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 27, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2012 A mea e 96 si a fost cumparata cu aproape 53000 km, cu carte service si revizii la zi. Consuma decent, pana acum n-a sarit de 6 si un pic, mers mixt. Toba se aude genial iar de look, o sa incerc din primavara si ceva de carbon, sa vedem ce ne ofera mr Ebay. Da, cauciucul pe spate este un "superb" 170... Anul care vine sigur ramane la mine, momentan ma duce la 2000 euro si avand in vedere ca este un motor dorit de multi ani (rc 46-2, rosu,highmount, etc) are toate sansele sa bata recordul de 2 sezoane al Fireblade-ului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 27, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 27, 2012 La cat costa sa invelesc toba (asta adaca gasesc asa ceva pe aici), mai bine incerc un Ebay, cred ca ma costa mai putin. Ca idee, toba si cotul aferent au costat (cu tot cu transport) 100 eu. Viva Ebay !! Ziceam mai sus ca nu pot schimba asa usor janta din cauza regulilor de cacao, reguli care imi impun si cauciucurile cu care trebuie sa circul, dar ca idee, aia de 800 trebuie modificata iar cea veche de 750 vine la fix. Si asa am sarit un pic calul cu toba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Pe janta actuala merge guma de 180 lejer, nu tre sa schimbi nimic. Am avut io. Eu credeam ca asa e, mi-a atras atentia nenea de la "itp" ca nu e ce scrie in carte, adica 170. Acum am de 160.. ca am avut o oferta that I could not resist! Adrian B, eu intotdeauna am scos consum sub 6 cu a mea, indiferent de incarcatura - am model identic. Nu e nici o lauda, si eu am ramas uimit. 5, 5 si ceva e media. A mea tot asa luata pe la 51k, acu are cam 68. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 (editat) Nu stiu daca se merita sa ii dai -1 +2; un +1, hai +2 cred ca e de ajuns, nu stiu daca e indicat sa ii scazi din numarul dintilor la pinionul de atac. Si eu tre sa imi schimb cat de curand kit-ul de lant si ma bate gandul sa ii pun un +2 pe spate, dar parca parca e un pic tras de par, ma gandesc un pic si la consum ... cred ca un +1 ar fi de ajuns, asta de dragul cuplului in plus si al ridicatului pe o roata Despre cauciuc ... am mers si cu 180 si cu 170, nu am simti vre-o diferenta majora ... acum am un 180 care a ajuns la panza, pe langa faptul ca motorul cam papa cauciucuri de spate, cel putin la stilul meu de mers, mai am si prostul obicei de a da 2-3 powerslide-uri dupa ce plec ca sa grabesc incalzirea cauciucului. Editat Noiembrie 27, 2012 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kcuf_di Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Misto ca locuiesti langa Europa Park Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Cum e treaba cu pneurile mai exact? Nu ai voie sa pui orice atata timp cat au dimensiunile si caracteristicile de viteza etc. date de fabricant? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 27, 2012 Share Postat Noiembrie 27, 2012 Pt modelul respectiv e prevazut pe spate NUMAI 170/60-17. Ce modele de moto stii tu la care fabricantul prevede mai multe dimensiuni? In germania daca te opreste gestapo-ul pe drum si ai alta dimensiune montata se lasa cu naspa. La asta se referea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Noiembrie 28, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 28, 2012 Locuiesc la 20 km de Europa Park, dar pana acum n-am ajuns acolo...Anu' viitor sigur! Tocmai pentru un plus de boost cautam sa-mi pun un pinion mai mare,desi nu sunt un fan al stunt-ului, faptul ca ocazional poti sa faci un wheelie ma incanta (batranetea ) ) Consumul e si asa decent, ma indoiesc ca va creste cu mai mult de 1 litru. Nu am voie sa pun altceva decat ceea ce este trecut in carte (omologat) pe motor. In principiu, ca sa pun janta de rc 36 trebuie sa obtin un soi de aprobare. Dupa cum a spus si BB, daca te opreste militia si ai bicicleta tunata, platesti. Ca idee, avantajul unui v4 in fata unui V2 e faptul ca se tureaza ca o linie, livreaza puterea aproape ca un V2 si se aude incredibil. Powa slide, mmm, ce frumusete de slide facea fostul vfr...Mai ales pe asfaltul tocit de la noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Noiembrie 28, 2012 Share Postat Noiembrie 28, 2012 La noi se plang multi ......dar nu realizeaza cam ce libertate avem la multe faze.... Asa e, dar difera de la tara la tara. Mai restrictiva e Germania la fazele astea cu motoretele din ce stiu eu. Parca si Franta. Nu vrei sa stii cum se face ITP la mobre in CZ.. sau in Olanda. In Romania stiu ca au introdus stand de testat frane, masoara decibeli, draci, laci. Nu exista asa ceva in Cehia. La ITP nici macar nu te pun sa pornesti motorul, verifica seriile, aspectul general, cauciucurile sa corespunda cu cele din carte, claxon, far, semnalizari si cam atat. Si sa nu-ti curga ulei. In rest pa. Sa te opreasca politia in trafic sa te intrebe de decibeli, noxe, sunet?? - NO SUCH THING! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SRJN Postat Noiembrie 30, 2012 Share Postat Noiembrie 30, 2012 Pt modelul respectiv e prevazut pe spate NUMAI 170/60-17. Ce modele de moto stii tu la care fabricantul prevede mai multe dimensiuni? In germania daca te opreste gestapo-ul pe drum si ai alta dimensiune montata se lasa cu naspa. La asta se referea. Credeam ca da si ce model de cauciuc sa folosesti de a zis ca poti folosi maxim Pilot Power. Deci e limitat la un model mai putin sport din cauza ca alea hypersport nu se fac sub 180 banuiesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Decembrie 1, 2012 Autor Share Postat Decembrie 1, 2012 Multumesc, nu se stie niciodata! 4 motoare se afla pe lista de cumparaturi, ordinea va fi dictata de buget: Goldwing (1500-1800), Harley D, VTR Sp si Hayabusa. Azi am profitat de cele 3-5 grade cu soare si am iesit sa-i fac plinul. Se anunta ninsori pentru saptamana viitoare asa ca am profitat de ocazie si am mai invartit un pic roata. Desi in urma cu cativa ani, cele 3-5 grade de azi puteau fi considerate tropicale, deci motiv arhisuficient pentru o plimbare pana la mare, o data cu "maturizarea" am descoperit si placerea de a dezgheta 6 geamuri in locul unui ghidon si o sa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Decembrie 1, 2012 Share Postat Decembrie 1, 2012 sa te vad pe un SP1-2 Gixule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Decembrie 1, 2012 Autor Share Postat Decembrie 1, 2012 Sa speram ca te aude cel ce face planurile la un nivel superior! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Decembrie 3, 2012 Autor Share Postat Decembrie 3, 2012 Nu urmaresc nimic, sunt pur si simplu curios de ceea ce poate! In primavara trebuie sa inchiriez una, si un Panigale ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Decembrie 4, 2012 Autor Share Postat Decembrie 4, 2012 Pai asta e drumul. Inchiriez una si daca ma convinge... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gixu. Postat Februarie 9, 2013 Autor Share Postat Februarie 9, 2013 Boon, iarna asta am avut masina, asa ca am facut doar vreo 200 km cu motorul. Protejam genunchii si in plus, nu (mai) e nici o placere sa te dai iarna, cel putin nu singur de nebun. In primavara urmeaza un nou Kit de lant, cu 1 poate chiar 2 dinti in plus la foaie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.