Alexity Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Am si eu o intrebare legata de supermoto pentru o sa fac schimb cu un supermoto la ce e bun supermoto? offroad? pentru ce sunt proiectate...? pot sa ii pun cauciucuri de offroad? care este diferenta intre cross si supermoto? :funny: Va iubesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 Supermoto sunt gandite pentru a satisface o gama mare de dorinte , adica poti merge si pe asfalt fiind confortabila datorita pozitiei pilotului si in acelasi timp ,poti merge si pe un drum forestier fara sa ramai cu fundul paralizat . Ele sunt proiectate pentru mersul pe asfalt in general cu posibilitate de iesire pe drum mai putin bun ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 scrie pe youtube 'supermoto' si vezi acolo Sau mai bine scrie modelul respectiv, sa vezi ce 'poate' cum zice omul de mai sus, numai ca din ce am vazut face fata la mai mult decat un drum forestier, cu toate ca e mai orientata spre asfalt. Parerea mea neavizata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 ca sa il folosesti si pe drumuri forestiere o sa ai nevoie si de alte roti ,daca nu macar cauciucuri...merita sa dai f4i pe un supermoto doar daca iti plac astea foarte mult,ai incercat vreun supermoto ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexity Postat Noiembrie 9, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2012 iata motoleta http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=484898&selpic=0&zoom=1#foto initial am nevoie ceva consum mai mic sa evit aglomeratiile din bucuresti. sa pot merge cu ea trasee lungi (200km-300km). drumuri forestiere suna bine !!! apropo cum este pretul acestuia..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexity Postat Noiembrie 9, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2012 o lesinatura de 125 cmc vrei dupa 110 cp? ma cam misti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 (editat) awww maaan, tocmai vroiam sa zic exact aceeasi chestie. doar ca, mai politicos. oricum, poate omu vrea doar sa mearga relaxat prin oras si nu are ce face cu cbr-ul. e naspa ca nu putem sa ne luam din fiecare cate una. mi se pare dubios ca nu am gasit crm 2011 pe google. e 4t si are 14 cai? ai putea sa iei in considerare si ca mobrele cu cilindree mica isi pierd din valoare mai repede. Editat Noiembrie 9, 2012 de silencer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 normal ca stii, doar te uiti la ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexity Postat Noiembrie 9, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2012 normal ca stii, doar te uiti la ea Me gusta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 o lesinatura de 125 cmc vrei dupa 110 cp? hai sa iti arat cum se merge la supermoto cu un 125 ca sa iti iasa ideile astea proaste din cap, vrei??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 (editat) incearca macar un 2t, 4t e cam slab. daca tot te-ai decis sa iti iei supermoto, ne fiind incepator ai putea opta pentru o clasa mai mare sau cel putin mai performanta 125-250 2t sau 450 4t roti gasesti undeva la 500euro iar o motoreta dedicata sm undeva la 2000. Editat Noiembrie 9, 2012 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 fiecare motor are menirea lui..dar nu stai zilnic prin noroaie sa schimbi mere cu pere..! pai tocmai asta e ideea, schimbi rotile si ai alta motoreta cu care poti sa mergi si pe teren, adica mere cu pere, 2 in 1 @kevin 77: nu cred ca e ridicol deloc, fiecare merge cu ce are si cu ce ii face placere Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 si noi te iubim! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexity Postat Noiembrie 9, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2012 ahhhhmmm pana la urma e 4t sau 2t? si cum e pretul lui? chiar n-am experianta... ideea mea proasta era ca omul vrea sa mearga 300 km cu un 125 4 timpi,parca asa zicea ridicol,nu? ocazional... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin46p Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 pretul ii exagerat...zic eu.... daca te intereseaza are un prieten un ktm lc4 din 93 care arata si merge impecabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Noiembrie 9, 2012 Share Postat Noiembrie 9, 2012 hai sa iti arat cum se merge la supermoto cu un 125 ca sa iti iasa ideile astea proaste din cap, vrei??? hai sa nu exageram. 14cp vs 120cp pana la urma nu e clar ce vrea omu de la motocicleta. daca vrea consum 2% si nu cara pasager se descurca si cu aia. in afara de faptul ca e 2011 nu vad de ce ai da atatia bani pe ea. un drz de 400 cred ca e mult mai distractiv. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 mda, sa nu exageram, 85kg versus 190kg.... nu ma refeream la cei 14 caluti pe care ii scoate trotineta din sicutie... sx-ul de exemplu sare de 40 si merge pe viraje muuult mai tare decat cbr-ul. puse amandoua pe circuit o sa vezi ce distractie iese )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 Mda ... am vazut SXul pe circuit @initiatorul topicului - Daca vrei sa mergi calm prin oras, fa ca mine, ia-ti un Renault Trafic (incape si motoreta in ea ) Hai sa lansez si un nou slogan: "big van saves lives" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzakedotnet Postat Noiembrie 10, 2012 Share Postat Noiembrie 10, 2012 Mda ... am vazut SXul pe circuit @initiatorul topicului - Daca vrei sa mergi calm prin oras, fa ca mine, ia-ti un Renault Trafic (incape si motoreta in ea ) Hai sa lansez si un nou slogan: "big van saves lives" LIKE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexity Postat Noiembrie 11, 2012 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2012 Mda ... am vazut SXul pe circuit @initiatorul topicului - Daca vrei sa mergi calm prin oras, fa ca mine, ia-ti un Renault Trafic (incape si motoreta in ea ) Hai sa lansez si un nou slogan: "big van saves lives" esti din ploiesti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Noiembrie 11, 2012 Share Postat Noiembrie 11, 2012 nu - Bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silencer Postat Noiembrie 12, 2012 Share Postat Noiembrie 12, 2012 mda, sa nu exageram, 85kg versus 190kg.... nu ma refeream la cei 14 caluti pe care ii scoate trotineta din sicutie... sx-ul de exemplu sare de 40 si merge pe viraje muuult mai tare decat cbr-ul. puse amandoua pe circuit o sa vezi ce distractie iese )) vorbeam strict de motoreta aia si de f4 nu de ORICE 125 vs ORICE 600.. esti de acord ca 125cc si 14cp sunt o petarda/trotineta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.