ady_clau2003 Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 Salut, As dori sa-mi pun o furca USD pe Hornet-ul PC34 pe care il am. Nu ma pricep la piesele de motocicleta asa ca am nevoie de ajutorul vostru. De ce piese pe langa furca usd si juguri mai am nevoie? As putea folosi etrierii actuali, discurile si janta sau trebuie sa vina de pe motocicleta donatoare? La ce ar trebui sa ma uit at cand iau furca pe langa faptul ca trebuie sa fie dreapta? Astept propunerile voastre. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lipton Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 Iei toata fata de pe motocicleta donatoare (furca, juguri, roata, frane, aripa). O potrivesti din cote rulmenti jug si opritori de bracaj pe Hornetul tau. Si pe urma vinzi fata ta, cu totul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 2, 2012 Share Postat Decembrie 2, 2012 Salut, As dori sa-mi pun o furca USD pe Hornet-ul PC34 pe care il am. Nu ma pricep la piesele de motocicleta asa ca am nevoie de ajutorul vostru. De ce piese pe langa furca usd si juguri mai am nevoie? As putea folosi etrierii actuali, discurile si janta sau trebuie sa vina de pe motocicleta donatoare? La ce ar trebui sa ma uit at cand iau furca pe langa faptul ca trebuie sa fie dreapta? Astept propunerile voastre. Multumesc! As vrea sa te ajut dar mai intai trebuie sa-ti clarifici ceva: Din ce motiv ai ajuns la concluzia ca ai nevoie de o furca upside pe hornet? Singurul upgrade la suspensia motoretutei ar fi niste arcuri liniare pe greutatea ta. Daca ai intre 80-90 de kile arcuri de max 0.9 sunt suficiente. Si arcul spate se poate schimba cu unul mai tare desi are preload care se poate incarca pana spre maxim. Cu arcuri schimbate la furca, hornetul devine o motocicleta decenta si castiga consistent la comportamentul pe franari serioase. Marea problema a motocicletei este sasiul. Este foarte elastic si biata motocicleta se comporta slab la mersul tare pe curbe. Astfel, un upgrade la furca fata ar fi o cheltuiala destul de mare iar castigul real nu ar fi spectaculos. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin.m Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 incearca sa iei legatura cu userii kristy si george05, ei si-au pus USD-uri pe motoare. din cat am "sapat" pe forumuri cand cautam informatii despre hornet, nu prea merita efortul (si financiar si de alt fel), decat daca gasesti o furca USD la un pret foarte bun (adica mic raportat la cat valoreaza per total un hornet) si te pricepi sau ai ceva cunostinta care se pricepe la facut adaptarile de rigoare. ca idee, sa dai 250-300 de euro (poate chiar mai mult) pe o "fata" de pe un alt motor + manopera si adaptarile de rigoare .. nu cred ca merita. daca vrei ceva "performante" mai bune, mai bine mergi pe varianta cu niste arcuri after-market. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MRL Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 ia uite un anunt aici,vz daca mai e de actualitate! vand jambe usd- janta fata-discuri aripa pt honda hornet pc41(cbr) 2010 0721602721 ia uite un anunt aici,vz daca mai e de actualitate! vand jambe usd- janta fata-discuri aripa pt honda hornet pc41(cbr) 2010 0721602721 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Asculta-l pe Cesar, nu merita efortul. Furca USD nu face absolut nici o diferenta daca sasiul e slab... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Dap,e adevarat...pentru ciclistica / franele / suspensia de pe PC 34 nu se renteaza investitia.Nu e nici SS, nici SM. Un upgrade de frane/suspensie te-ar ajuta mai mult, daca te gandesti la performante si cornering agresiv... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Sasiu de tip backbone - Honda Hornet 600 Mai flexibil decat al altor motociclete din aceeasi clasa: Monster 600 Yamaha FZ6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 da , dar arata cool Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 daca schimbi furca mai bine schimbi toata fata, macar sa ai un plus la frane. cadrul ala se poate rigidiza cu un crash-cage mai destept dar sa nu te astepti la minuni in nici un caz... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 (editat) cadrul ala se poate rigidiza cu un crash-cage mai destept dar sa nu te astepti la minuni in nici un caz... Opa! Cum, in ce fel? Astept niste schite, eventual calcule. Ce fel de rigiditate? In torsiune sau in incovoiere? Hai ca e de munca! Multumesc anticipat. Editat Decembrie 3, 2012 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Decembrie 3, 2012 Share Postat Decembrie 3, 2012 Opa! Cum, in ce fel? Astept niste schite, eventual calcule. Ce fel de rigiditate? In torsiune sau in incovoiere? Hai ca e de munca! Multumesc anticipat. nici nu m-am lansat pe piata inca si vrei sa-mi furi meseria! glumesc, desigur! in special la incovoiere, la torsiune e mai greu din cauza spatiului, de asta am spus sa nu se astepte la minuni. e destul de simplu de fapt. calcule nu am facut inca i nici nu (cred) ca o sa fac pentru ca nu e vreo motoreta din care cineva o sa scoata performante sustinute cel putin pe circuit. poate doar ceva pilot bun si nebun care sa arate ca poate sa mearga si tare. pentru un hornet cel putin. ideea e sa se foloseasca profil rectangular, patrat sau cum vrea lumea sa-i spuna, sa se uneasca prinderile din fata ale motorului cu cele din spate, cate un triunghi practic pe fiecare parte. rezistenta la incovoiere un pic crescuta. pentru rezistenta un pic crescuta la torsiune "triunghiurile" sa fie prinse intre ele cu alte doua profile, unul in fata prin fata sau spatele galeriilor (nu stiu exact, nu am studiat problema la hornet in felul asta, e doar idee ce mi-a venit pe moment) si inca unul cel mai probabil printre baia de ulei si colectorul galeriilor in spate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 Pai sa fur meseria nu cred ca se poate, pentru ca eu asta fac, calcule de rezistenta Am inteles ce vrei sa zici dar am niste obiectiuni. Sasiul flexeaza putin ca sa fie nasol. Nu mult, nu cativa cm. Deplasarile sunt de ordinul milimetrilor, pana in 5. Problema nu asta este, e alta - frecventele induse de lipsa de rigiditate. Sa zicem ca se construieste crash cage, dupa niste calcule. Bun. Cum montezi dispozitivul? Ce faci cu sasiul? Ramane asa sau trebuie tensionat? Daca se adauga deplasarile induse de masa motorului si a maselor rezervorului, accesoriilor, etc, la tolerantele de montaj, deja nu s-a rezolvat nimic. (Frecarea in organele de asamblare nu e suficienta) Iata inca o problema. Asta numai la incovoiere fata de axa YY' La torsiune e o alta poveste. Sa zicem ca se incearca construirea unui cheson de torsiune (torsion box) semi-deschis care sa coboare de la sasiul backbone pana sub motor. Trebuie modificat rezervorul, pt ca fara prindere pe sasiul de sus, nu se obtine torsion box. Trebuiesc prinderi pe cadrul backbone.. Iarasi revine problema montajului. Cam atat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Decembrie 4, 2012 Share Postat Decembrie 4, 2012 va rapesc astia de la NASA Tre sa-mi platesti copiright pt vorba asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_clau2003 Postat Ianuarie 20, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 20, 2013 Am sa renunt la ideie cu toate ca ar fi aratat bine Hornetul cu furca USD. Sunt la inceput si nu cred ca am nevoie de furca USD ... Am sa ma orientez spre niste arcuri progresive si niste furtune de frana racing. Multumesc pentru ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 Am sa ma orientez spre niste arcuri progresive si niste furtune de frana racing. Nu e tocmai alegerea cea mai buna. Arcuri liniare, pentru ca arcuri progresive ai deja la suspensia fata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Ianuarie 27, 2013 Share Postat Ianuarie 27, 2013 Cel mai ieftin tuning l motoretele de strada, pt cine doreste performantze pe curbe si frine: vindeti motoretele detinute in prezent, si treceti la sportive mai noi. Iesiti mai ieftin. Dupaia, sa vad unul care revine la Hornet cu placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.