Jump to content
Sign in to follow this  
ady_clau2003

Ajutor modificare furca Honda Hornet 2001 PC34

Recommended Posts

Salut,

As dori sa-mi pun o furca USD pe Hornet-ul PC34 pe care il am.

Nu ma pricep la piesele de motocicleta asa ca am nevoie de ajutorul vostru.

 

De ce piese pe langa furca usd si juguri mai am nevoie? As putea folosi etrierii actuali, discurile si janta sau trebuie sa vina de pe motocicleta donatoare?

La ce ar trebui sa ma uit at cand iau furca pe langa faptul ca trebuie sa fie dreapta?

Astept propunerile voastre. Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iei toata fata de pe motocicleta donatoare (furca, juguri, roata, frane, aripa). O potrivesti din cote rulmenti jug si opritori de bracaj pe Hornetul tau.

Si pe urma vinzi fata ta, cu totul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

e un pic mai complicat decat atat, intai cauta o furca USD cu lungime apropiata, in general sunt mai scurte

 

ca sa folosesti furca usd trebuie sa schimbi axul de pe jugul inferior cu ala original de pe hornet.. sau sa faci unul la aceleasi dimensiuni, eventual sa modifici jugul superior nou sa-ti accepte ghidonul vechi.

 

sunt sigur ca sunt multe forumuri specializate in hornet pe .com , cel mai bine cauti pe acolo si vezi ce au facut altii si cu ce probleme s-au confruntat...

 

nu-i o treaba de facut fara habar in ce te bagi si nici ieftin nu-i.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Salut,

As dori sa-mi pun o furca USD pe Hornet-ul PC34 pe care il am.

Nu ma pricep la piesele de motocicleta asa ca am nevoie de ajutorul vostru.

 

De ce piese pe langa furca usd si juguri mai am nevoie? As putea folosi etrierii actuali, discurile si janta sau trebuie sa vina de pe motocicleta donatoare?

La ce ar trebui sa ma uit at cand iau furca pe langa faptul ca trebuie sa fie dreapta?

Astept propunerile voastre. Multumesc!

 

As vrea sa te ajut dar mai intai trebuie sa-ti clarifici ceva:

Din ce motiv ai ajuns la concluzia ca ai nevoie de o furca upside pe hornet?

Singurul upgrade la suspensia motoretutei ar fi niste arcuri liniare pe greutatea ta. Daca ai intre 80-90 de kile arcuri de max 0.9 sunt suficiente. Si arcul spate se poate schimba cu unul mai tare desi are preload care se poate incarca pana spre maxim.

Cu arcuri schimbate la furca, hornetul devine o motocicleta decenta si castiga consistent la comportamentul pe franari serioase.

 

Marea problema a motocicletei este sasiul. Este foarte elastic si biata motocicleta se comporta slab la mersul tare pe curbe. Astfel, un upgrade la furca fata ar fi o cheltuiala destul de mare iar castigul real nu ar fi spectaculos.

 

Bafta!

Share this post


Link to post
Share on other sites

incearca sa iei legatura cu userii kristy si george05, ei si-au pus USD-uri pe motoare.

din cat am "sapat" pe forumuri cand cautam informatii despre hornet, nu prea merita efortul (si financiar si de alt fel), decat daca gasesti o furca USD la un pret foarte bun (adica mic raportat la cat valoreaza per total un hornet) si te pricepi sau ai ceva cunostinta care se pricepe la facut adaptarile de rigoare. ca idee, sa dai 250-300 de euro (poate chiar mai mult) pe o "fata" de pe un alt motor + manopera si adaptarile de rigoare .. nu cred ca merita.

daca vrei ceva "performante" mai bune, mai bine mergi pe varianta cu niste arcuri after-market.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ia uite un anunt aici,vz daca mai e de actualitate!

 

vand jambe usd- janta fata-discuri aripa pt honda hornet pc41(cbr) 2010 0721602721

 

ia uite un anunt aici,vz daca mai e de actualitate!

 

vand jambe usd- janta fata-discuri aripa pt honda hornet pc41(cbr) 2010 0721602721

post-45735-0-56187000-1354538005_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Asculta-l pe Cesar, nu merita efortul. Furca USD nu face absolut nici o diferenta daca sasiul e slab...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dap,e adevarat...pentru ciclistica / franele / suspensia de pe PC 34 nu se renteaza investitia.Nu e nici SS, nici SM. Un upgrade de frane/suspensie te-ar ajuta mai mult, daca te gandesti la performante si cornering agresiv...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sasiu de tip backbone - Honda Hornet 600

250frame.jpg

 

Mai flexibil decat al altor motociclete din aceeasi clasa:

 

$(KGrHqJ,!j!E6IdOehm6BOvCzGdz!!~~60_1.JPG?set_id=8800005007

Monster 600

146_0402_yama03_z.jpg

Yamaha FZ6

Share this post


Link to post
Share on other sites

da , dar arata cool

Share this post


Link to post
Share on other sites

daca schimbi furca mai bine schimbi toata fata, macar sa ai un plus la frane. cadrul ala se poate rigidiza cu un crash-cage mai destept dar sa nu te astepti la minuni in nici un caz...

Share this post


Link to post
Share on other sites

cadrul ala se poate rigidiza cu un crash-cage mai destept dar sa nu te astepti la minuni in nici un caz...

 

Opa! Cum, in ce fel? Astept niste schite, eventual calcule. Ce fel de rigiditate? In torsiune sau in incovoiere? Hai ca e de munca!

Multumesc anticipat.

Edited by Cesar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opa! Cum, in ce fel? Astept niste schite, eventual calcule. Ce fel de rigiditate? In torsiune sau in incovoiere? Hai ca e de munca!

Multumesc anticipat.

 

nici nu m-am lansat pe piata inca si vrei sa-mi furi meseria! glumesc, desigur! in special la incovoiere, la torsiune e mai greu din cauza spatiului, de asta am spus sa nu se astepte la minuni. e destul de simplu de fapt. calcule nu am facut inca i nici nu (cred) ca o sa fac pentru ca nu e vreo motoreta din care cineva o sa scoata performante sustinute cel putin pe circuit. poate doar ceva pilot bun si nebun care sa arate ca poate sa mearga si tare. pentru un hornet cel putin. ideea e sa se foloseasca profil rectangular, patrat sau cum vrea lumea sa-i spuna, sa se uneasca prinderile din fata ale motorului cu cele din spate, cate un triunghi practic pe fiecare parte. rezistenta la incovoiere un pic crescuta. pentru rezistenta un pic crescuta la torsiune "triunghiurile" sa fie prinse intre ele cu alte doua profile, unul in fata prin fata sau spatele galeriilor (nu stiu exact, nu am studiat problema la hornet in felul asta, e doar idee ce mi-a venit pe moment) si inca unul cel mai probabil printre baia de ulei si colectorul galeriilor in spate.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pai sa fur meseria nu cred ca se poate, pentru ca eu asta fac, calcule de rezistenta :D

 

Am inteles ce vrei sa zici dar am niste obiectiuni.

Sasiul flexeaza putin ca sa fie nasol. Nu mult, nu cativa cm. Deplasarile sunt de ordinul milimetrilor, pana in 5. Problema nu asta este, e alta - frecventele induse de lipsa de rigiditate.

Sa zicem ca se construieste crash cage, dupa niste calcule. Bun. Cum montezi dispozitivul? Ce faci cu sasiul? Ramane asa sau trebuie tensionat?

Daca se adauga deplasarile induse de masa motorului si a maselor rezervorului, accesoriilor, etc, la tolerantele de montaj, deja nu s-a rezolvat nimic. (Frecarea in organele de asamblare nu e suficienta) Iata inca o problema. Asta numai la incovoiere fata de axa YY'

La torsiune e o alta poveste.

Sa zicem ca se incearca construirea unui cheson de torsiune (torsion box) semi-deschis care sa coboare de la sasiul backbone pana sub motor. Trebuie modificat rezervorul, pt ca fara prindere pe sasiul de sus, nu se obtine torsion box. Trebuiesc prinderi pe cadrul backbone.. Iarasi revine problema montajului.

Cam atat :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

moaaaa ce discutii ingineresti nene, scrieti si voi pe privat ca va rapesc astia de la NASA ,care pune banu jos ca baietu vrea furca usd ca asa a vazut el la vecinu cu gixer ????

Share this post


Link to post
Share on other sites

va rapesc astia de la NASA

 

Tre sa-mi platesti copiright pt vorba asta ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Am sa renunt la ideie cu toate ca ar fi aratat bine Hornetul cu furca USD.

Sunt la inceput si nu cred ca am nevoie de furca USD ...

 

Am sa ma orientez spre niste arcuri progresive si niste furtune de frana racing.

 

Multumesc pentru ajutor :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
Am sa ma orientez spre niste arcuri progresive si niste furtune de frana racing.

Nu e tocmai alegerea cea mai buna.

Arcuri liniare, pentru ca arcuri progresive ai deja la suspensia fata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cel mai ieftin tuning l motoretele de strada, pt cine doreste performantze pe curbe si frine: vindeti motoretele detinute in prezent, si treceti la sportive mai noi. Iesiti mai ieftin. Dupaia, sa vad unul care revine la Hornet cu placere.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...