Sari la conținut

Cum schimb sticla la un far?


marcy89
 Share

Postări Recomandate

Salutare prieteni!

A m nevoie de nijte pareri.

Cu ce dezlipesc sticla veche de la un far?

Are o solutie puternica si am incercat cu varfu la cutit cu o surubelnita finuta.Stiu ca o sa spuneti ca ce nu schimb faru cu totul? O sal schimb numa ca pe mn ma intereseaza cu ce pot sau cu ce sa dau sa dezlipesc sticla?

Va Multumesc! O iarna Calduroasa motoarelor! Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Metoda prezentata mai sus e una sigura, poate incerca si cu feon (nu de par), feon pentru uz auto, insa reglat la o temperatura adecvata.

mai precis la 120 grade celsius.

am desfacut eu acum o saptamana "sticla "la farul meu pt a monta lupele de la xenon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Metoda prezentata mai sus e una sigura, poate incerca si cu feon (nu de par), feon pentru uz auto, insa reglat la o temperatura adecvata.

 

 

iti dau seama ca nu vorbeam despre unul pentru par. dar iti dai seama ca daca cineva nu-si da seama ca unul pentru par nu merge mai bine se duce la cineva care se ocupa cu asa ceva, nu? n-am incercat cu apa dar avand in vedere ca fierbe la 100 de grade cu siguranta va merge mai greu...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna scula Bosch-ul. Cel folosit de mine este exact la fel, se regleaza temperatura. Pe afisajul electronic apare temperatura de lucru setata. La fel ca "Black_wolf" am desfacut un far de zx-6r 2001 pentru al restaura (merge si pe unele faruri auto).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cauta un generator de aer cald :) ori ghg de la bosch sau hl de la steinel. eu as alege sa cumpar un hl. am vazut o chestie faina cu un incalzitor de asta, ceva plasa de inox si niscai fibra de plastic reparatie de plastice trosnite :)

 

 

 

unul de ala in casa ar fi scant :) si te ajuta si la desfacut farul si la carpit carena :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merge foarte bine si cu feon de par... singurul inconvenient este ca dureaza mai mult. "Adezivul" cu care e prinsa sticla de carcasa farului este mastic de fapt, se inmoaie la caldura... orice fel de sursa de caldura. Daca izolati farul la loc cu silicon, incercati sa indepartati masticul inainte. Daca nu, folositi tot mastic, se gaseste la magazinele de piese si accesorii auto (nu la toate). Inainte de orice, trebuie curatata bine zona si degresata, altfel veti avea surpriza sa intre apa in far sau sa se abureasca.

p.s: unele faruri sunt lipite cu adeziv, nu cu mastic, si nu se pot desface.

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...