mihai_prd Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Fii atent! Vinde Edi doua carti de Mayer. Cumpara-le, citeste-le si apoi te dumiresti cum e cu ambielajul Niprului pe cuzineti. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Februarie 13, 2013 Share Postat Februarie 13, 2013 Tot acolo scrie şi de motoretă cu ataş şi remorcă după? Adecă pardon, cortul. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 ...faptul ca dam sprituri nu tine de tehnica problemei ci de senzatia creata si de damblaua fiecaruia. Sefu', nu mai pune la suflet vorbele... de regula, fiecare-si cunoaste cel mai bine motorul cu toate "hibele" lui. Ce este valabil la mine, nu prea se portriveste la tine prin simplul fapt ca avem stiluri diferite, ajustajele se fac pe fiecare individ in parte. "Spritul" nu prea exista la astfel de carburatoare(orizontale simple), dar "cunoscatorii" vorbesc dupa cum vezi... asa zisul "sprit"este un artificiu si toata lumea-l foloseste, nu strica nimic la motor(accelerari repetate scurte cu ambreiajul tras pentru a imbogatii amestecul in vederea unui demaraj mai energic). Stiu, sunt persoane care nu prea au habar de multe, dar dau sfaturi la altii... (de cele mai multe ori proaste) Bafta la vanzare si multa sanatate! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 (editat) Chiar sunt curios ce fel de sfat bun e ăla să scazi proporţia de benzină prin mărirea cantităţii de aer intrate... o fi vreo chestie inginerească şi io n-o ştiu că nu-s inginer, deh... "Şpriţul" îmbogăţeşte amestecul prin jetul pulverizat de benzină... nu-i aşa, don' injiner? Editat Februarie 14, 2013 de VULPOIU Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 ba da' vrea si omu' sa vanda un Nipru. Nu-mi place sa sterg, sa ascund sau sa cenzurez dar de ce pulamea e aici cearta? Omu' are Nipru din 90 si ceva, asta poate sa insemne si 20 de ani, demni de respectat. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 La 20 de ani e tînără... Din partea mea, dă cu buretele. Eu unul ştiu că-s prost, dar şi cu figurile unora..... romîni a-ntîia! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ioneld Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Vulpoiule ai facut praf topicu omului cu vanzarea motocicletei....... lasa frate topicurile altora in pace si deschide-ti topic de porcaiali si alte discuti si nu mai poluati orice topic cu tot felu de ineptii si alte discutii inutile . Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john_moto Postat Februarie 14, 2013 Autor Share Postat Februarie 14, 2013 Sefu', nu mai pune la suflet vorbele... de regula, fiecare-si cunoaste cel mai bine motorul cu toate "hibele" lui. Ce este valabil la mine, nu prea se portriveste la tine prin simplul fapt ca avem stiluri diferite, ajustajele se fac pe fiecare individ in parte. "Spritul" nu prea exista la astfel de carburatoare(orizontale simple), dar "cunoscatorii" vorbesc dupa cum vezi... asa zisul "sprit"este un artificiu si toata lumea-l foloseste, nu strica nimic la motor(accelerari repetate scurte cu ambreiajul tras pentru a imbogatii amestecul in vederea unui demaraj mai energic). Stiu, sunt persoane care nu prea au habar de multe, dar dau sfaturi la altii... (de cele mai multe ori proaste) Bafta la vanzare si multa sanatate! Cu respect domnul Cristi!Am observat ca mai peste tot,in colectivitati,exista cate un pacalici simpatic si tamp care distreaza lumea.Chiar si in colectivul meu este unul pe care l-am poreclit "Piticul porno" si sincer daca nu il vad cateva zile mi se face dor de el.Si in cazul de fata am ajuns sa intru pe site nerabdator sa citesc ce perlea mai postat Vulpoiul.Oricum este de apreciat ca recunoaste ca este prost.Deja ma distreaza,chiar imi este simpatic si oricum topicul s-a dus.Pacat ca moderatorii nu iau atitudine si toate aceste meschinarii se rasfrang asupra credibilitatii seriozitatii sitului. Va urez toate cele bune si o sa va contactez pentru proiectul viitor,un mt 9 din 73. Vulpoiule ai facut praf topicu omului cu vanzarea motocicletei....... lasa frate topicurile altora in pace si deschide-ti topic de porcaiali si alte discuti si nu mai poluati orice topic cu tot felu de ineptii si alte discutii inutile . Mersi ionel,toate cele bune. ba da' vrea si omu' sa vanda un Nipru. Nu-mi place sa sterg, sa ascund sau sa cenzurez dar de ce pulamea e aici cearta? Omu' are Nipru din 90 si ceva, asta poate sa insemne si 20 de ani, demni de respectat. Mersi Aleko,numai bine. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Da bre, io-s prost, da' ştii ce? nu fac parte din adunătura asta cu pretenţie de popor! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 da' di undi fashi barti wai? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 (editat) ..."Şpriţul" îmbogăţeşte amestecul prin jetul pulverizat de benzină... nu-i aşa, don' injiner?... As-i, atunci cand exista! Saracirea amestecului inseamna scaderea procentului de benzina, imbogatirea inseamna cresterea acestuia. Pompa de sprit sau pompa de repriza este un dispozitiv inexistent la carburatorul despre care discutam. Deci nu se pune problema de "sprit", acesta nu exista. Exista in schimb un artificiu ce are aproape acelasi efect. Acest artificiu este denumit(inpropiu) "sprit" Teoretic accelerarile scurte aduc in prima faza aer mai mult(motorul da in "nas" - apoi inchizi clapeta), practic in faza a doua cand inchizi clapeta de acceleratie amestecul prin taierea aerului devine foarte bogat. Astfel la urmatoarea accelerare raspunsul motorului devine foarte prompt. Adica 2-3 miscari rapide de deschidere a clapetei de accelerare imbogatesc amestecul si se poate obtine un demaraj deosebit de vioi fata de unul normal. Eu zic sa incerci procedeul si sa ne scri si noua ce ai constatat... ...am ajuns sa intru pe site nerabdator sa citesc ce perlea mai postat Vulpoiul.Oricum este de apreciat... Vulpoiu este un tip simpatic, l-am cunoscut si in realitate, este baiat valabil... dupa cum vezi nici aici nu este uracios sau suparacios... Apoi unui vulpoi trebuie sa-i raspunzi, sa invete... numai asa va deveni un "vulpoi batran"! Asa-i? Peste cativa ani va ajunge si el ca noi... sau poate mai devreme. Editat Februarie 14, 2013 de cristi 57 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Ei dacă tăt o dăm în tehnică, păi să vorbim serios: Aerul sărac ajuns în primă fază nu va duce la o explozie "molîie"? adică pierdem din turaţie. Personal mai rentabilă văd o accelerare uşoară şi progresivă. Cînd se aduce motorul la o turaţie care să dea suficientă putere, se poate ambreia. Altfel, înseamnă că motorul este rece sau amestecul e sărac în continuare. Apropos, că mi-am adus aminte: în filmuleţul meu, cînd filmez motorul accelerează Gicu. Şi cînd dă rateurile, la fel. Eu personal am accelerat după cum se vede. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 De cativa ani tot vorbesc serios, am scris pagini intregi, nu am sa repet! N-ai decat sa cauti in urma... Sefu', daca ve-i fi perseverent sa faci multi km pe nipra aia, daca nu apelezi la cine stie ce "mecanic" si nu o abandonezi, iti garantez ca dupa 20000km motorul asta iti baga multa mecanica in cap, te face specialist sau te "omoara" in prima mie de km. Daca vrei o sa adun cu copy paste toate ineptiile tale de ieri si de astazi si peste un an o sa radem impreuna de ele, la un pahar pe la o intalneala prin munti... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Salut. Da mai Cristi, de acord cu intilneala si discutia pe undeva la o gluma. Conditia este ca Vulpoiu sa vina cu Dnepra, de la Husi, sa ajunga acolo, unde o fi locul ala ( sper sa nu fie la Crasna) si sa se intoarca la Husi calare pe Dnepra lui. Asa, pe danga, langa, Ciulnita- Constanta, nici pe mine nu ma mai cred. E usor a scrie versuri, Cind nimic (nou) nu ai a spune. Bafta la vinzare John. Cred ca stiu mai multe lucruri despre Dnepra ta. Pacat ca nu intreaba nimeni, nimic concret. Personal, cred ca nu a citit anuntul cine trebuie. Numai bine. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john_moto Postat Februarie 15, 2013 Autor Share Postat Februarie 15, 2013 Mersi,numai bine... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 de acord cu intilneala si discutia pe undeva la o gluma. Conditia este ca Vulpoiu sa vina cu Dnepra, de la Husi, sa ajunga acolo, unde o fi locul ala Ah, da? Poftim! http://racitcuaer.wordpress.com/2013/02/03/boxereala-de-primavara/ nene Victore, dacă faci matale plimbarea asta, io îţi dau un rezervor de benzină. Am zis! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Vulpi!Cumperi motocicleta omului? Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rocknroll Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Salut. Pe care motocicleta speri sa o cumpere? Daca tot a intrat aici normal ar fi sa o cumpere pe alui John. Numai bine. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nedelcu. Postat Februarie 16, 2013 Share Postat Februarie 16, 2013 buna dimineata! normal ca motocicleta userului john_moto.... nu poti sa murdaresti un topic,fara sa ii cumperi motocicleta vanzatorului! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi 57 Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Salut. Da mai Cristi, de acord cu intilneala si discutia pe undeva la o gluma. Conditia este ca Vulpoiu sa vina cu Dnepra, de la Husi, sa ajunga acolo, unde o fi locul ala ( sper sa nu fie la Crasna) si sa se intoarca la Husi calare pe Dnepra lui. Asa, pe danga, langa, Ciulnita- Constanta, nici pe mine nu ma mai cred. E usor a scrie versuri, Cind nimic (nou) nu ai a spune. Bafta la vinzare John. Cred ca stiu mai multe lucruri despre Dnepra ta. Pacat ca nu intreaba nimeni, nimic concret. Personal, cred ca nu a citit anuntul cine trebuie. Numai bine. Victore, de cativa ani Vulpoiul tot face proiecte iarna, iar vara uita de ele sau le amana(din lipsa de motor functional)... Poate ca anul asta o sa faca ceva cu IJ-ul(se lauda ca-i gata)! ..probabil si cu niprul prin fata casei, pana s-or supara vecinii. Eu zic sa asteptam, poate ne face o surprinza cu o invitatie la o hoinareala prin apuseni cu cortul si aragazu de campanie... Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Februarie 17, 2013 Share Postat Februarie 17, 2013 Nop. Prietenu' Ivan mă cheamă la socrii lui la Kiev. (poate şi ai mei... s-o vezi pe nevastă-sa, dar s-o vezi pe soră-sa! hauuuu...) În sfîrşit septembrie- început de octombrie, după campanie, cînd termin cu agrisnisurile, Nipra va merge la locul de naştere, unde e acuma un loc viran pe care se bat krainalăii pebani grei să facă "complexe imobiliare" (sună cunoscut?). (Gugălărt, centru Kiev... spectacol deprimant... nu recomand) Călătoria "de la est la vest" se amînă din cauză de concediu prost ales (cum altel, doar io mi l-am pus!) Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mateimihaialex Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 Salutare, Multumesc jhon_moto pentru filmuletul cu mobra, pare nervoasa ce sa zic..imi place ! Am mai vazut pe youtube si alte filmulete si se da bine pe off road . Cat despre postarea in vederea vanzarii si unde s-a ajuns cu discutia ...ce sa mai zic ...?!? parerea mea este ca mai trebuie insistat putin la faza cu "Şpriţul" si mai aveam un set de intrebari macar sa ne lamurim cu ,,tontzii'': 1.din ce podgorie provin strugurii? 2.care este soiul lor ? 3.perioada cand au fost culesi ? si 4. cam in ce proportie ai facut acest sprit )) 48 -52 % ? mie asa imi pare ) Multumesc de filmulet si ramane valabil interesul meu fata de motocicleta. Am sa te rog sa ma anunti cu o saptamana inainte sa ajungi acasa ,sa vad cum ma organizez si eu sa dau o fuga pana la tine . Toate bune ! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator VULPOIU Postat Februarie 19, 2013 Share Postat Februarie 19, 2013 (editat) Unul: maşina mea are frînă de mînă pe faţă. Toţi: D-aia e romînul unde e. Şi şi-a dat dacia bună-bunuţă pe un tichet rabla cu care s-a şters la koor. Acu, merge pe jos... şi suspină în amintirea sfintei dacii.... extrapolăm şi noi. Că deh, cînd vorbeşti, mulţi filfizoni... D-aia e ţara asta unde e. Mie îmi convine. Îmi doresc la cît mai mulţi romîneţi, "specealişti" dă-stia glumeţi, performeri în ...cărora le iau 10 lei numa' cît le-am pus ansele la borne... Glumiţi măi băieţi! Nu vă opriţi! Editat Februarie 19, 2013 de VULPOIU Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john_moto Postat Martie 22, 2013 Autor Share Postat Martie 22, 2013 Vand Dnepr Mt 11 cu atas sau solo,an 1992.Motorul trage bine,motocicleta poate fi supusa oricarui test pe asfalt sau in off-road.Motocicleta este restaurata:cadrele si rotile sablate si vopsite in camp electrostatic cu negru mat,motorul,cutia si grupul sablate,reparat chiuloasele prin inlocuirea chitului de reparatie,montate carburatoare k68 noi,aprindere electronica,cabluri noi,rezervor lacrima marit,atasul,rezervorul si aripile refacuta tinichigeria complet,vopsite in rosu imperial,aprindere electronica noua.Instalatia electrica a fost recent refacuta complet de domnul Cristi57 din Bucuresti.Am act de vanzare cumparare cu fostul proprietar,fisa lui fiscala,talon,carte de identitate.I.T.P.-ul este expirat.Nu am avut timp sa o inmatriculez pe numele meu.In carte este trecut si atasul.Pretul este de 2500 lei solo sau 3000 lei cu atas.Are doua defecte optice la aripa atasului si aripa spate;prima am zgariato usor iar a doua are vopseaua este plesnita intr-un loc.Accept si schimburi. Ofer si un motor de rezerva pentru piese. Vand Dnepr Mt 11 cu atas sau solo,an 1992.Motorul trage bine,motocicleta poate fi supusa oricarui test pe asfalt sau in off-road.Motocicleta este restaurata:cadrele si rotile sablate si vopsite in camp electrostatic cu negru mat,motorul,cutia si grupul sablate,reparat chiuloasele prin inlocuirea chitului de reparatie,montate carburatoare k68 noi,aprindere electronica,cabluri noi,rezervor lacrima marit,atasul,rezervorul si aripile refacuta tinichigeria complet,vopsite in rosu imperial,aprindere electronica noua.Instalatia electrica a fost recent refacuta complet de domnul Cristi57 din Bucuresti.Am act de vanzare cumparare cu fostul proprietar,fisa lui fiscala,talon,carte de identitate.I.T.P.-ul este expirat.Nu am avut timp sa o inmatriculez pe numele meu.In carte este trecut si atasul.Pretul este de 2500 lei solo sau 3000 lei cu atas.Are doua defecte optice la aripa atasului si aripa spate;prima am zgariato usor iar a doua are vopseaua este plesnita intr-un loc.Accept si schimburi. Se poate sterge,multumesc. Topicul se poate inchide,va multumesc! Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john_moto Postat Iunie 8, 2013 Autor Share Postat Iunie 8, 2013 Vand Dnepr Mt 11 cu atas sau solo,an 1992.Motorul trage bine,motocicleta poate fi supusa oricarui test pe asfalt sau in off-road.Motocicleta este restaurata:cadrele si rotile sablate si vopsite in camp electrostatic cu negru mat,motorul,cutia si grupul sablate,reparat chiuloasele prin inlocuirea chitului de reparatie,montate carburatoare k68 noi,aprindere electronica,cabluri noi,rezervor lacrima marit,atasul,rezervorul si aripile refacuta tinichigeria complet,vopsite in rosu imperial,aprindere electronica noua.Instalatia electrica a fost recent refacuta complet de domnul Cristi57 din Bucuresti.Am act de vanzare cumparare cu fostul proprietar,fisa lui fiscala,talon,carte de identitate.I.T.P.-ul este expirat.Nu am avut timp sa o inmatriculez pe numele meu.In carte este trecut si atasul.Pretul este de 2500 lei solo sau 3000 lei cu atas.Are doua defecte optice la aripa atasului si aripa spate;prima am zgariato usor iar a doua are vopseaua este plesnita intr-un loc.Accept si schimburi. Revin cu anuntul;in afara de informatiile de mai sus acum este omologata cu atas si I.T.P. valabil pana in 2015. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate