icey Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Salutare si La Multi Ani. Desi am motocicleta de mai bine de 1 an ma gandeam sa-i fac un topic dedicat desi sunt constient ca sunt putine exemplare Romanica. Este prima mea motocicleta, gasita cam dupa 6 luni de cautari (a fost dragoste la 1 vedere doar ca bugetul era redus), adusa din Italia cu 39000km la bord. Le multumesc si cu aceasta ocazie lui Cosmin si Mari care nu necesita alte cuvinte de lauda desi merita, patram legatura si ma ajuta ori de cate ori am nevoie > (eBay moto-shopping). In primavara anului trecut am schimbat cam tot ce inseamna fluide la ea + servisare furca In primul sezon sa zic asa am facut ~6000km prin oras si iesiri afara de max.100km, fara evenimente rutiere dar cu multe ocazii de a o pati. La inceputul acestui nou sezon as vrea sa ii fac o revizie la cei 45 000km dar inca nu stiu unde sa o fac. Prin zona sau la reprezentanta de la Szeged. Rog posesorii sau fosti posesori de Bulldog sa se bage linistiti in seama si sa lase scris din experienta lor ce au patit, pe unde au colindat, ce probleme au avut, ce update-uri au facut si tot ce cred ei interesant si util in legatura cu acest model de moto. O sa pun si cateva poze cu agregatul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
m4mihai Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Arata super misto! Sa te bucuri si anul asta cel putin la fel de mult de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
burb Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 buna motocicleta . am avut si eu . din pacate mi s-a parut prea tare pentru "skillul" meu de incepator si am dat-o . dar mi-a placut fiecare km pe ea. sa o stapanesti sanatos si fara incidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baby_blues Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Foarte frumoasa ! S-o stapanesti sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vintu Postat Ianuarie 4, 2013 Share Postat Ianuarie 4, 2013 Foarte tare mobra!M-am uitat si eu dupa modelul acesta prin RO si intradevar e ft rar!bafta si multi km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icey Postat Ianuarie 5, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 5, 2013 buna motocicleta . am avut si eu . din pacate mi s-a parut prea tare pentru "skillul" meu de incepator si am dat-o . dar mi-a placut fiecare km pe ea. sa o stapanesti sanatos si fara incidente Nu e chiar atat de "tare" e destul de greu de manevrat pe loc ea avand 250kg cu rezervorul plin in rest e blanda si destul de puternica pentru un incepator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideu Postat Ianuarie 5, 2013 Share Postat Ianuarie 5, 2013 arata foarte bine si acest model, bucurate ca e mai rara, m-as mira sa nu gasesti vreun service bun si la Arad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CrisX Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Salut, am ajuns si eu! tot cu un Bulldog, Consider ca Bulldogul o reusita a lipsei de marketing (ca de asta nici nu a fost populara), un concept la care economisti au lipsit si domnisoarele de la PR au fost atit de bulversate incit nici nu au stiut ce sa comunice despre motocicleta asta(ca de asta a iesit si asa de prost in reviewuri). O motocicleta facuta pur si simplu nebuneste cu un veritabil motor de chopper V twin de Virago usor modificat sa dea totul la 5500rpm pus pe un frame sportiv...cu frine de R, cauciucuri de 170 pe spate... si intr-un final un look de naked cu valente destul de sport...ce poti sa vrei mai mult in Eu daca esti indragostit de US...doar nu o sa mergi prin oras pe sub masini cu chooperul...dar parca nu vrei sa renunti la caracterul unui Vtwin... Motocicleta este deceptiv de usor de condus...zic deceptiv pt ca are ceva ascuns care daca nu il simti la timp te poate prinde pe picior gresit...iar la 250kg poate fi o problema... Din spate toti colegii "sportivi" vor crede ca esti in clubul lor, din lateral o sa ai respectul chooperilor iar din fatza cu un far oval unic de dimensiuni respectabile o sa ai respectul classicilor..inca in viata. Motocicleta e facuta sa o tot customizezi desi nu are neaparata nevoie...asa sperau producatorii italieni de la yamaha, pt customizat de obicei conceptul Mastino Napoletano este de inspiratie. Mai toate posibilitatile de customizare tehnica si estetica validate pot fi gasite aici: http://cms.bulldog-bt1100.de/index.php?lang=en&Itemid=354 Pe curind! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icey Postat Februarie 12, 2013 Autor Share Postat Februarie 12, 2013 Hehe, bine te-ai alaturat CrisX, sigur mai sunt posesori pe forum dar de lene sau lipsa de timp ocolesc topicul... Daca te dai pe facebook avem si grup, in jur de 500 useri care iti pot da multe raspunsuri in caz de nevoie: https://www.facebook.com/groups/31785510973 Un clip scurt cu tobele stock, in curand vor fi schimbate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icey Postat Martie 18, 2013 Autor Share Postat Martie 18, 2013 Sper sa gasesc anul asta pe cineva care sa le si adapteze, dupa 3 incercari esuate cu diferite ateliere din Arad... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icey Postat Mai 7, 2013 Autor Share Postat Mai 7, 2013 Pana la urma am reusit sa adaptez tobele ajutat de un prieten, jigloare marite, arc membrana scurtat si intins, capac filtru de aer schimbat pt a permite mai mult aer in airbox => sunetul pe care mi l-am dorit si un mai bun raspuns al acceleratiei si o frana de motor mai puternica dar in acelasi timp mai domoala (fara smucituri). Curand urmeaza eliminarea AIS-ului. Dupa marirea jigloarelor am facut un consum aprox afara 5.5 mers max 140 cu accelerarile si decelerarile de rigoare. O sa pun si un clip in curand... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Mai 31, 2013 Share Postat Mai 31, 2013 Nu imi place cursa lunga a schimbatorului...Parca esti cu Virago.In rest aspectul e destul de ok. si motorizare bombproof.Merita banutii dati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icey Postat August 13, 2013 Autor Share Postat August 13, 2013 Cainii mei Cert e ca in ultima vreme l-am plimbat mai mult pe ala mic ... dar poate prin septembrie poate ajung si eu ceva "Trans...." dupa ce se termina perioada de concedii...Noutati de pe la posesori ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SunSeeker Postat August 18, 2013 Share Postat August 18, 2013 frumosi cateii, am si eu atat un beagel-ut cat si un V-Twin(ma rog e L-twin al meu conform italienilo) al meu e un Ducati , sa ai parte de amandoi orium! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icey Postat August 21, 2013 Autor Share Postat August 21, 2013 Hehe, si tie sa-ti traiasca beagle-u si monsterul, nu prea te-am vazut la Joia moto sau prin oras, ce-i dreptu' ca prin oras nici mie nu imi face nicio placere sa merg(fara treburi)...dar cand am chef de-o plimbare scurta dar consistenta merg pe ruta Arad > Turnu > Variasu Mic > Arad (35km, asfalt bun). Cand ai chef sa vi si tu da un semn si asa eram curios sa vad diferenta dintre cele doua (monster vs bulldog), poate facem schimb pe cativa km. Nu prea inteleg la ce te referi, am mers si cu vreo cateva moto pe lant si diferenta constatata e ca pe cardan schimbatul vitezelor se face mult mai fin si mai precis iar cursa putin (foarte) mai lunga. Motorul e de pe dragstar, cardanul e indentic cu cel de pe FJR1300 deci poate ar trebui sa zici cu ce ai comparat cand ai zis ca e lunga... Nu imi place cursa lunga a schimbatorului...Parca esti cu Virago.In rest aspectul e destul de ok. si motorizare bombproof.Merita banutii dati. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SunSeeker Postat August 22, 2013 Share Postat August 22, 2013 Nu am mers pe ruta de care spui e o idee foarte buna pt o tura scurta , stiu ca e bun drumul catre Turnu, poate isim la o tura intr-o seara iti dau cu placere monster-u sa vezi cum e dar cred ca e mult mai "light" ca si putere fata de ce cuplu iti dezvolta tie Bulldog-ul , nu am f niciodata la MotoJoi ... nu stiu de ce, nu prea am f mult timp din pacate tot pana la 6 la birou, tot am zis ca vin odata pana la urma sa mai cunosc din colegii de prin Arad..... de iesit mai ies prin oras seara la o tura scurta dupa sala mai fac o tura micalaca centru Subcetate si cam atat in rest din cand in cand in weekenduri fac iesi cu fratele lu prietena`mea pe diverse rute de cate 2 3 sute de km e doar primul sezon la mine:) Bafta multa si ne vedem prin zona ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icey Postat Septembrie 17, 2013 Autor Share Postat Septembrie 17, 2013 Chestiile astea reflective chiar arata bine pe majoritatea motoarelor mai alea daca sunt facute si asortate cu pricepere si gust.Multumim userului HondaFan! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icey Postat Decembrie 5, 2013 Autor Share Postat Decembrie 5, 2013 Atasez un PDF cu toate parturile OEM pt acest moto. Poate fi util pt vreun posesor si nu numai. Official Mechanical Manual-bt1100.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icey Postat Ianuarie 11, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 11, 2014 Am prins ocazia odata cu luna cadourilor si am facut mici imbunatatiri. Sper sa reusesc sa vopsesc si comenzile in culoarea manetelor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icey Postat Aprilie 10, 2014 Autor Share Postat Aprilie 10, 2014 Am gasit o sursa buna (aici ma refer si la preturi) pt niste accesorii care as vrea sa le adaug la wishlist-ul de anul acesta. De obicei bellypan-uri de gaseau de la 180E in sus si rearhugger de la 120E in sus. O sa facem comanda la un furnizor de plastice din polonia unde un bellypan e 55E si un rearhugger e 35E. Daca mai intereseaza pe cineva pt dati PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banditer Postat Mai 28, 2014 Share Postat Mai 28, 2014 hello f f frumos bulldogu ce consum are ? si daca te rog niste pareri pro/ contra? ce iti place la el, ce nu iti place la el etc foarte tentant motorul asta la asa pret Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icey Postat Mai 29, 2014 Autor Share Postat Mai 29, 2014 Consumul poate oscila intre 4,5 - 5,00 afara cu viteze intre 0-140km/h sau sa urce pana la 6-7 daca mergi portiuni cu 180km/h iar in oras intre 7-8. Calculele sunt aproximative, nu am stat niciodata sa calculez la m sau la ml. Mie personal imi place ca am o pozitie comoda pe el, eu avand 1,91m am cautat un moto pe care sa stau bine si pe care sa nu arat ca un magar calare pe oaie Are motorul de pe dragstar/virago de 1100 iar performantele sunt relativ limitate pt cine doreste un moto cu care sa faca liniute sau cu care sa mearga pe pista, acesta nu este unul potrivit (desi eu m-am dat pe pista de supermoto de la Vik Power Racing si mi-a placut; deh a fost prima data cand m-am dat pe o pista). E destul de greu la manevre pe loc sau viteza foarte mica (250kg la plin) iar rezervorul inalt amplifica senzatia. Unul dintre putinele minusuri care ar fi de mentionat ar fi carburatia care eu unul personal as fi preferat injectia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icey Postat August 5, 2014 Autor Share Postat August 5, 2014 (editat) In sfarsit am reusit sa montez fatbarul si sa vopsesc blocurile de comenzi, rezultatul: cel asteptat: mai putine vibratii si o pozitie mult mai comoda a incheieturilor.urmeaza sa schimb si oglinzile ca nu prea se mai integreaza in noul peisaj, o sa incerc niste bar end mirrors. Editat August 5, 2014 de icey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icey Postat August 18, 2014 Autor Share Postat August 18, 2014 Se doreste a initia o intrunire a proprietarilor BT1100 Bulldog din Romania. Data exacta nu se stie inca undeva intre 5-10 septembrie. O sa mergem pe traseul Sebes-Novaci-Curtea de Arges-Sibiu, excursie de 2 zile, inca nu e batut nimic in cuie, la detalii mai putem lucra. Pana acum am reusit sa ne strangem 3, daca mai sunt doritori va rog anuntati. » Post actualizat in 18 Aug 2014 12:49 Bulldog incins pe pista » Post actualizat in 18 Aug 2014 13:28 Intotdeauna mi-a placut modelul asta!Cand am gasit una ok,nu aveam desui bani! As schimba Aprilica mea cu un BT-u... Se gasesc bunicele pe la ~2500 Euro acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
icey Postat Octombrie 8, 2014 Autor Share Postat Octombrie 8, 2014 Dupa cum ziceam, am schimbat oglinzile. Sunt multumit de "noul look" per ansamblu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.