Geo_ZGA Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Eu iti urez bafta multa cu proiectul Chiar sper sa-ti iasa bine, mereu mi-au placut modificarile. Sa ne tii la curent cu ce se mai intampla, sunt curios. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 8, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2013 http://www.chopcult.com/forum/showthread.php?t=8245http://www.chopcult.com/forum/showthread.php?t=4193 http://www.chopcult.com/forum/showthread.php?t=6367 iete ce am gasit pana acum Intercooler nu-ti trebuie, decat daca ai tot sistemul PERFECT, merge impecabil, e fiabil si vrei mai multa putere decat poti obtine fara intercooler. multumesc de link, primul mi-a atras atentia,acelasi luru ce l-am zis si eu......mi- am facut cont, astept sa-mi confirme administratorul sa pot vizualiza imaginile. nu va fi racheta sa fie nevoie de intercooler, finainciar sa construiesc unul nu merita, e costisitor, de adpatat de pe masina se paote da toate sunt imense, dacal fac prea mic e posibil sa nici nu se simta, pt moment e doar subiect de discutie. linkul cu cel care ziceai ca aincercat ,la noi in tara? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 trebuia sa-mi ceri contul meu oyama sa nu mai astepti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 8, 2013 Share Postat Ianuarie 8, 2013 multumesc de link, primul mi-a atras atentia,acelasi luru ce l-am zis si eu......mi- am facut cont, astept sa-mi confirme administratorul sa pot vizualiza imaginile.nu va fi racheta sa fie nevoie de intercooler, finainciar sa construiesc unul nu merita, e costisitor, de adpatat de pe masina se paote da toate sunt imense, dacal fac prea mic e posibil sa nici nu se simta, pt moment e doar subiect de discutie. linkul cu cel care ziceai ca aincercat ,la noi in tara? nu am mai gasit linkul cu ala, dar nu era de la noi din tara. Era un tip care a facut kit de turbo sa-l vanda, o sa incerc sa-l mai caut. daca vrei iti pot sa si eu user pe chopcult pana ti-l aproba pe al tau. Dar aproba repede astia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 8, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2013 va multumesc sunteti niste Domni. ma rezolvat Bullet! mutam fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Ianuarie 11, 2013 Share Postat Ianuarie 11, 2013 Genial barbate! "Acei oameni minunati si masinile lor zburatoare!" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 16, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 16, 2013 intrebare sau constatare pt. minti luminate. unde pe sistemul de alimentare cu benzina se leaga regulatorul de presiune? regulatoarele universale reglabile , mare lor majoritate sunt prevazute cu doua racorduri de benzina si unul de vacum. astea sunt valabile pt injectie. cele pt carburatie ar trebuii sa fie si sunt defapt cu 3 racorduri pt benzina si unul de vacum si anume. 1 legatura de la pompa 2 legatura direct la carburatoare 3 returul in rezervor. cum nu gasesc decat cu doau racorduri, m-am gandit sa montez regulatorul dupa carburatoare, adica: - pompa alimenteaza direct carburatoarele pe conducta de alimentare catre carburatoare intercalez un teu care duce benzina catre regulator,in momentul cin carburatorul a inchis se creaz presiune pe circuit, regualtorul fiind legat pe circuit exces de presiune il elibereaza regulatorul care se revarsa in rezervor. luminatima. aici o schema http://www.tomei-p.co.jp/_2003web-catalogue/image/pic/fuel_pressure_regulator/flow_big-e.jpg pe de alta parte Korky Bell da o alta schema valabil pt carburatie. sau e acelasi lucru?. in schema de jos benzina trece prin regulator si apoi in carburator. mie imi e sa nu hat carburatoarele legat pe direct din pompa, prima varinata explicata. soo!? rog mițile mai luminate trecute prin experimente de acest gen sa-si dea cu parerea. a.doc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Ianuarie 21, 2013 Share Postat Ianuarie 21, 2013 in ambele scheme e cam acelasi lucru, doar ca la carburatoare nu are retur ca la injectie, trebuie sa vezi daca tin carburatoarele presiune, plus ca trebuie sa faci un sistem sa iti bage numa cand ai nevoie-cand intra turbo- ca altfel o sa bage prin tubul emulsor benzina, am observat la un cbr f3: carburatoarele mai au un set de jiglere care la turatie baga benzina direct in gura de admisie, un fel de pompa de sprit mai sanatoasa, poti incerca sa adaptezi un astfel de sistem sa suplimentezi amestecul sarac, oricum rahaturile alea de power valve sau regulatoare ce se gasesc la 100-150 ron nu cred ca au reglajul asa fin ptr ce iti trebuie tie, in plus de bulesc destul de repede, am folosit asa ceva la un bmw in 6 pistoane am schimbat 2 si pana la urma tot pe valva originala am ramas care comanda presiunea in rampa in functie de vacuumul motorului din galeria de admisie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 23, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 23, 2013 Mi-ai taiat elanu! ieri a ajuns regulatorul, pompa e pe vine , n-am cum testa inca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Ianuarie 24, 2013 Share Postat Ianuarie 24, 2013 Hahahahha... ce nebun esti! Hai noroc si continua sa ne ti la curent! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 29, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 29, 2013 LA curent ! l-as lega pe ala care mi-a trimis pompa, era de interior in rezervor, noroc ca mi-a luat-o inapoi, cautam alta de exterior de min 3bari.wui! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 vezi in dezmembrari pe la bmw-uri, opel ascona pe injectie, etc astea aveau pompa de benzina externa, da-i destul de maricica.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 Cauta un walbro. Daca vrei, cand am timp zilele astea ma mai uit pe 4tuning si sigur iti gasesc o pompa externa. Stiu ca tocmai a vandut un amic una... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Ianuarie 30, 2013 Share Postat Ianuarie 30, 2013 eu zic ca n-ar enevoie de walbro, sunt in general pentru aplicatii turbo la motoare impinse sus, cu consum/debit foarte mare de benzina... la el nu se justifica diferenta de pret, una din dezmembrari ar trebui sa o gaseasca pana in 100 de lei, si cel putin pentru teste, probe etc este mai mult decat suficient. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 30, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 30, 2013 eu zic ca n-ar enevoie de walbro, sunt in general pentru aplicatii turbo la motoare impinse sus, cu consum/debit foarte mare de benzina... la el nu se justifica diferenta de pret, una din dezmembrari ar trebui sa o gaseasca pana in 100 de lei, si cel putin pentru teste, probe etc este mai mult decat suficient. walbro! numa daca voi castiga la Loto.... am cautat am gasit si toate erau deja vindute cind am sunat eu... sooo care stiti sau aveti o pompa de benzina electrica exterioara de 3 bari dati un pm sau tel.0753 796 300 am gasit asta http://unpret.ro/pret/pompa-benzina-bosch-exterioara/ .. atentie e de TIP BOSCH, Bosh original are gravat seria si numele pe corpul pompei asta are un sticker, in dubiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 'bosch'-ul din link pare fix ce am eu pe masina. Se gasesc SH cam la 100 ron cred. Tine la mine un motor de 3500cmc cu injectie la 3 bari. La cele second-hand verifica daca nu curge benzina la imbinarea de borcan/capac. E presat, dar are o garnitura care aparent se duce. Am una cu problema asta. Erau si unele motoare cu pompa externa, parca unele hayabusa pe injectie avea asa ceva. In general motoare care au prins trecere la injectie fara sa fie facut un design nou la rezervor/cadru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Ianuarie 31, 2013 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2013 'bosch'-ul din link pare fix ce am eu pe masina. Se gasesc SH cam la 100 ron cred. Tine la mine un motor de 3500cmc cu injectie la 3 bari. La cele second-hand verifica daca nu curge benzina la imbinarea de borcan/capac. E presat, dar are o garnitura care aparent se duce. Am una cu problema asta. Erau si unele motoare cu pompa externa, parca unele hayabusa pe injectie avea asa ceva. In general motoare care au prins trecere la injectie fara sa fie facut un design nou la rezervor/cadru. or fi,da nu le gasesc eu second, alai baiul! am gasit una bosch la care am doar codul, nu cunosc specificatiile ei, BOSCH 0 580 464 041 12V (014) 450-22 Made in Germany 86 BB 9350AA daca e cineva amabil si se pricepe la astfel de cautari il rog frumos sa ma ajute sa gasesc specificatiile acestei pompe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
schumydan Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 http://www.okazii.ro/catalog/auto-moto/piese-accesorii-moto/piese-moto/pompa-benzina-honda-cbr-600-f-4-99-00-a54418869 http://www.piesemoto.ro/ro/index.php?categoria=48&req=shop&showctg=4&shoplang=&titlul=Pompe%20apa,ulei,benzina%20si%20frana de honda cbr f2 f3 f4 sunt externe, nu tre sa fie neaparat injectie sa aiba pompa de benzina, treaba e ca sunt mai scumpe decat cele auto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MiLu_HD Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 (editat) or fi,da nu le gasesc eu second, alai baiul! am gasit una bosch la care am doar codul, nu cunosc specificatiile ei, BOSCH 0 580 464 041 12V (014) 450-22 Made in Germany 86 BB 9350AA daca e cineva amabil si se pricepe la astfel de cautari il rog frumos sa ma ajute sa gasesc specificatiile acestei pompe. uite aici ceva.. poate te ajuta. Sunt specificatiile pentru mai multe pompe BOSCH printre care si modelul care l-ai lasat tu. http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&ved=0CEsQFjAD&url=http%3A%2F%2Fwww.bosch.com.au%2Fcontent%2Flanguage1%2Fdownloads%2Fbosch_fuel_pump_web.pdf&ei=2c8KUd_dLovQsgbX4YGwCA&usg=AFQjCNEVWgk_u6pQGPObzgV12hZm81WOUw&sig2=41RIelsAkllRKM4tdoeJVg&bvm=bv.41642243,d.Yms&cad=rja Daca nu este ce cauti spune si o sa incerc sa gasesc mai multe detalii Bafta P.S. Pompa de benzia externa are si Suzuki VZ800 (Marauderul din 99), daca nu ma insel. Editat Ianuarie 31, 2013 de MiLu_HD Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Februarie 1, 2013 Autor Share Postat Februarie 1, 2013 multumesc! Ford Siera 2 l pompa de 3 bari. in teorie. masina e destul de batrina, sunt sanse mari ca pompa sa fie obosita. pompele de moto nu asigura nici debitul si nici presiunea necesara alimentari cu combustibil la un sitem turbo, marea lor majoritate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raduprint01 Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 la specificatiile tale o sa mearga foarte bine chiar daca-i obosita, nu-ti fa griji Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 (editat) http://piese-auto.anunturi-auto.4tuning.ro/tuning-motor/sisteme-alimentare/pompa-benzina-ta-technix-pentru-alfa-10846361.html http://www.craiovaforum.ro/vanzari-piese-si-dezmembrari-auto/vand-2-pompe-de-benzina-universale-bosch-calibra-vectra-bmw-vw-pt-masinile-cu-pompa-exterioara-918390.html O pompa din asta nu prea oboseste. Mai degreaba moare total sau incepe sa curge. Editat Februarie 1, 2013 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Februarie 2, 2013 Share Postat Februarie 2, 2013 tot articolul in dw special, CLICK AICI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Februarie 14, 2013 Autor Share Postat Februarie 14, 2013 http://gypsiesoldschoolbikes.blogspot.ro/2013/02/dnepr-mt-11-turbocharger-rat-bike-part-3_7.html asa cum preconizam. nu e tot una cum e legat regulatorul pe circuit. pompa -carburator -regulator si din regulator pe retur in rezervor....sunt sanse mai mari. pompa-regulator -carburator- din linia de alimentare a carburatoarelor benzina trece pe retur....nu functioneaza, presiunea nu este mentinuta in circuit, s-a testat nu functineaza. trebuie sa etansez carburatoarele, a tasnit benzina din ele ca din gheizer. imi da cineva vre-o idee cum sa le etansez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.