Sari la conținut

turbocharger pe ale noastre mobre


mas oyama
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 62
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

http://www.chopcult.com/forum/showthread.php?t=8245

http://www.chopcult.com/forum/showthread.php?t=4193

http://www.chopcult.com/forum/showthread.php?t=6367

iete ce am gasit pana acum

Intercooler nu-ti trebuie, decat daca ai tot sistemul PERFECT, merge impecabil, e fiabil si vrei mai multa putere decat poti obtine fara intercooler.

multumesc de link, primul mi-a atras atentia,acelasi luru ce l-am zis si eu......mi- am facut cont, astept sa-mi confirme administratorul sa pot vizualiza imaginile.

nu va fi racheta sa fie nevoie de intercooler, finainciar sa construiesc unul nu merita, e costisitor, de adpatat de pe masina se paote da toate sunt imense, dacal fac prea mic e posibil sa nici nu se simta, pt moment e doar subiect de discutie.

linkul cu cel care ziceai ca aincercat ,la noi in tara?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de link, primul mi-a atras atentia,acelasi luru ce l-am zis si eu......mi- am facut cont, astept sa-mi confirme administratorul sa pot vizualiza imaginile.

nu va fi racheta sa fie nevoie de intercooler, finainciar sa construiesc unul nu merita, e costisitor, de adpatat de pe masina se paote da toate sunt imense, dacal fac prea mic e posibil sa nici nu se simta, pt moment e doar subiect de discutie.

linkul cu cel care ziceai ca aincercat ,la noi in tara?

nu am mai gasit linkul cu ala, dar nu era de la noi din tara. Era un tip care a facut kit de turbo sa-l vanda, o sa incerc sa-l mai caut.

daca vrei iti pot sa si eu user pe chopcult pana ti-l aproba pe al tau.

Dar aproba repede astia

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare sau constatare pt. minti luminate.

unde pe sistemul de alimentare cu benzina se leaga regulatorul de presiune?

 

regulatoarele universale reglabile , mare lor majoritate sunt prevazute cu doua racorduri de benzina si unul de vacum.

astea sunt valabile pt injectie.

cele pt carburatie ar trebuii sa fie si sunt defapt cu 3 racorduri pt benzina si unul de vacum si anume.

1 legatura de la pompa

2 legatura direct la carburatoare

3 returul in rezervor.

cum nu gasesc decat cu doau racorduri, m-am gandit sa montez regulatorul dupa carburatoare, adica:

- pompa alimenteaza direct carburatoarele pe conducta de alimentare catre carburatoare intercalez un teu care duce benzina catre regulator,in momentul cin carburatorul a inchis se creaz presiune pe circuit, regualtorul fiind legat pe circuit exces de presiune il elibereaza regulatorul care se revarsa in rezervor.

luminatima.

aici o schema

http://www.tomei-p.co.jp/_2003web-catalogue/image/pic/fuel_pressure_regulator/flow_big-e.jpg

 

pe de alta parte Korky Bell da o alta schema valabil pt carburatie. sau e acelasi lucru?. in schema de jos benzina trece prin regulator si apoi in carburator. mie imi e sa nu hat carburatoarele legat pe direct din pompa, prima varinata explicata.

soo!?

rog mițile mai luminate trecute prin experimente de acest gen sa-si dea cu parerea.

 

 

 

a.doc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in ambele scheme e cam acelasi lucru, doar ca la carburatoare nu are retur ca la injectie, trebuie sa vezi daca tin carburatoarele presiune, plus ca trebuie sa faci un sistem sa iti bage numa cand ai nevoie-cand intra turbo- ca altfel o sa bage prin tubul emulsor benzina, am observat la un cbr f3: carburatoarele mai au un set de jiglere care la turatie baga benzina direct in gura de admisie, un fel de pompa de sprit mai sanatoasa, poti incerca sa adaptezi un astfel de sistem sa suplimentezi amestecul sarac, oricum rahaturile alea de power valve sau regulatoare ce se gasesc la 100-150 ron nu cred ca au reglajul asa fin ptr ce iti trebuie tie, in plus de bulesc destul de repede, am folosit asa ceva la un bmw in 6 pistoane am schimbat 2 si pana la urma tot pe valva originala am ramas care comanda presiunea in rampa in functie de vacuumul motorului din galeria de admisie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ca n-ar enevoie de walbro, sunt in general pentru aplicatii turbo la motoare impinse sus, cu consum/debit foarte mare de benzina...

la el nu se justifica diferenta de pret, una din dezmembrari ar trebui sa o gaseasca pana in 100 de lei, si cel putin pentru teste, probe etc este mai mult decat suficient.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu zic ca n-ar enevoie de walbro, sunt in general pentru aplicatii turbo la motoare impinse sus, cu consum/debit foarte mare de benzina...

la el nu se justifica diferenta de pret, una din dezmembrari ar trebui sa o gaseasca pana in 100 de lei, si cel putin pentru teste, probe etc este mai mult decat suficient.

walbro! numa daca voi castiga la Loto....

am cautat am gasit si toate erau deja vindute cind am sunat eu...

sooo

care stiti sau aveti o pompa de benzina electrica exterioara de 3 bari dati un pm sau tel.0753 796 300

am gasit asta

http://unpret.ro/pret/pompa-benzina-bosch-exterioara/ ..

atentie e de TIP BOSCH, Bosh original are gravat seria si numele pe corpul pompei asta are un sticker, in dubiu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

'bosch'-ul din link pare fix ce am eu pe masina. Se gasesc SH cam la 100 ron cred. Tine la mine un motor de 3500cmc cu injectie la 3 bari. La cele second-hand verifica daca nu curge benzina la imbinarea de borcan/capac. E presat, dar are o garnitura care aparent se duce. Am una cu problema asta.

Erau si unele motoare cu pompa externa, parca unele hayabusa pe injectie avea asa ceva. In general motoare care au prins trecere la injectie fara sa fie facut un design nou la rezervor/cadru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

'bosch'-ul din link pare fix ce am eu pe masina. Se gasesc SH cam la 100 ron cred. Tine la mine un motor de 3500cmc cu injectie la 3 bari. La cele second-hand verifica daca nu curge benzina la imbinarea de borcan/capac. E presat, dar are o garnitura care aparent se duce. Am una cu problema asta.

Erau si unele motoare cu pompa externa, parca unele hayabusa pe injectie avea asa ceva. In general motoare care au prins trecere la injectie fara sa fie facut un design nou la rezervor/cadru.

or fi,da nu le gasesc eu second, alai baiul! am gasit una bosch la care am doar codul, nu cunosc specificatiile ei,

BOSCH 0 580 464 041

12V (014) 450-22 Made in Germany

86 BB 9350AA

daca e cineva amabil si se pricepe la astfel de cautari il rog frumos sa ma ajute sa gasesc specificatiile acestei pompe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

or fi,da nu le gasesc eu second, alai baiul! am gasit una bosch la care am doar codul, nu cunosc specificatiile ei,

BOSCH 0 580 464 041

12V (014) 450-22 Made in Germany

86 BB 9350AA

daca e cineva amabil si se pricepe la astfel de cautari il rog frumos sa ma ajute sa gasesc specificatiile acestei pompe.

uite aici ceva.. poate te ajuta. Sunt specificatiile pentru mai multe pompe BOSCH printre care si modelul care l-ai lasat tu.

http://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=4&ved=0CEsQFjAD&url=http%3A%2F%2Fwww.bosch.com.au%2Fcontent%2Flanguage1%2Fdownloads%2Fbosch_fuel_pump_web.pdf&ei=2c8KUd_dLovQsgbX4YGwCA&usg=AFQjCNEVWgk_u6pQGPObzgV12hZm81WOUw&sig2=41RIelsAkllRKM4tdoeJVg&bvm=bv.41642243,d.Yms&cad=rja

 

Daca nu este ce cauti spune si o sa incerc sa gasesc mai multe detalii :)

Bafta

 

P.S. Pompa de benzia externa are si Suzuki VZ800 (Marauderul din 99), daca nu ma insel.

Editat de MiLu_HD
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc!

Ford Siera 2 l pompa de 3 bari. in teorie.

masina e destul de batrina, sunt sanse mari ca pompa sa fie obosita.

pompele de moto nu asigura nici debitul si nici presiunea necesara alimentari cu combustibil la un sitem turbo, marea lor majoritate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

http://gypsiesoldschoolbikes.blogspot.ro/2013/02/dnepr-mt-11-turbocharger-rat-bike-part-3_7.html



asa cum preconizam.

 

nu e tot una cum e legat regulatorul pe circuit.

 

pompa -carburator -regulator si din regulator pe retur in rezervor....sunt sanse mai mari.

pompa-regulator -carburator- din linia de alimentare a carburatoarelor benzina trece pe retur....nu functioneaza, presiunea nu este mentinuta in circuit, s-a testat nu functineaza.

trebuie sa etansez carburatoarele, a tasnit benzina din ele ca din gheizer.

imi da cineva vre-o idee cum sa le etansez?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...