Sari la conținut

turbocharger pe ale noastre mobre


mas oyama
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 62
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pe unde, mai exact, tasneste benzina?

Intreb pt ca nu-mi dau seama deloc... ce e cu extinctorul? :D

BENZINA a dat afara pe sus pe undeva, mai exact aerisirea carburatorului, sa zic asa,

am prins faza de ce... prea mare presiunea, am lasat sa treaca 3, 8 bari, tutu de mine nu am bagat de seama, cu presiunea asta merg motoare de 4l, nici alea..ced!

cica imi trebuie neaparat si BLOW OFF VALVE....FUTUI!

 

asa cum zice Bullet...AIR BOX sau Plenum chamber. reduce Tag-ul si oscilatiile, pulsatiile aerului care vine de la compresor. cu cit cilindreea e mai mica cu atat AIR box-ul trebuie sa fie mai mare.

biger is beter!

legat de blow off valve, concret,aceasta valva functioneaza,este actionata de vacum sau de presiune?

ea se monteaza intre carburator si compresor astai cert.

atunci cind acceleratia se inchide cel mai concret caz schimbarea vitezei din 1 in 2 , sau mai rau frina de motor,pe circuit ramane "blocat" aerul comprimat intre compresor si carburator, fapt care duce la uzura prematura a paletei compresorului ,axului turbinei(chiar se pot rupe) cat si faptul ca da peste cap carburatoarele.

Editat de mas oyama
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am inteles acum ce e cu extinctorul :) Moto turbo nu am vazut, dar toate masinile turbo modificate pe care le-am vazut nu aveau asa ceva... un traseu de admisie cat mai scurt (cu intercooler) si unul de evacuare fara tobe, scurt si el in unele cazuri. La turbo nu mai conteaza evacuarea, stiu cazul unui prieten care are evacuarea (o simpla teava de inox) scoasa direct sub bara fata, pe lateral, in fata cauciucului, are maxim 50 cm lungime. Dar e un motor de ~ 600 cp, pus pe o masina de sub 1000 kg :smoke:

3,8 bari la benzina, nu? Da, e mult. Nu obligatoriu pt capacitatea motorului, ci pt dimensiunea carburatorului, care nu o poate "procesa" pe toata. Banuiesc ca ai redus presiunea si acum e ok, nu? La cat ai redus-o, sub 2 bari?

Exista si bov-uri actionate electric (din soft) si bov-uri actionate vacumatic. In cazul tau e vorba de cel vacumatic... pus inainte de carburator, iar furtunul de vacuum tras de undeva dupa clapeta (unde banuiesc ca exista deja).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

PRESIUNEA benzinei in circuit tREBUIE SA FIE MAI MARE CU 2-3 psi peste suflu compresorului, cu insitente, compresorul se prea poate sa ridice acul pina la 10 psi, ceea ce ar faiiaiaiai !pompa trebuie sa bage 13-15 psi .

 

dupa acceleratie? cum?

carburatoarel sunt prinse direct pe chiuloasa, intre ar trebuii sa fac o flansa cu furtune care se vor lega la acest BOV vacumatic?



http://www.autosaga.ro/lectia-auto/blow-off-valve.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai, incerci sa pui 3 bari pe carburator asa direct? Nu o sa tine plutitor/cui ponton asta niciodata. O pompita pentru caburatatie in mod normal cred ca are in jur de 0,5bar max.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci refuleaza aer din cauza presiuni acumulate si nu din cauza vacumului. si legatura din BOV pt. aerul refulat se duce in amonte de compresor adica il reda inapoi in circuit un by-pas.



Stai, incerci sa pui 3 bari pe carburator asa direct? Nu o sa tine plutitor/cui ponton asta niciodata. O pompita pentru caburatatie in mod normal cred ca are in jur de 0,5bar max.

normal ca nu tine plutitorul am facut o prostie, cand am pus regulatorul sa tina presiunea de 3 bari in circuit, cind eu defapt am nevoie undeva la 1 bar.15psi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai un vacuum dupa clapeta carburatorului? Din poze nu imi dau seama si nici nu cunosc modelul asta de carburator...

Nu faci mare lucru ducand aerul scos de BOV inapoi in admisie... BOV-ul "scuipa" din cand in cand, aceste shot-uri de aer sub presiune nu cred ca te-ar ajuta cu ceva. Parerea mea e sa-l lasi normal, sa pastrezi si sunetul acela "pssssurpriza" :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 8 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...