Phoenix79 Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Mai oyama! Nu uita sa iei cu tine parasuta de rezerva la prima proba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shobolanu' Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Sa ma anunti ca vin la prima tura!!!! O sa fie epic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Pe unde, mai exact, tasneste benzina? Intreb pt ca nu-mi dau seama deloc... ce e cu extinctorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 ... ce e cu extinctorul? ie air box Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix79 Postat Februarie 14, 2013 Share Postat Februarie 14, 2013 Ala e rezervor NOS pentru afterburner Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Februarie 15, 2013 Autor Share Postat Februarie 15, 2013 (editat) Pe unde, mai exact, tasneste benzina? Intreb pt ca nu-mi dau seama deloc... ce e cu extinctorul? BENZINA a dat afara pe sus pe undeva, mai exact aerisirea carburatorului, sa zic asa, am prins faza de ce... prea mare presiunea, am lasat sa treaca 3, 8 bari, tutu de mine nu am bagat de seama, cu presiunea asta merg motoare de 4l, nici alea..ced! cica imi trebuie neaparat si BLOW OFF VALVE....FUTUI! asa cum zice Bullet...AIR BOX sau Plenum chamber. reduce Tag-ul si oscilatiile, pulsatiile aerului care vine de la compresor. cu cit cilindreea e mai mica cu atat AIR box-ul trebuie sa fie mai mare. biger is beter! legat de blow off valve, concret,aceasta valva functioneaza,este actionata de vacum sau de presiune? ea se monteaza intre carburator si compresor astai cert. atunci cind acceleratia se inchide cel mai concret caz schimbarea vitezei din 1 in 2 , sau mai rau frina de motor,pe circuit ramane "blocat" aerul comprimat intre compresor si carburator, fapt care duce la uzura prematura a paletei compresorului ,axului turbinei(chiar se pot rupe) cat si faptul ca da peste cap carburatoarele. Editat Februarie 15, 2013 de mas oyama Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Am inteles acum ce e cu extinctorul Moto turbo nu am vazut, dar toate masinile turbo modificate pe care le-am vazut nu aveau asa ceva... un traseu de admisie cat mai scurt (cu intercooler) si unul de evacuare fara tobe, scurt si el in unele cazuri. La turbo nu mai conteaza evacuarea, stiu cazul unui prieten care are evacuarea (o simpla teava de inox) scoasa direct sub bara fata, pe lateral, in fata cauciucului, are maxim 50 cm lungime. Dar e un motor de ~ 600 cp, pus pe o masina de sub 1000 kg 3,8 bari la benzina, nu? Da, e mult. Nu obligatoriu pt capacitatea motorului, ci pt dimensiunea carburatorului, care nu o poate "procesa" pe toata. Banuiesc ca ai redus presiunea si acum e ok, nu? La cat ai redus-o, sub 2 bari? Exista si bov-uri actionate electric (din soft) si bov-uri actionate vacumatic. In cazul tau e vorba de cel vacumatic... pus inainte de carburator, iar furtunul de vacuum tras de undeva dupa clapeta (unde banuiesc ca exista deja). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Februarie 15, 2013 Autor Share Postat Februarie 15, 2013 PRESIUNEA benzinei in circuit tREBUIE SA FIE MAI MARE CU 2-3 psi peste suflu compresorului, cu insitente, compresorul se prea poate sa ridice acul pina la 10 psi, ceea ce ar faiiaiaiai !pompa trebuie sa bage 13-15 psi . dupa acceleratie? cum? carburatoarel sunt prinse direct pe chiuloasa, intre ar trebuii sa fac o flansa cu furtune care se vor lega la acest BOV vacumatic? http://www.autosaga.ro/lectia-auto/blow-off-valve.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Stai, incerci sa pui 3 bari pe carburator asa direct? Nu o sa tine plutitor/cui ponton asta niciodata. O pompita pentru caburatatie in mod normal cred ca are in jur de 0,5bar max. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Februarie 15, 2013 Autor Share Postat Februarie 15, 2013 deci refuleaza aer din cauza presiuni acumulate si nu din cauza vacumului. si legatura din BOV pt. aerul refulat se duce in amonte de compresor adica il reda inapoi in circuit un by-pas. Stai, incerci sa pui 3 bari pe carburator asa direct? Nu o sa tine plutitor/cui ponton asta niciodata. O pompita pentru caburatatie in mod normal cred ca are in jur de 0,5bar max. normal ca nu tine plutitorul am facut o prostie, cand am pus regulatorul sa tina presiunea de 3 bari in circuit, cind eu defapt am nevoie undeva la 1 bar.15psi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 15, 2013 Share Postat Februarie 15, 2013 Nu ai un vacuum dupa clapeta carburatorului? Din poze nu imi dau seama si nici nu cunosc modelul asta de carburator... Nu faci mare lucru ducand aerul scos de BOV inapoi in admisie... BOV-ul "scuipa" din cand in cand, aceste shot-uri de aer sub presiune nu cred ca te-ar ajuta cu ceva. Parerea mea e sa-l lasi normal, sa pastrezi si sunetul acela "pssssurpriza" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mas oyama Postat Februarie 28, 2013 Autor Share Postat Februarie 28, 2013 al drac de carburatoare si etanseitatea lor. tre sa le desfac sa ridic pontoanele si mai sus.....sau voi pune rusneacele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Noiembrie 6, 2013 Share Postat Noiembrie 6, 2013 Cum mai merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.