stilgar Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 cum incape 1.75 pe un 50cc?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ion99 Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 cum incape 1.75 pe un 50cc?! Exista 50 cc pe sasiu mare. Nu ma intereseaza moto de copii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 ktm 125 exc 1500euro yamaha dt 200r 1000euro eu am 1.70 si imi sunt ok. depinde de aptitudinile juniorului si de cat de repede prinde sportul asta. poti desumfla trotinetele din calcatura daca sunt prea violente daca te intereseaza ceva da-mi pm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ion99 Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 Mi ai reparat mobra acu un an. Te sun cand ajung in bucuresti daca mai ai acelasi nr de tel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Ianuarie 5, 2014 Share Postat Ianuarie 5, 2014 pfff, tu erai, ma gandeam eu ca nu sunt prea multe exc-uri de 400 in Slobozia dar na...de unde sa stiu...iti dau detalii pe pm daca mai sunt doritori ma pot contacta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanKTM Postat Ianuarie 6, 2014 Share Postat Ianuarie 6, 2014 (editat) Vreau sa scap YZ250f-ul meu si sa cumpar o mobra de HARD. Vad ca bikeshop-ul este plin de Exc-uri de 450 unele chiar la preturi ff. bune . Eu sincer as inclina spre un 250-300 exc ( 2t). Desi nu am facut trasee de HARD in adevaratul sens al cuvantului ma inteleg destul de bine cu yzf-ul si as dori o mobra cu un comportament asemanator. Deci, ce ar trebui sa aleg un 250 4t (foarte rare si de obicei rupte-n 2) sau un 250-300 2t ? Ma gandesc ca 450-ul va fi prea brutal si prea greu, pierzand acel comportament de bicicleta pe care-l are cross-ul. P.s : am 1,78 si in jur de 80kg Editat Ianuarie 6, 2014 de DanKTM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
reddogsibiu Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 cred ca ar fi bine sa incerci tu cateva modele ca sa-ti faci o idee daca ai aceasta posibilitate,iar in ceea ce priveste bikeshop-ul(e plin de exc-uri) nu te entuziasma prea tare pana nu le vezi personal si pana nu incepi sa vb cu vanzatorii sa vezi cate dintre ele sunt cu acte etc ps. si eu sunt in cautare si sa stii ca nu prea sunt asa multe variante(eu caut 2009-2012) mult succes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Eu am trecut de pe kx250f pe freeride... a fost cea mai inspirata alegere de când ma dau pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Vreau sa scap YZ250f-ul meu si sa cumpar o mobra de HARD. Vad ca bikeshop-ul este plin de Exc-uri de 450 unele chiar la preturi ff. bune . Eu sincer as inclina spre un 250-300 exc ( 2t). Desi nu am facut trasee de HARD in adevaratul sens al cuvantului ma inteleg destul de bine cu yzf-ul si as dori o mobra cu un comportament asemanator. Deci, ce ar trebui sa aleg un 250 4t (foarte rare si de obicei rupte-n 2) sau un 250-300 2t ? Ma gandesc ca 450-ul va fi prea brutal si prea greu, pierzand acel comportament de bicicleta pe care-l are cross-ul. P.s : am 1,78 si in jur de 80kg In primul rand o sa te simti mult mai bine pe un enduro, mult mai bine. + ca o sa iti porneasca un enduro de vre'o 3.4 ori mai usor cand il scapi pe jos, + ca seara o sa poti sa manaci linistit, nu o sa iti tremure mainile de la suspensile yzf'ului care te doboara. + ca o sa ai un mare cupluuu pe enduro decat cu yamaha, + ca yzf'u se cam incalde fata de enduro, adica.. se cam incalde bine comparandule.. Toate astea ti le zic din propria experienta ! Fa pasul spre o motocicleta de ENDUROOO ! Ia una din cele de rand ..Gas,ktm,huzqvarna, Husaberg.. Eu mi'am luat gas gas de 300, beleaa, merg dupa colegii mei, care logic, au toti 300 KTM.. pe o urcare undeva unde soliciti ambreaju,il polizezi umpic.. lor le fierbe, trebuie sa porneasca termocupla.. iar in unele momente abureste chiar,, eu vin din spate ca cu telecondola si abia se incalzeste putin .. Baftaaa la o alegeree reusitaa ! Te salut, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DanKTM Postat Ianuarie 10, 2014 Share Postat Ianuarie 10, 2014 mersi baieti, m.am hotarat in principal la un 300 2t, in special pt cuplul foarte bun in comparatie cu 200-250 2t Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 nu e diferenta mare de cuplu intre 250 si 300. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Si atunci care e diferenta clara? De ce toti "greii" vor 300? Puterea nu cred, ca nici la 250 nu e insuficienta, indiferent de greuatea rider-ului. Apropos de cuplu, un ambreiaj rekluse pe un 250 iti da cuplu destul. Practic, tu accelerezi nu foarte puternic, iar el lasa doar puterea necesara invartirii rotii pe pamant, incearca sa nu rupa aderenta. Dar, bineinteles, daca accelerezi ca innecatul, te pune in cap instant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Si atunci care e diferenta clara? De ce toti "greii" vor 300? Puterea nu cred, ca nici la 250 nu e insuficienta, indiferent de greuatea rider-ului. Apropos de cuplu, un ambreiaj rekluse pe un 250 iti da cuplu destul. Practic, tu accelerezi nu foarte puternic, iar el lasa doar puterea necesara invartirii rotii pe pamant, incearca sa nu rupa aderenta. Dar, bineinteles, daca accelerezi ca innecatul, te pune in cap instant. rekluse e alta poveste , de cand l-am pus parca am 3 ani de carat in plus ca experienta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Nu e chiar diferenta de 3 ani (am si eu), dar ceva in plus se simte. Urc acolo unde nu visam inainte, dar mai exista situatii (rar, ce e drept), unde trebuie sa pleci in forta si sa mentii gazul, ca nu ai loc de luat avant. Acolo simt ca imi era mai bine fara Rekluse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vargoneti Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 si cu rekluse poti pleca in forta , nush ce model ai tu da la al meu pot sa modulez si sa ma folosesc de ambreiaj exact ca inainte , la cele EXP versiunea 1 stiu ca erau mai problematice Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.