ianachim Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 mai... femelele simt.. cum crezi ca s-a populat pamantul? daca si eu imi verific incuietoarea la usa din cauza lui ianachim? e prea statut. daca nu vine primavara mai repede, imi iau bodyguard. nici nu vreau sa-mi inchipui cum ar arata ianachim intr-o lume fara motociclete... lu' asta daca nu-i dai doo roti... be afraid, be very afraid.. dupa ziua de ca.cat de ieri sa stii ca aseara .......AM DAT BUZNA...... IN SHOWROOM.UL DE LA BAVARIA am stat cam 1.30 ore si am mangaiat fiecare bestie in parte am vorbit cu ele si ... spre ..chiar' surprinderea mea ...... A FUNCTIONAT am plecat mai linistit si impacat sufleteste.......parca parca am vazut luminita de la capatul DN1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
incognito Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 ai grija ce ti doresti..... imi doresc sa nu am grija(i) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tsunami Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 dupa ziua de ca.cat de ieri sa stii ca aseara .......AM DAT BUZNA...... IN SHOWROOM.UL DE LA BAVARIA am stat cam 1.30 ore si am mangaiat fiecare bestie in parte am vorbit cu ele si ... spre ..chiar' surprinderea mea ...... A FUNCTIONAT am plecat mai linistit si impacat sufleteste.......parca parca am vazut luminita de la capatul DN1 bolnav... adica si io sunt bolnav, imi admir piesele noi pentru ursa, scari pivotante, noul parbriz de la wunderlich, inaltatoarele de ghidon, imi admir noul echipament de adv., tankbag-ul ortlieb, primusul, sacii impermeabili pentru cort si saltea.., da' ianachim asta ma intrece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Exista solutii de mers iarna. Conteaza mult pentru psihic chiar si o plimbare pe luna. Pentru mers exclusiv pe strada exista echipament electric, parbrize mari, protectii textile anti-vant pentru manere si altele. Alaturi de o pereche de cauciucuri foarte aderente (M+S) se pot face plimbari fara probleme chiar si in sezonul rece. Unde mai pui ca iarna asta am avut zile chiar si cu 8-9 grade. Sunt niste bani investiti in echipament dar chestiile astea te tin ani buni, mai ales ca le folosesti putin, doar iarna. Ottoman, scuze pentru offtopic. Iar legat de propunerea ta, sugestia mea e sa-ti vezi de drum si sa organizezi exact asa cum ai tu chef evenimentul pe care l-ai propus aici. Fa abstractie totala de toti "inteligentii" de pe forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 (editat) Noi motociclim, nu gandim ! Un raliu poate avea propriile reguli ! Respectiv... cele mai bune idei agreate de majoritatea concurentilor de aici! Editat Ianuarie 31, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 pentru cei care intreaba de ce sa nu se denumeasca raliu, eu nu pot contra cu definitiile sportive pe care le da Dan Nastase, dar cu siguranta va pot spune ca din punct de vedere legal NU este raliu. si nu cred ca organizatorii ar dori ca vreunul din participanti sa fie oprit de politie si sa fie intrebat:; da unde alergi matale asa bre? pai sunt la raliu nenea. va imaginati continuarea. sau si mai rau, accident. une mergeati domnul conducator moto? pai eu alerg la raliul kilometrilor in 32 de ore organizat de........ deci cred ca mai degraba este o plimbare cu tinta si scop si probabil ceva la sfarsit (nu diploma)...cu finalizare ca tot ziceati voi care o are mai lunga. si alta data sa nu va mai manance, nu mai puneti pe forum, incepeti cu mic si avansati. buc - giurgiu 4-5 moto. ce s-a intamplat, ce am invatat, ce aplicam pe viitor? voi v-ati si aventurat....32 de ore, toata tara, ne bagam in gura lupului....pardon a forumului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 pentru cei care intreaba de ce sa nu se denumeasca raliu, eu nu pot contra cu definitiile sportive pe care le da Dan Nastase, dar cu siguranta va pot spune ca din punct de vedere legal NU este raliu. si nu cred ca organizatorii ar dori ca vreunul din participanti sa fie oprit de politie si sa fie intrebat:; da unde alergi matale asa bre? pai sunt la raliu nenea. va imaginati continuarea. sau si mai rau, accident. une mergeati domnul conducator moto? pai eu alerg la raliul kilometrilor in 32 de ore organizat de........ deci cred ca mai degraba este o plimbare cu tinta si scop si probabil ceva la sfarsit (nu diploma)...cu finalizare ca tot ziceati voi care o are mai lunga. si alta data sa nu va mai manance, nu mai puneti pe forum, incepeti cu mic si avansati. buc - giurgiu 4-5 moto. ce s-a intamplat, ce am invatat, ce aplicam pe viitor? voi v-ati si aventurat....32 de ore, toata tara, ne bagam in gura lupului....pardon a forumului. OAMENII NU S AU BAGAT IN gura nimanui.... o gramada de picpalaci si au BAGAT GURA...pardon degetele daca ai o idee de ce sa nu ti o exprimi......... cum o FINALIZEZI..trebuie sa ai grija...... restul e poveste....si fiind iarna ...la gura aragazului.....povestile merg de minune cu vin fiert sa nu uit ....... bucuresti ....giurgiu....cu ROLELE sau ce????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 role a? las ca vi tu pe la mine iar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 role a? las ca vi tu pe la mine iar. hihihi te ai dat de gollllll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 PS- voi adauga in regulament o pauza obligatorie pe timpul noptii de minim 4 ore. Vom concepe o modalitate de verificare. In acest fel reducem riscurile si mai mult. Ar mai exista varianta de a face raid-ul asta intr-o singura zi. Mai exact, se pleaca sambata dimineata pe la un 8,00, si seara pe la 20,00 sa zicem se considera finalul "intrecerii". Acest final musai sa fie la o pensiune de prin tara unde participantii isi fac din timp rezervari. Seara se sta la beute si se numara punctele adunate pe traseul ales de fiecare in parte. In felul asta se evita fortarea notei de catre participanti cu mersul noaptea. Iar daca unii aleg sa-i dea in goarna prea tare, o fac pe propria raspundere. Duminica se face poza de grup cu invingatorul pus la loc de cinste si fiecare o ia spre casa catinel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CaptainSlow Postat Ianuarie 31, 2013 Share Postat Ianuarie 31, 2013 Ar mai exista varianta de a face raid-ul asta intr-o singura zi. Mai exact, se pleaca sambata dimineata pe la un 8,00, si seara pe la 20,00 sa zicem se considera finalul "intrecerii". Acest final musai sa fie la o pensiune de prin tara unde participantii isi fac din timp rezervari. Seara se sta la beute si se numara punctele adunate pe traseul ales de fiecare in parte. In felul asta se evita fortarea notei de catre participanti cu mersul noaptea. Iar daca unii aleg sa-i dea in goarna prea tare, o fac pe propria raspundere. Duminica se face poza de grup cu invingatorul pus la loc de cinste si fiecare o ia spre casa catinel. Varianta asta e ceamai buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 ...Iar daca unii aleg sa-i dea in goarna prea tare, o fac pe propria raspundere. Nu cred ca ai vrea sa fii cu familia intr-o masina in care se infige un viteaz care "ii da in goarna prea tare"... si "o face pe propria raspundere"... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Nu cred ca ai vrea sa fii cu familia intr-o masina in care se infige un viteaz care "ii da in goarna prea tare"... si "o face pe propria raspundere"... nu cred ca ai vrea sa fii tatal unui motociclist care mergea REGULAMENTAR si vaca cu JEEP l.a omorat ...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 ...PROPUNEREA TA ESTE...?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigzag Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 (editat) ...PROPUNEREA TA ESTE...?? da' a ta care este? ai vreo propunere clara prin care organizatorul poate determina participantii sa respecte viteza legala sau vorbim si noi asa? Editat Februarie 1, 2013 de zigzag Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 (editat) nu vreau obedienta nimanui, nu exista raport de subordonare intre motociclisti... dar daca erai corect si mult mai atent pentru ce militeaza cei cativa "inteligenti" pe acest topic... si nu urmareai sa-ti autoproliferezi in continuare imaginea celui care ai fost fata de mine (din marturisirea ta proprie si personala -vrei Quote?! - )... ai reusi sa detasezi ideile simple si corecte: 1 Raliul poate fi o simpla adunare civila (vezi raliere). 2.Un raliu poate fi de concentrare, asa cum a fost Monte Carlo castigat de Petre Cristea sau raliul moto international din 1976 din Neptun... unde echipajele vin din diverse orase si directii si se aduna la finish. 3. Sau raliul mai obisnuit in gandirea romanilor... unde se alearga pe un traseu cu plecare din X cu destinatie Y sau du-s intors, X-Y-X. Am militat intotdeauna pentru corectitudine pe form, inclusiv pe acest topic cand am sustinut, apropo de "hai sa facem o tura"... ca... in afara de retinerile multora, ideea este buna si poate fi imbunatatita si mai mult prin discutiile libere dar pertinente de aici. Atat! Editat Februarie 1, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 (editat) da' a ta care este? ai vreo propunere clara prin care organizatorul poate determina participantii sa respecte viteza legala sau vorbim si noi asa? este si varianta asta gandita ......stai calm dar imi place cum se agita fara de folos aveam un sef batran care .......NU MAI AVEA NEVOIE DECAT DE ..SANATATE intorcea banii cu lopata prin conturi afara dar tot timpul venea punctual la job...chiar daca afacerea nu o mai tinea el in haturi a fost intrebat de ce se mai agita atat.......CE A RASPUNS...... CA.L MENTINE IN FORMA TREZITUL DIMINEATA SI VENITUL PANA LA JOB ASA SI D.N. ......INTRATUL PE FORUM ...IL MENTINE IN FORMA.... Editat Februarie 1, 2013 de ianachim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Asta e problema ta, iana... a ajuns Dan Nastase sa "sa se infiltreze" pe un forum moto!... Cel mai bun comentariu... ever!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Asta e problema ta, iana... a ajuns Dan Nastase sa "sa se infiltreze" pe un forum moto!... Cel mai bun comentariu... ever!!! NCI CUM NU AM GANDIT,,,,,,,,infiltrarea,,,,,, mult prea departe de gandurile mele dar as putea sa l aduc pe taicamiu sa va povestiti din "tinerete" de pe scarile vile 23 sa incercam sa pastram totusi ideea topicului pe langa prostiile pe care le debitam gratuit hai ca la fiecare postare sa gandim cum sa facem lucrurile mai mai bine pentru topicul de fata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dan Nastase Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 (editat) 1 Raliul poate fi o simpla adunare civila (vezi raliere). 2.Un raliu poate fi de concentrare, asa cum a fost Monte Carlo castigat de Petre Cristea sau raliul moto international din 1976 din Neptun... unde echipajele vin din diverse orase si directii si se aduna la finish. 3. Sau raliul mai obisnuit in gandirea romanilor... unde se alearga pe un traseu cu plecare din X cu destinatie Y sau du-s intors, X-Y-X. Am militat intotdeauna pentru corectitudine pe form, inclusiv pe acest topic cand am sustinut, apropo de "hai sa facem o tura"... ca... in afara de retinerile multora, ideea este buna si poate fi imbunatatita si mai mult prin discutiile libere dar pertinente de aici. Atat! Editat Februarie 1, 2013 de Dan Nastase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Februarie 1, 2013 Autor Share Postat Februarie 1, 2013 Cel mai mult imi place ca interesul a fost starnit. Suntem flexibili si regulamentul nu e batut in cuie (inca). Am stabilit deja ca acest eveniment nu este un raliu. De fapt, am revizuit regulamentul azi si am observat ca in regulament nici nu am folosit termenul de raliu. Asadar, ramane batut in cuie (ca sa trecem hopul asta si sa miscam gandurile mai departe) NU ESTE UN RALIU. Nu-mi pot edita primul post din topic, dar am acceptat deja ca folosirea acestui termen a fost nefericita. Ce se va intampla ? Evenimentul se va petrece. Obiectivul este parcurgerea unei distante cat mai mari intr-o perioada limitata de timp. Perioada de 32 de ore nu ramane batuta in cuie, poate fi eventual prelungita (cu o ora, doua), dar nu scurtata, pentru ca va exista o perioada minima de pauza obligatorie. In varianta initiala a regulamentului respectarea legilor de circulatie si a limitelor de viteza erau la nivel de recomandare. In varianta de acum a regulamentului depasirea limitelor de viteza (pe sectorul respectiv de drum) cu peste 30 km/h va atrage descalificarea automata. Nu intrati in discutii de genul "ce te faci daca un participant trece cu 65 km/h pe la o trecere de pietoni, unde e limita de viteza e de 30 km/h (sunt multe astfel de treceri pe DN- uri) ?". Ma refer in mod evident la limitele de viteza generale - 50 km/h in localitate (stiu, in unele localitati de pe europene limita este de 70 Km/h, dar tot nu e recomandat sa mergi mai tare de 80, corect ?), 90 pe DN, 100 pe europene si 130 pe multiplele autostrazi (unde oricum nu prea are nimeni interes sa intre). Cum putem monitoriza fiecare participant pentru a ne asigura ca este respectat regulamentul ? O posibilitate (aparent simpla, dar posibil costisitoare) este ca fiecare participant sa aiba montat pe motocicleta un tracker GPS pe parcursul desfasurarii evenimentului. Un astfel de device ofera posibilitatea de a contoriza direct traseul fiecarui participant, ne putem asigura de respectarea pauzei obligatorii, de respectarea limitelor de viteza, etc. Raman deschis la ideea unei taxe de participare din care se asigura un fond de premiere. Cel mai lung traseu primeste un procent din taxa de participare X numarul de participanti. Cel mai lung traseu pe motor de pana in 59CP primeste un procent (acelasi sau diferit) din taxa de participare X numarul de participanti. Eventual alte categorii de premiere. Procentele de premiere ar totaliza 100% din taxa de participare X numarul de participanti. Nu as merge pe premierea dupa tipul de motocicleta (sport, turing, chopper, enduro, etc) sau dupa sex, rasa, religie, etc. La variante de putere m-am gandit pentru cei cu motoare mai mici ca forta (gen F650, Transalp, GS500, CB500) care s-ar putea simti descurajati in fata unor participanti cu motoare mai apte de turing prin definitie si ar putea socoti de la inceput ca nu au nicio sansa. Singura parte pe care personal o vad ca un dezavantaj in situatia cu premiile materiale este ca atunci chiar creste riscul ca unii participanti sa-si piarda mintile ca sa zic asa, si sa traga prea tare, peste limitele proprii, provocand situatii neplacute. De aceea este foarte important ca in aceasta situatie sa existe posibilitatea de monitorizare stricta a fiecarui participant pe parcursul intregului eveniment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Februarie 1, 2013 Share Postat Februarie 1, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.