BQGDDAN Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 ca e singurul meu motor... de ce nu? Cu orice se poate sari .... Sa ne spui cand sa iti aducem portocale .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Februarie 21, 2013 Share Postat Februarie 21, 2013 Cum poti sarii cu mobra?,dar cum poti sari cu cobra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lae Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 Noroc Ma bag si eu ca chilotii in poponeata S-a uitat sa se zica ca aterizarea perfecta e pe ambele roti.Astfel incarci ambele suspensii.nu e bine sa cazi nici pe fata nici pe spate. Sfatul meu:Da-i un gaz mic in aer.daca vezi ca nu ridica fata dai doua.vezi sa nu ramai cu mana in acceleratie ca te da pe spate rau. Cu cat sari mai sus cu atat ai mai mult timp sa faci ce ti-ai propus.daca te uiti la motocros,baietii buni in aer isi arunca protectia de la ochelari,se uita in spate etc Alt sfat de-al meu:antreneaza-te cat mai mult.chestiile astea nu se invata nici pe youtube nici pe forum.Sunt reflexe dobandite pe care la capeti dupa ore de munca. Daca esti de pe langa Bucuresti du-te la ciolpani.dai 40 lei si te saturi de sarituri .Vezi si ce simti motocrosisti.Gratis e la coclau in vitan dar nu cred ca ai atatea saritoare. Succes. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristidb Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Daca apesi in scarite si tragi de ghidon nu e ca si cand te tragi de par sa te ridici de jos? Arhimede a spus "Dati-mi un punct de sprijin si rastorn Pamantul" Eu pe el il cred. Degeaba tragi si impingi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lae Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Ideea e ca inainte de saritoare sa te apesi sa incarci arcurile si pe urma sa tragi de ghidon -asta e pt viteze mici.se poate vedea la concursurile de trial cel mai bine. Oricum daca intri tare in saritoare nu mai trebuie sa te apesi sau sa tragi de nimic-just fly baby. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 (editat) Eu il cred si pe Newton: principiul 3 - daca tragi de ghidon si ghidonul va trage de tine; daca impingi in scarite si scaritele vor impinge in tine. Corpul se va roti spre fata iar mobra se va roti spre spate. Asta se poate face si in lipsa oricarei suspensii, de ex bicicletele BMX. Daca mai ai si suspensii cu care sa te joci gen comprimare - destindere plus forta de rotire a rotii spate, saltatul partii din fata a mobrei devine banal. Cheia este coordonarea (timing-ul). Editat Aprilie 7, 2013 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.