Sari la conținut

Cum se sare cu mobra?


DNY
 Share

Postări Recomandate

Salutare!

 

Ieri am iesit un pic sa mai "invat" si... in timp ce ma "invatam" io, am zis sa invat sa sar cu motoreta... (asa am decis io atunci)

 

deci am inceput cu un kicker mic de 50cm pe teren drept (aterizarea)... si am observat ca de fiecare data aterizam pe roata din fata (nu tocmai ideal si placut)

 

dupa aia am sarit sau mai bine zis trecut peste un kicker cam de 1m (aterizare abrupta) pe se dadeau niste prieteni de-ai mei cu bicle de downhill... acelasi lucru aterizam pe roata fata

 

ultima oara era sa sar peste ghidon...

 

m-ajutati si pe mine va rog pana nu ma sinucid? :baldy:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mai saream asta vara cu R6 ele de pe pod ... in Siret.

 

Pe langa pozitie ... vezi sa ambalezi cand intri pe tranmbulina .. astfel incat cand roata fata se desprinde de sol ... roata spate sa impinga ... deci accelerezi.

 

Apoi in aer ... accelerezi sa se invarta roata. Astfel se ridica fata si lovesti solul cu roata spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"if in midair it becomes apparent you're heading for a front wheel landing - pin the throttle! this will counter your momentum by picking up the front wheel."

 

Mi-as lua parca un cross mic sa-mi aduc aminte de sariturile cu bicicleta :))

Editat de vladf
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da stiu video-ul dar, io nu sar atat de mult in sus in cat sa pot sa fac un panic rev.

 

ps: ma gandesc ca accelerezi fara sa tragi ambreiajul cand esti in aer...

 

ps2: intram cu viteza pe kicker

 

am si incercat sa trag de ghidon in sus da nu-i asa cum se povesteste... "tragi de ghidon si se ridica" da da doar ca nu mai cred in mos craciun

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

"if in midair it becomes apparent you're heading for a front wheel landing - pin the throttle! this will counter your momentum by picking up the front wheel."

 

Mi-as lua parca un cross mic sa-mi aduc aminte de sariturile cu bicicleta :))

 

 

Asa ....

 

Pai sari cu SV ul ... poti si cu el.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da stiu video-ul dar, io nu sar atat de mult in sus in cat sa pot sa fac un panic rev.

 

ps: ma gandesc ca accelerezi fara sa tragi ambreiajul cand esti in aer...

 

ps2: intram cu viteza pe kicker

 

am si incercat sa trag de ghidon in sus da nu-i asa cum se povesteste... "tragi de ghidon si se ridica" da da doar ca nu mai cred in mos craciun

 

Tragi de ghidon ca sa nu aterizezi cu roata fata.

 

Pozitia neutrala sa fie ... si GAZ tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu tragi deloc de ghidon, numai tampenii spuneti!

Iti spun eu de ce aterizezi in roata fata, este o greseala a tuturor incepatorilor: primul lucru este ca iei gazul pentru ca te sperii(automat roata fata coboara) si al doilea este ca nu ai pozitia corecta pe mobra mult prea in fata.

Pozitia mobrei in aer este controlata de

-potitia ta pe mobra - te apleci in fata sau te tragi in spate

-acelerare - ridica roata fata

-frana spate sau reducerea gazului - coboara roata fata(la motoare mai mici in 2T frana de motor nu prea coboara fata, trebuie frana spate).

Atentie acum incepatori:

-sariturile sunt extrem de periculoase daca nu sunt executate corect, asa ca echipamentul complet si protectia de gat sunt obligatorii.

-incepeti cu sarituri usoare, cu o rampa care sa va arunce pentru inceput mai mult in lungime si nu in inaltime.

-pozita pe motor trebuie sa fie in picioare, pentru incepatori obligatoriu greutatea SPRE SPATE. Astfel se evita aterizarea in roata fata care este cea mai periculoasa.

-gazut trebuie tinut constant, nu se reduce gazul sub nici o forma, chiar daca roata fata este cam sus. Se aterizeaza fata probleme doar pe roata spate. Daca ai gresit si vezi ca vi rau in roata fata singura scapare este sa te tragi cat poti spre inapoi si sa dai gaz blana

-cu timpul, odata cu stapanirea tehnicii de baza se mareste viteza de abordare a rampei, poti sa dai sprituri in aer, sa ciupesti frana spate

-la toate aterizarile trebuie sa fii in picioare

-desi pare ceva teribil , aterizarea in panta este mult mai lina si lipsita de pericole

-atentie, accelerati inaintea, in timpul si dupa aterizare pentru a nu cadea pe sol ca un bolovan

Cautati si tutorile video gen "sariturile in motocross", "motocross jumping"

Succes

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca sa nu iei mana din gaz ( sau sa reduci gazul) inainte sa te desprinzi de la sol. In aer , cum a spus si Sher, trebuie sa te folosesti de pozitia pe motor si de gaz sau frana spate. FOARTE IMPORTANT !!!!! daca apesi frana spate in aer nu uite sa tragi ambreiajul sau motoru o sa moara .... In plus fi atent sa nu pui motocicleta pe neutru inainte de saritura si la aterizare sa nu pui din greseala varfu piciorului pe schimbatorul de viteze. Incearca si sa ti picioarele "lipite" de motocicleta pentru inceput pentru ca vei descoperi ca o sa existe tendinta din cauza reboundului sa fi pur si simplu aruncat de pe footpeguri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

maine la coclau, dupa ora 14, prima lectie moca, urmatoarele discutam ;)



PS: e bine sa aterizezi pe roata fata, ai timp sa pozitionezi spatele care este inca in aer exact pe trasa ce vrei s-o urmezi.... nu imi iese inca dar mai exersez :)))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Biciclisti si cei cu mobre de strada, de ce nu va vedeti voi de forumurile voastre dedicate?

 

Pai si astea doua pot sari nu ?

 

Cu bicicleta ai incercat vreodata sa sari? Eu impingeam in pedale pe rampa si trageam de ghidon, ulterior reglandu-mi pozitia in aer. Presupun ca si la motoreta e cam acelasi principiu...

Tu esti dat naibii ma ...

 

Saari cateva zeci de metri in aer nu ?

 

Plus ca ... ce ti-e motocicleta daca mergi pe bicicleta ... un fleac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu tragi deloc de ghidon, numai tampenii spuneti!

Iti spun eu de ce aterizezi in roata fata, este o greseala a tuturor incepatorilor: primul lucru este ca iei gazul pentru ca te sperii(automat roata fata coboara) si al doilea este ca nu ai pozitia corecta pe mobra mult prea in fata.

Pozitia mobrei in aer este controlata de

-potitia ta pe mobra - te apleci in fata sau te tragi in spate

-acelerare - ridica roata fata

-frana spate sau reducerea gazului - coboara roata fata(la motoare mai mici in 2T frana de motor nu prea coboara fata, trebuie frana spate).

Atentie acum incepatori:

-sariturile sunt extrem de periculoase daca nu sunt executate corect, asa ca echipamentul complet si protectia de gat sunt obligatorii.

-incepeti cu sarituri usoare, cu o rampa care sa va arunce pentru inceput mai mult in lungime si nu in inaltime.

-pozita pe motor trebuie sa fie in picioare, pentru incepatori obligatoriu greutatea SPRE SPATE. Astfel se evita aterizarea in roata fata care este cea mai periculoasa.

-gazut trebuie tinut constant, nu se reduce gazul sub nici o forma, chiar daca roata fata este cam sus. Se aterizeaza fata probleme doar pe roata spate. Daca ai gresit si vezi ca vi rau in roata fata singura scapare este sa te tragi cat poti spre inapoi si sa dai gaz blana

-cu timpul, odata cu stapanirea tehnicii de baza se mareste viteza de abordare a rampei, poti sa dai sprituri in aer, sa ciupesti frana spate

-la toate aterizarile trebuie sa fii in picioare

-desi pare ceva teribil , aterizarea in panta este mult mai lina si lipsita de pericole

-atentie, accelerati inaintea, in timpul si dupa aterizare pentru a nu cadea pe sol ca un bolovan

Cautati si tutorile video gen "sariturile in motocross", "motocross jumping"

Succes

 

 

Merci de sfaturi.

 

Foarte utile!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...