Sari la conținut

Probleme R6


Postări Recomandate

Care ati inventat faza cu bujiile 1 si 4 sunt pe o bobina si 2 si 3 pe alta?!!? 1 si 3 pe o bobina si 2 cu 4 pe cealalta !?

@neozealot Toate motoarele cu 4 cilindri au 4 fise. Problema este daca au 4 bobine sau 2 sau 1a!

Problema asta cu aprinderea e buba si la Fazer! la mine a mers cu fise, pipe si bujii noi CR9E (calde). Problema este ca fisa este incastrata in bobina. si merge inlocuit cablul numai cu adaptor de 8e bucata o_O.

Tu te uiti ce scrii?

bobinele sunt 1/4 2/3

Si pentru cultura ta dau de doua ori scantee... astept raspunsul cand?

R6 are bobine independente pe fiecare cilindru

post-15340-0-63382100-1362756630_thumb.jpg

Editat de tng
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am crezut ca R6-le are acelasi sistem cu cate 2 bobine. Dar m-am inselat ... Intr-adevar R6-le are pe fiecare cilindru cate una. Tot ce iti ramane de facut asa cum ti-am zis , este sa schimbi mufele de alea care merg pe alea care nu merg si daca nu iti da scanteie atunci iti este dus Cdi-ul. Eu in viata vietilor mele , nu am mai vazut/auzit undeva , ca daca iti cureti carburatoarele o sa ai scanteie la bujiile la care nu ai :crack: .... Poate am ramas eu cu stirile in urma :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ TNG stiu ca acele motoare cu cate 2 bobine vine 1-4 si 2-3 . Stai linistit , fiecare stie mecanica lui :crack: si nimeni nu ii poate explica varianta corecta , ca tot ca el ramane , deci nu ai de ce sa iti bati capu . :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care ati inventat faza cu bujiile 1 si 4 sunt pe o bobina si 2 si 3 pe alta?!!? 1 si 3 pe o bobina si 2 cu 4 pe cealalta !?

@neozealot Toate motoarele cu 4 cilindri au 4 fise. Problema este daca au 4 bobine sau 2 sau 1a!

Problema asta cu aprinderea e buba si la Fazer! la mine a mers cu fise, pipe si bujii noi CR9E (calde). Problema este ca fisa este incastrata in bobina. si merge inlocuit cablul numai cu adaptor de 8e bucata o_O.

da greseala mea in exprimare am zis fise gandindu-ma la bobine.

 

Am crezut ca R6-le are acelasi sistem cu cate 2 bobine. Dar m-am inselat ... Intr-adevar R6-le are pe fiecare cilindru cate una. Tot ce iti ramane de facut asa cum ti-am zis , este sa schimbi mufele de alea care merg pe alea care nu merg si daca nu iti da scanteie atunci iti este dus Cdi-ul. Eu in viata vietilor mele , nu am mai vazut/auzit undeva , ca daca iti cureti carburatoarele o sa ai scanteie la bujiile la care nu ai :crack: .... Poate am ramas eu cu stirile in urma :crack:

si u crezi ca nu poti avea scanteie si sa fie asa infundate carburatoarele incat sa nu ajunga benzina????? ca io tocmai asta am patit acu 2 zile. ai cam ramas in urma cu stirile. nu a zis nimeni ca daca cureti carburatoarele ai sa ai scanteie doar ca sar putea sa mearga in 3 si din alte cauze nu neaparat lipsa scanteii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mn nu mergea cilindru 4 . Azi am sincronizat si curatat dar nu am apucat sa ii fac proba cum trebuie la viteze mai mari nu in oras. Am bujii cr10ek(cum scrie in manual) dar au 2 electrozi si merg cam prost. Le-am pus pe alea vechi cu unu.... Si mecanicu a zis ca trebuie cu unu la carburatie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da greseala mea in exprimare am zis fise gandindu-ma la bobine.

 

si u crezi ca nu poti avea scanteie si sa fie asa infundate carburatoarele incat sa nu ajunga benzina????? ca io tocmai asta am patit acu 2 zile. ai cam ramas in urma cu stirile. nu a zis nimeni ca daca cureti carburatoarele ai sa ai scanteie doar ca sar putea sa mearga in 3 si din alte cauze nu neaparat lipsa scanteii.

Omu zicea ca el nu are scanteie deloc in bujiile 2-3. Deci explica-mi si mie cum se poate datora cauza asta din faptu ca nu are sincronizat sau curatat carburatoarele. Tu zici cu totul altceva... Tu explici faptu ca lui ii merge urat motoru din cauza ca nu se alimenteaza cum trebuie. Intr-adevar asta era cauza daca avea scanteie in toate 4 bujii. Dar daca el nu are scanteie decat in 2 bujii cum pana mea sa imi zici ca se datoreaza din cauza nesincronizarii sau necuratirii carburatoarelor? Este o aberatie foarte mare... Te rog sa te mai documentezi sau sa citesti mai bine ce a scris in primul sau post .

 

El nu zice niciunde ca ii merge mobra urat , explica ca nu are scanteie. Alimentarea nu are nimic in comun cu scanteia decat faptu ca se intalnesc in motor... Cam atat ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu te uiti ce scrii?

bobinele sunt 1/4 2/3

Si pentru cultura ta dau de doua ori scantee... astept raspunsul cand?

R6 are bobine independente pe fiecare cilindru

Ia vezi tu ce zice poza asta facuta de mine acum 5 min. Intamplator am motorul desfacut?!?! este 1 cu 3 sau 1 cu 4?!?!? mecanica reaqu! Acum nu stiu daca la alte modele este la fel, dar bunul simt imi spune ca ESTE?!

 

https://www.box.com/s/k1hmew0lrigpip6paao9

Editat de Bogus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia vezi!



Fuck! Ai dreptate ! am deschis manual de service si...asa este! De iarna trecuta am uitat cum le-am gasit in motor! :)) Recunosc! Acum hai sa trecem mai departe!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ia vezi!

 

Fuck! Ai dreptate ! am deschis manual de service si...asa este! De iarna trecuta am uitat cum le-am gasit in motor! :)) Recunosc! Acum hai sa trecem mai departe!

Hai ca esti iertat! :hug:

 

Cu respect TNG!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Care ati inventat faza cu bujiile 1 si 4 sunt pe o bobina si 2 si 3 pe alta?!!? 1 si 3 pe o bobina si 2 cu 4 pe cealalta !?

@neozealot Toate motoarele cu 4 cilindri au 4 fise. Problema este daca au 4 bobine sau 2 sau 1a!

Problema asta cu aprinderea e buba si la Fazer! la mine a mers cu fise, pipe si bujii noi CR9E (calde). Problema este ca fisa este incastrata in bobina. si merge inlocuit cablul numai cu adaptor de 8e bucata o_O.

1-4, 2-3 :)

 

Am crezut ca R6-le are acelasi sistem cu cate 2 bobine. Dar m-am inselat ... Intr-adevar R6-le are pe fiecare cilindru cate una. Tot ce iti ramane de facut asa cum ti-am zis , este sa schimbi mufele de alea care merg pe alea care nu merg si daca nu iti da scanteie atunci iti este dus Cdi-ul. Eu in viata vietilor mele , nu am mai vazut/auzit undeva , ca daca iti cureti carburatoarele o sa ai scanteie la bujiile la care nu ai .... Poate am ramas eu cu stirile in urma

 

:) poate sa ude bujia sau pur si simplu sa nu ajunga benzina.

 

Si la mn nu mergea cilindru 4 . Azi am sincronizat si curatat dar nu am apucat sa ii fac proba cum trebuie la viteze mai mari nu in oras. Am bujii cr10ek(cum scrie in manual) dar au 2 electrozi si merg cam prost. Le-am pus pe alea vechi cu unu.... Si mecanicu a zis ca trebuie cu unu la carburatie

 

schimba mecanicul cat mai repede daca spus tampenia asta!

 

Ia vezi tu ce zice poza asta facuta de mine acum 5 min. Intamplator am motorul desfacut?!?! este 1 cu 3 sau 1 cu 4?!?!? mecanica reaqu! Acum nu stiu daca la alte modele este la fel, dar bunul simt imi spune ca ESTE?!

 

https://www.box.com/s/k1hmew0lrigpip6paao9

 

nu zice nimic poza aia...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Performance Solutions , greseala mea , nu la bujii , la fise ...



@Larry85 , ma bucur ca ti-ai rezolvat problema. Bravo! Numai bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...