vlad58 Postat Octombrie 3, 2015 Share Postat Octombrie 3, 2015 Pentru cablul de acceleratie ia unul de bicla, e 5 lei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Octombrie 3, 2015 Autor Share Postat Octombrie 3, 2015 Posibil, dar astia la mine in piata nu au capete potrivite si deschid din an in paste... o sa dau o fuga luni dimineata, dar slabe sanse. Oricum, am comandat un set din ala de reparatie, sper sa fie ok. » Post actualizat in 01 Nov 2015 15:40Am rezolvat azi si cablul de acceleratie, cositorit capul, curatata camasa pe interior cu degripant si uns cu ulei la final. Rezervorul a primit si garnituri noi la sorb, am schimbat si filtrul de benzina cu unul de plastic, cu tot cu furtune noi. Bobinele le-am izolat cat de bine am putut, am bagat mastic unde intra fisele, am pus mansoanele de cauciuc peste si le-am prins cu soricei, sa fie cat mai bine izolate. E vie, functioneaza perfect acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Noiembrie 15, 2015 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2015 Ieri seara m-a lasat in drum... filtrul de benzina din plastic, pe care il montasem acum vreo 2 saptamani, s-a indoit si nu mai trecea benzina. Cu chiu, cu vai, am ajuns acasa si azi am aruncat prostia aia de 2 lei si am pus la loc cel metalic, luat de pe ebay in iarna. Nu e stralucit, mai trec particule fine de mizerie prin el, dar e mai bine decat nimic. Am curatat si lantul si, daca tot eram acolo, i-am facut si o baie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 5, 2016 Autor Share Postat Martie 5, 2016 Vine, vine primavaraaa... azi am refacut un filet de la prezonul scaritei, pt ca era stramb si tocit, abia mai prindea 1-2 filete. El saracul nu era pas metric... acum e, inclusiv cel de la prezon ) Montate pe cadru prezoane noi cu pasta de blocare pe filet, dar trebuie sa comand o piulita pt ca cea veche nu mai iese de pe prezonul vechi (incalzita la rosu, nimic... acum zace imbaiata in degripant, dar ma indoiesc ca o sa iasa). Pasul nu e metric, deci piulitele din comert nu se pun in discutie si nici nu mai stau sa-l modific si pe asta, pt ca nu stiu cat de bine o sa stranga si nu pot sa-i pun pasta de blocare si acolo... o sa iau una noua (desi e scumpa, peste 30 lei). Cu ocazia asta am dat jos si cablul de frana spate si pedala, pt curatare si gresare. » Post actualizat in 05 Mar 2016 21:30Si jucariile pt maine, rulmenti roata fata si placute noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Martie 7, 2016 Share Postat Martie 7, 2016 Gasesti prin comert dar trebuie sa mai sapi, nu mai stiu exact dar sunt unii (i-am dibuit, normal, pe net) care au tot felul de suruburi si piulte cu pas normal sau marunt, eu de la ei am luat niste suruburi cu pas marunt tot pentru scarite deoarece mi-am pus suporti de coburi ce veneau prinse cu surubul de la scara pasager iar originalul era prea scurt. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 7, 2016 Autor Share Postat Martie 7, 2016 Intr-una din seri, cand oi avea timp, o sa incerc sa-i refac filetul cu pas metric. Daca il stric, aia e... comand si piulita, si prezon (asta e ieftin). Problema nu e doar de pret, e si de durata... minim 2 saptamani. Nu prea am timp sa umblu prin oras, de asta prefer solutii "locale". N-am avut timp si chef nici sa ma ocup de roata fata, dar o sa-mi fac timp, ca ma prinde iar primavara nepregatit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 8, 2016 Share Postat Martie 8, 2016 Ce bine arata javra! Ar merge o culoare plina nemarmorata, un visiniu inchis inchis si ar fi mortala...si zici ca inca merge huh? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 8, 2016 Autor Share Postat Martie 8, 2016 Sau un candy red si o vopsea la pistol... Dar momentan e ok si asa. Merge saraca...mai schimb una, alta si incerc sa o tin pe linia de plutire » Post actualizat in 08 Mar 2016 19:05 Placute vechi vs. noi » Post actualizat in 12 Mar 2016 18:26 Am refacut si filetul respectiv acum cateva zile... e totul ok. Tot atunci am pus si placutele noi de frana, Goldfren. Azi am scos rulmentii vechi cu o metoda f simpla, un conexpand polizat putin, 15 lei la dedeman si a durat 1 minut de rulment. Montat rulmenti noi si desfacut melcul de km, sa-l curat bine si sa-l gresez. » Post actualizat in 12 Mar 2016 20:23 Montat totul la loc, spalata si janta bine. Maine sa-i fac o aerisire la frana, sa fiu sigur ca e in regula. » Post actualizat in 03 Apr 2016 14:36 Azi: filtru de aer uns (am sacrificat niste ulei K&N), pus bateria complet incarcata, dat afara din casa, robinetul pe PRI si pornita pt prima data pe anul asta Dupa aia schimb de ulei si filtru, anul asta am mers pe 10w40, fata de 15w50 anii trecuti. La final, stearsa de praf si putin polish la crom. De maine... pe strada. » Post actualizat in 06 Apr 2016 17:18 Uleiul nou, 10w40, nu imi place deloc... se incalzeste rapid motorul, dar e f zgomotoasa cutia la schimbare, troncane si opune rezistenta. Da, am tot reglat la ambreiaj... degeaba. Urmeaza, in weekend probabil, sa-l dau afara (il bag in vaca, ca ei ii place vascozitatea asta) si sa revin la 15w50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 10, 2016 Autor Share Postat Aprilie 10, 2016 Si iar schimb de ulei, cu belray exs 15w50, ca si in anii trecuti. Cutia si-a revenit instant, totul e bine acum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 Incepe sa arate a motocicleta de femeie, ai cam exagerat cu rosu/rozul ala de pe spite. Parerea mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 10, 2016 Share Postat Aprilie 10, 2016 Incepe sa arate a motocicleta de femeie, ai cam exagerat cu rosu/rozul ala de pe spite. Parerea mea. Ai vazut vreun mecanic de locomotiva (cu abur) femeie? Ce-i reprosez eu e ca nu a fost atent la detalii si a sparcait butucul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 10, 2016 Autor Share Postat Aprilie 10, 2016 Mergea mai bine pe negru, dar imi plac si pe rosu... la momentul ala asa mi-a venit inspiratia. Am vrut sa le refac pe negru asta iarna, dar mi-a fost lene... poate la anul. Da, am mai dat si pe butuc, dar din avion nu se vede ) » Post actualizat in 16 Apr 2016 15:49Dat jos ambele roti, gresat rulmentii, reglat, curatat si uns lantul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
meck Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 salut, iti urmaresc de ceva vreme proiectul cu virago si imi place ca dai atentie la toate detaliile si elementele iepii. a iesit frumoasa la final, desi ai tradat-o si ti-ai luat alta... am si eu o intrebare: ce baterie ai pus pe ea? ma intereseaza amperajul in principal pentru ca eu am "pierdut" bateria originala si nu mai stiu de care ar trebui sa iau. merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 6, 2016 Autor Share Postat Mai 6, 2016 Salut si merci. Nu am tradat-o la propriu, pt ca tot cu ea circul cel mai mult, 5-6 zile din 7. Din pacate bugetul nu-mi permite sa-i fac tot ce as vrea sa-i fac... dar poate in timp o mai modific si intineresc. JMT parca e marca, a fost cea mai ieftina pe care o avea mexykanu atunci (si pe care putea sa mi-o si recomande ca e ok), cam 120 lei la vremea aia. Vad ca e la al 3lea sezon si nu da semne de oboseala. 10Ah ar trebui sa aiba, dar trebuie sa fii atent si la dimensiuni. Cel mai simplu ceri baterie pt viroaga de 250 si ti-o gaseste in soft vanzatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
meck Postat Mai 6, 2016 Share Postat Mai 6, 2016 multumesc pentru raspuns. amperajul ma interesa cel mai mult, pentru ca eu nu o mai am pe cea care m-a servit 4 ani cat am mers cu motorul si nu mai stiam cat este "suficient". fara suparare, dar eu nu cer vanzatorului sa-mi dea ce e mai potrivit pentru motor sau masina, pentru ca ar fi mai ieftin sa le dau foc si sa-mi cumpar altele noi odata la 2 ani, in opinia lor. asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 6, 2016 Autor Share Postat Mai 6, 2016 Nu ca marca... ceri o oferta de baterie pt modelul X si el iti ofera N marci, la diverse preturi. Cel putin asa face mexykanu, pe care il recomand oricand. Iti si spune care merita si care nu, iti poate da sfaturi care sa te ajute sa alegi. Ca Ah, 10-11 sunt indicati, in mod normal sunt 10, dar am vazut si unele cu 11Ah. E un motor mic si amperajul asta e arhisuficient pt el. » Post actualizat in 15 May 2016 12:48Bucsi noi la amortizoarele spate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 12, 2016 Autor Share Postat Iunie 12, 2016 Azi cica i-am reglat supapele... doar 3 din 4, evacuarea din fata nu a vrut sa se desfaca (capacul). Asta pt ca, evident, cineva inainte mea, nu a folosit cheia de 24, probabil un mops, ceva, si a futut capul la toate capacele. Probabil va trebui sa le tai si sa cumpar unele noi, candva in viitor, cand oi reface motorul... Pe admisie erau f stranse, le-am pus la fix 0,1mm (0,08-0,12 in manual). Initial am pus una la 0,11-0,12 dar batea ca toti dracii, asa ca am revenit la mijloc. Cu ocazia asta am pus si robinet nou de benzina si am curatat putin si carburatorul (nu era mare nevoie, dar tot eram langa el). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Iunie 12, 2016 Share Postat Iunie 12, 2016 Pai ce avea robinetul vechi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iunie 12, 2016 Autor Share Postat Iunie 12, 2016 Curgea pe la iesirea spre carburator. Cotul/niplul ala a prins joc si pica pe langa el. De vreo luna nu a mai curs, depinde de pozitia cotului, dar am preferat sa pun unul nou. » Post actualizat in 26 Jun 2016 18:25Azi am pus cui ponto nou, la cel vechi s-a rupt sarmulita care-l tinea pe plutitor. Plus putin reglat carburatorul, totul pare ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Cata Postat August 19, 2016 Share Postat August 19, 2016 Super proiectul. Am stat vreo 2 ore sa citesc dar a meritat ). Totusi , ma ingrozesc avand in vedere ca vreau sa iau si eu o viroaga, insa nu stiu mecanica )). Ce planuri ai pe s3zonul viitor cu ea ^^? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat August 21, 2016 Autor Share Postat August 21, 2016 Nu stiu daca mai apuc anul asta, sau poate la anul... tot zic sa ii fac un ghidon z-bar. Si un gratar pe spate, pt o geanta (o am deja) de pus diverse in ea. La iarna cred ca o sa dau jos motorul de pe cadru, sa schimb capacele de la tacheti cu unele noi, plus operatiunile clasice de intretinere. Viroaga e mobra de zi cu zi, o folosesc zilnic in Bucuresti, nu pot sa fac modificari care sa ii scada utilitatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Cata Postat August 21, 2016 Share Postat August 21, 2016 Deci de asta nu ai renuntat la ea dupa atata timp ^^. E bine ca isi traieste viata condusa zilnic decat uitata in curte la prietenul tau ) cred ca daca nu o salvai tu era deja la fier vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 29, 2016 Autor Share Postat Septembrie 29, 2016 Dupa 25 ani, azi a primit si ea o pereche de amortizoare noi. Cele vechi erau praf, ajungeau imediat la capat, iar cu pasager in spate atingea anvelopa in aripa. Nu sunt originale (nu mai retin firma), sunt mai scurte cu vreo 3cm, dar isi fac treaba. Pe reglajul de mijloc sunt putin cam rigide, mai ales ca ma obisnuisem cu balansul celor vechi, dar maine le dau la minim compresia arcului, sa fie mai moi putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Klaus Cata Postat Septembrie 29, 2016 Share Postat Septembrie 29, 2016 Uuu shinnnny. Cat a fost setu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 29, 2016 Autor Share Postat Septembrie 29, 2016 Pai da, shiny, cand am parcat-o ma uitam ca e super jegoasa (nu am mai spalat-o din primavara), doar amortizoarele noi lucesc ) Le-am luat de la un coleg viragist, 200 lei + transport. Originalele erau vreo 200 euro, chinezariile sunt 120-130 dolari, cam asa. Urmeaza kit de lant si kit de ambreiaj, piesele sunt comandate deja, montajul probabil o sa-l fac la iarna, sa vedem daca ma descurc la ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.