Sari la conținut

Yamaha Virago - Bloody Mary


Geo_ZGA
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 391
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Posibil, dar astia la mine in piata nu au capete potrivite si deschid din an in paste... o sa dau o fuga luni dimineata, dar slabe sanse. Oricum, am comandat un set din ala de reparatie, sper sa fie ok.


» Post actualizat in 01 Nov 2015 15:40

Am rezolvat azi si cablul de acceleratie, cositorit capul, curatata camasa pe interior cu degripant si uns cu ulei la final. Rezervorul a primit si garnituri noi la sorb, am schimbat si filtrul de benzina cu unul de plastic, cu tot cu furtune noi.

Bobinele le-am izolat cat de bine am putut, am bagat mastic unde intra fisele, am pus mansoanele de cauciuc peste si le-am prins cu soricei, sa fie cat mai bine izolate.

E vie, functioneaza perfect acum :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Ieri seara m-a lasat in drum... filtrul de benzina din plastic, pe care il montasem acum vreo 2 saptamani, s-a indoit si nu mai trecea benzina. Cu chiu, cu vai, am ajuns acasa si azi am aruncat prostia aia de 2 lei si am pus la loc cel metalic, luat de pe ebay in iarna. Nu e stralucit, mai trec particule fine de mizerie prin el, dar e mai bine decat nimic.

Am curatat si lantul si, daca tot eram acolo, i-am facut si o baie.

post-69984-0-33510400-1447599620_thumb.jpg

post-69984-0-62476900-1447599629_thumb.jpg

post-69984-0-82851700-1447599636_thumb.jpg

post-69984-0-47309500-1447599645_thumb.jpg

post-69984-0-19228900-1447599653_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Vine, vine primavaraaa... azi am refacut un filet de la prezonul scaritei, pt ca era stramb si tocit, abia mai prindea 1-2 filete. El saracul nu era pas metric... acum e, inclusiv cel de la prezon :)) Montate pe cadru prezoane noi cu pasta de blocare pe filet, dar trebuie sa comand o piulita pt ca cea veche nu mai iese de pe prezonul vechi (incalzita la rosu, nimic... acum zace imbaiata in degripant, dar ma indoiesc ca o sa iasa). Pasul nu e metric, deci piulitele din comert nu se pun in discutie si nici nu mai stau sa-l modific si pe asta, pt ca nu stiu cat de bine o sa stranga si nu pot sa-i pun pasta de blocare si acolo... o sa iau una noua (desi e scumpa, peste 30 lei).

Cu ocazia asta am dat jos si cablul de frana spate si pedala, pt curatare si gresare.


» Post actualizat in 05 Mar 2016 21:30

Si jucariile pt maine, rulmenti roata fata si placute noi.

post-69984-0-85241300-1457197225_thumb.jpg

post-69984-0-96916900-1457197236_thumb.jpg

post-69984-0-44344600-1457197244_thumb.jpg

post-69984-0-92229000-1457213444_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gasesti prin comert dar trebuie sa mai sapi, nu mai stiu exact dar sunt unii (i-am dibuit, normal, pe net) care au tot felul de suruburi si piulte cu pas normal sau marunt, eu de la ei am luat niste suruburi cu pas marunt tot pentru scarite deoarece mi-am pus suporti de coburi ce veneau prinse cu surubul de la scara pasager iar originalul era prea scurt.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-una din seri, cand oi avea timp, o sa incerc sa-i refac filetul cu pas metric. Daca il stric, aia e... comand si piulita, si prezon (asta e ieftin). Problema nu e doar de pret, e si de durata... minim 2 saptamani.

Nu prea am timp sa umblu prin oras, de asta prefer solutii "locale".

N-am avut timp si chef nici sa ma ocup de roata fata, dar o sa-mi fac timp, ca ma prinde iar primavara nepregatit :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau un candy red :) si o vopsea la pistol... Dar momentan e ok si asa.

Merge saraca...mai schimb una, alta si incerc sa o tin pe linia de plutire

» Post actualizat in 08 Mar 2016 19:05

Placute vechi vs. noi

» Post actualizat in 12 Mar 2016 18:26

Am refacut si filetul respectiv acum cateva zile... e totul ok. Tot atunci am pus si placutele noi de frana, Goldfren.

Azi am scos rulmentii vechi cu o metoda f simpla, un conexpand polizat putin, 15 lei la dedeman si a durat 1 minut de rulment. Montat rulmenti noi si desfacut melcul de km, sa-l curat bine si sa-l gresez.

» Post actualizat in 12 Mar 2016 20:23

Montat totul la loc, spalata si janta bine. Maine sa-i fac o aerisire la frana, sa fiu sigur ca e in regula.

» Post actualizat in 03 Apr 2016 14:36

Azi: filtru de aer uns (am sacrificat niste ulei K&N), pus bateria complet incarcata, dat afara din casa, robinetul pe PRI si pornita pt prima data pe anul asta :D Dupa aia schimb de ulei si filtru, anul asta am mers pe 10w40, fata de 15w50 anii trecuti.

La final, stearsa de praf si putin polish la crom.

De maine... pe strada.

» Post actualizat in 06 Apr 2016 17:18

Uleiul nou, 10w40, nu imi place deloc... se incalzeste rapid motorul, dar e f zgomotoasa cutia la schimbare, troncane si opune rezistenta. Da, am tot reglat la ambreiaj... degeaba. Urmeaza, in weekend probabil, sa-l dau afara (il bag in vaca, ca ei ii place vascozitatea asta) si sa revin la 15w50.

post-69984-0-06636600-1457463925_thumb.jpg

post-69984-0-87158300-1457807131_thumb.jpg

post-69984-0-92057400-1457807143_thumb.jpg

post-69984-0-71023600-1457807151_thumb.jpg

post-69984-0-51194300-1457807159_thumb.jpg

post-69984-0-12444700-1457814153_thumb.jpg

post-69984-0-76958500-1457814157_thumb.jpg

post-69984-0-45735100-1459694163_thumb.jpg

post-69984-0-95607300-1459694168_thumb.jpg

post-69984-0-10502900-1459694174_thumb.jpg

post-69984-0-85893400-1459694180_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Mergea mai bine pe negru, dar imi plac si pe rosu... la momentul ala asa mi-a venit inspiratia. Am vrut sa le refac pe negru asta iarna, dar mi-a fost lene... poate la anul.

Da, am mai dat si pe butuc, dar din avion nu se vede :))


» Post actualizat in 16 Apr 2016 15:49

Dat jos ambele roti, gresat rulmentii, reglat, curatat si uns lantul

post-69984-0-62066100-1460821738_thumb.jpg

post-69984-0-52495600-1460821743_thumb.jpg

post-69984-0-40539700-1460821749_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

salut,

iti urmaresc de ceva vreme proiectul cu virago si imi place ca dai atentie la toate detaliile si elementele iepii. a iesit frumoasa la final, desi ai tradat-o si ti-ai luat alta... :P

am si eu o intrebare: ce baterie ai pus pe ea? ma intereseaza amperajul in principal pentru ca eu am "pierdut" bateria originala si nu mai stiu de care ar trebui sa iau. merci!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut si merci. Nu am tradat-o la propriu, pt ca tot cu ea circul cel mai mult, 5-6 zile din 7. Din pacate bugetul nu-mi permite sa-i fac tot ce as vrea sa-i fac... dar poate in timp o mai modific si intineresc.

JMT parca e marca, a fost cea mai ieftina pe care o avea mexykanu atunci (si pe care putea sa mi-o si recomande ca e ok), cam 120 lei la vremea aia. Vad ca e la al 3lea sezon si nu da semne de oboseala.

10Ah ar trebui sa aiba, dar trebuie sa fii atent si la dimensiuni. Cel mai simplu ceri baterie pt viroaga de 250 si ti-o gaseste in soft vanzatorul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc pentru raspuns. amperajul ma interesa cel mai mult, pentru ca eu nu o mai am pe cea care m-a servit 4 ani cat am mers cu motorul si nu mai stiam cat este "suficient". fara suparare, dar eu nu cer vanzatorului sa-mi dea ce e mai potrivit pentru motor sau masina, pentru ca ar fi mai ieftin sa le dau foc si sa-mi cumpar altele noi odata la 2 ani, in opinia lor.

asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ca marca... ceri o oferta de baterie pt modelul X si el iti ofera N marci, la diverse preturi. Cel putin asa face mexykanu, pe care il recomand oricand. Iti si spune care merita si care nu, iti poate da sfaturi care sa te ajute sa alegi.

Ca Ah, 10-11 sunt indicati, in mod normal sunt 10, dar am vazut si unele cu 11Ah. E un motor mic si amperajul asta e arhisuficient pt el.


» Post actualizat in 15 May 2016 12:48

Bucsi noi la amortizoarele spate

post-69984-0-28190100-1463316452_thumb.jpg

post-69984-0-69422000-1463316458_thumb.jpg

post-69984-0-98338200-1463316467_thumb.jpg

post-69984-0-05321000-1463316475_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Azi cica i-am reglat supapele... doar 3 din 4, evacuarea din fata nu a vrut sa se desfaca (capacul). Asta pt ca, evident, cineva inainte mea, nu a folosit cheia de 24, probabil un mops, ceva, si a futut capul la toate capacele. Probabil va trebui sa le tai si sa cumpar unele noi, candva in viitor, cand oi reface motorul...

Pe admisie erau f stranse, le-am pus la fix 0,1mm (0,08-0,12 in manual). Initial am pus una la 0,11-0,12 dar batea ca toti dracii, asa ca am revenit la mijloc.

Cu ocazia asta am pus si robinet nou de benzina si am curatat putin si carburatorul (nu era mare nevoie, dar tot eram langa el).

post-69984-0-80488200-1465750927_thumb.jpg

post-69984-0-18712000-1465750935_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Curgea pe la iesirea spre carburator. Cotul/niplul ala a prins joc si pica pe langa el. De vreo luna nu a mai curs, depinde de pozitia cotului, dar am preferat sa pun unul nou.


» Post actualizat in 26 Jun 2016 18:25

Azi am pus cui ponto nou, la cel vechi s-a rupt sarmulita care-l tinea pe plutitor. Plus putin reglat carburatorul, totul pare ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Nu stiu daca mai apuc anul asta, sau poate la anul... tot zic sa ii fac un ghidon z-bar. Si un gratar pe spate, pt o geanta (o am deja) de pus diverse in ea. La iarna cred ca o sa dau jos motorul de pe cadru, sa schimb capacele de la tacheti cu unele noi, plus operatiunile clasice de intretinere.

Viroaga e mobra de zi cu zi, o folosesc zilnic in Bucuresti, nu pot sa fac modificari care sa ii scada utilitatea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Dupa 25 ani, azi a primit si ea o pereche de amortizoare noi. Cele vechi erau praf, ajungeau imediat la capat, iar cu pasager in spate atingea anvelopa in aripa.

Nu sunt originale (nu mai retin firma), sunt mai scurte cu vreo 3cm, dar isi fac treaba. Pe reglajul de mijloc sunt putin cam rigide, mai ales ca ma obisnuisem cu balansul celor vechi, dar maine le dau la minim compresia arcului, sa fie mai moi putin.

post-69984-0-22523600-1475181782_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai da, shiny, cand am parcat-o ma uitam ca e super jegoasa (nu am mai spalat-o din primavara), doar amortizoarele noi lucesc :))

Le-am luat de la un coleg viragist, 200 lei + transport. Originalele erau vreo 200 euro, chinezariile sunt 120-130 dolari, cam asa.

Urmeaza kit de lant si kit de ambreiaj, piesele sunt comandate deja, montajul probabil o sa-l fac la iarna, sa vedem daca ma descurc la ambreiaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...