Sari la conținut

Yamaha Virago - Bloody Mary


Geo_ZGA
 Share

Postări Recomandate

Nu se tot rupe... cel original era scurt si statea mereu intins. Am luat si o cazatura, ocazie cu care s-a lovit si maneta de ambreiaj, probabil a si fortat in cablu... la cateva zile dupa m-am trezit cu fire rupte din el. Cel universal nu stiu cum si de ce a cedat, ideea e ca s-a rupt in butoias. Poate l-am fortat eu la taiere, habar n-am, butoiasul are aceeasi marime ca cel original... Acum am pus cablu nou (aceeasi camasa, nu agata in ea), mai gros decat cel de inainte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 391
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pana acum am scapat :D Mai am diseara drumul spre casa si... s-a cam terminat sezonul, din pacate :( O sa-mi lipseasca, dar asta e, nu pot sa le impac pe toate... nu imi vine sa dau 150-200 lei pe rca si sa merg o luna adunata, din 6. Oricum, mai are nevoie si de ceva surubareala, asa ca asta e, o trag pe dreapta :)


» Post actualizat in 21 Oct 2014 13:58

Azi i-am montat si suportii de coburi, modificati ca sa se potriveasca la Viroguta. Multumiri lui DaSchmutz/Banzay pt suporti si lui zdriki pt modificari.

Cu ocazia asta am refacut si un filet din cadru, care prindea partea de sus a crash bar-ului de pe dreapta. Filetul vechi era dus si surubul nu strangea, motiv pt care zdranganea si statea de forma acolo.

post-69984-0-82917000-1413899840_thumb.jpg

post-69984-0-42666900-1413899859_thumb.jpg

post-69984-0-42137300-1413899870_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Ti-au iesit foarte bine insa eu as face 2 modificari .Prima se refera la urechile alea de la partea de jos, ori le tai ca sa nu-ti intepe coburile daca sunt inalte si atarna peste bara sau faci ce a spus Banzay.si atunci ai 2 portbagaje pe care poti pune si rucsaci (sau rucsacuri ca asa vrea DEXul).A doua modificare ar fi sa pun semnalizarile vechi ca erau mai retrase sau sa fac cumva se le mai adun pe astea pe langa motocicleta.Si pune si tu un catadioptru pe limba aia, deasupra stopului ca alt scop eu nu-i vad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-avem... poate saptamana care vine sa iau una de la Lidl, sa vedem daca permite bugetul. Oricum, nu ma asteptam la vremea asta, eu speram sa o spal si sa o bag in casa weekendul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai si eu ma uit acum in urma si vad cat am tras cu ea... pornisem de la ideea ca intr-o luna, doua, e gata. A durat mai mult de 1 an si spre final deja ma saturasem de ea. Si iarna asta mai am de mesterit la ea, dar fata de ce a fost, acum e nimica toata :)

p.s: suportii aia de coburi nu-ti par cunoscuti? :)) sunt de pe una din mobrele tale, cea pe care o luase Andrei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mobra e in acelasi loc ca si acum o saptamana, nu am avut timp de ea si nici vremea nu a fost prea buna... trebuie sa o spal si o sa bag in casa, dupa care ma ocup de ea: suportii de coburi, tamburul spate rectificat, saboti noi, inlocuit simeringurile de ulei de la furca, lacuit din nou rezervorul, curatenie, gresat diverse... e timp, toata iarna :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

Nu prea am mai bagat-o in seama in ultimul timp, dar m-am ocupat de suportii de coburi, am taiat fiarele alea si am facut probe... concluzia a fost ca trebuie modificati si coburii, prinderea lor de fapt, ca sa vina bine, pt ca nu au loc de sissy bar. Teoretic se poate, practic nu o voi face pt ca m-am hotarat ca asta mica sa ramana pt oras, iar pt plimbarile lungi sa iau un touring... urmeaza. Daca o sa am timp, bani si chef, o sa incerc sa o fac un mini-bobber.

Azi am venit pornit pe ea de la munca si am dat jos roata spate. Tamburul are santuri si uzeaza inegal si rapid sabotii, drept urmare nu aveam frana spate mai mult de 5-10 franari. Maine sper sa ajung la strungar, sa rectifice tamburul, dupa care trebuie sa comand saboti noi si o anvelopa spate, daca tot e roata jos. Asta e din 2006 si e cam lemn, pe ud sau asfalt rece fac drifturi.

Am comandat si simeringuri noi de ulei pt furca fata, o sa comand si cuzineti, sa fiu sigur... plus ulei nou. Alti bani, alta distractie, mi-a trebuit mie vechitura :))

post-69984-0-18701000-1421867969_thumb.jpg

post-69984-0-39573600-1421867975_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ba da, am pus Athena. Si totusi dupa vreo luna a curs primul, dupa vreo 2-3 si al 2lea. Ori au fost proaste simeringurile, ori cuzinetii sunt dusi (desi nu mi s-a parut ca au joc). Zgarieturi nu vad pe tuburi, nici nu se simt la mana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Ce am mai facut la Maria...

- rectificat tamburul, am scapat de santuri

- saboti noi si arculete noi Ferodo

- comandat anvelopa spate noua Mitas, inca o astept

- janta spate avea o gramada de rugina la interior (de ce nu ma mira?!), curatata cat s-a putut, 3 straturi de feruginol si 2 de zinc

- azi am demontat pompa de benzina (era curata), filtrul de benzina curatat, robinetul de benzina desfacut si curatat, carburatorul desfacut la camera de nivel, curatat tot. DAR... am descoperit la o sita interioara o adunatura de scame. Da, scame... :-L Nu inteleg de unde au aparut, e f ciudat.

post-69984-0-17099700-1424619305_thumb.jpg

post-69984-0-77909800-1424619311_thumb.jpg

post-69984-0-56802500-1424619324_thumb.jpg

post-69984-0-63305900-1424619333_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bag seama ca o pregatesti de vanzare.

Imi place Maria ta daca nu as avea-o pe Tihuta si pe Jimilica mai mult ca sigur ca as lua-o, stiu ca a fost refacuta cu simt de raspundere. Dar si asa sunt bigam si sa divortezi e cam greu.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, o pregatesc pt sezon, pt mine :) Sunt oarecum indecis cu vanzarea, imi e drag de ea si consuma putin (i-am dat si nivelul mai mic azi). Plus ca am bagat vreo 500 euro numai in piese, inca 500 mobra, plus munca mea... sunt sigur ca nu o sa-mi convina ofertele.

O sa calaresc vaca noua prin oras, cand o sa o aduc acasa, si o sa vad cum se descurca prin aglomeratie. Daca ma pot strecura usor, poate o pun pe Maria la vanzare, dar la un pret care sa-mi convina (a se citi "mare si greu de vandut") :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu cred ca o s-o vinzi asa greu ca are tot pedigri-ul pe forum, cumparatorul nu merge la noroc.

Si crede-ma daca incepi sa mergi cu aia mare, n-o sa-ti mai vina sa te urci pe Maria. Asa a patit si Jimilica mea, e statuta de 1 an 1/2.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc ca aia mare are niste dezavantaje in oras... in primul rand e mare, mult mai mare decat viroguta, si mai grea... si mai are si un consum nesimtit.

Pe de alta parte, o sa fie 2 rca, 2 itp, 2 impozite, 2 fiare de bagat bani in ele.

O sa vad, momentan pe Maria o ingrijesc ca pt mine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma gandesc ca aia mare are niste dezavantaje in oras... in primul rand e mare, mult mai mare decat viroguta, si mai grea... si mai are si un consum nesimtit.

Pe de alta parte, o sa fie 2 rca, 2 itp, 2 impozite, 2 fiare de bagat bani in ele.

O sa vad, momentan pe Maria o ingrijesc ca pt mine :)

Las ca vezi tu cum e treaba cu "mai mare si mai grea" o sa ti se para muuult mai manevrabila si usoara cand o sa mergi pe ea. Consumul da e o problema, dar o sa treci usor cu vederea in fata celorlalte avantaje, de exemplu o sa fii uimit ca nu trebuie sa te crispezi(ca sa nu zic strangi din c..) cand faci o depasire si mai ai si "bagaj " cu tine, mai vorbim.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, azi am facut o prostie... m-am apucat sa schimb rulmentii pe spate (3 la numar). Am reusit sa scot fara probleme rumentul mare de pe port-pinion, sa-l si montez pe cel nou, dar am scos doar 1,5 rulmenti, din 2, de pe butucul rotii spate.

Spun 1,5 din 2 pt ca am ramas cu o camasa exterioara blocata pe butuc... e cam la linie cu butucul, in interior, si nu pot sa o bat cu o daltita sau dorn, singura solutie la care ma gandesc acum e sa incalzesc cu lampa camasa si sa incerc sa o bat din lateral. Fiind din otel, nu am reusit decat sa ii fac cateva zgarieturi... nu stiu ce naiba sa-i mai fac si oricum e tarziu acum, sa mai bocan cu ciocanul si dalta.

p.s: am impresia ca rulmentii sunt originali, 24 ani...


» Post actualizat in 07 Mar 2015 14:11

Evrika! Am pus rulmentii noi astazi. Astept anvelopa noua si roata spate poate sa fie montata la loc.


» Post actualizat in 29 Mar 2015 13:54

Intre timp am montat roata spate, cu anvelopa noua Kenda, dot iulie 2014, am pus la loc carburatorul, pompa de benzina si robinetul si am mai schimbat cateva suruburi ruginite.

Azi m-am apucat de furca fata, sa-i schimb cuzinetii si simeringurile de ulei, toate OEM Yamaha. Evident, pun si ulei nou.

post-69984-0-17821000-1425737421_thumb.jpg

post-69984-0-07378900-1425737428_thumb.jpg

post-69984-0-03012900-1425737471_thumb.jpg

post-69984-0-12117100-1427637219_thumb.jpg

post-69984-0-85140700-1427637225_thumb.jpg

post-69984-0-06317100-1427637235_thumb.jpg

post-69984-0-65692900-1427637241_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Am inviat-o azi :D Am facut deja o tura scurta cu ea si la intoarcere am realizat ca nu am montat nr :))

Initial nu benzinea... ce are, ce are?! Intr-un final mi-am dat seama ca micsorasem nivelul in carburator in asa hal incat era inchis complet :)) Dupa ce l-am reglat cum trebuie, a pornit la prima cheie.

Acum sa ung lantul sa montez capacul de la pinion si aparatoarea de lant... si numarul.

Si de maine are si RCA.


» Post actualizat in 20 Apr 2015 17:53

Dupa ce vineri am uitat sa pun firul de - de la regulator la baterie, si am impins-o cativa km buni, mi-a picat fisa si am rezolvat problema sambata. Duminica i-am montat capacul de la pinion, revopsit negru mat, aparatoarea de lant si am uns lantul.

Azi am mers cu uleiul ramas de anul trecut si nu prea mi-a placut cum suna si cum schimba vitezele, asa ca am dat o fuga pana la "dealerul" mexykanul si am luat 2l de Bel Ray 15w50, pe ce a mers si anul trecut, plus un filtru de ulei. Le-am schimbat, pus saiba noua de cupru la busonul de golire si aia e.

Mai nou parca aud supapele la cilindrul din spate... ori sunt eu nebun, ori ar trebui sa le reglez si pe alea. Problema e ca manualul indica o cheie speciala, cotita, pe care nu o am, asa ca probabil voi ajunge la Ambulanta Moto si cu asta mica pt reglaj. Nu e graba.

post-69984-0-91837600-1429552306_thumb.jpg

post-69984-0-43683700-1429552308_thumb.jpg

post-69984-0-28187100-1429552310_thumb.jpg

post-69984-0-14913900-1429552312_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Era si cazul sa se mai strice ceva, nu? :)) ieri dimineata am gasit roata fata pe janta...pana. Am luat o camera noua si in dimineata asta am montat-o (la vulcanizare). Daca e cuminte, poate primeste si o spalare in weekend

post-69984-0-90059000-1440743006_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Si iar stricata... de vreo saptamana nu mai tragea calumea, balbaia la acceleratie... azi m-am apucat de ea, ori carburatia, ori aprinderea. Mesterind la ea, mi s-a rupt cablul de acceleratie, era ruginit muci la jumatate, desi i-am tot bagat ulei. Carburatorul avea si el ceva mizerie, plus ca la una din bobine am gasit apa, chiar unde intra fisa in ea.

Ca tot eram cu mobra desfacuta, am profitat de ocazie sa refac lacul de pe rezervor. Acum sa caut prin fiarele de pe balcon sa vad cum pot sa incropesc un cablu nou de accelaratie.

post-69984-0-10582200-1443890462_thumb.jpg

post-69984-0-37036300-1443890470_thumb.jpg

post-69984-0-85617400-1443890481_thumb.jpg

post-69984-0-58730700-1443890494_thumb.jpg

post-69984-0-08002100-1443890502_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In prima poza era matuit... dat cu smirghel p400 si p800 cu apa. arata cat de cat ok si inainte, dar lacul era zgariat si patat de la benzina, asa ca am ales sa-l refac acum, daca tot e mobra nefunctionala. la final da, doar lacuit, 4 sau 5 straturi fine de lac.

nu am gasit cap pt cablul de acceleratie, se pare ca le-am "consumat" la cel de ambreiaj, asa ca zilele urmatoare merg cu vaca, pana vine un kit nou de reparatie. tocmai bine, se usuca si lacul de pe rezervor :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...