Sari la conținut

Yamaha Virago - Bloody Mary


Geo_ZGA
 Share

Postări Recomandate

Ca sa nu-ti mai apara asa repede rugina pune pe o carpa WD40 si da peste tot ce e susceptibil sa rugineasca, o sa patrunda in fisuri si in porii de pe urma ruginii si va fi mai bine protejata, poate ca nu o sa mai luceasca asa tare dar mai bine decat pete de rugina.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 391
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Sau fac asa :D Asta mi-a ocupat cam toata ziua... migaleala multa si inca mai am de curatat ce am dat pe langa, acum am lasat-o asa, sa se usuce bine pe spite.

post-69984-0-47902500-1399138564_thumb.jpg

post-69984-0-27030100-1399138572_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu-ti rabdarea! :crack: Nu arata rau, dar aripile mergeau negre in cazul asta, chiar si capacul de sub sa! Sunt curios cum rezista in timp, ca daca sare, o sa arate naspa si o sa se si curete destul de greu cred.

 

Sau... si mai bine:

http://www.usabobbers.com/wp-content/uploads/2012/01/Yamaha-Virago-250-cc-Bobber-Motorcycle.jpeg

http://virago250street.files.wordpress.com/2011/12/from-france-virago-125-bobber-has-highway-hawk-toolboxkit1.jpg

http://www.usabobbers.com/wp-content/uploads/2012/02/Yamaha-Virago-250-Bobber-Motorcycle.jpg

 

Mai zic? :alcy: Ma gandeam si eu sa ma apuc un pic de bobberit :)

 

Bai, inca ceva, poate stii: Goodkatu intreba de niste teava de inox de 22. Stii vreun loc? Eu am incercat la geplast ai mei, dar nu au de 22. Ma gandeam poate asa imi fac si eu de un dragbar, sa nu mai dau o carca de bani pe unul doar pt. un moft al meu care nu stiu cat va dura...

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai, si daca se cojeste, dracu' o mai reface, asa ramane... am pierdut jumatate de zi cu vopsitul si curatatul azi, o luam razna cand vedeam ca mai am. Dar, desi la inceput aveam dubii cu nuanta de rosu, chiar imi place cum a iesit. Nu e cine stie ce, sunt o gramada de defecte de la pensula, dar din avion nu se vad :D Nu cred ca ar da bine cu aripile negre, imi place asa cum e acum.

Cam ca in poza 3 ma gandeam si eu... doar ca personalizat, fara motorul vopsit, cu evacuarea stock, cu un dragbar...

Nu, nu stiu nici eu... plus ca mai e problema indoitului tevii, trebuie sa iasa unghiul perfect. Am vazut ca e cam 100 lei un ghidon sh, nu e chiar o avere, totul e sa nimeresti unul care sa-ti fie comod.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mie nu imi trebuie indoita. Imi trebuie o bara dreapta de aprox 60 cm sau mai mult putin din care sa imi fac doua bari pentru semighidoane putin mai lungi decat ce am eu acum.

Era mai de mult o firma in Crangasi, chiar langa Auchan,i vechiul complex metalurgic... nu mai stiu cum se numea, ceva cu "inox", poate au acolo.

 

Foarte frumoasa Marie asta ! Felicitarile mele pentru ce ai realizat !

Merci, inca mai am de lucrat la ea, dar e functionala. Ma uitam la primele poze, cand am luat-o, si la cum e acum... diferenta majora

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Duminica am taiat camasa... azi am taiat cablul (de ambreiaj, ca sa se inteleaga) si l-am cositorit. Se pare ca mi-a iesit din prima :D Bara de cositor din piata (14 lei jumatate de bara), pasta decapanta (6 lei) + un castronel mic de inox pus pe aragaz.

Maine cred ca-l montez, ca ma enerveaza rau cablul actual... m-a mancat undeva sa mai reglez la el si tine cam sus acum.



Mda, ieri seara s-a spart toba... i-am dat o mica forja si la semafor mi se parea ca se aude cam tare si cam urat. Initial m-am gandit ca poate scapa pe la vreo imbinare... dar azi dimineata am verificat si se pare ca e toba aia din interior. E cam ruginita si nu cred ca merge sudura pe ea... o sa incerc cu banda de reparat tobe auto.

post-69984-0-96689000-1399401464_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Mda, ieri seara s-a spart toba... i-am dat o mica forja si la semafor mi se parea ca se aude cam tare si cam urat.

Tu ai trecut aseara pe timisoara si faceai zgomot? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum baaaai? Altii le dau gauri, scot chestii din ele si tu sa repari... nu se face asa ceva :crack: Ce toba de referi ca e sparta? Aia care vine prinsa pe sub? Tai-o de tot daca e ruginita, un sudor bun rezolva frumos treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu sunt sigur, am verificat pe fuga azi dimineata... ori toba de tabla din spatele celei de jos cromate... ori teava de la cilindrul din spate. Una din doua...

Problema e ca fiind ruginita, nu cred ca mai prinde sudura pe ea. Si sa o tai de tot nu prea imi vine... plus ca mai e o problema, teava de la cilindrul din spate e "sudata" de rugina unde se uneste cu toba si nu am putut sa o desfac deloc anul trecut.

post-69984-0-13104100-1399459414_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai folosit un ciocan destul de mare inseamna :P Toba de sus e falsa sau care e faza? M-am uitat pe poze pe net un pic si cam asta am inteles eu. Baga flexu, taie tot ce e in plus :D Vezi sa nu ajungi cu un bobber ca mai sus :) Sau du-te la rados, te rezolva ei finut... Am vazut ca au solutii la orice. Si inca ceva, daca ai piese care le vrei vopsite electrostatic, negru sau alb, de dimensiuni mai mici sa intre la un cuptor mic, iti platesti posta si ti le fac eu mocca. Iti zice Pisica daca e multumit. Stau cu emotii pana le primeste inapoi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.cu cablul de ambreiaj..........in targ vitan cam 15costa,doar sarma si pastila.eu asa merg de ceva timp

 

arata bine cercul tau,poate ne vedem sa mai schimbam ceva impresii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai folosit un ciocan destul de mare inseamna Toba de sus e falsa sau care e faza? M-am uitat pe poze pe net un pic si cam asta am inteles eu. Baga flexu, taie tot ce e in plus Vezi sa nu ajungi cu un bobber ca mai sus Sau du-te la rados, te rezolva ei finut... Am vazut ca au solutii la orice. Si inca ceva, daca ai piese care le vrei vopsite electrostatic, negru sau alb, de dimensiuni mai mici sa intre la un cuptor mic, iti platesti posta si ti le fac eu mocca. Iti zice Pisica daca e multumit. Stau cu emotii pana le primeste inapoi

 

Ba da, char am folosit 2 ciocane :)) Am renuntat sa mai insist cand era sa o daram cu totul, tragand de tevi pe acolo (si tinea un prieten de ea).

Bai, nu prea e buget pt mers la meserias... ca daca aveam bani, imi refaceam si traseul de la cilindrul spate, cu teava noua de inox. Dar cum nu sunt bani... peticesc cum pot.

Pai chiar as avea niste maruntisuri din astea mici, gen comenzile de pe ghidon. Buba e ca nu pot sa merg cu ea fara piesele astea, dar vedem noi cum facem. Negru, totul negru :D

 

salut.cu cablul de ambreiaj..........in targ vitan cam 15costa,doar sarma si pastila.eu asa merg de ceva timp

 

arata bine cercul tau,poate ne vedem sa mai schimbam ceva impresii

 

Salut. Problema la mine e ca si camasa e scurta. Tocmai de aia am luat un cablu de ambreiaj universal, cu tot cu pastila... il aveam de ceva timp dar nu am apucat sa-l fac. Camasa are spira de metal pe exterior si cablul pare de calitate, sper sa tina.

Sigur, vorbim si vedem cum facem, ne intalnim la o vorba cand da caldura. Momentan drumurile mele cu mobra se rezuma mai mult la munca. Ba nu e timp, ba e vremea urata...

Deci chiar in jur de 18:00 ca atunci am ajuns si eu

 

Sa inteleg ca suntem vecini? :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Concluzie: cablul de ambreiaj NU iese din cotul ala decat taiat. Evident, nici cel nou nu intra decat fara unul din capete.

Am verificat nivelul la benzina cu Cristi... e putin cam mare (cam 10-12mm de la semn, fata de 16,5-17,5mm cum spune manualul). O sa vad cand am timp sa-l desfac si sa-i dau nivelul putin mai mic. Tot cand o sa am timp, ori o sa fabric un alt suport, ori sa tai vechiul cablu si sa folosesc suportul original.



Azi am facut o vizita pe la amicul zdriki si am constatat ca toba e buna, dar teava de la cilindrul spate e ciuruita la un cot... am peticit-o cu niste tabla si silicon pt etansat evacuari, pana reusesc sa comand o teava noua.



Duminica m-am ocupat putin de ea... dupa ce vineri m-am trezit cu un prezon de la scarita dreapta fata desfacut, duminica m-am uitat putin la el si am constatat ca are filetul praf. Facut comanda de 2 prezoane noi, dupa ce vin caut si 2 piulite (cele oem sunt extrem de scumpe).

M-am apucat sa schimb furtunele de benzina si am descoperit, cu furtunul rupt in mana, ca robinetul nu are nici o pozitie de inchis :)) rasul plansului, alergam in casa sa iau un bidon, timp in care benzina curgea de zor pe jos... mecanic "de duminica" ce sunt. Bon... golit rezervorul, partial pe jos, partial in bidon, pus furtune noi si filtru de benzina cu garnituri noi (nu mai curge acum, sa vedem pana cand).

Evident, timp si chef de poze n-am mai avut ieri...

Dupa furtune, mi-a venit cheful sa desfac si carburatorul... in cei 500-600 km cat am mers pana acum se stransese deja un praf fin de rugina in carburator, superb... curatat si dat nivelul putin mai mic... de 3 ori... si dupa a 3a tura deja se intunecase si n-am mai masurat nimic, am montat totul la loc si am clatit-o cu putina apa.

Ah, da... si am mai schimbat vreo 2-3 suruburi cu unele noi. Multe suruburi mai are mobra asta... si toate ruginite.

Azi i-am uns lantul cu "neste" Valvoline, am curatat jantele ca tot sarise ceva spray de lant si am stickerit-o putin.



Azi am montat un claxon bun, functional, am strans si papucii ca erau cam slabiti... si am mai slabit putin lantul, scapand in felul asta de huruitul enervant pe care-l auzeam. Deh, incepator, prima moto... nu stiam cat sa-l intind.

In rest, benzina, cheie si km... nu mi-a facut absolut nici o problema. Bine, nimic grav, ca un simering de ulei de la furca, pe stanga, a inceput sa scape putin... enervant pt ca sunt noi, dar nu grav, lasa doar o dunga fina pe tub. La iarna ii vine randul... de data asta iau OEM.

post-69984-0-54350200-1399741401_thumb.jpg

post-69984-0-89451800-1400525298_thumb.jpg

post-69984-0-86607300-1400525307_thumb.jpg

post-69984-0-06349400-1400525319_thumb.jpg

post-69984-0-56681000-1401216781_thumb.jpg

post-69984-0-50564900-1401216801_thumb.jpg

post-69984-0-39686000-1401216834_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Nu, nu... nu era nicio liniuta, doar ne-am nimerit in trafic... oricum, ei erau cu vitezane, eu doar ma grabeam spre service, sa-mi fac teava de evacuare. Azi doar s-a constatat, maine dimineata o duc la reparat.

Multumesc, inca mai sunt mici detalii de facut la ea, dar cum afara e frumos, prefer sa o plimb, decat sa o infrumusetez :)

Poate ne vedem maine seara, dupa ce iau mobra din service. Lasa-mi un nr de tel de pm si te sun cand plec de acolo (Fundeni - Ambulanta Moto).



Mi-au reparat baietii evacuarea, dar mi-au si "stricat-o" :crack: Nu se mai aude deloc... :( Nu sunt adeptul galagiei monstruoase, dar nici stock si liniste deplina. Acum ma gandesc ce sa-i fac sa "oracaie" putin... ca o gaura vad ca are deja in toba, capacele din capatul tobelor sunt scoase...



Azi m-am ocupat de releul regulator, i-am facut un suport si l-am mutat in fata, chiar deasupra claxonului. Cositorit fire mai lungi, de 2.5 + mufa noua, achizitionata de pe ebay pt releul de Honda. Incarcarea e buna, 14,3-14,4v in ture, 12,5v la ralanti. Per total, sunt multumit de mutare, se raceste mai bine.

Am curatat putin si lantul, nu prea am mai avut spray de curatare... si l-am uns.

post-69984-0-78399200-1401728726_thumb.jpg

post-69984-0-80353800-1402252753_thumb.jpg

post-69984-0-02890300-1402252765_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am montat voltmetrul, cu releu pe contact. Nu indica exact, are o eroare de aproximativ -0,6v.

E montat provizoriu asa, trebuie sa-i gasesc/fac o cutie, pana acum nu am gasit una potrivita.



I-am calculat si eu consumul azi... 3,1% mixt, adica cam jumatate un drum snagov si imprejurimi si jumatate drumurile zilnice in Bucuresti (acasa-munca si retur + altele), 193 km cu 6l de benzina (5,88 de fapt, dar am rotunjit). Recunosc ca in oras o cam alerg, nu merg usurel, la consum, estimez un 4%.

post-69984-0-37589000-1402605662_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca ai scos 3,1% tragand de ea, cam asta-i consumul si-si.(pe asta-l stiam si eu pentru 250)

Sa ma explic. La motoarele mici la viteze mici ai consumuri foarte rezonabile ca doar nu prea ai unde sa treci de 60-70.Ce pierzi este la stopuri si la demaraje, dar nici alea nu se fac tragand gazul la maxim .In afara tragand de gaz la maxim ai consum maxim si daca mai bate si vantul din fata ala esti.Per global la cea mica am observat ca nu prea am diferenta de consum, ba mai mult in afara cu vant din fata (bineinteles trasa la blana) am consumat cu 6-8 procente mai mult ca in oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce-am montat sissy bar-ul, pernuta peticita rapid (provizoriu, probabil ca asa va ramane :P ). Acum sa lipesc parbrizul si sa incerc sa-l montez si pe ala.


» Post actualizat in 29 Jun 2014 19:05

O plimbarica, cu pasager cu tot... Buc-Ploiesti pe DN1, Valea Prahovei pana la Bv si retur pe Cheia, DN1A. Cine zice ca chopperele nu se dau pe curbe? Am reusit sa ajung la 2-3 mm de marginea anvelopei spate :D

post-69984-0-25474000-1403433177_thumb.jpg

post-69984-0-63178500-1403433195_thumb.jpg

post-69984-0-62361600-1403433213_thumb.jpg

post-69984-0-44098300-1404068685_thumb.jpg

post-69984-0-99061500-1404068706_thumb.jpg

post-69984-0-75818300-1404068724_thumb.jpg

post-69984-0-39201800-1404068746_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Azi i-am luat numar nou :D

Diseara iau si noua carcasa de far, pe care o voi lasa "natur", adica tabla goala cu defecte de lovituri de ciocan etc. Doar grunduita pe interior si lacuita.

post-69984-0-05714300-1407240744_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...