Geo_ZGA Postat Decembrie 5, 2013 Autor Share Postat Decembrie 5, 2013 bai tu nu dormi noaptea? ) pai manualul zice "replace relay assembly" daca nu am continuitate pe pinii albastru/alb. si nu are...nici cu bateria pusa, nici fara. farul nu l-am probat, nu stiu daca merge sau nu. o sa vad diseara... mie asa mi s-a parut aseara, ca nu e scanteie...dar era tarziu, nu garantez. aia trebuie verificata separat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Daca mi-ai dat tema, nu mai dorm Incearca daca faci rost de vreun releu din ala si sa vezi dupa daca merg franele si claxonul, dar nu cred ca are legatura. Ce ziceam ca e ciudat e ca pe firul ala de trebuie sa ai + cap-coada, unii consumatori merg, unii nu, desi masuratorile zic ca ar trebui sa mearga. Clanxonu' -> daca pui firul de masa la masa merge, are plus pe celalalt cand e contactul pus? (ala cu P,roz sau ce culoare o mai avea de pus la masa) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Decembrie 5, 2013 Autor Share Postat Decembrie 5, 2013 (editat) E, draci... nu stiu ) N-am mai stat sa verific nimic aseara... se facuse 11 si nu mai aveam chef. Ideea e ca trebuie sa-mi cumpar un alt releu (relay assembly), pt ca asta se pare ca e ars. E f posibil ca eu sa-l fi ars, cand am pus firele... pt ca manualul indica fiecare culoare in parte unde vine, dar nu spune la cele 2 fire albastru/alb (L/W) care e in dreapta, care e in stanga. Si buba e ca unul are 12v permanent pe el, unul nu are. Cel cu 12v alimenteaza un pin al releului, cel fara trebuie sa primeasca si sa duca la masa cand apesi Start. Nefunctional e si stopul spate... ceea ce e ciudat. mda, a venit colegul Cristi 57 azi, a verificat vreo ora la ea... problema e defecta ) momentan lipsesc niste informatii, manualul de xv250 care se gaseste pe net nu corespunde cu modelul meu route 66... operatiunea electrica se amana pana dupa sarbatori. pana atunci, cand o sa am timp, o sa incerc sa mai fac niste teste cum indica manualul, sa scot uleiul vechi si sa desfac capacele laterale de la ambreiaj, alternator etc. oricum ar cam trebui sa fac asta, pt ca prin gemuletul de vizitare nu se mai vede nimic, e negru complet. deci anul asta nu o termin Editat Decembrie 5, 2013 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aham Postat Decembrie 10, 2013 Share Postat Decembrie 10, 2013 Pune-I macar un led rosu in ..far. In spiritul x-masului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 18, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2014 si acum o ora, colegul Cristi 57 a reusit sa o faca sa mearga. senzorul de cric si cel de ambreiaj sunt dusi...dar merge pornirea la buton si am scanteie la bujii (ieei, am scapat de cumparat bobine). mai sunt mici detalii de rezolvat, de cumparat senzorii aia 2, dar e functionala... in functie de timp si bani, in vreo 2-3 saptamani o pornesc saptamana care vine ajung simeringurile de la roata spate (in sfarsit) si fise si pipe noi, o sa comand si senzorii.... azi am dat uleiul vechi afara, din fericire nu e mazga, maine pun ulei nou. trebuie sa asez cablajul mai bine si sa cositoresc firele de la regulator, pun bascula la loc, semnalizari + alte maruntisuri si e gata. mai raman cateva mici detalii, gen becuri, claxon... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 (editat) Ia incearca sa ii cureti. Sunt doar niste contacte amarate. Si o lamela care 'merge' pe contacte. Editat Ianuarie 18, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 18, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 18, 2014 cel de ambreiaj are un fir rupt de pe lamela. hai sa zic ca il repar... dar cel de cric e capsulat, nu am ce sa-i fac. o sa-l comand Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Cum capsulat? http://www.datazap.net/sites/TampaSale/Yamaha%20Cruisers/YAM%2095%20XV250%20A036284-C/P1620886.JPG http://www.datazap.net/sites/TampaSale/Yamaha%20Cruisers/YAM%2095%20XV250%20A036284-C/P1620888.JPG Nu e asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 19, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2014 (editat) nu are suruburi pe spate, are rasina pusa... banuiesc ca nu e o avere unul nou work in progress... am lipit firul de la relay assembly si izolat cu tub termo, izolat tot cu tub termo un fir de faza ciupit si inlocuit firul de + care duce la baterie si cel care duce de la baterie la releul de pornire. cele vechi erau innadite in vreo 2-3 locuri, rupte etc. am renuntat la regletele puse la firele regulatorului si urmeaza sa le cositoresc si pe alea. Editat Ianuarie 19, 2014 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 Haidi bai ca deja are forma de moto! imi place mult de tot jucaria asta de 250cc! Galerii polishate, forma clasica de cruiser, vopseaua aia astept sa o vad la soare! Hai cu varaaa! Abia astept sa tragem o tura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 19, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2014 iti dai seama ca si eu mor de narabdare de un an ma tot uit la ea in sufragerie... dar acum, ca am rezolvat partea importanta a electricii, pot spune ca mai e putin. zilele urmatoare o sa asez mai bine cablajul principal si dupa aceea ma apuc de montajul restului pieselor. am reusit sa repar si cei 2 senzori. la cel de ambreiaj am lipit bine cele 2 fire... iar la cel de cric, am rupt usor, usor rasina, l-am desfacut, curatat, pus la loc si aia e. cu ocazia asta mi-am reparat si multimetrul, ca sa am cu ce verifica senzorii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 Nu te tine sa ii dai o cheie sa vezi daca porneste la ora asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 20, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 20, 2014 Nu ma tine Cel putin nu la prima pornire, cand probabil o sa dea cu fum grav. Mor intoxicat in casa Am facut aseara si firele de la regulator, teoretic am cam terminat cu lipiturile si reparatiile. Practic, e posibil sa mai apara cate ceva, gen claxonul care inca nu merge... dar nu e atat de important momentan. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 20, 2014 Share Postat Ianuarie 20, 2014 Nu-i problema. O arzi si tu "oldschool". Curent nu iti vine pe fire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 20, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 20, 2014 Cred ca nu, nu am mai verificat... claxonul l-am verificat inainte sa-l remontez, pe baterie, si e ok. O sa vad la final, e ultima problema in momentul de fata Trebuie sa vad ce piese mai am nevoie ca sa termin cu totul... maruntisuri, dar pana acum le-am ignorat, nefiind importante pt functionare, gen suruburile de la oglinzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Lasa, vecine, mult a fost, putin a mai ramas! SA ma chemi si pe mine la prima pornire, promit sa vin cu sampania! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 22, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2014 Se strange juma' de cartier la prima pornire in ritmul asta Oricum o sa fac si un filmulet, spre sa nu ma faca de ras N-am mai facut poze ca nu prea am la ce, dar aseara am reusit sa trag cablajul principal pe unde trebuie (cotit pe dupa carburator, dreapta, stanga...), m-am mai certat cu cablul de ambreiaj si tot el a iesit castigator (oricat trag de el, tot nu se lungeste. pana la urma il fac pe cel universal, dar la final, cand imi reglez si ghidonul) si am montat semnalizarile spate, ocazie cu care am reusit sa zgarii aripa spate destul de urat pe stanga, cand probam sissy bar-ul, sa vad daca intra de semnale (pt ca, evident, nu totul merge cum trebuie si nu intra. dar am modificat putin prinderea semnalizarilor si acum e ok)... o sa-i fac un retus. Nu e stralucita vopseaua asta la spray... nu are duritate, rezistenta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Vezi cum botezi motoreta... sa nu o chemi pe baba asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 22, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2014 Nu, nu... ca sare vopseaua de la sticla de sampanie Trebuie sa-mi mai iau si o pereche de semnalizari mai finute pt fata... cele originale sunt imense si oricum nu se potrivesc deloc cu cele de pe spate (am pus poze cu ele 2-3-4 pagini in urma). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Deci,in primavara iesim la plimbare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 22, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2014 Cam da Singurul care imi mai poate rezerva surprize e motorul... sa nu aiba compresie, sa aiba batai, ceva... dar cred si sper ca nu vor fi probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Bagam o tura pe Transalpina,asa de incalzire.Eu merg cu scuterul sau orice altceva in afara de gixxer Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Ianuarie 22, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2014 Eh, mai e pana la plimbari lungi... incepator pe motocicleta nesigura nu e o combinatie f buna. Vreau sa o "rodez" mai intai pe drumuri scurte, in oras, sa vad cum se comporta... nu vreau sa ma trezesc ca moare prin varful muntelui. In alta ordine de idei, pt ca nu ma pricep, pun o intrebare: e normal ca pinionul fata sa aiba un mic joc lateral pe ax (2-3 mm cred)? Am pus pinionul, am pus acea saiba blocatoare... si ansamblul asta are putin joc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 Las ca dezbatem problema dupa o sticla de tarie,purcedem la drum imediat ce ne hotaram.Pana nu trece starea de ebrietate Cre' ca pinionul ar trebuii sa stea fix,la ce turatii are axul pinionului iti distruge lantul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 La kaufland Colentina am vazut spray lac protector pentru roti care cred ca este mai dur,cam 14 lei tubul , incearca-l caci nu cred ca ar trebui sa te grabesti acum dupa atata munca si la primul spalat s-o zgarii toata, oricum o vopsea care nu se baga la cuptor prinde glantz greu 3-4 luni (din ce am citit ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.