Sari la conținut

Yamaha Virago - Bloody Mary


Geo_ZGA
 Share

Postări Recomandate

bai tu nu dormi noaptea? :))

pai manualul zice "replace relay assembly" daca nu am continuitate pe pinii albastru/alb. si nu are...nici cu bateria pusa, nici fara.

farul nu l-am probat, nu stiu daca merge sau nu. o sa vad diseara...

mie asa mi s-a parut aseara, ca nu e scanteie...dar era tarziu, nu garantez. aia trebuie verificata separat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 391
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Daca mi-ai dat tema, nu mai dorm :)

 

Incearca daca faci rost de vreun releu din ala si sa vezi dupa daca merg franele si claxonul, dar nu cred ca are legatura. Ce ziceam ca e ciudat e ca pe firul ala de trebuie sa ai + cap-coada, unii consumatori merg, unii nu, desi masuratorile zic ca ar trebui sa mearga.

 

Clanxonu' -> daca pui firul de masa la masa merge, are plus pe celalalt cand e contactul pus? (ala cu P,roz sau ce culoare o mai avea de pus la masa)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E, draci... nu stiu :)) N-am mai stat sa verific nimic aseara... se facuse 11 si nu mai aveam chef.

Ideea e ca trebuie sa-mi cumpar un alt releu (relay assembly), pt ca asta se pare ca e ars. E f posibil ca eu sa-l fi ars, cand am pus firele... pt ca manualul indica fiecare culoare in parte unde vine, dar nu spune la cele 2 fire albastru/alb (L/W) care e in dreapta, care e in stanga. Si buba e ca unul are 12v permanent pe el, unul nu are. Cel cu 12v alimenteaza un pin al releului, cel fara trebuie sa primeasca si sa duca la masa cand apesi Start.

Nefunctional e si stopul spate... ceea ce e ciudat.



mda, a venit colegul Cristi 57 azi, a verificat vreo ora la ea... problema e defecta :)) momentan lipsesc niste informatii, manualul de xv250 care se gaseste pe net nu corespunde cu modelul meu route 66... operatiunea electrica se amana pana dupa sarbatori. pana atunci, cand o sa am timp, o sa incerc sa mai fac niste teste cum indica manualul, sa scot uleiul vechi si sa desfac capacele laterale de la ambreiaj, alternator etc. oricum ar cam trebui sa fac asta, pt ca prin gemuletul de vizitare nu se mai vede nimic, e negru complet.

deci anul asta nu o termin :(

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

si acum o ora, colegul Cristi 57 a reusit sa o faca sa mearga. senzorul

de cric si cel de ambreiaj sunt dusi...dar merge pornirea la

buton si am scanteie la bujii (ieei, am scapat de cumparat

bobine). mai sunt mici detalii de rezolvat, de cumparat

senzorii aia 2, dar e functionala... in functie de timp si bani, in

vreo 2-3 saptamani o pornesc

saptamana care vine ajung simeringurile de la roata spate (in sfarsit) si fise si pipe noi, o sa comand si senzorii.... azi am dat uleiul vechi afara, din fericire nu e mazga, maine pun ulei nou.

trebuie sa asez cablajul mai bine si sa cositoresc firele de la regulator, pun bascula la loc, semnalizari + alte maruntisuri si e gata. mai raman cateva mici detalii, gen becuri, claxon...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu are suruburi pe spate, are rasina pusa... banuiesc ca nu e o avere unul nou

work in progress... am lipit firul de la relay assembly si izolat cu tub termo, izolat tot cu tub termo un fir de faza ciupit si inlocuit firul de + care duce la baterie si cel care duce de la baterie la releul de pornire. cele vechi erau innadite in vreo 2-3 locuri, rupte etc. am renuntat la regletele puse la firele regulatorului si urmeaza sa le cositoresc si pe alea.

post-69984-0-43097800-1390149932_thumb.jpg

post-69984-0-34400600-1390149952_thumb.jpg

post-69984-0-54328600-1390149957_thumb.jpg

post-69984-0-50195600-1390149987_thumb.jpg

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haidi bai ca deja are forma de moto! imi place mult de tot jucaria asta de 250cc! Galerii polishate, forma clasica de cruiser, vopseaua aia astept sa o vad la soare! :) Hai cu varaaa! Abia astept sa tragem o tura!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti dai seama ca si eu mor de narabdare :D de un an ma tot uit la ea in sufragerie... dar acum, ca am rezolvat partea importanta a electricii, pot spune ca mai e putin. zilele urmatoare o sa asez mai bine cablajul principal si dupa aceea ma apuc de montajul restului pieselor.

am reusit sa repar si cei 2 senzori. la cel de ambreiaj am lipit bine cele 2 fire... iar la cel de cric, am rupt usor, usor rasina, l-am desfacut, curatat, pus la loc si aia e. cu ocazia asta mi-am reparat si multimetrul, ca sa am cu ce verifica senzorii.

post-69984-0-86013200-1390164076_thumb.jpg

post-69984-0-95497100-1390164077_thumb.jpg

post-69984-0-92984500-1390164078_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ma tine :crack: Cel putin nu la prima pornire, cand probabil o sa dea cu fum grav. Mor intoxicat in casa :crack:

Am facut aseara si firele de la regulator, teoretic am cam terminat cu lipiturile si reparatiile. Practic, e posibil sa mai apara cate ceva, gen claxonul care inca nu merge... dar nu e atat de important momentan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca nu, nu am mai verificat... claxonul l-am verificat inainte sa-l remontez, pe baterie, si e ok. O sa vad la final, e ultima problema in momentul de fata :D

Trebuie sa vad ce piese mai am nevoie ca sa termin cu totul... maruntisuri, dar pana acum le-am ignorat, nefiind importante pt functionare, gen suruburile de la oglinzi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se strange juma' de cartier la prima pornire in ritmul asta :crack: Oricum o sa fac si un filmulet, spre sa nu ma faca de ras :P

N-am mai facut poze ca nu prea am la ce, dar aseara am reusit sa trag cablajul principal pe unde trebuie (cotit pe dupa carburator, dreapta, stanga...), m-am mai certat cu cablul de ambreiaj si tot el a iesit castigator (oricat trag de el, tot nu se lungeste. pana la urma il fac pe cel universal, dar la final, cand imi reglez si ghidonul) si am montat semnalizarile spate, ocazie cu care am reusit sa zgarii aripa spate destul de urat pe stanga, cand probam sissy bar-ul, sa vad daca intra de semnale (pt ca, evident, nu totul merge cum trebuie si nu intra. dar am modificat putin prinderea semnalizarilor si acum e ok)... o sa-i fac un retus. Nu e stralucita vopseaua asta la spray... nu are duritate, rezistenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu, nu... ca sare vopseaua de la sticla de sampanie :crack:

Trebuie sa-mi mai iau si o pereche de semnalizari mai finute pt fata... cele originale sunt imense si oricum nu se potrivesc deloc cu cele de pe spate (am pus poze cu ele 2-3-4 pagini in urma).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eh, mai e pana la plimbari lungi... incepator pe motocicleta nesigura nu e o combinatie f buna. Vreau sa o "rodez" mai intai pe drumuri scurte, in oras, sa vad cum se comporta... nu vreau sa ma trezesc ca moare prin varful muntelui.

 

In alta ordine de idei, pt ca nu ma pricep, pun o intrebare: e normal ca pinionul fata sa aiba un mic joc lateral pe ax (2-3 mm cred)? Am pus pinionul, am pus acea saiba blocatoare... si ansamblul asta are putin joc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Las ca dezbatem problema dupa o sticla de tarie,purcedem la drum imediat ce ne hotaram.Pana nu trece starea de ebrietate

 

Cre' ca pinionul ar trebuii sa stea fix,la ce turatii are axul pinionului iti distruge lantul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La kaufland Colentina am vazut spray lac protector pentru roti care cred ca este mai dur,cam 14 lei tubul , incearca-l caci nu cred ca ar trebui sa te grabesti acum dupa atata munca si la primul spalat s-o zgarii toata, oricum o vopsea care nu se baga la cuptor prinde glantz greu 3-4 luni (din ce am citit )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...