Sari la conținut

Yamaha Virago - Bloody Mary


Geo_ZGA
 Share

Postări Recomandate

E buna ideea cu lacul :) Merci mult pt pont, o sa ma duc zilele astea la Kaufland (Militari, e aproape de mine) sa vad lacul asta. La produse auto l-ai vazut, nu?

Intr-adevar, se pare ca m-am cam pacalit cu spray-urile astea... nu sunt deloc rezistente. Si am dat cam 2-3 maini de vopsea si 2-3 de lac, degeaba. Dar vorba ta, macar lacul sa fie mai bun. Daca e dur, rezista si vopseaua sub el...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 391
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Nu stiu pe unde sunt la Kaufland Militari, la mine sunt la capat de rand si mai au argintiu rezistent termic (care trebuie bagat la cuptor) si cred ca arginiu pentru roti.

Poate ca vopseaua si lacul pe care le-ai dat trebuiau tratate termic.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

In alta ordine de idei, pt ca nu ma pricep, pun o intrebare: e normal ca pinionul fata sa aiba un mic joc lateral pe ax (2-3 mm cred)? Am pus pinionul, am pus acea saiba blocatoare... si ansamblul asta are putin joc.

 

si a mea are la fel.

 

rostul acestui joc este de protectie. este normal sa existe, este gandit asa de catre fabricant. am schimbat pinionul cu altul nou si are acelasi joc (in conditiile in care canelurile axului nu sunt uzate).

Editat de Festina Lente
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai la mine nu pinionul are joc... ci piesa care il blocheaza. si se vede ca are uzura la dintii aia de pe interior, se simt si la mana bavurile, metalul fortat pe margini.

cred ca m-ar ajuta daca as vedea, macar intr-o poza, una noua... pt ca ok, toate au joc, dar cat e maxim admis? intrebare de baraj :))

daca nu e o avere, o sa comand totusi o piesa noua, macar pt linistea mea sufleteasca :)

 

in seara asta am pus fisele si pipele noi, am montat si bobinele la loc...

post-69984-0-68327200-1390506920_thumb.jpg

post-69984-0-64840700-1390506927_thumb.jpg

post-69984-0-52644000-1390506948_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator MosRahao

pai la mine nu pinionul are joc... ci piesa care il blocheaza. si se vede ca are uzura la dintii aia de pe interior, se simt si la mana bavurile, metalul fortat pe margini.

cred ca m-ar ajuta daca as vedea, macar intr-o poza, una noua... pt ca ok, toate au joc, dar cat e maxim admis?

 

ah, scuze. am inteles gresit. ma refeream la jocul pinionului, nu al piesei de blocaj. habar nu am cat e jocul admis, din pacate. poza e dificil de facut, oricum jocul nu se vede din poza.

 

ref la piesa ce-l blocheaza, eu cred ca atata vreme cat dintii ei blocheaza in mod ferm iesirea pinionului nu ai de ce sa te temi. insa, evident, una noua ar fi de preferat.

 

pinionul in sine pare uzat, din fotografie. schimba-l, cu tot cu lant si foaie. un kit complet e vreo 4-500 de ron, dar acestea sunt consumabile ce trebuie inlocuite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jocul e pe lungimea axului, adica dreapta-stanga cum stai in sa, si tind sa cred ca ar putea dauna... oricum, se poate face si la strung o piesa noua, in cel mai rau caz.

stiu ca sunt consumabile, din pacate bani prea multi nu sunt in perioada asta, asa ca va trebui sa mai astepte. dar poate pana incepe sezonul se gasesc si pt asta ceva banuti :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca a ta arata si o siguranta noua,nu ai nicio problema cu ea. Pinioanele chiar daca au uzura aceasta trebuie sa nu fie prea mare(uita-te in manual) si sa fie uniforma la toti dintii, cel mai bine este sa vezi cum se aseaza pe lant.Lantul vezi daca e bun masurand intinderea ( ar trebui sa scrie in manual cat e admisibil) Dupa ce la-i curatat si l-ai uns ca sa nu aiba portiuni blocate intinde-l la sageata prescrisa ( la mine 2-2,5 cm) si roteste. Daca lantul cobora sau urca prea mult ( eu l-am folosit pana ce diferenta ajunsese la aproape 1cm) schimba-l ca este intins neuniform si o sa ai trepidatii. Pentru lant si pinioane poti sa incerci si in Dragonul Rosu 8 (in partea din spate) unde au tot felul de piese.Stiu ca sunt chinezesti dar eu pe un lant 428 130 zale am dat 20lei, este montat de 8k si nu s-a intins foarte mult, oricum din ce am citit eu se cam schimba la 20-25k.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu vremea de afara, am stat in casa si m-am ocupat de oglinzi. pt ca erau lovite si zgariate, nu prea le puteam scoate ca noi, asa ca le-am facut "ca vechi" :D adica curatat partial stratul de crom pana la cel de cupru. frecate si cu putin polish pt metal... si au iesit interesant. poze putin mai tarziu

 

si 2 pozne

 

si tot de plictiseala... m-am apucat si capacul de la filtrul de ulei. curatat de vopseaua veche si zgariata, frecat cu smirghel hidro fin, mascat cat de cat cu banda si vopsita cu rosu dunga de pe margine si scrisul "yamaha" :) cand se usuca bine, saptamana viitoare probabil, luat iar la smirghel fin si la final polishat cu pasta.

post-69984-0-28306900-1390682109_thumb.jpg

post-69984-0-44915300-1390682110_thumb.jpg

post-69984-0-48363400-1390756853_thumb.jpg

post-69984-0-09053900-1390756854_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

mi-era sa nu sterg si ce nu trebuie, sa-mi scape carpa... e ok si asa, l-am mascat rapid (se si vede ca nu l-am mascat prea bine) :) m-am apucat de el mai mult de plictiseala, cu zapada asta n-am prea iesit. oricum trebuie sa-l mai smirgheluiesc, ca sa iasa lucios si frumos

apropos de vopsea, sprayurile era pe balcon, in frig... si la prima mana (cu negru) nu a prins deloc. dupa ce s-au incalzit, in casa, a mers ok



polishat capacul, mai mergea sa mai frec la el, dar nu am mai insistat... in realitate se vede mai bine ca in poze.



Demontare... capacul pus la inmuiat cu apa si detergent. Daca tot l-am dat jos, o sa-l polishez si pe asta.



Gemuletul de vizitare a iesit f bine... acum chiar e transparent



Am polishat si montat la loc capacul de la ambreiaj. Suruburile originale cu cap in cruce (candva erau in cruce, acum sunt praf) au fost inlocuite cu unele imbus. Inlocuit si filtrul de ulei, pus unul nou hiflo.

Am dat jos si capacul de la alternator, fiind nevoie sa rup un surub ca sa-l scot, cine a mai umblat la el le-a facut praf pe cateva (unul nu mai avea deloc cap si era pus doar de forma, s-a desfacut cu degetul). O sa pun tot imbus. Maine urmeaza sa scot bobinajul de pe capac si senzorul, ca sa pot sa il curat si sa-l polishez.



S-a mai lucrat si weekendul asta... am luat alt lac, cel de la Duplicolor e prost rau, se cunoaste diferenta.

Am terminat de polishat si capacul de la alternator, poze mai tarziu, dupa ce il montez.

Au venit si cateva piese noi: buson magnetic scurgere ulei, placa blocare pinion fata si clema far + suruburi noi cu cap imbus pt capacul de la alternator.



Si capacul de la alternator montat...



Si o poza de ansamblu... iar incepe sa aduca a ne-motocicleta :)) Intr-o zi, doua, ajung si simeringurile si montez la loc bascula cu roata spate.



Intrebare legata de oglinzi... "Mikey Mouse" sau chinezariile de plastic?

post-69984-0-60219500-1391350649_thumb.jpg

post-69984-0-42033600-1391350652_thumb.jpg

post-69984-0-42893600-1393157797_thumb.jpg

post-69984-0-13245800-1393157798_thumb.jpg

post-69984-0-97902400-1393159704_thumb.jpg

post-69984-0-36090700-1393705634_thumb.jpg

post-69984-0-28615300-1393705635_thumb.jpg

post-69984-0-94276600-1393705635_thumb.jpg

post-69984-0-94176800-1394976196_thumb.jpg

post-69984-0-23830500-1394976199_thumb.jpg

post-69984-0-99073900-1394976201_thumb.jpg

post-69984-0-24805100-1394976369_thumb.jpg

post-69984-0-14215700-1394981633_thumb.jpg

post-69984-0-75017700-1394981638_thumb.jpg

post-69984-0-79166900-1394986309_thumb.jpg

post-69984-0-70711200-1395250760_thumb.jpg

post-69984-0-76423800-1395250766_thumb.jpg

post-69984-0-00282300-1395250810_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt in dubii :) Plasticele le-am comandat doar pt prezoane, ca ale mele erau praf (unul rupt si ruginit, unul stramb si ruginit)... dar parca imi plac cum arata...

Pe de alta parte, alea rotunde sunt mult mai de calitate... complet metal, sticla buna in care se vede bine...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Se lucreaza... am pus si simeringuri noi la bascula si simering nou la roata spate + gresat rulmentul.



Am mai montat si amortizoarele, frana spate cu tot cu reglaj (vechiul reglaj = frana 0), scaritele pasager si lantul. Am pus pe aripa spate stopul si semnalele... si maine sa o montez, ca e tarziu acum. Tot maine pun si rezervorul si alte cateva maruntisuri si... afara si cheie, dupa 3 ani :D Sper sa termin maine cu ea...

post-69984-0-97760800-1396112104_thumb.jpg

post-69984-0-83176900-1396124592_thumb.jpg

post-69984-0-84433900-1396124603_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E aproape gata :D Mai am sa pun uleiul, sa conectez toate firele si sa ma duc sa iau benzina... bine, plus mici detalii, gen montat oglinzi, protectie lant etc. Dar nu importante pt pornire

post-69984-0-07055900-1396174149_thumb.jpg

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am uitat... :D Am filmat si pornirea, dar nu e pe telefonul meu... am cu ea in miscare, dar sunt prea mari pt forum... incerc cu link de pe fb

https://www.facebook.com/photo.php?v=663947996974238&set=vb.100000771325235&type=2&theater&notif_t=video_processed

 

Bube inca mai are... initial curgea benzina pe la sorbul de la rezervor, neavand garnitura noua, am pus niste silicon gasket, vad ca tine (comandat una noua). Dupa asta, curgea pe la filtrul de benzina... am cumparat 1m de furtun si am pus o bucata in locul filtrului. Totul ok... evacuarea fumega, m-am speriat, credeam ca e cablajul electric... Am dat benzina pe rezervor, am stricat "marele" lac, trebuie sa-l retusez putin. Garnitura de la capacul de ambreiaj scapa fff putin ulei, am comandat si asta una noua.

Trebuie sa intind lantul, sa pun farul, oglinzile, capacele de pe laterale, semnalizarile cablate... fara far incarca cam mult, 15.5v turata si cam 14.8v la ralanti. O sa masor iar incarcarea dupa ce e completa mobra, sa aiba consumatori.

Mai trebuie reglat carburatorul, nu sta la ralanti fara soc si are o intarziere/balbait la acceleratia de la ralanti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci, merci :)

Da, se aude f bine motorul... nu are batai sau alte zgomote, intra in viteze... dar na, e batrana, mai apare una, alta. Sa rezolv si cu maruntisurilea astea si in vreo saptamana o scot pe strazi.

Evacuarea suna mai galagios si pt ca scapa putin la imbinarea de la cilindrul spate cu toba... e rupt colierul si am uitat sa pun altul si sa strang bine acolo. Dar se face... acum sunt doar detalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se aude binisor. Acu' daca tot ai scapat benzil pe vopsea, o refacem la vara asa-i? :)

 

Se aude mai tare decat trebuie, scapa gaze pe la o imbinare... am uitat eu sa-i pun colier nou. Adica asa cred, ca pe acolo scapa... oricum, sunetul e ok, nici prea tare, nici deloc.

Apropos, ca vorbisem si cu tine... lantul s-a mai lasat putin, nu e mai asa rigid. Ma gandesc ca dupa ce il intind, il curat (cand imi vine si peria) si il ung iar, ar trebui sa fie mai ok.

 

Cred ca refacem doar lacul, e usor sa o demontam si sa-i dam 2-3 straturi de lac peste.

 

Felicitari, ti-am urmarit cu mare interes povestea si chiar ma bucur ca i-ai dat de cap. Cat mai multi km si sa aveti grija unul de celalalt

 

Merci mult :D Eu am avut si o sa am grija de ea... acum sper sa nu ma lase nici ea, mai ales la cate maruntisuri (importante totusi) am schimbat si reparat. Multe au fost, putine au mai ramas... azi am facut si prima 1.7 mila (era sa zic km, am uitat ca e americanca) cu ea, top speed vreo 60 km/h pe alee... cu ochii lacrimand de la vant, in "echipament" de muncitor...

 

O mica problema am cu toate firele si mufele care se imbina in far... nu prea e loc, dupa ce le pun pe toate nu mai intra farul cum trebuie. Mi-am mai batut capul si azi vreo 30 min cu ele, dar am renuntat... alta data.

Maine, poimaine ii fac reglajul la carburator si mai verific/repar mici chichite, mai montez zilele urmatoare ce maruntisuri mai am... si dupa ce vin garniturile noi, ii fac rca, itp si afara cu ea, ca-i ajunge cat a stat in casa... si mie imi ajunge cat am salivat la altii care se plimbau si eu ma uitam la mormanele de piese :))

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si nos :crack: Nu e nici prea prea, nici foarte foarte... are ceva demaraj, peste al unei masini normale, dar nici sa ma arunce de pe sa. Na, normal, 250 cmc cu 90kg pe el...
si nici nu prea i-am dat, n-am incredere inca in ea, frana spate nu tine mai deloc, plus ca anvelopa fata era cam dezumflata. Acum sa termin toate maruntisurile si ma invat eu cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...