Sari la conținut

Yamaha Virago - Bloody Mary


Geo_ZGA
 Share

Postări Recomandate

Bravo Geo ! Dupa lupte seculare aproape ai dovedit-o, nu stiu de ce nu-ti faci singur garniturile din carton ca nu-i mare filozofie, iar pentru esapament cred ca gaseti la targul de la Obor clingherit si sfoara de azbest . Ai fost mai harnic ca mine azi, ca nu mi-a iestit pasenta, sa-mi pun suportul de cutii, cu vreo 7mm, maine sunt calare pe ea din nou.

De acuma iti urez asfalt curat ca ai cu ce !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 391
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Multumesc, multumesc, asfalt uscat (si curat, si fara gropi) si tie :)

Stiu ca nu e mare filosofie, dar cred ca ma complic prea mult sa stau sa tai forme ciudate si cat de cat exacte pt 20-22 lei, cat e o garnitura. Adevarul e ca stiam de garnitura asta, cand am dat jos capacul, s-a rupt garnitura dar am pus-o la loc cu gasket si am sperat ca tine. Si tine... mai putin 1mm undeva sus, unde stropeste f fin cu ulei cand merge motorul.

Iar pt sorbul de benzina imi trebuie garnituri exacte ca dimensiuni si micute, din cauciuc si cred ca din clingherit la suruburi. Desi acum am oprit scurgerile, prefer sa fie schimbate, noi, sa stau linistit.

Mai exista azbest? Oricum, la mobra nu imi foloseste, am nevoie doar de un colier ca sa stea fixa teava de la cilindrul din spate, exact unde se uneste cu toba.

O sa ma ocup si eu de coburile pe care le am, sunt descusute partial, sa vad poate le fac si niste suporti, ceva.

Urmatoarea investitie o sa fie si un cric central, unele operatiuni sunt cam greu de facut fara el.



Mda, releul regulator e praf... desi e nou (comandat acum 1 an si nefolosit pana ieri), e chinezarie defecta din fabricatie... 15.5v in turatie. Deci mai investim si intr-un regulator nou... de data asta iau ceva mai bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Regulatorul daca-ti stabilizeaza la 15,5 volti poti sa-l pacalesti inseriind o dioda sau doua cu sensul dinspre el spre instalatie,O dioda cu siliciu are cadere de tensiune pe ea de 0,7 v iar una cu germaniu (folosite in alternatoarele de Dacia 1310, RA220) are cadere de tensiune de o,2 V fa si tu un calcul ce combinatie alegi ex; o dioda SI si una GE total 0,9 volti deci scade la 14,6 V.Diodele trebuie sa fie minim de 20 amperi (cam atat are amperajul maxim magnetoul).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am dat jos vechiul releu regulator, maine iau altul, sper sa fie ok...

Am montat si farul, capacul de la pinionul fata si protectia de lant. Am cam ramas fara piese de montat :D Mai am doar regulatorul, inlocuit garnitura de la capacul de la ambreiaj, cele de la sorbul de benzina (dar nu acum, momentan vad ca tine gasketul) si reglaje. Ah, da, si sissy bar-ul, dar ala nu e important, trebuie doar cosmetizat.

post-69984-0-38854500-1396464242_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am luat de la Proxi acum un regulator cu 3 faze, maine cred ca o sa fac proba. Sper sa fie ok, sa scap si de grija asta.



Imi vine sa-i dau foc... am pus nerabdator noul regulator... 16v la turatii mari :( Nu e vina nimanui, dar nu mai suport mobra asta... tot cere piese si bani, parca nu se mai termina. Cand zic ca e gata, mai apare ceva.

Luni iau alt regulator, de data asta unul sh dar verificat. Sper sa fie ok, pt ca nu vad alt motiv pt care ar incarca atat de mult... a verificat Cristi fazele de la magnetou, sunt ok, a verificat si pierderea (desi V sunt in plus) pe firul de plus si nu pierde nimic (e nou, schimbat de mine). Mi-a recomandat sa schimb si bateria, sa pun de 10Ah, cum zice manualul, in loc de 6Ah cat are asta... alti bani, alta distractie.

In alta ordine de idei, am mai intins lantul si frana spate... dar tot nu tine, trebuie sa o slabesc de tot, sa dau parghia mai spre spate si sa strang.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu prea are legatura cu capacitatea bateriei el trebuie sa stabiizeze tensiunea o sa vorbesc maine cu un prieten care mai are ceva piese sa-ti fac rost de 2 diode cu SI de 10A pentru proba (nu cred ca are mai mari) si daca merge atunci poti achizitiona unele de amperaj corespunzator.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Azi am montat baterie noua si un alt releu regulator, care incarca bine, se opreste la 14.3-14.4 in turatii.

Am rezolvat o problema, dar am dat de alta... am dat uleiul afara, am inlocuit garnitura de la capacul ambreiajului, o-ringul de la filtrul de ulei si am pus ulei nou Bel Ray 15w50. Si aici apare problema... cand infiletam busonul de scurgere, s-a dus dracu filetul din baie :( Acum pica ulei... trebuie s-o rezolv cumva, rapid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai pus de proba si vechea baterie sa vezi cum incarca?Dar vechile reguatoare?Cu surubul de scurgere e problema mare! La-i strans prea tare? Cand la-ai scos prima oara ai vazut pe filetul lui urme de sapan, a iesit greu? O improvizatie foarte provizorie pana tai alt fiet si pui alt surub ar fi sa pui calti si sa nu strangi asa tare.

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus doar vechiul regulator, tot 15 si ceva incarca. Cel nou e de Honda, incarca bine.

Momentan am dat jos roata fata, pt ca e pe janta, s-a desumflat de tot. Maine la vulcanizare, presiune/vulcanizat camera, depinde ce-o avea. Dupa aceea o sa vad cum rezolv cu filetul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa vad la vulcanizare, am una peste drum de casa, dar acum e inchisa... am gasit si o camera noua, "mostenire" de la vechiul proprietar, o sa o inlocuiesc direct.

N-am leviere ca sa scot anvelopa si nu e chiar Pegas sa o scot cu surubelnite :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Leviere "must have" nu esti mobrist daca nu le ai, cauta in targul din Vitan ca si eu de acolo le-am luat intr-o duminica.

Si mai pune si niste poze ca doar topicul se cheama bloody-mary si nu se supara nimeni daca o vedem cum a iesit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cacacioasa treaba cu surubul ala. Totusi eu stiu pe cineva care de 2-3 ani merge cu banda de teflon infasurata pe surub si inca merge. Bine...el nu a mai schimbat uleiul tot cam de ... 2-3 ani :crack: Eu zic ca merge anul asta asa, doar sa ai grija si sa verific periodic cu mana. Dar la iarna, o inclini pe o parte, dai jos baia si o duci la rados la sudat. Altii am inteles ca ar majora filetul, ar merge si asa mai degraba, poate te interesezi pe la cineva sa faca treaba asta direct pe moto. Multa vaselina sa ia spanul si asta e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu totusi as recomanda calti+pasta etansare, banda de teflon mi-a pus si mie un mesterica la bransamentul de apa din curte si pana nu i-am pus calti tot a plans iar vechii instalatori nici nu vor sa auda de teflon.

Geo imi place cum ti-a iesit (ca in clip nu se vede asa bine) dar nu-i mai pui spatarul?

Fata dupa desen nu-i cumva Mitas? Arata bine sa speram ca nu-i prea veche ca sa aiba panza buna.



M-am uitat mai bine si am vazut ca-i chiar Mitas.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cacacioasa treaba cu surubul ala. Totusi eu stiu pe cineva care de 2-3 ani merge cu banda de teflon infasurata pe surub si inca merge. Bine...el nu a mai schimbat uleiul tot cam de ... 2-3 ani :crack: Eu zic ca merge anul asta asa, doar sa ai grija si sa verific periodic cu mana. Dar la iarna, o inclini pe o parte, dai jos baia si o duci la rados la sudat. Altii am inteles ca ar majora filetul, ar merge si asa mai degraba, poate te interesezi pe la cineva sa faca treaba asta direct pe moto. Multa vaselina sa ia spanul si asta e.

 

Nu e stralucita banda de teflon, am incercat-o in trecut la instalatii sanitare si nu mi-a placut. Picura destul de bine (sau rau), si cand e rece, dar mai ales cand e cald motorul.

Am vorbit cu Cesar, marti (cred) seara o duc la el sa-i puna helicoil. Alti bani, dar asta e... nu inceteaza sa ma surprinda.

 

Eu totusi as recomanda calti+pasta etansare, banda de teflon mi-a pus si mie un mesterica la bransamentul de apa din curte si pana nu i-am pus calti tot a plans iar vechii instalatori nici nu vor sa auda de teflon.

Geo imi place cum ti-a iesit (ca in clip nu se vede asa bine) dar nu-i mai pui spatarul?

Fata dupa desen nu-i cumva Mitas? Arata bine sa speram ca nu-i prea veche ca sa aiba panza buna.

 

M-am uitat mai bine si am vazut ca-i chiar Mitas.

 

M-am gandit la calti, dar vreau sa fie ok, sa nu am surprize pe viitor. Busonul era nou, in schimb filetul se pare ca era dus... probabil a strans cineva cu simtul raspunderii in trecut.

Fata e 2008, nu stiu ce sa zic, cat de buna e la interior.

Ba da, o sa-l pun, dar nu acum... e printre ultimile probleme pe care le am de rezolvat.

 

Am montat si releul de Honda pe pozitie, pana vine comanda de pe ebay cu mufa pt el ramane asa. Adica vreo luna.

post-69984-0-29035800-1397411174_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce mic e regulatorul de honda, seamana cu ce am eu pe 125, am avut musafiri si nu ti-am vazut donatia de baterie ca mi-ar fi prins bine la cea de 125 caci pe ea am una de UPS de 9A si nu prea are curent suficient pentru pornire (mai ales cand sunt sub 15 grade afara)

Editat de vlad58
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

imi pare rau, deja am promis-o, maine o pun la curier...

culmea ca regulatorul e de cbr f2/f3, deci o mobra mai mare... dar cred ca asta nu conteaza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa cauti schemele de la cbr si sa te uiti cam cat e puterea magnetoului si sa-l compari cu al tau daca au putere mai mare sau egala e ok.



Ok am descaracat service manuaul de la cbr 2f si vad ca are siguranta de protectie de 30A fata de 20 cat ai tu deci totul e ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am rezolvat si cu filetul de la baia de ulei... s-a montat helicoil, pus alt buson (masurasem eu pasul gresit) si nu mai curge.

am facut si primii 15-20 km, merge binisor... mai e nevoie de reglaje, uns lantul, diverse maruntisuri... si sa-i schimb cablul de ambreiaj cu unul universal, e prea scurt asta, sta f intins

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai am luat deja unul universal... il am din toamna, doar ca nu a venit randul lui pana acum :) Trebuie sa masor (de 3 ori) si sa tai... sa-l cositoresc si sa-l montez. O sa le fac si pe astea, usor, usor. Important e ca merge si am scos-o pe strazi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...