biancocelleste Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Salut, Vreau sa verific/curat toate contactele electrice ale motocicletei. Am inteles ca WD40 este o solutie buna la multe lucruri insa, alte voci spun ca mai degraba ar trebui sa folosesc un spray special pentru contacte. Pros and cons ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_radu Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 eu recomand spray de contacte . nu sunt scumpe si mai bine iei cate un spray pt fiecare . Un spray bun la toate ... nu e chiar bun doar ca face mai multe lucruri . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideu Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 la ce-ti trebuie tie e foarte bun WD40.. dai inainte..! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 cauta un prieten cu un compresor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinR6 Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Mergi mai bine pe spray pt contacte. WD40 este degripant. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Martie 12, 2013 Autor Share Postat Martie 12, 2013 Mergi mai bine pe spray pt contacte. WD40 este degripant. 2 persoane mi-au spus asta, de aceea am si cautat mai multe feed-back-uri Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 N-ai reusit sa faci nimic duminica? Nu e mare inginerie sa cureti niste contacte, ce naiba... orice corodeaza oxizii e bun. Inclusiv acizii de diverse feluri... fii si tu putin inventiv, nu se poate sa n-ai prin casa vreo solutie de curatat lichida... pt cada, chiuveta, metale... asta daca problema vine de la mufe si contacte. Alcool izopropilic ai? Detartrant ai? Daca nu... vino la mine (daca iti porneste) si incercam sa curatam cu ceva mufa aia. WD40 = Water Repellent, nu are treaba cu contactele electrice. E bun maxim ca protectie preventiva, dar si aia pe termen scurt. Tot spray de contacte ti-am recomandat si eu (una din alea 2 persoane ). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dudescu Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Din ce am citit pe aici vad ca esti din dr Taberei, am eu un spray de contacte prin masina, ti-l imprumut cu placere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Martie 12, 2013 Autor Share Postat Martie 12, 2013 Din ce am citit pe aici vad ca esti din dr Taberei, am eu un spray de contacte prin masina, ti-l imprumut cu placere. thx bo$$ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Spray de contacte ataca material. Eu prefer WD40 si chair am rezolvat si probleme la potentiumetre si switch-uri buboase la echipament audio. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 tind sa cred ca oxizii ataca materialul...si sprayul de contacte ataca oxizii...rezulta materialul mancat/rupt cand oxizii dispar. am mai folosit, in general la masina, dar nu am vazut sa atace materialul cu ceva. e ca si cum ai spune ca sprayul cu vaselina siliconica degreseaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Probabil depinde si de spray, dar stiu de meserie ca nu e bine sa aplici prea des spray de contacte, ca la final nu mai ai pe ce. Am auzit si relatari de plastice atacate de spray de coantacte. In orice caz, as umbla cu grija. WD40 e mai inofensiv parca. Pe ambalaj de WD40 scrie ca merge si la contacte electrice. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 eu cu wd40 am distrus shooter-ul de la un aparat foto digital. am vrut doar sa-l degripez,desi nu era gripat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 Mechanica in aparate foto e foarte fina.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 (editat) treaba e asa : pentru fiecare gaura exista un cui. pentru contacte electrice exista teslanol. nu e goanga. eu folosesc asa ceva pentru contacte eletrice. http://www.electro4you.com/ocart/index.php?route=product/category&path=534_564 de la baietii astia trage un telefon sau un mail si iti recomanda la fix sau asta : http://www.e-acumulatori.ro/teslanol-products/teslanol-t6-oszillin-400-ml-26026.html Editat Martie 12, 2013 de tiranspider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 la tensiunile si curentii din instalatia auto/moto wd40 sau alt spray este tot un drac. Daca vorbeam de cine ce potentiometru din vreun preamp/amp hi-fi intelegeam sa-ti pui intrebari, dar asa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 la tensiunile si curentii din instalatia auto/moto wd40 sau alt spray este tot un drac. Daca vorbeam de cine ce potentiometru din vreun preamp/amp hi-fi intelegeam sa-ti pui intrebari, dar asa... acu ce sa zic. am vazut cum se comporta apa, la spalarea motorului, in zona contactului, in ambele cazuri ( wd40 versus teslanol ) din punctul meu de vedere teslanolul e mai ok. asta nu ma impiedica sa am in permanenta un tub de wd in dulapul din garaj. langa cel de teslanol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 12, 2013 Share Postat Martie 12, 2013 eu dau cu scuipat! acum vorbind serios pentru protectie cel mai bun e spray-ul de silicon! si, mai important decat el, renuntarea la orice mizerie de mufa in plus! si pe motoare-s o GROAZA de mufe in plus... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Martie 12, 2013 Autor Share Postat Martie 12, 2013 Multam pentru pareri, am sa dau cu spray de contacte desi nu cred sa fie problema de contacte oxidate sau chestii de genul. daca trag un pic in stanga de cablul care face legatura cu contactul si sigurantele, pleaca si pompa de benzina... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 eu dau cu scuipat! acum vorbind serios pentru protectie cel mai bun e spray-ul de silicon! si, mai important decat el, renuntarea la orice mizerie de mufa in plus! si pe motoare-s o GROAZA de mufe in plus... deci tu esti ala care scuipa wd40. circula legenda la un moment dat dar nu credeam ca e realitate .. :crack: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Multam pentru pareri, am sa dau cu spray de contacte desi nu cred sa fie problema de contacte oxidate sau chestii de genul. daca trag un pic in stanga de cablul care face legatura cu contactul si sigurantele, pleaca si pompa de benzina... Sa nu fie rupt un fir. Sigur ca ai probleme cu un contact? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Martie 13, 2013 Autor Share Postat Martie 13, 2013 Amu', le iau si eu prin eliminare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Martie 13, 2013 Share Postat Martie 13, 2013 Cred ca de fapt asta e problema, a zis bine Falkenberg. Se poate verifica cu un aparat de masura si se inlocuieste sau innadeste firul. p.s: schimba pozaaaaaa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
biancocelleste Postat Martie 13, 2013 Autor Share Postat Martie 13, 2013 Cred ca de fapt asta e problema, a zis bine Falkenberg. Se poate verifica cu un aparat de masura si se inlocuieste sau innadeste firul. p.s: schimba pozaaaaaa de ce, mane, abia am pus-o aparat de masura am ( multumesc Kostin ) dar cu firele alea, stiu si eu .... poate trec pe la tine sambata dupa ce sprayez contactele si verific releul de incarcare ( Doamne Fereste sa fie bulit ). Si daca tot am descarcat bateria ieri, cand am fortat pornirea, sa o incarc la clesti sau sa o pun totusi pe redresor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
livius_ereticus007 Postat Martie 17, 2013 Share Postat Martie 17, 2013 de ce, mane, abia am pus-o E de manelica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.