Sari la conținut

WD40 vs others


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 55
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

eu recomand spray de contacte .

nu sunt scumpe si mai bine iei cate un spray pt fiecare .

Un spray bun la toate ... nu e chiar bun doar ca face mai multe lucruri .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ai reusit sa faci nimic duminica? Nu e mare inginerie sa cureti niste contacte, ce naiba... orice corodeaza oxizii e bun. Inclusiv acizii de diverse feluri... fii si tu putin inventiv, nu se poate sa n-ai prin casa vreo solutie de curatat lichida... pt cada, chiuveta, metale... asta daca problema vine de la mufe si contacte.

Alcool izopropilic ai? Detartrant ai? Daca nu... vino la mine (daca iti porneste) si incercam sa curatam cu ceva mufa aia.

 

WD40 = Water Repellent, nu are treaba cu contactele electrice. E bun maxim ca protectie preventiva, dar si aia pe termen scurt.

Tot spray de contacte ti-am recomandat si eu (una din alea 2 persoane :crack: ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spray de contacte ataca material. Eu prefer WD40 si chair am rezolvat si probleme la potentiumetre si switch-uri buboase la echipament audio.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tind sa cred ca oxizii ataca materialul...si sprayul de contacte ataca oxizii...rezulta materialul mancat/rupt cand oxizii dispar. am mai folosit, in general la masina, dar nu am vazut sa atace materialul cu ceva. e ca si cum ai spune ca sprayul cu vaselina siliconica degreseaza :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil depinde si de spray, dar stiu de meserie ca nu e bine sa aplici prea des spray de contacte, ca la final nu mai ai pe ce.

Am auzit si relatari de plastice atacate de spray de coantacte. In orice caz, as umbla cu grija. WD40 e mai inofensiv parca. Pe ambalaj de WD40 scrie ca merge si la contacte electrice.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

treaba e asa : pentru fiecare gaura exista un cui.

 

pentru contacte electrice exista teslanol.

 

nu e goanga. eu folosesc asa ceva pentru contacte eletrice. http://www.electro4you.com/ocart/index.php?route=product/category&path=534_564

de la baietii astia :)

 

trage un telefon sau un mail si iti recomanda la fix :)



sau asta : http://www.e-acumulatori.ro/teslanol-products/teslanol-t6-oszillin-400-ml-26026.html

Editat de tiranspider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la tensiunile si curentii din instalatia auto/moto wd40 sau alt spray este tot un drac. Daca vorbeam de cine ce potentiometru din vreun preamp/amp hi-fi intelegeam sa-ti pui intrebari, dar asa...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la tensiunile si curentii din instalatia auto/moto wd40 sau alt spray este tot un drac. Daca vorbeam de cine ce potentiometru din vreun preamp/amp hi-fi intelegeam sa-ti pui intrebari, dar asa...

acu ce sa zic. am vazut cum se comporta apa, la spalarea motorului, in zona contactului, in ambele cazuri ( wd40 versus teslanol )

 

din punctul meu de vedere teslanolul e mai ok.

 

asta nu ma impiedica sa am in permanenta un tub de wd in dulapul din garaj. langa cel de teslanol :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam pentru pareri, am sa dau cu spray de contacte desi nu cred sa fie problema de contacte oxidate sau chestii de genul. daca trag un pic in stanga de cablul care face legatura cu contactul si sigurantele, pleaca si pompa de benzina...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu dau cu scuipat!

 

acum vorbind serios pentru protectie cel mai bun e spray-ul de silicon! si, mai important decat el, renuntarea la orice mizerie de mufa in plus! si pe motoare-s o GROAZA de mufe in plus...

deci tu esti ala care scuipa wd40.

 

 

circula legenda la un moment dat dar nu credeam ca e realitate .. :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam pentru pareri, am sa dau cu spray de contacte desi nu cred sa fie problema de contacte oxidate sau chestii de genul. daca trag un pic in stanga de cablul care face legatura cu contactul si sigurantele, pleaca si pompa de benzina...

Sa nu fie rupt un fir. Sigur ca ai probleme cu un contact?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca de fapt asta e problema, a zis bine Falkenberg. Se poate verifica cu un aparat de masura si se inlocuieste sau innadeste firul.

 

p.s: schimba pozaaaaaa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca de fapt asta e problema, a zis bine Falkenberg. Se poate verifica cu un aparat de masura si se inlocuieste sau innadeste firul.

 

p.s: schimba pozaaaaaa

 

de ce, mane, abia am pus-o :(

 

aparat de masura am ( multumesc Kostin ) dar cu firele alea, stiu si eu .... poate trec pe la tine sambata dupa ce sprayez contactele si verific releul de incarcare ( Doamne Fereste sa fie bulit ).

 

Si daca tot am descarcat bateria ieri, cand am fortat pornirea, sa o incarc la clesti sau sa o pun totusi pe redresor ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...