Thunderlight Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 Salutare, Am facut revizia ieri, filtre + ulei + schimbat antigel, lichid de frana, placute. Nu am mers cu ea mai deloc, doar foarte putin acum 1 saptamana jumate (5 - 10 min) dar aveam aceiasi impresie cum ca nu se accelereaza cum trebuie. Avea momente cand era "coerenta" si raspundea foarte bine la acceleratie dar aseara, am mers 500 m si trageam accelearatia destul de mult si se accelera f f putin, ajungea undeva pe la un 3 - 4 - 5 mii ture, e dupa cum vrea ea si are momente PS Am schimbat bujiile anul trecut cu niste CR9X sau ceva de genul.. Ce problema ar putea sa aiba? Bobine, alte bujii,cablu de acceleratie?? PS2 TPS-ul l-am curatat tot anul trecut dar cand ai o problema cu TPS-ul ar trebui sa iti moara si motorul...ceea ce la mine nu se intampla. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 La modelul tau, o problema des intalnita este ca se strica bobinele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Martie 14, 2013 Autor Share Postat Martie 14, 2013 Da, aveam idee de asta, dar e un simptom specific bobinelor? Poate sa fie si altceva? Multumesc oricum de raspuns, Cesar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rollandstich Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 Daca tot ai schimbat bujiile ,scoate-le si veifica cu lera distanta intre electrod si pipa.In mod normal din fabrica iti pune la 0.9-1mm dar in realitate este mai sanatos daca o lasi la 0.7 mm pentru ca mai ales cind motorul este rece are loc o "suflare "a scanteii si de aici intervine si problema ca se duc bobinele de inductie .Face scanteie in interiorul bobinei dupa care tot mai fortat ajunge sa se duca. Si sa argumentez aceasta problema va pot spune ca la masina am facut aprindere electronica care l-am copiat de pe o masina de raliu (nu conteaza marca). Aici am vazut ca practic ,chiar daca aprinderea este tranzistorizata nu are tensiune mai mare de 100-150 de Volti .La cel facut de mine tensiunea era de 750 Volti si distanta permitea la 2mm .In stare libera (deci nemontat in motor ,presiune si alte minuni) scanteia era de 50mm pe cand la cele clasice 20-25mm. De fapt aici doream sa va sugerez ca distanta la bujie cu cit este mai mare nu inseamna ca este si bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 (editat) Masurat bobine, releu pompa, ,pompa benzina , conform manualului. Bobinele le poti masura in primar si secundar fara sarcina, conform valorilor.La contact pus ai deasemenea valoarea la care trebuie sa ajunga. Verificat filtru plus furtune aer si vaccum. De verificat daca ai debit suficient in rampa de injectoare. Cum se prezinta bujiile DUPA ce iti face simptomul respectiv? Bafta Editat Martie 14, 2013 de cry_ss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Martie 14, 2013 Autor Share Postat Martie 14, 2013 Ok, voi face sambata verificarile necesare si va multumesc de interes O sa revin cu o parere dupa ziua de sambata (cand voi avea timpul necesar...) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mistretzu_ro Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 Scoate-o putin la plimbare. Asa am patit si eu (R6 2002) dupa iernat si si.a revenit dupa primii 50-100km. Scoate-o putin la plimbare. Asa am patit si eu (R6 2002) dupa iernat si si.a revenit dupa primii 50-100km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cry_ss Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 Daca vrei, lasa-mi pe pm un mesaj cu mailul tau si iti trimit manualul de service, de unde sa iti iei valorile si reglajele necesare.Probabil va fi spre seara raspunsul, am f mult de alergat in timpul zilei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adidas Postat Martie 14, 2013 Share Postat Martie 14, 2013 O fi ambreiajul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Martie 20, 2013 Autor Share Postat Martie 20, 2013 O fi ambreiajul? Ce treaba ar avea ambreiajul? Aceleasi simptome le are cand sta in neutral si o accelerezi...Nu am precizat eu probabil Scoate-o putin la plimbare. Asa am patit si eu (R6 2002) dupa iernat si si.a revenit dupa primii 50-100km. Scoate-o putin la plimbare. Asa am patit si eu (R6 2002) dupa iernat si si.a revenit dupa primii 50-100km. O sa fac si asta, daca vremea o sa tina... PS 3! De la benzina de anul trecut poate sa aiba simptomele astea? (rezervorul a fost plin, a stat in garaj la o temperatura constanta de peste 5 grade...) Si-a revenit, am schimbat benzina, e foarte indrazneata acum va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bebiku Postat Martie 20, 2013 Share Postat Martie 20, 2013 Baga kerosen si curata tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thunderlight Postat Martie 20, 2013 Autor Share Postat Martie 20, 2013 Baga kerosen si curata tot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.