Sari la conținut

Problema accelerare Yamaha R6 2004


Postări Recomandate

Salutare,

 

Am facut revizia ieri, filtre + ulei + schimbat antigel, lichid de frana, placute. Nu am mers cu ea mai deloc, doar foarte putin acum 1 saptamana jumate (5 - 10 min) dar aveam aceiasi impresie cum ca nu se accelereaza cum trebuie. Avea momente cand era "coerenta" si raspundea foarte bine la acceleratie dar aseara, am mers 500 m si trageam accelearatia destul de mult si se accelera f f putin, ajungea undeva pe la un 3 - 4 - 5 mii ture, e dupa cum vrea ea si are momente :)

 

PS Am schimbat bujiile anul trecut cu niste CR9X sau ceva de genul..

 

Ce problema ar putea sa aiba? Bobine, alte bujii,cablu de acceleratie??

 

PS2 TPS-ul l-am curatat tot anul trecut dar cand ai o problema cu TPS-ul ar trebui sa iti moara si motorul...ceea ce la mine nu se intampla.

 

Va multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot ai schimbat bujiile ,scoate-le si veifica cu lera distanta intre electrod si pipa.In mod normal din fabrica iti pune la 0.9-1mm dar in realitate este mai sanatos daca o lasi la 0.7 mm pentru ca mai ales cind motorul este rece are loc o "suflare "a scanteii si de aici intervine si problema ca se duc bobinele de inductie .Face scanteie in interiorul bobinei dupa care tot mai fortat ajunge sa se duca. Si sa argumentez aceasta problema va pot spune ca la masina am facut aprindere electronica care l-am copiat de pe o masina de raliu (nu conteaza marca). Aici am vazut ca practic ,chiar daca aprinderea este tranzistorizata nu are tensiune mai mare de 100-150 de Volti .La cel facut de mine tensiunea era de 750 Volti si distanta permitea la 2mm .In stare libera (deci nemontat in motor ,presiune si alte minuni) scanteia era de 50mm pe cand la cele clasice 20-25mm. De fapt aici doream sa va sugerez ca distanta la bujie cu cit este mai mare nu inseamna ca este si bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masurat bobine, releu pompa, ,pompa benzina , conform manualului.

Bobinele le poti masura in primar si secundar fara sarcina, conform valorilor.La contact pus ai deasemenea valoarea la care trebuie sa ajunga.

Verificat filtru plus furtune aer si vaccum.

De verificat daca ai debit suficient in rampa de injectoare.

Cum se prezinta bujiile DUPA ce iti face simptomul respectiv?

Bafta

Editat de cry_ss
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei, lasa-mi pe pm un mesaj cu mailul tau si iti trimit manualul de service, de unde sa iti iei valorile si reglajele necesare.Probabil va fi spre seara raspunsul, am f mult de alergat in timpul zilei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O fi ambreiajul?

 

Ce treaba ar avea ambreiajul? Aceleasi simptome le are cand sta in neutral si o accelerezi...Nu am precizat eu probabil :)

 

Scoate-o putin la plimbare. Asa am patit si eu (R6 2002) dupa iernat si si.a revenit dupa primii 50-100km.

 

Scoate-o putin la plimbare. Asa am patit si eu (R6 2002) dupa iernat si si.a revenit dupa primii 50-100km.

 

O sa fac si asta, daca vremea o sa tina... :)

 

PS 3! De la benzina de anul trecut poate sa aiba simptomele astea? (rezervorul a fost plin, a stat in garaj la o temperatura constanta de peste 5 grade...)

 

Si-a revenit, am schimbat benzina, e foarte indrazneata acum :D va multumesc!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...