Korben Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 O fi o problema pentru tine Pentru mine era doar o propunere, nu ma afecteaza unde e topicul Problema e vremea rea, banii putini sau lipsa de timp ca sa scot vaca la pascut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Aprilie 2, 2013 Autor Share Postat Aprilie 2, 2013 Va dati voi seama ca suntem la pagina 5 a acestui topic si inca nu a aparut un posesor de Crossrunner? Din pacate avem o piata moto asaaaaa de micaaa... Inca suntem niste exotici care aleg sa "isi riste vietile", intr-un mod de neinteles pentru ceilalti, de dragul acestui vehicul cu numai 2 roti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 2, 2013 Share Postat Aprilie 2, 2013 Nu cred ca mai suntem chiar asa de exotici, cel putin nu ca numar Dar din moment ce pana si cea mai bine vanduta motocicleta din Europa este reprezentata de o duzina sau doua in toata tara, explicatia e clara La mine nu e cazul, dar cunosc multi oameni care viseaza frumos si raman cu visul Sau tu te referi strict la Crossrunner? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Aprilie 3, 2013 Autor Share Postat Aprilie 3, 2013 Nu, nu e vorba numai de Crossrunner, desi ideea unui topic este tocmai sa stranga posesorii sa macane impreuna despre bujii, lanturi, cardane, rezervoare, parbrize etc. Avem o piata moto infima. Sunt calator prin lume din '92. Atunci m-am mirat ca pisoarul "isi trage apa" singur si am vazut autostrada de 4 benzi pe sens (wow!) si Ferrari (bai, frate, ai vazut, ba'!?). De atunci pana anul trecut am vazut un milion de motociclete, din Suedia si Rusia pana in Nepal si Singapore. Lumina a aparut anul trecut, cand am fost intr-o tura de 10 zile in europa, pe firul Dunarii, pana la izvor si indarat in patrie, prin Alpi etc. Varadero, de care eram asa de mandru (inca sunt, dealtfel) a fost cea mai batrana motocicleta din cele 100.000 cu care m-am intalnit. Am stat in hoteluri PLINE de motociclisti si am gasit conditii create PENTRU motociclisti, un trafic prietenos cu riderii si, in general, o alta lume moto, cu foarte putine legaturi cu a noastra. Nu e vorba numai de super-motoare, de echipament, de bani, ci si de deschidere la aceasta alternativa si de respect pentru cei care aleg sa se dea cu motorul. Dealtfel, e la fel si cu bicicletele sau cu jogging-ul... http://www.hondamc2013.com/bikes/crossrunner/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Aprilie 4, 2013 Autor Share Postat Aprilie 4, 2013 Despre dealeri. Am cumparat motocicleta din Budapesta. Nu sunt maghiar, nu vorbesc limba, nu am prieteni acolo... Am cumparat de pe internet: www.mobile.ro. Dupa ce am lamurit cu dealerul ce si cum si cat si cand, l-am intrebat si "pe al nostru" daca ar putea sa ofere conditii "pe-acolo", gandindu-ma ca mai bine cumpar de la noi: raman banii pe-aicea, ne mai imprietenim de un service etc. Omul, dealtfel, absolut saritor si customer-oriented mi-a raspuns ca, sub pretul deja oferit "este sponsorizare" si nu se face. OK, mi-am zis, nu am de luat nicio decizie, pentru ca s-a luat singura, sa zic asa... Am cumparat motocicleta din Budapesta, am platit omului in avans, dealerul a livrat-o la Sibiu, totul impecabil! Mi-am zis: hm..., te miri de ce-o fi fost asa de ieftina... Am cerut pret pentru accesorii, ca noi toti: parbriz, cric central, deflectoare, incuietoare, alarma, protectii... M-am lamurit!!! Am inteles! Al nostru este cu XX% mai scump! Cu XX % mai scump decat in Budapesta, pe aceleasi accesorii Honda! Exemplu de preturi fara TVA: parbriz touring - 118,81 EUR la Budapesta + mai mult de 60% = 190,32 EUR la Bucuresti; deflectoare - 56,69 EUR la Budapesta + mai mult de 70% = 96,77 EUR la Bucuresti... O fi si asta din cauza petei moto foarte mici, la fel cum o fi si asta o cauza a pietei moto foarte mici...!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 (editat) O fi si asta din cauza petei moto foarte mici, la fel cum o fi si asta o cauza a pietei moto foarte mici...!? Cred ca piata moto foarte mica este din cauza pietei moto foarte mici rezultand o piata moto foarte mica. Sau o fi pata? Editat Aprilie 4, 2013 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan_harea Postat Aprilie 5, 2013 Share Postat Aprilie 5, 2013 Cate motoare noi se vand pe an in RO, se vand intr-o comuna mai rasarita din Germania sau Italia. La cate motoare sunt vandute, de fiecare dealer in parte, e de mirare ca nu au inchis pana acum. De unde ieftineala la motoare, accesorii si piese? Ce sa mai vorbim de drive teste sau alte promotii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Aprilie 5, 2013 Autor Share Postat Aprilie 5, 2013 Ah, ce frig am bagat astazi! Nu mai vine, sezonul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Aprilie 6, 2013 Share Postat Aprilie 6, 2013 cred ca asta este singurul lucru de care ma bucur prin faptul ca am venit in ploiesti(din mures), clima este mai blanda . aici a inceput de ceva vreme sezonul.............. . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Aprilie 6, 2013 Autor Share Postat Aprilie 6, 2013 (editat) cred ca asta este singurul lucru de care ma bucur prin faptul ca am venit in ploiesti(din mures), clima este mai blanda . aici a inceput de ceva vreme sezonul.............. .Da, esti avantajat, din acest punct de vedere. Pe de alta parte, trebuie sa mergi oleaca, pana la un drum virajat, a? Problema fiind ca nu vi se pare corecta incadrarea Crossrunner in sectiunea asta, alaturi de adevaratele "enduroaice" si "adventuroaice".Uite, am am gasit ca sa imi sustina argumentatia ca segmentul Adventure se muta, dupa clienti, pe strada... http://www.ktm.com/travel/1190-adventure-eu/highlights.html#.UWBvRBEaySM Editat Aprilie 6, 2013 de GAMO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ow3x3xpr3ss Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 Da, esti avantajat, din acest punct de vedere. Pe de alta parte, trebuie sa mergi oleaca, pana la un drum virajat, a? sa stii ca nu ai de mers mult, este chiar destul de aproape drumul care duce spre brasov pe ruta valenii de munte,cheia............apropo acum m-am intors dintr-o tura cam "dreapta" din pacate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 ..... ca segmentul Adventure se muta, dupa clienti, pe strada... Imi permit o remarca cu tenta tragi-comica: In Romania, da, segmentul Adventure s-a mutat de multa vreme pe strada In padure nu vin cocalarii cu mertane sa te omoare Deocamdata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Mai 3, 2013 Autor Share Postat Mai 3, 2013 (editat) Hmm... Nu stiu ce sa zic...Uite, cum apare trendul: Imi permit o remarca cu tenta tragi-comica: In Romania, da, segmentul Adventure s-a mutat de multa vreme pe stradaIn padure nu vin cocalarii cu mertane sa te omoareDeocamdata... Am instalat o extensie de parbriz X-creen de la MRA, peste parbrizul standard. A cazut cu parbriz cu tot, de la vibratii, la prima trecere de cale ferata...Am montat un parbriz Variotouring de la MRA, astazi. Mai caut, nu e asta varianta finala.Nu e, clar. Dat jos! De vanzare. Editat Aprilie 17, 2013 de GAMO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 5, 2013 Share Postat Mai 5, 2013 Am montat un parbriz Variotouring de la MRA, astazi. Mai caut, nu e asta varianta finala. Nu e, clar. Dat jos! De vanzare. la ce pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Mai 5, 2013 Autor Share Postat Mai 5, 2013 Pai, la 1/2. Transportul e al tau. Da', ce faci cu el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 6, 2013 Share Postat Mai 6, 2013 am un MRA la care am incercat tot felul de varioscreenuri "homemade" si nu prea mi-a iesit daca ai putea sa pui o imagine ca sa vad concret despre ce e vorba, ti-as fi recunoscator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Mai 9, 2013 Autor Share Postat Mai 9, 2013 am un MRA la care am incercat tot felul de varioscreenuri "homemade" si nu prea mi-a iesit daca ai putea sa pui o imagine ca sa vad concret despre ce e vorba, ti-as fi recunoscator Facem. Asta este, da' iti trimit si poza. http://www.louis.de/_10810d1d3589bfdd5490f03c51c1df76b5/index.php?topic=artnr&artnr=10008751 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 9, 2013 Share Postat Mai 9, 2013 Pai pe Louis e pus tot ansamblul (parbriz+deflector) Vinzi doar deflectorul sau cum? Daca da, hai sa trecem pe privat Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Mai 10, 2013 Autor Share Postat Mai 10, 2013 Este complet, asa cum e in Louis. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 10, 2013 Share Postat Mai 10, 2013 Oh, acum iti inteleg mirarea de la inceputul discutiei Si iti dau dreptate, nu am cum sa-l montez pe AT Iti multumesc pentru clarificare si imi cer scuze pentru confuzie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Mai 10, 2013 Autor Share Postat Mai 10, 2013 (editat) Nu-i nimic. Am insa un X-creen de la MRA, de vanzare. L-am avut pe Varadero. Este excelent, daca ai pe ce sa il pui. Uite: http://www.mra.de/en/x-creen Si aici: http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10008895&lang=en Editat Mai 10, 2013 de GAMO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Mai 11, 2013 Share Postat Mai 11, 2013 (editat) Nu-i nimic. Am insa un X-creen de la MRA, de vanzare. L-am avut pe Varadero. Este excelent, daca ai pe ce sa il pui. Uite: http://www.mra.de/en/x-creen Si aici: http://www.louis.de/index.php?topic=artnr_gr&artnr_gr=10008895&lang=en ne spui si un pret pentru X- screenul care zici ca merge pe varadero, poate il indoaie careva ?? pune un anunt undeva la ceva bursa sa il vedem Editat Mai 11, 2013 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Korben Postat Mai 12, 2013 Share Postat Mai 12, 2013 Nu-i nimic. Am insa un X-creen de la MRA, de vanzare. L-am avut pe Varadero. Este excelent, daca ai pe ce sa il pui. Am, pe MRA-ul meu De fapt eu despre asta vorbeam Te sun maine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Mai 13, 2013 Share Postat Mai 13, 2013 Am, pe MRA-ul meu De fapt eu despre asta vorbeam Te sun maine poate afli si ceva pret la mra-ul acela cred ca m-ar incalzi putin pe varadero Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat August 5, 2013 Autor Share Postat August 5, 2013 (editat) Aproape pregatiti de tura anului! Facem fluturasi in Alpi! Plecarea pe 20 iulie, intoarcerea intr-o saptamana. Noi plecam sambata, 20 iulie, din Sibiu. Innoptam in Budapesta si duminica mergem in Austria, pana la Bruck, pentru a trece luni prin Grossclockner. De luni stam langa Bolzano, la Varena: http://www.booking.c...king_directionsDe aici facem, pana vineri, ture in zona. In una din zile mergem pe Stelvio, desigur.Vineri plecam indarat, catre casa. Nu am facut traseul de intoarcere, inca. Nici nu avem prea multe optiuni, pentru ca Ungaria nu are potential, iar in Romania tot pe la Arad trebuie sa intram...Se mai potriveste in traseul cuiva?Intre timp am facut tura... Minunata!3.750 km in 9 zile de drum de minune: Romania, Ungaria, Austria, Italia, Italia, Italia, Italia, Slovacia, Croatia, Serbia, Romania.18 pasuri in Alpi, de la Stelvio in jos...Crossrunner este o minunatie de motor care s-a inventat pentru acest fel de tura, in care poti merge in croaziera la 160 km/ora sau in picioare, sau in viteza intaia, pana cand apa ajunge la 103 grade pe Grossglocker, dupa care sa o zbughesti, turand pana la 10.000 rpm...Suuupeeer!Nu am crezut ca exista atata distractie pe autostrada, la 150 km la ora, ca asa se tocesc uniform cauciucurile...Am facut si pasuri de 16 sau 17 grade, in care manevrabilitatea motorului si puterea disponibila de jos au fost fundamentale pentru parcurs...Ma gandeam ca va zice singura, calatoria asta, daca motorul ramane sau ba. Mai ramane! Editat Iulie 15, 2013 de GAMO Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.