Denis TM Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 Buna seara , Mi-am cumparat recent un DNA , care nu vrea de nici o culoare sa porneasca , nu stiu cum reglez avansu` ca banuiesc ca din vina lui e , pentru ca am pus benzina direct in cilindru si a pornit si a puscat pe carburator , ma poate ajuta cineva ? Un manual de reparatie un pot gasi(gratis) ? Multumesc anticipat O seara buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 schimba bujia Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bratulucian Postat Martie 26, 2013 Share Postat Martie 26, 2013 nu ar trebui sa fie mare chestie,cu siguranta e din alimentare.verifica prima data supapa care iese din rezervor.se poate sa fie infundata...daca te pricepi incearca sa cureti carburatorul.daca nu te pricepi dute la un meseriasi,si de curiozitate punel sa iti masoare compresia,simtoma asta o mai intalnesti cand setul motor este praf! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Martie 29, 2013 Autor Share Postat Martie 29, 2013 schimba bujia Am schimbat-o. nu ar trebui sa fie mare chestie,cu siguranta e din alimentare.verifica prima data supapa care iese din rezervor.se poate sa fie infundata...daca te pricepi incearca sa cureti carburatorul.daca nu te pricepi dute la un meseriasi,si de curiozitate punel sa iti masoare compresia,simtoma asta o mai intalnesti cand setul motor este praf! Pai daca am curatat carburatorul si nu vrea de nici o culoare sa porneasca , rezervorul nu il am pus sus iam dat eu benzina cu o siringa pe la carburator.Setul este aproape nou. Chiar nu stiu cum sa incerc sa reglez avansul si nu stiu de ce cred ca aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bratulucian Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 sincer nu am desfacut un dna pana acum...dar punei rezervorul,bagai benzina,iar cand incerci sa il pornesti pune man si infunda gura care intra in filtru de aier.In momentul acela el isi trage benzina fortat..nu trebuie infundat tot timpul cand tu incerci sa il pornesti,e imposibil sa nu porneasca daca motorul e in stare buna.daca e setul nou nu trebuie sa accelerezi decoc,pana in momentul cand el da sa porneasca,iar daca atunci cand da sa porneasca u il accelerezi si se opreste,nu il mai accelera...multa bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 cum adica i-ai dat gaz cu seringa? ai pus benzina in difuzor? )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Martie 29, 2013 Share Postat Martie 29, 2013 cum adica i-ai dat gaz cu seringa? )))) intravenos Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Martie 29, 2013 Autor Share Postat Martie 29, 2013 (editat) Uitati aici un video http://youtu.be/NzgCKiTI9sw Eu cred ca e de la avans , nu ii da scanteie cand trebe dar odata o pornit pentru 1 sec -2 da dupa o crapat. Editat Martie 29, 2013 de Denis TM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 nu cred ca e de la avans avand in vedere ca e aprinderea e electronica deci avansul il da cdi-ul.e cumva in 4 timpi?stiu parca sunt si in 2 timpi si in patru.daca e in patru posibil sa nu fie tras motorul la punct.si un dinte daca e inainte sau inapoi no sa pornesca doar rateuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Martie 30, 2013 Autor Share Postat Martie 30, 2013 nu cred ca e de la avans avand in vedere ca e aprinderea e electronica deci avansul il da cdi-ul.e cumva in 4 timpi?stiu parca sunt si in 2 timpi si in patru.daca e in patru posibil sa nu fie tras motorul la punct.si un dinte daca e inainte sau inapoi no sa pornesca doar rateuri. E in 4 timpi , motor de 180cc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 30, 2013 Share Postat Martie 30, 2013 Cam la toate motoretele cu aprindere electronica de la minsk incoace spre zilele noastre, AVANSUL aprinderii NU E REGLABIL. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Aprilie 6, 2013 Autor Share Postat Aprilie 6, 2013 Cam la toate motoretele cu aprindere electronica de la minsk incoace spre zilele noastre, AVANSUL aprinderii NU E REGLABIL. A pornit , culbutorii trebuiau reglati si distributia Asfalt uscat si multumesc tuturor Nu stiu de ce se ineaca , socul e automatic dar e functional ca lam verificat , din ce cauza se ineaca ?pls help Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myry99 Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 se ineaca deoarece nu este reglat corespunzator carburatorul...mai joacate la reglaje...dai o tura la aer....iesi o tura, vezi cum merge si tot asa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Aprilie 8, 2013 Autor Share Postat Aprilie 8, 2013 Pai 2.5 ture la aer e normal nu ?Nu stiu de ce se ineaca se poate sa ii dea pompa de benzina mai mult decat trebuie daca e un furtun mai gros cred decat originalul sau ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_dr Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 nu are nici o legatura grosimea furtunului sau pompa de benzina.vezi nivelul la plutitor cum e si acul de dozaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Aprilie 8, 2013 Autor Share Postat Aprilie 8, 2013 Pai plutitorul inchide bine...sa fie acul cela cu membrana vacumatica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 8, 2013 Share Postat Aprilie 8, 2013 degeaba "inchide bine" daca nu e nivelul reglat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Aprilie 12, 2013 Autor Share Postat Aprilie 12, 2013 Pai trebe sa fac o poza si sa va arat carburatorul , am decat un surub reglabil care e aerul si in rest nimic ! de unde reglez nivelul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 ai doar un surub, nu decat! nivelul se poate (sau nu, depinde de model) regla de la plutitor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis TM Postat Aprilie 12, 2013 Autor Share Postat Aprilie 12, 2013 Man , azi am dat jos toba si fara ea nu se mai ineaca , nu cred ca are cum sa fie imfundata ca am curatat-o inainte sa o pun pe motor , am lasat doar evacuarea mica , finala am dat-o jos si merge de rupe dar de ce sa mearga inecat cu toba pusa ??? si in radiatorul de ulei cand am scos jorja stropeste ulei adica compresie are voie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.