vladf Postat Iunie 10, 2014 Autor Share Postat Iunie 10, 2014 Trebuie sa recunosc ca nu m-am gandit sa iau masina cu mine in excursiile moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iunie 10, 2014 Share Postat Iunie 10, 2014 scuze ca-s offtopic,dar ce-ti place la DR si nu-ti place la XT 600 ( de ex XT 600 E ) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iunie 10, 2014 Autor Share Postat Iunie 10, 2014 Mi s-a pus mie pata pe DR, oricum si XT-ul e una din variante. Ideea este sa fie relativ ieftin, nu vreau sa dau o gramada de bani doar sa realizez ca-mi placea mai mult pe strada. » Post actualizat in 17 Jun 2014 10:36Up, up, up! Stie consum mic, stie touring, stie curbe, suna tare, suna-ncet... tot ce ti-ai dori » Post actualizat in 17 Jun 2014 10:36 » Post actualizat in 28 Jun 2014 18:35Astazi a implinit 40.000, cel putin pe bord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iunie 12, 2014 Autor Share Postat Iunie 12, 2014 Imi vine in minte o vorba, din rahat nu faci bici si sa si pocneasca, furca stock de sv e slaba si nu merita servisata din punctul meu de vedere. Oricum daca raman la mobre de strada urmatoarea va fi probabil un SV1000 asa ca furca sa o pastrez... in alta ordine de idei... e vreme frumoasa afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shuriken Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Salutare, Am citit rand cu rand toate postarile voastre aici si sunt de-a dreptul captivat si bucuros ca am gasit niste pasionati de SV care sa se incumete sa il duca la nivelul urmator. Si eu am un SV din 2002 si am mers de cateva ori pe pista si vroiam sa-i fac niste modificari legate de suspensie si frane, ca intr-adevar, la capitolul asta are carente. Alt mortizor pentru spate nu se potriveste , decat cel de zx6r 2003-2004 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iunie 18, 2014 Autor Share Postat Iunie 18, 2014 Salut Shuriken, http://sv650.eviltwinsbk.com/zx6r-shock-swap-on-1st-gen-sv650/ Ai aici toate informatiile in legatura cu suspensia spate, se potrivesc si altele dar cea de ZX6r e cea mai apropiata ca si caracteristici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shuriken Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Multumesc Vlad, Sincer sa fiu, n-am mai asteptam sa-mi raspunzi la intrebare si mi-am facut rost de amortizor de Zx6r 2004 la un pret super bun. Incerc sa-l montez zilele astea si sa ies putin cu motorul pe weekend..daca-mi permite vremea . M-ar bate gandul sa-mi fac si swap-ul pe fata, chiar daca este vreo cativa banuti, dar am inteles ca este un rulment de la furca de gixxer ( am impresia ca ce-l inferior - sper sa nu zic vreo bazaconie ), care nu este exact ca cel de SV - are alt diametru interior (parca). P.S. Nu merge link-ul pus de tine. P.P.S Vis-a vis de ce spuneati voi anterior, cu vandutul unui SV dupa ce ai bagat ceva bani in el, chiar nu merita sa-l dai pe "doi lei". Am simtit-o pe pielea mea cand am vrut sa-l vand ..si-am fost luat peste picior, pt ca erau niste poze ceva mai vechi decat cum arata acum motorul si na, forumul e plin de carcotasi . Am sa-l tin ca motocicleta de suflet, ca tine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iunie 18, 2014 Autor Share Postat Iunie 18, 2014 Eu inca nu sunt hotarat daca schimb fata sau nu, ma bate gandul la un Dual sport iar daca ar fi de strada la un gsxr 750 ori sv1000. Oricum, referitor la vanzare, eu azi am primit oferta de 1100 euro ) http://sv650.eviltwinsbk.com/zx6r-shock-swap-on-1st-gen-sv650/ - daca nu merge link-ul alegi in stanga jos "1999-2002 Modifications". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Oricum, referitor la vanzare, eu azi am primit oferta de 1100 euro ) Misto! Numai eu nu ma pricep la negociat... Iti dau un telefon si niste marunt?(cum am primit o oferta asta iarna) In weekend ma duc si eu sa vad un motor, dar eu ma duc sa vad motorul sa il iau, nu sa negociez... Fiecare tembel din asta cu ale lui. Revenind la lucruri serioase, am recomandat motorul tau unui amic interesat si el de ceva cumparaturi, dar cred ca s-a basicat ca mi-am gasit eu mobra, desi el ma pusese sa ii caut lui I-am recomandat si motorul amicului tau (hornet S), cine stie poate pe saptamana viitoare daca se decide, ne facem cu un drum spre voi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iunie 18, 2014 Autor Share Postat Iunie 18, 2014 Un aiphon si diferenta din partea mea . Pai daca te hotarasti sa vii incoace ma anunti din timp, iti fac poze si filme in detaliu, toate cele sa fie treaba buna, berica din partea casei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shuriken Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Eu inca nu sunt hotarat daca schimb fata sau nu, ma bate gandul la un Dual sport iar daca ar fi de strada la un gsxr 750 ori sv1000. Oricum, referitor la vanzare, eu azi am primit oferta de 1100 euro ) http://sv650.eviltwinsbk.com/zx6r-shock-swap-on-1st-gen-sv650/ - daca nu merge link-ul alegi in stanga jos "1999-2002 Modifications". Merge Link-ul. Am sa-l studiez inainte sa ma apuc de montat una alta. Eu as vrea sa-mi pun evacuare sub sa ..cum e la unele ninja-uri, daca nu ma insel dupa 2006. Am cautat ceva pe net, am gasit..dar nu arata asa cum as vrea eu. Cred ca am sa ma las pagubas si-o sa-i torturez pe astia din oras cu al meu Leo Vince carbon modificat. Eu la a mea nu mai zic cat am investit ..ca zicea lumea ca-s nebun, nu dau preturi dar insir unele lucruri : pabriz biondi negru, manete short lever, untertail custom, cumparat carene inferioare din germania ( am 3 carene - daca te intereseaza pot vinde 1) acum am luat amortizorul, vopsit electrostatic elemente de aluminiu, pentru lookul dorit.. etc. Lucruri care nu vor fi apreciate de un alt cumparator, ca tot o oferta de 1200-1300 euro o sa primesc. Pentru banii astia nici macar nu m-as sinchisi sa-i raspund la mesaj. > Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Cat ai dat pe carenele inferioare, parca mi-aș pune și eu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Eu inca nu sunt hotarat daca schimb fata sau nu, ma bate gandul la un Dual sport iar daca ar fi de strada la un gsxr 750 ori sv1000. Uita de gsx-r sau SV1000....... go for offroad/enduro touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iunie 18, 2014 Share Postat Iunie 18, 2014 Pe mine ma bate gandul de un tu250 pe care sa-l modific in ceva asemanator unui flat tracker....o combinatie intre un tricker si un flat tracker, idee care se contureaza din ce in ce mai bine. Singurul impediment e cel financiar. tu nu mai bibili gioarsa aia de SV si ia si plimba-te cu ea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Shuriken Postat Iunie 19, 2014 Share Postat Iunie 19, 2014 Cat ai dat pe carenele inferioare, parca mi-aș pune și eu.. Am dat aproximativ 200 euro pe 3 carene, licitatie pe Ebay Germania. Erau putin scarmanate dar unde lucrez am service si cum imi place sa am motorul impecabil, mi le-au facut de zici ca-s noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iulie 7, 2014 Autor Share Postat Iulie 7, 2014 (editat) Suzuki SV650s 1999 ~40.500km pe bord, cumparata pe la ~26.000km acum 2 ani. Fara urme de cazaturi, fara defecte tehnice, doar cateva zgarieturi sau puncte unde au mai sarit pietre. Consumabile: - Anvelope noi Michelin Pilot Power 2CT DOT14 fata, spate. - Ulei full syntetic Repsol 10W40 - lichid de frana schimbat - filtru de aer si bujii schimbate - Placute de frana spate sinterizate, noi. - placute frana fata ~50% - lantul probabil mai merge vreo 10.000km Extra: - bugspoiler - toba schimbata + silencer, se da si toba originala. - suspensie spate reglabila ZX6R 2004, se da si suspensia originala - priza 12V Necesita servisarea furcii. Motivul vanzarii, renunt la strada o perioada. Drept urmare accept si schimburi cu: DR650, XT660, DRZ400, WR-uri, EXC-uri, etc-uri - inmatriculate sau inmatriculabile !important; Pret: 1500euro. Deasemenea, se vinde si echipamentul de strada: - Combinezon IXS 2PC 52, cumparat nou anul acesta, purtat 5-6 iesiri, fara urme de uzura, fara defect si cu protectie spate upgradata (level 2): 1300 lei. - Manusi IXS L noi - 250 lei - Manusi Icon SuperDuty 2 L, cumparate noi anul trecut, 120lei. Imagini cu detalii la cerere . » Post actualizat in 07 Jul 2014 09:54 Editat Iulie 7, 2014 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XTY69 Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Dăi benzină, că îi e sete, se pare... Frumos motor, spor la vânzare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mytyk Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 (editat) Frumoasa motoreta:) si eu tot sv am, nu se compara cu 4 in linie, e cu mult peste, raport putere/consum este genial eu scot 4,5 l . Bafta la vanzare Editat Iulie 7, 2014 de mytyk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 raport putere/consum este genial eu scot 4,5 l Nu ca m-as omora in mod special dupa vroe motoreta, dar daca vorbim de consum/putere, cu 900-le L4 la mers de pensionar am scos 5juma, iar cu TDM-ul ( 850cc L2) scoteam undeva sub 6 cand il 'mustruluiam' Totusi daca eram singur (si probabil ceva mai scund) si era vb de moto de distractie, SV-ul era jucaria perfecta, asta a lui Vlad chiar e intretinut si omul se vede ca a tinut la el ca la EL-ul de 250... Si in plus sunetul de SV e ceva deosebit ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iulie 7, 2014 Share Postat Iulie 7, 2014 Frumos și îngrijit motor. Bafta la vânzare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iulie 8, 2014 Autor Share Postat Iulie 8, 2014 Dăi benzină, că îi e sete, se pare... Frumos motor, spor la vânzare! Multumesc! Frumoasa motoreta:) si eu tot sv am, nu se compara cu 4 in linie, e cu mult peste, raport putere/consum este genial eu scot 4,5 l . Bafta la vanzare Si pentru mine V2-ul e configuratia ideala, urmatorul motor de strada aproape sigur va fi un V2 mare. Nu ca m-as omora in mod special dupa vroe motoreta, dar daca vorbim de consum/putere, cu 900-le L4 la mers de pensionar am scos 5juma, iar cu TDM-ul ( 850cc L2) scoteam undeva sub 6 cand il 'mustruluiam' Totusi daca eram singur (si probabil ceva mai scund) si era vb de moto de distractie, SV-ul era jucaria perfecta, asta a lui Vlad chiar e intretinut si omul se vede ca a tinut la el ca la EL-ul de 250... Si in plus sunetul de SV e ceva deosebit ... Cel mai mic consum mediu inregistrat a fost Tagu Mures - Cartisoara, 4.2 si Hornetul 4.3. Dupa urcare/coborare SV-ul a crescut la 5.2 iar Hornetul peste 6. In clasa lui SV-ul sta foarte bine, alergat consuma garantat mai putin decat L4 600. Frumos și îngrijit motor. Bafta la vânzare! Multumesc! Aviz celor interesati, consumabilele sunt scumpe, un motor pus la punct te scuteste de cateva sute de euro aruncate pe un motor "la pretul pietei". Iar pentru cei pasionati de viraje si care se pot limita la o viteza maxima de aprox 200km/h.. in configuratia actuala motorul asta pune scaritele pe asfalt fara emotii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 frumoasa mobra, pret just Mai rar vezi o mobra la vanzare cu consumabile noi pe ea Bafta cu vanzaurul! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Iulie 9, 2014 Share Postat Iulie 9, 2014 spor la vanzare Vladut, si sub suma aia e pacat sa o dai.... mai bine o tii ca motoreta de strada, si-ti iei in paralel ceva de enduro/enduro-touring. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mytyk Postat Iulie 11, 2014 Share Postat Iulie 11, 2014 (editat) 1500 e un pret corect, sub suma asta e chilipr. Eu am dat 1500 pe a mea si zic eu am luat-o ieftin , din 2001 , cu toate consumabilele schimbate - facturi de 3000lei de la reprezentanta suzuki din galati Editat Iulie 11, 2014 de mytyk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iulie 14, 2014 Autor Share Postat Iulie 14, 2014 Multumesc frumos! Luni, 21 Iulie voi fi pe Transfagarasan... anyone? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.