MTM Moto Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 (editat) http://www.motodiscount.ro/magazin-online/accesorii-cycra/?good_detail=19758 Am tot vazut chestiile astea.La ce folosesc? Editat Martie 27, 2013 de adyfikus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugen_77 Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 http://www.motodiscount.ro/magazin-online/accesorii-cycra/?good_detail=19758 Am tot vazut chestiile astea.La ce folosesc? Pt cross-uri, sa le astupi evacuarea cand le lasi stinghere in ploaie...dar nu vad diferenta intre 2T si 4T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Martie 27, 2013 Autor Share Postat Martie 27, 2013 Pt cross-uri, sa le astupi evacuarea cand le lasi stinghere in ploaie...dar nu vad diferenta intre 2T si 4T.si daca intra apa in evacuare ce are?cand i dai drumul oricum se evapora Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelro Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 (editat) este pentru cand se spala mobra cu jetul ca sa nu intre garla pe evacuare si sa ajunga la piston diferenta intre 2T si 4T este la diametrul gaurii din toba finala Editat Martie 27, 2013 de aurelro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dmikel Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 si daca intra apa in evacuare ce are?cand i dai drumul oricum se evapora N-ai spalat niciodata mobra ? Daca umpli motorul cu apa oare ce se intampla ? nu mai merge. La 2T o rezolvi mai repede (apa din motor) dar la 4T...... La 4T diametrul este mai mare decat la 2T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Martie 27, 2013 Autor Share Postat Martie 27, 2013 N-ai spalat niciodata mobra ? Daca umpli motorul cu apa oare ce se intampla ? nu mai merge. La 2T o rezolvi mai repede (apa din motor) dar la 4T...... La 4T diametrul este mai mare decat la 2T. pai am spalat dar nu am tinut jetul fix la intrare in toba.A intrat putin.nimic deosebit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 In concluzie tu esti mai destept decat toti cei ce folosesc dopurile de evacuare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maradeanu Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 daca ajunge mai mult, iti ajunge de pe toba in motor (ti se umple toata "camera de ardere") si ti se blocheaza motorul, ai o "salvare" daca ai decompresor manual (lucru neintalnit de mine pe vitezana) sau daca scoti bujia/bujiile la timp si "scoti" apa prin gaurica aia. Daca totusi insisti sa invarti motorul cu apa in el, la rece pistonul este mai strans putin si o sa-ti lase apa direct in ulei, lucru care duce la scaderea calitatii uleiului si cresterea cantitatii lui din baia de ulei, iar la supraplin nu-i cade prea bine motorului, fortezi semeringuri, pompa de ulei iar daca ai noroc doar ti-l baga inapoi in filtrul de aer sau ti-l scoate pe evacuare (asa in cazul in care nu e suuupra plin).Daca bagi putin apa pe galerie nu e problema, toata chestia e sa nu se umple galeria sau sa prinzi motorul cu supapa de evacuare putin deschisa iar la pornire sa fi hotarat, sa porneasca rapid, sa nu apuce sa intre apa in motor si sa aibe destula forta sa o "scuipe" afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Martie 27, 2013 Autor Share Postat Martie 27, 2013 odata ce toba e mult mai jos decat galeriile,nu inteleg cum ajunge acolo apa.Urca ea pe scara.In fine...la speeduri nu am mai vazut pe nimeni sa-si puna dop in toba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 eu am inteles ca se foloseste pentru a elimina posibilitatea de a se forma condens in evacuare si implicit in cilindru, chestie nesanatoasa mai ales daca lasi motorul la odihna o perioada. mai ales la 2 timpi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maradeanu Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 la o simpla spalare nu cred ca ar fi problema. Dar daca o lasi afara, nu-ti recomand pentru ca nu stii niciodata... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Martie 27, 2013 Autor Share Postat Martie 27, 2013 la o simpla spalare nu cred ca ar fi problema. Dar daca o lasi afara, nu-ti recomand pentru ca nu stii niciodata... la o simpla spalare nu cred ca ar fi problema. Dar daca o lasi afara, nu-ti recomand pentru ca nu stii niciodata...corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cataliiin Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 eu am 2 nituri sarite din toba la baza evacuarii. Se scurge apa pe acolo in caz de ceva )) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MTM Moto Postat Martie 27, 2013 Autor Share Postat Martie 27, 2013 In concluzie tu esti mai destept decat toti cei ce folosesc dopurile de evacuare.iar tu te bagi in seama. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sher Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 (editat) odata ce toba e mult mai jos decat galeriile,nu inteleg cum ajunge acolo apa.Urca ea pe scara.In fine...la speeduri nu am mai vazut pe nimeni sa-si puna dop in toba Desi ti s-a dat raspunsul mai sus si desi tu singur ai postat la rubrica "hard enduro", mergi inainte cu tampeniile tale. Ai vazut vreodata un motor de enduro sau de cross? Arata ca in link, vezi unde are toba http://www.ktm4u.co.uk/images/ww/newproducts/NEW%202013%20OFF%20ROAD/300EXC.jpg http://www.mxreview.se/motoimages/KTM_450_EXC_2013.jpg Editat Martie 27, 2013 de Sher Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 27, 2013 Share Postat Martie 27, 2013 La vitezane dai de 2 ori cu jetul si ai scapat de mizerie. La enduro, dupa o tura prin noroi, insisti cu jetul prin toate colturile, e mult mai probabil sa bagi o mare cantitate de apa pe evacuare. Mai mult, la 2T, daca vreunul dintre stimabilii colegi care-si dau cu parere pe aici stie principiul de functionare, la absorbtia aerului in piston, o parte se ia din carburator (amestec aer-benzina) si cealalta parte e tras inapoi din evacuare. Daca bagi apa la greu in cimpoi, cand incerci sa pornesti motorul inunzi instant cilindrul. La 4T nu e acelasi risc atunci cand bagi apa in evacuare, insa oricum poate face rau, pentru ca toba e mult mai inalta decat cilindrul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.