787 Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 salutari!citeva poze cu motocicletele mele ></a> <br> <br> <br> Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
crenwuste Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 lauda-te, ca ai cu ce Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
costel06 Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Frumoase Moto sa ai parte si sa faci multi km sanatosi fara evenimente...ASFALT USCAR SI SANATATE PE DOUA ROATE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilea Alin Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 spune unu' care are un f4... genial! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sigismund Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Un gsxr-ist maniac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilea Alin Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 spune unu' care are un f4... genial! tot mai bine e unul cu f4 decat unul cu moto "3"...3 ce moto,ti-e rusine cu ele?asa ca tot mai bine un f4... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paulynos Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 intreb si eu, toate sunt de 600 ? daca da, de ce ? frumoase toate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 tot mai bine e unul cu f4 decat unul cu moto "3"...3 ce moto,ti-e rusine cu ele?asa ca tot mai bine un f4... 2 rsv, 1 rf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ilea Alin Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 (editat) 2 rsv, 1 rf sa le stapanesti sanatos,da aia nu inseamna ca eu daca au f4 nu pot sa am o parere asa cum ai si tu sau ca f4 e o motocicleta asa praf ca sa fie asa de ras...in fine,fiecare are parerea lui da aia nu inseamna ca a ta e corecta... Editat Aprilie 4, 2013 de Ilea Alin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 sa le stapanesti sanatos,da aia nu inseamna ca eu daca au f4 nu pot sa am o parere asa cum ai si tu sau ca f4 e o motocicleta asa praf ca sa fie asa de ras...in fine,fiecare are parerea lui da aia nu inseamna ca a ta e corecta... tot ce spun eu e adevarat si irefutabil! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 tot ce spun eu e adevarat si irefutabil! Bag de seama ca esti cam impertinent in seara asta tinere. =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Bag de seama ca esti cam impertinent in seara asta tinere. =)) siktir batrane! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
THE VADER Postat Aprilie 4, 2013 Share Postat Aprilie 4, 2013 Intrebare pt 2...de ce doua sau mai multe aceleasi modele!? In rest nu prea e nimic de zis.numa' griji de ele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
787 Postat Aprilie 7, 2013 Autor Share Postat Aprilie 7, 2013 (editat) intreb si eu, toate sunt de 600 ? daca da, de ce ? frumoase toate. 1) da 2)600 are destula putere,pretu la asigurare este mult mai avantajos in comparatie cu 1000,se vinde mai usor,ideala pentru curse pe track. 3)mersi mersi:) Intrebare pt 2...de ce doua sau mai multe aceleasi modele!? In rest nu prea e nimic de zis.numa' griji de ele. 1)k4 permanent pentru track,k6 semi si k9 ocazional (track si 80% strada) <br> <br> Un gsxr-ist maniac recunosc)))...din 1992(primul gsxr) pina in prezent:) Editat Aprilie 7, 2013 de 787 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 2)600 are destula putere,pretu la asigurare este mult mai avantajos in comparatie cu 1000,se vinde mai usor,ideala pentru curse pe track. 1.pretul pt asigurare nu depinde in principal de capacitatea cilindrica a motocicletelor ci de alti factori (varsta,dobandirea permisului(vechimea)) 2.o sa vezi ca dupa noua lege a permiselor ,cele de 600cmc sunt din ce in ce mai greu de vandut ! felicitari pt ex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 am presupus ca se vb de Ro ... scz alex,scz baieti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cosmin gsxr Postat Aprilie 7, 2013 Share Postat Aprilie 7, 2013 frumoase Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.