sigismund Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Salutare ... detin un suzuki sv650N si plimbandu-ma pe seara (mai precis ora 22) am avut un mic incident. Incercand sa ma bag cu motocicleta printr-un loc mai inghesuit, mi-a alunecat si a cazut la pamant. Cazatura a fost de pe loc nu din mers, am tinut de ia cat am putut astfel evitand daunele (spre norocul meu daune 0). Ridicand motorul de jos si lasand-ul pe cric am incercat sa o pornesc si surpriza nu a mai pornit (tin sa precizez ca motorul cand a fost la pamant nu sa oprit, eu l-am oprit din contact el fiind in viteza (treapta 1)). Dupa 3-4 min am incercat iar, si iar nimica, si tot asa vreo 3-4 incercari la interval de aproximativ 3-4 min, pana cand intr-un final a pornit, dar merge putin inecata in treapta 1 (mici rateuri, problema pe care am m-ai avuto si in trecut). Intrebarea este urmatoarea: care este buba lor de nu pornesc imediat dupa o cazatura si care este timpul de asteptare pt a fi pornita! ... si ar m-ai fi o intrebare pt posesori de sv 650.Care este consumul in interior si in exterior. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
white.wolfy Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 Salutare ... detin un suzuki sv650N si plimbandu-ma pe seara (mai precis ora 22) am avut un mic incident. Incercand sa ma bag cu motocicleta printr-un loc mai inghesuit, mi-a alunecat si a cazut la pamant. Cazatura a fost de pe loc nu din mers, am tinut de ia cat am putut astfel evitand daunele (spre norocul meu daune 0). Ridicand motorul de jos si lasand-ul pe cric am incercat sa o pornesc si surpriza nu a mai pornit (tin sa precizez ca motorul cand a fost la pamant nu sa oprit, eu l-am oprit din contact el fiind in viteza (treapta 1)). Dupa 3-4 min am incercat iar, si iar nimica, si tot asa vreo 3-4 incercari la interval de aproximativ 3-4 min, pana cand intr-un final a pornit, dar merge putin inecata in treapta 1 (mici rateuri, problema pe care am m-ai avuto si in trecut). Intrebarea este urmatoarea: care este buba lor de nu pornesc imediat dupa o cazatura si care este timpul de asteptare pt a fi pornita! ... si ar m-ai fi o intrebare pt posesori de sv 650.Care este consumul in interior si in exterior. Ma gandesc ca e de la senzorul de inclinare,motorul probabil nu dadea scanteie,dar benzina baga si din cauza asta cred ca sa inecat..parerea mea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mettal86 Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 E de la nivelul benzinei in carburatoare. Cand cade, se deregleaza. Cateva incercari de a porni ajuta. Sa nu tii starterul mai mult de 2-3 secunde per repriza, ca nu e facut sa lucreze in regim permanent. Avea un prieten un sv pe carburatie si consuma in jur de 7 prin oras, si cam 5,5 in afara, dar am inteles ca altii au scos si valori mai mici. Acum depinde ce inseamna oras, daca e Bucuresti in ora de varf cand mergi cu 30km/h sau oras de provincie in week-end... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogu de la gaze Postat Aprilie 12, 2013 Share Postat Aprilie 12, 2013 (editat) Eu la fazer-ul meu dupa ce am cazut, tot la fel nu statea la ralanti si se ineca intruna. Am lasat-o in parcare vreo 12 ore linistita si dim cand i-am dat cheie a pornit din prima. Scapa benzina din carburator si se deregleaza pe moment. Dar isi revine singura, nu e vreo problema grava. Editat Aprilie 12, 2013 de Gogu de la gaze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Salutare ... detin un suzuki sv650N si plimbandu-ma pe seara (mai precis ora 22) am avut un mic incident. Incercand sa ma bag cu motocicleta printr-un loc mai inghesuit, mi-a alunecat si a cazut la pamant. Cazatura a fost de pe loc nu din mers, am tinut de ia cat am putut astfel evitand daunele (spre norocul meu daune 0). Ridicand motorul de jos si lasand-ul pe cric am incercat sa o pornesc si surpriza nu a mai pornit (tin sa precizez ca motorul cand a fost la pamant nu sa oprit, eu l-am oprit din contact el fiind in viteza (treapta 1)). Dupa 3-4 min am incercat iar, si iar nimica, si tot asa vreo 3-4 incercari la interval de aproximativ 3-4 min, pana cand intr-un final a pornit, dar merge putin inecata in treapta 1 (mici rateuri, problema pe care am m-ai avuto si in trecut). Intrebarea este urmatoarea: care este buba lor de nu pornesc imediat dupa o cazatura si care este timpul de asteptare pt a fi pornita! ... si ar m-ai fi o intrebare pt posesori de sv 650.Care este consumul in interior si in exterior. Daca este pe carburatie,o data ce ai aplecat-o benzina din carburatoare inunda cilindri,asa ca o sa fie inecata la pornire. Daca este pe injectie o simpla punere a contactului reseteaza sistemul..asta daca este dreapta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Player1 Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Si daca ai norocul sa nu-ti fi bushit killswitch-ul care taie bobina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vano Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 (editat) legat de consum , am vazut un site fain : http://www.motostat.eu/search?type_id=2&make_id=141&model_id=9748&fuel_type_id=0&reliability=0&gallery=0&year_from=1900&year_to=2013&gearing_type=0&power_from=&power_to=&country=0&search=Search Editat Aprilie 14, 2013 de Vano Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.