E.Z.rider Postat Noiembrie 15, 2006 Share Postat Noiembrie 15, 2006 Aprilia a prezentat la EICMA modelul NA 850 Mana motorul este cel conceput acum cativa ani buni pt conceptul Gilera Ferro 850 cmc, V2 SOHC cu 4 supape pe cil din care sunt scosi vreo 75 de cai transmisia automatica CVT este asemanatoare cu cea de la Suzuki Burgman 650 exista 7 trepte in modul "manual" si 3 moduri automate (touring, sport, rain) bicicleta este compusa dintr-un cadru asemanator cu cel de la Ducati SS (acelasi ca la gama sport classic) si suspensii moderne (furca inversata, bascula din aluminiu, monoamortizor) sistem de franare cu etriere radiale pe fata Cel mai important feature ramane transmisia automatica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Noiembrie 15, 2006 Share Postat Noiembrie 15, 2006 exista 7 trepte in modul "manual" si 3 moduri automate (touring, sport, rain) Cum se schimba aceste 7 trepte pe modul "manual" ? PS: la capitolul design nu e prea originala. Parca e o combinatie intre MV Agusta Brutale si Yamaha MT 03. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Noiembrie 15, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2006 Cum se schimba aceste 7 trepte pe modul "manual" ? PS: la capitolul design nu e prea originala. Parca e o combinatie intre MV Agusta Brutale si Yamaha MT 03. practic nu e vorba despre o schimbare manuala a treptelor ci de mai complicat ... o sa revin cu o explicatie... pana atunci poate gasesti sistemul de la Burgman 650 ca e similar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Noiembrie 15, 2006 Share Postat Noiembrie 15, 2006 (editat) Poze de la EICMA: Copyright Mike Werner's blog: http://news.motorbiker.org/blogs.nsf/dx/11...63612MWELB8.htm Ce e interesant la motocicleta asta e faptul ca are doua transmisii: una de scuter, pe curea (responsabila cu schimbatul pseudo-vitezelor) si una de motocicleta, pe lant. A se observa mini-portbagajul de pe rezervor. Schimbarea "manuala" a vitezelor vine cam asa: torque driver-ul (cealalta jumatate din transmisia CVT) are un fel de trepte taiate in el. In mod normal, cureaua sare de pe o treapta pe alta in mod automat, in functie de presiunea exercitata asupra ei de combinatia role variator - arc recuperator. Daca elimini rolele si arcul si pui in locul lor niste dispozitive electromecanice (actuatoare) controlate de un procesor (+ senzorii de rigoare), obtii ceva mai multa flexibilitate in modul de utilizare al transmisiei (cele trei moduri automate), iar treptele din torque driver (in cazul asta, 7) devin treptele de viteza in modul de functionare manual. Editat Noiembrie 15, 2006 de SnapShot Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PinkHelmet Postat Noiembrie 15, 2006 Share Postat Noiembrie 15, 2006 Interesanta dar nu cred ca e prima automatica. (Au mai fost Guzzi, Honda... ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SnapShot Postat Noiembrie 15, 2006 Share Postat Noiembrie 15, 2006 Da, MG HydroConvert si CB750A Hondamatic. Insa e destul de corect spus ca NA 850 e prima motocicleta ce foloseste sistemul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
E.Z.rider Postat Noiembrie 15, 2006 Autor Share Postat Noiembrie 15, 2006 Schimbarea "manuala" a vitezelor vine cam asa: torque driver-ul (cealalta jumatate din transmisia CVT) are un fel de trepte taiate in el. In mod normal, cureaua sare de pe o treapta pe alta in mod automat, in functie de presiunea exercitata asupra ei de combinatia role variator - arc recuperator. Daca elimini rolele si arcul si pui in locul lor niste dispozitive electromecanice (actuatoare) controlate de un procesor (+ senzorii de rigoare), obtii ceva mai multa flexibilitate in modul de utilizare al transmisiei (cele trei moduri automate), iar treptele din torque driver (in cazul asta, 7) devin treptele de viteza in modul de functionare manual. eint zeat chiut... but iz wrong total eronat treptele alea sunt doar teoretice in curand veti citi si explicatia detaliata a sistemului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marinero Postat Noiembrie 19, 2006 Share Postat Noiembrie 19, 2006 Seamana cu Agusta Brutale al naibii de bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.