Danysenda Postat Aprilie 13, 2013 Share Postat Aprilie 13, 2013 Salut , am deschis acest topic deoarece am urmatoarea problema si ma gandesc ca cineva a trecut prin asta.Motorul porneste destul de greu,cateodata...asta fiind doar inceputul,azitazi vreme buna,tura prin oras,toate frumoase.Precizez ca am dat la automat de 4 5 ori pana l-am pornit azidimineata.Pe drum in timp ce schimb viteza,se opreste,il repornesc din mers la automat...schimb viteza merge ce merge...iar se opreste.Ajung in pompa si alimentez...dau sa pornesc...si ''ciuciu'' pornit (normal ca m'am facut de cacao in pompa) ,cumva cumva o pornesc si patesc inca de cateva ori sa mi se opreasca ori in timp ce schimb viteza...ori cand apas ambreajul,iar daca stau pe loc si e pus piciorul si nu misc nimic dau la automat pana imi vine acru si nu porneste orice ar fi, decat daca misc moto sau apas ambreajul...parca nu se aliniaza meridianele ,sau ceva...).Dupa ce mi-a facut fitza' asta toata ziua ,am constatat ca e ori de la senzorul de la maneta ,ori de la cel de la picior.Cel de la cric l'am verificat si e ok,iar cel de la maneta l'am curatat si l'am prins mai bine pt ca avea umpic de joc.Totusi problema cred ca persista,mai face figuri desi nu am avut timp sa ies sa vad cum se comporta decat prin curte.Precizez ca am verificat si traseul firelor sa nu faca masa pe undeva ...eu ma gandesc ca daca ar fi facut undeva masa,se slabeste scanteia,ori o taie....sa ceva,eu is mai mult cu partea mecanica,nu ma prea pricep la partea electro.Intreb colegii daca au intampinat ceva similar,eventual o idee ce sa verific. Ms anticipat,hai noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kyvacka Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 Firul de la senzorul de liber slabit/contact imperfect sau chiar senzorul in cutie bulit[ bine senzor mult spus ca e doar un contact ordinar atins de tamburul selector in pozitia neutral] sau vreo dioda din circuitul de pornire strapunsa. Daca contactul de liber[becul verde martor in bord] nu e facut e ca si cum ai fi in viteza chiar daca esti pe liber si atunci nu poti sa pornesti decat tragand ambreiajul si actionand altfel contactul respectiv. Zic sa iei toate mufele la puricat inarmat cu un spray de contact; le desfaci, spray-ezi, usuci si montezi la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 (editat) ultima data cand am frecat contactele alea si carburatorul (murea la relanti, dar dupa o interventie la carburatie), cauza a fost una dintre mufele prin care statorul se leaga la instalatie ... la demontarea rezervorului, robinetul agata firele alea, unul dintre contacte fiind afectat. Prima data regleaza surubul de aer de la carburator 2,5 rotatii , apoi relantiul din limitatorul clapetei la 1500 rotatii (1350 zice manulalul dar fa 1500) Editat Aprilie 14, 2013 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 Si eu as insista cu spray pe fiecare mufa si as anula pe rand senzorii de la ambreaj si de la cric, apoi in fct de rezultat as remedia problema. La 1VJ-ul meu, senzorul de la ambreaj nici nu e cuplat pe maneta (asa am luat-o). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danysenda Postat Aprilie 14, 2013 Autor Share Postat Aprilie 14, 2013 Firul de la senzorul de liber slabit/contact imperfect sau chiar senzorul in cutie bulit[ bine senzor mult spus ca e doar un contact ordinar atins de tamburul selector in pozitia neutral] sau vreo dioda din circuitul de pornire strapunsa. Daca contactul de liber[becul verde martor in bord] nu e facut e ca si cum ai fi in viteza chiar daca esti pe liber si atunci nu poti sa pornesti decat tragand ambreiajul si actionand altfel contactul respectiv. Zic sa iei toate mufele la puricat inarmat cu un spray de contact; le desfaci, spray-ezi, usuci si montezi la loc. chiar daca sunt pe neutral si trag ambreajul,face aceasi schema,parca porneste doar cand o alint:))),,,chiar acum am vrut sa ies la o tura da spre mearea mea surpriza,am pana pe spate...f***! am asteptat atata sa vina vremea buna,si acum am pana s.a... ultima data cand am frecat contactele alea si carburatorul (murea la relanti, dar dupa o interventie la carburatie), cauza a fost una dintre mufele prin care statorul se leaga la instalatie ... la demontarea rezervorului, robinetul agata firele alea, unul dintre contacte fiind afectat. Prima data regleaza surubul de aer de la carburator 2,5 rotatii , apoi relantiul din limitatorul clapetei la 1500 rotatii (1350 zice manulalul dar fa 1500) motorul merge bine,dar face figuri cand nu ma astept.ori la stop, ori cand urc in ture mai mari,ori la 100 kmh daca merg constant,ori nu porneste deloc. Si eu as insista cu spray pe fiecare mufa si as anula pe rand senzorii de la ambreaj si de la cric, apoi in fct de rezultat as remedia problema. La 1VJ-ul meu, senzorul de la ambreaj nici nu e cuplat pe maneta (asa am luat-o). Daca ar fi dupa mine,as anula senzorul si gata,da as vrea sa ramana pe original. Am curatat toate contactele si am verificat traseul la fire,totul pare ok ,ramane sa fac o proba Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 Eu am patit asa ceva, dar ramaneam fara curent si problema era la mufa firelor care vin de la alternator. Era topita. Totusi, puteam da la automat fara probleme, doar ca pornea numai daca avea chef si mi se oprea aleatoriu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danysenda Postat Aprilie 14, 2013 Autor Share Postat Aprilie 14, 2013 chiar acum am mai verificat o data traseul firelor ,care sunt ok,si niste contacte oxidate destul de tare,pe care le-am curatat,sper sa fie asta problema.Nu am de unde sa stiu pana nu imi fac pana aia nenorocita care ma tine in casa pe vremea asta faina:D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dantu Postat Aprilie 14, 2013 Share Postat Aprilie 14, 2013 Dany, daca ii dai de cap saptamana asta si iesi weekend-ul viitor cu vacuta pe coclauri da un semn; vad ca esti din Cluj, poate ne strangem mai multi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Danysenda Postat Aprilie 14, 2013 Autor Share Postat Aprilie 14, 2013 Dany, daca ii dai de cap saptamana asta si iesi weekend-ul viitor cu vacuta pe coclauri da un semn; vad ca esti din Cluj, poate ne strangem mai multi Facem sa fie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.