bicefal33 Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 Nu am avut curent in baterie si am alimentat invers prin cabluri (+ -). Putin mai inainte am mers cu motorul (prima data primavara aceasta), a mers dar am inecat-o si s-a oprit. Cum nu aveam curent in bateria motoretei am alimentat prin cablu de la bateria de masina. Numai ca invers polaritatea. Contactul era pus. Mi-am dat seama cand am vazut ca nu se aprinde becul verde si am inversat cablurile, insa tot nu se aprinde si nici nu mai functioneaza nimic electric pe motoreta. Poate cineva sa-mi spuna cam ce s-a intamplat si cam cat de grav este? Multumesc anticipat. Motoreta este Yamaha FZR600 model 91. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 S-ar putea să ai noroc să fie doar siguranţa principală. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 ai o siguranta verde de 30 A(amperi) pe releul de pornire,separat de blocul de sigurante,aia s-a ars. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Player1 Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 (editat) Ti s-o ars mainul. Care de obicei nu e in master fusebox. E in releul de pornire. Cauta schema electrica a motorului si vezi unde e (link). Vezi ca unele motoare au doua sigurante acolo, una de rezerva. Daca ai doar una inlocuieste-o cu una de 30. Daca ai 2 fa schimb intre ele si da-i la automat. Cu bateria incarcata. Ar trebui sa o ia. Daca nu o ia, uita-te si la restul de sigurante/cdi. La tine ar trebui sa fie sub carena stanga (trebuie data jos carena si saua, sau daca ai degete foarte subtiri poti ajunge fara sa dai carena) intr-un capacel de plastic (galben sau negru). Vezi poza. Editat Aprilie 15, 2013 de Player1 Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cyanide Postat Aprilie 15, 2013 Share Postat Aprilie 15, 2013 am facut si eu acelasi lucru si rezolvarea este mai sus...siguranta de 30 A din releu. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bicefal33 Postat Aprilie 26, 2013 Autor Share Postat Aprilie 26, 2013 Multumesc foarte mult, intr-adevar asa a fost amandoua sigurantele de 30 a erau arse. Le-am schimbat si a pornit imediat.... Mi-ai luminat ziua. Multumesc frumos. Cu stima Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Player1 Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 Sa cresti mare. Accept poze cu tzatze ca multumire. Sau bere. Sau poze cu tzatze SI bere. Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
glicerina Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 Sa cresti mare. Accept poze cu tzatze ca multumire. Sau bere. Sau poze cu tzatze SI bere. sau o doza de bere in forma de tzatza Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Aprilie 26, 2013 Share Postat Aprilie 26, 2013 (editat) Sau o tzatza in forma de doza de bere. Editat Aprilie 26, 2013 de Louis Cyphre Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate