hadiadrian Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 buna exista cumva pe honda cbr 600 f3 din 1998 racitor de ulei??? intreb pentru ca nu de mult antigelul s-a facut foarte vascos (ca iaurtu sau maioneza si nu ma refer la culoare ci la densitate) am dus motocicleta l-a doftor si se pare ca a fost in regula garnitura de chiuloasa....maine imi verifica si planeitatea la chiuloasa....iar daca si asta se dovedeste a fi in regula va rog sa imi dati si alte variante.... daca chiuloasa este fisurata se poate verifica???? multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpuv Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 (editat) buna exista cumva pe honda cbr 600 f3 din 1998 racitor de ulei??? intreb pentru ca nu de mult antigelul s-a facut foarte vascos (ca iaurtu sau maioneza si nu ma refer la culoare ci la densitate) am dus motocicleta l-a doftor si se pare ca a fost in regula garnitura de chiuloasa....maine imi verifica si planeitatea la chiuloasa....iar daca si asta se dovedeste a fi in regula va rog sa imi dati si alte variante.... daca chiuloasa este fisurata se poate verifica???? multumesc mult UNDE SE MONTEAZA FITRU DE ULEI VEZI DACA AI TERMOFLOT- DACA E FILTRU DE ULEI EXTERN SI NU ELEMENT FILTRANT- AR PUTEA FI TERMOFLOTUL(RACITOR ULEI) SPART Editat Aprilie 17, 2013 de sorinpuv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Citeste asta: /index.php?/topic/595002-ulei-in-apa-prima-zi-si-invers/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hadiadrian Postat Aprilie 17, 2013 Autor Share Postat Aprilie 17, 2013 UNDE SE MONTEAZA FITRU DE ULEI VEZI DACA AI TERMOFLOT- DACA E FILTRU DE ULEI EXTERN SI NU ELEMENT FILTRANT- AR PUTEA FI TERMOFLOTUL(RACITOR ULEI) SPART da e filtru care infileteaza....ii voi zice la baiatu care sa ocupa de el sa se uite....nu stiu ce sa zic.... si de la ce sa se sparga??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpuv Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 da e filtru care infileteaza....ii voi zice la baiatu care sa ocupa de el sa se uite....nu stiu ce sa zic.... si de la ce sa se sparga??? DE LA APA CEL MAI PROBABIL CA E DIN ALUMINIU SE STRAPUNGE- DACA NU AI TINUT-O CU ANTIGEL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 Pai prima data se verifica schimbatorul de caldura si pe urma se demonteaza chiuloasa... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 @ puv intelegem si fara sa urli la noi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hadiadrian Postat Aprilie 17, 2013 Autor Share Postat Aprilie 17, 2013 Pai prima data se verifica schimbatorul de caldura si pe urma se demonteaza chiuloasa... adica racitoru de ulei de langa filtru de ulei???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpuv Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 @ puv intelegem si fara sa urli la noi scuze- nu prea le am cu "chat-ul" asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 adica racitoru de ulei de langa filtru de ulei???? Da. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hadiadrian Postat Aprilie 17, 2013 Autor Share Postat Aprilie 17, 2013 Da. cate simeriunguri sunt si daca se gasesc....sau se pune silicon??? ce culoare tre sa aibe siliconu??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorinpuv Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 cate simeriunguri sunt si daca se gasesc....sau se pune silicon??? ce culoare tre sa aibe siliconu??? filtrul de ulei vine infiletat chiar pe un holender pe racitorul de ulei-sunt niste farnituri acolo-dar mai mult ca sigur nu de acolo e problema, nu ai semeringuri acolo In termoflotul asta sunt doua compartimente separat si nu tre sa se amestece uleiul cu antigelul- NU te apuca daca nu stii ce faci pa acolo, lasa-l pe mecanicul tau sa verifice si sa rez problema Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hadiadrian Postat Aprilie 17, 2013 Autor Share Postat Aprilie 17, 2013 filtrul de ulei vine infiletat chiar pe un holender pe racitorul de ulei-sunt niste farnituri acolo-dar mai mult ca sigur nu de acolo e problema, nu ai semeringuri acolo In termoflotul asta sunt doua compartimente separat si nu tre sa se amestece uleiul cu antigelul- NU te apuca daca nu stii ce faci pa acolo, lasa-l pe mecanicul tau sa verifice si sa rez problema oricum il las pe el dar vreau sa inteleg si eu ....ca cine stie poate ajuta vreodata am intrebat de silicon ca zicea cineva de silicon... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 17, 2013 Share Postat Aprilie 17, 2013 (editat) Ce de-a mesteri ... defapt singurul e TNG dar vad ca se abtine de la raspunsuri clare. Ai acolo 2 o-ringuri daca imi aduc aminte bine, intre radiator si carter. De cele mai mutle ori se duc o-ringurile si nu mai tin presiune, in schimb am intalnit si cazuri in care problema era radiatorul. Din cauza "antigelului" de buna calitate acesta corodase radiatorul tot in zona o-ringurilor. Daca tot umbli acolo schimba si o-ringul mare care etanseaza capacul radiatorului, cel in care ai antigel in mod normal. filtrul de ulei vine infiletat chiar pe un holender pe racitorul de ulei-sunt niste farnituri acolo-dar mai mult ca sigur nu de acolo e problema, nu ai semeringuri acolo In termoflotul asta sunt doua compartimente separat si nu tre sa se amestece uleiul cu antigelul- NU te apuca daca nu stii ce faci pa acolo, lasa-l pe mecanicul tau sa verifice si sa rez problema Mecanicul i-a dat jos chiuloasa deci e clar ca e un mecanic "foarte" priceput. Ce spui tu acolo nu e la modelul asta, F3-ul are racitorul langa nu sub filtrul de ulei. cate simeriunguri sunt si daca se gasesc....sau se pune silicon??? ce culoare tre sa aibe siliconu??? Nu pune silicon. Nu ai vrea sa se duca vre-o bucata de silicon pe instalatie in cazul in care se desprinde ... Simeringurile se gasesc foarte usor. Editat Aprilie 17, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 (editat) Ce de-a mesteri ... defapt singurul e TNG dar vad ca se abtine de la raspunsuri clare.Ma abtin pentru ca motorul eate deja pe mana unui mecanic,nu este corect fata de el sa dau sfaturi .El are motorul in fata il poate vedea,verifica, atinge...este cel mai indreptatit sa spuna ce este defect sau nu.Noi ne dam cu presupusul... Este drept ca s-a grabit cu demontatul chiuloasei...parerea mea. Cu respect TNG! Pentru proprietar: Ai mai pus o intrebare pe alt topic..un pic mai sus de intrebarea ta, ai raspunsul la problema. Editat Aprilie 18, 2013 de tng Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
leloy Postat Aprilie 18, 2013 Share Postat Aprilie 18, 2013 Ma abtin pentru ca motorul eate deja pe mana unui mecanic,nu este corect fata de el sa dau sfaturi .El are motorul in fata il poate vedea,verifica, atinge...este cel mai indreptatit sa spuna ce este defect sau nu. Noi ne dam cu presupusul... Este drept ca s-a grabit cu demontatul chiuloasei...parerea mea. Cu respect TNG! Pentru proprietar: Ai mai pus o intrebare pe alt topic..un pic mai sus de intrebarea ta, ai raspunsul la problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.